Και τα υποβρυχια θα ειναι σαν αυτα που.... δεν πηρε η αυστραλια.
Ανωτερο επιπεδο πλεον απο τα Γερμανικα που εχουμε και θα εχουν και οι Τουρκοι.
Εξ όσων ακούω, το να χτιστεί ολόκληρο Ναυτικό με τέτοιο ποσό ανήκει στην σφαίρα της αχαλίνωτης φαντασίας. Προφανώς με αυτήν την ακραία υπερβολή θέλεις να στιγματίσεις την διαχρονικώς άθλια συμπεριφορά των κυβερνήσεων της Ελλάδας (επίτηδες δεν λέω ελληνικών κυβερνήσεων) στον εξοπλιστικό τομέα, ενώ η σύγκρισή της με την αντίστοιχη των τουρκικών κυβερνήσεων τα τελευταία 40-50 χρόνια μόνο θλίψη προκαλεί.Με 5 δις Ευρώ άλλες χώρες έχουν αγοράσει ολόκληρο Ναυτικό, με εγχώρια ναυπήγηση και μεταφορά τεχνολογίας.
Δες τις ιταλικές ΡΡΑ. Κοτζάμ φρεγάτες. H Ινδονησία αγοράζει 2 προς 1,17 δις. Επειδή όταν αγοράζεις ποσότητα υπάρχουν εκπτώσεις, με 5 δις αγοράζεις 8. Η Ολλανδία μας είχε προτείνει με το ίδιο ποσό, 4 Φρεγάτες Σίγμα, 4 Κορβέτες, εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ και δωρεάν παραχώρηση δυο φρεγατών Μ του ολλανδικού ναυτικού! Αν αυτό δεν είναι ναυτικό, δεν ξέρω τι είναι.Εξ όσων ακούω, το να χτιστεί ολόκληρο Ναυτικό με τέτοιο ποσό ανήκει στην σφαίρα της αχαλίνωτης φαντασίας. Προφανώς με αυτήν την ακραία υπερβολή θέλεις να στιγματίσεις την διαχρονικώς άθλια συμπεριφορά των κυβερνήσεων της Ελλάδας (επίτηδες δεν λέω ελληνικών κυβερνήσεων) στον εξοπλιστικό τομέα, ενώ η σύγκρισή της με την αντίστοιχη των τουρκικών κυβερνήσεων τα τελευταία 40-50 χρόνια μόνο θλίψη προκαλεί.
Βεβαίως δεν είναι όλοι στον ίδιο βαθμό ένοχοι, αλλά τις συνέπειες τις υφιστάμεθα και ελπίζω ο "θεός της Ελλάδος" να βοηθήσει (γιατί οι κυβερνήσεις μας δεν...) να μην υποστούμε (ως Ελληνισμός) και νέο ακρωτηριασμό στο εγγύς μέλλον...
Μια απορία ναυπηγικής φύσης: οι πρώρες των "Μπελαρά" πέφτουν κατακόρυφα ή με κλίση προς τα εμπρός έως την ίσαλο. Αυτό το βλέπουμε σε χαλύβδινα πολεμικά πλοία του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα. Κατόπιν η μορφή της πλώρης άλλαξε σε "οπισθοκλινή" και διατηρείται έτσι έως τις μέρες μας.
Γιατί η αλλαγή στις "Μπελαρά";
Η Ινδονησία δεν αγοράζει "κοτζάμ φρεγάτες", αλλά περιπολικά ανοικτής θαλάσσης. Οι Ιταλοί για φρεγάτες έχουν τις FREMM, διαφορετικά πράγματα από πλευράς κόστους (κάτι αναφέρει και το κείμενο που παραθέτεις).Δες τις ιταλικές ΡΡΑ. Κοτζάμ φρεγάτες. H Ινδονησία αγοράζει 2 προς 1,17 δις. Επειδή όταν αγοράζεις ποσότητα υπάρχουν εκπτώσεις, με 5 δις αγοράζεις 8. Η Ολλανδία μας είχε προτείνει με το ίδιο ποσό, 4 Φρεγάτες Σίγμα, 4 Κορβέτες, εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ και δωρεάν παραχώρηση δυο φρεγατών Μ του ολλανδικού ναυτικού! Αν αυτό δεν είναι ναυτικό, δεν ξέρω τι είναι.
Δηλαδή... τέρμα οι "επακουμβήσεις"; Κρίμα...Eιναι οντως αντεστραμμενη η πλωρη. Θεωρητικα ειναι για λογους stealth η σχεδιαση αυτη .
![]()
Άσκηση Αντικειμενικότητας: Ένας Belhaρίτης υπερασπίζεται τις… FDI-HN - Naval Defence
Αν μη τι άλλο η "φρεγατιάδα" έχει εξάψει τους αναγνώστες μας. Έτσι ο KyrNG, αφού... με δυσκολία πριν λίγες μέρες σε άλλο άρθρο υπερασπίστηκε την αμερικανική πρόταση της HF2, αν και οπαδός της γαλλικής FDI, βάζοντας τον εαυτό του σε άσκηση αντικειμενικότητας, τώρα επιστρέφει: Και μιλά για την...navaldefence.gr
Πολύ μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου. Τόσο η επιλογή της 4ης FDI, όσο και ο περιορισμένος εκσυγχρονισμός των ΜΕΚΟ, και ακόμη περισσότερο η εισαγωγή των SCALP Navale.
Οι FDI θα έχουν 32 κελιά για πυραύλους Επιφανείας/Αέρος, που ήδη θεωρούνται λίγοι (τη μακρινή δεκαετία του 00 το ΠΝ είχε πει ότι η ελάχιστη απαίτηση για πλοίο Αεράμυνας είναι 48 πύραυλοι, τώρα πλέον οι απαιτήσεις έχουν πολλαπλασιαστεί). Εμείς θα αφαιρέσουμε 8 κελιά για τους Scalp! Υπέροχα!
Εν τω μεταξύ οι SCALP Navale είναι εντελώς άχρηστοι γιατί έχουμε εδώ και 20 χρόνια τους εναέρια εκτοξευόμενους. Ναι, έχουν μικρότερη εμβέλεια, αλλά τα αεροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν ως γνωστόν, και τα Rafale/Mirage 2000 μπορούν άνετα να πετάξουν κάπου νότια της Κύπρου και να πλήξουν απο εκεί όλους τους πιθανόύς και απίθανους στόχους μέχρι τα βάθη της Μικράς Ασίας.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.