Naval Force Ships

1726576176251.png

Μας βλεπω και για γαλλικα υποβρυχια στο μελλον....




Οι νέες τεχνολογίες θα συμβάλουν ώστε τα συμβατικά υποβρύχια νέας γενιάς να έχουν αυξημένη διάρκεια πλεύσης κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας σε σύγκριση με τα υπάρχοντα, σε επίπεδα που θα προσομοιάζουν εκείνη των πυρινοκίνητων υποβρυχίων.

Ήδη η γαλλική Naval Group υπόσχεται για τα υποβρύχια Scorpene Evo διάρκεια συνεχόμενης πλεύσης σε κατάδυση περί τις 80 μέρες, μόνο με τη χρήση των μπαταριών νέας γενιάς ιόντων λιθίου. Γι’ αυτό και προσφέρουν τα συγκεκριμένα υποβρύχια χωρίς σύστημα AIP.

Επομένως τα υποβρύχια που θα φέρουν σύστημα ΑΙΡ και μπαταρίες ιόντων λιθίου θα πρέπει να αναμένουμε πολύ μεγάλη διάρκεια πλεύσης σε κατάδυση. Όπως φαίνεται ο μόνος περιορισμός στο μέλλον, θα είναι η ανάδυση για την αναπλήρωση του οξυγόνου που χρειάζεται το πλήρωμα.
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Greece’s Second FDI HN Frigate "Nearchos" Launched by Naval Group​



Στο νερο και η δευτερη φρεγατα
 
1726756282055.png


 
  • Like
Reactions: Χιωτης
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Exocet MM40 Block 3c: New anti-ship missile with next generation seeker​


Νεος Εξοσετ , αραγε μπαινει στις πυραυλακατους ?
 
Ναι υπαρχουν συνομιλιες για τεταρτη φρεγατα Μπελχαρα. Βασικα να καταφερουμε να κρατησουμε τις τιμες που ειχαν δωθει και ισχυαν μεχρι περυσι γιατι ολα ακριβιναν απο τοτε και δεν ειχαμε δωσει απαντηση.

Και τα υποβρυχια θα ειναι σαν αυτα που.... δεν πηρε η αυστραλια.

Ανωτερο επιπεδο πλεον απο τα Γερμανικα που εχουμε και θα εχουν και οι Τουρκοι.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Πολυ σημαντικη η εξαγγελια για πιθανη τεταρτη φρεγατα FDI αλλα το σημαντικοτερο ειναι οτι οι δυο υπο κατασκευη φρεγατες μας (2η και 3η αλλα οχι η "Κιμων" που ειναι η 1η) και η υπο διαπραγματευση 4η φρεγατα μας θα φερουν scalp naval cruise πυραυλους.

Ονομαστικα οι πυραυλοι εχουν ακτινα δρασης τα 1000 χιλιομετρα αλλα οπως λενε πιο ειδικοι αυτο μπορει να φτασει και τα 1400 χιλιομετρα.

Για να καταλαβετε γιατι μιλαμε αν η φρεγατα ειναι παρκαρισμενη πισω απο την κρητη και αρα σε καλο διχτυ προστασιας μπορει απο εκει να πληττει την Αγκυρα (1000 χιλιομετρα ειναι αυτη η αποσταση) αρα πολυ λιγες στρατιωτικες εγκαταστασεις της Τουρκιας θα ειναι πλεον ασφαλεις .

Ειναι ισως το καλυτερο νεο που ακουσαμε για εξοπλισμους αποτροπης μιας και οι Τουρκοι προσφατα ειχαν αναγγειλει τους Typhoon με 500 χιλιομετρα ακτινα δρασης.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Οι διαφορές με τους αερομεταφερόμενους Scalp EG​

Η Πολεμική Αεροπορία διαθέτει ένα μεγάλο απόθεμα πυραύλων Scalp EG, τους οποίους παρήγγειλε αρχικά το 2000 και το 2003, ενώ προμηθεύτηκε μία ακόμη παρτίδα το 2022, στο πλαίσιο της αγοράς των μαχητικών αεροσκαφών Rafale. Ωστόσο, η ναυτική έκδοση του πυραύλου, ο Scalp Naval που θα εξοπλίζει τρεις από τις τέσσερις FDI, είναι αρκετά διαφορετική από την αερομεταφερόμενη.


Το βεληνεκές είναι σχεδόν διπλάσιο, όμως, το σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα αιφνιδιασμού. «Στο πλοίο απλώς πατάς το κουμπί, κανείς δεν γνωρίζει την πρόθεση σου να χτυπήσεις», αναφέρει στρατιωτική πηγή στην «Κ». Αντίθετα, στο αεροπλάνο χρειάζεται κάποιες ώρες για τη φόρτωση του όπλου, τη δημιουργία του COMAO και την πτήση μέχρι το σημείο άφεσης». Την ίδια ώρα, το πλοίο – φορέας του πυραύλου γίνεται πιο ελκυστικός στόχος και απαιτείται μεγαλύτερη προστασία από άλλες μονάδες, είτε της αεροπορίας είτε του ναυτικού.

Για την πορεία του πυραύλου στον στόχο χρησιμοποιείται ένας ψηφιακός χάρτης, αντίστοιχος με αυτούς που διαθέτει η αεροπορία για τους Scalp EG. Ο πύραυλος αναπτύσσει ταχύτητα 800 χιλιομέτρων την ώρα και πετά σε ύψος 50 έως 100 μέτρων ακολουθώντας το ανάγλυφο του εδάφους. «Δεν επιλέγεις το κτίριο που θα χτυπήσεις, επιλέγεις το παράθυρο από το οποίο θα μπει» τονίζει η πηγή με την οποία επικοινώνησε η «Κ».


Οι Scalp Naval τέθηκαν σε επιχειρησιακή λειτουργία του 2017 και εξοπλίζουν τις φρεγάτες FREMM και τα πυρηνικά υποβρύχια Scorpene και Barracuda του γαλλικού ναυτικού. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις ελληνικές FDI (F-602, F-603 και F-604) θα διαθέτουν 8 κελιά εκτόξευσης πυραύλων Scalp Naval και 24 κελιά για τους αντιαεροπορικούς Aster 30.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Χιωτης
Και τα υποβρυχια θα ειναι σαν αυτα που.... δεν πηρε η αυστραλια.

Ανωτερο επιπεδο πλεον απο τα Γερμανικα που εχουμε και θα εχουν και οι Τουρκοι.


Aναφερθηκε ηδη ο υπουργος αμυνης σε αυτο για αγορα 4 υποβρυχιων απο την γαλλικη αγορα πιθανοτατα με δυνατοτητες πυραυλικης κρουσης

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Πολύ μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου. Τόσο η επιλογή της 4ης FDI, όσο και ο περιορισμένος εκσυγχρονισμός των ΜΕΚΟ, και ακόμη περισσότερο η εισαγωγή των SCALP Navale.

Εξηγούμαι: το συνολικό κόστος του προγράμματος FDI θα φτάσει τα 5 δις. Με 5 δις Ευρώ άλλες χώρες έχουν αγοράσει ολόκληρο Ναυτικό, με εγχώρια ναυπήγηση και μεταφορά τεχνολογίας. Εμείς τίποτα.
To 2030 θα έχουμε 4 σύγχρονα πλοία, όλα τα άλλα θα είναι ναυπηγήσεις της δεκαετίας του 80-90. Η Τουρκία θα έχει 26. Εγχώριες ναυπηγήσεις, με εγχώρια ηλεκτρονικά και όπλα.
Οι FDI θα έχουν 32 κελιά για πυραύλους Επιφανείας/Αέρος, που ήδη θεωρούνται λίγοι (τη μακρινή δεκαετία του 00 το ΠΝ είχε πει ότι η ελάχιστη απαίτηση για πλοίο Αεράμυνας είναι 48 πύραυλοι, τώρα πλέον οι απαιτήσεις έχουν πολλαπλασιαστεί). Εμείς θα αφαιρέσουμε 8 κελιά για τους Scalp! Υπέροχα!
Εν τω μεταξύ οι SCALP Navale είναι εντελώς άχρηστοι γιατί έχουμε εδώ και 20 χρόνια τους εναέρια εκτοξευόμενους. Ναι, έχουν μικρότερη εμβέλεια, αλλά τα αεροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν ως γνωστόν, και τα Rafale/Mirage 2000 μπορούν άνετα να πετάξουν κάπου νότια της Κύπρου και να πλήξουν απο εκεί όλους τους πιθανόύς και απίθανους στόχους μέχρι τα βάθη της Μικράς Ασίας.

Εν κατακλείδι, η προμήθεια αυτή δεν καλύπτει τις ανάγκες του ΠΝ, για άλλους λόγους γίνεται. Είτε μιλάμε για μίζα, είτε για εξαγορά πολιτικής προστασίας, είτε για κάτι άλλο.
 
Με 5 δις Ευρώ άλλες χώρες έχουν αγοράσει ολόκληρο Ναυτικό, με εγχώρια ναυπήγηση και μεταφορά τεχνολογίας.
Εξ όσων ακούω, το να χτιστεί ολόκληρο Ναυτικό με τέτοιο ποσό ανήκει στην σφαίρα της αχαλίνωτης φαντασίας. Προφανώς με αυτήν την ακραία υπερβολή θέλεις να στιγματίσεις την διαχρονικώς άθλια συμπεριφορά των κυβερνήσεων της Ελλάδας (επίτηδες δεν λέω ελληνικών κυβερνήσεων) στον εξοπλιστικό τομέα, ενώ η σύγκρισή της με την αντίστοιχη των τουρκικών κυβερνήσεων τα τελευταία 40-50 χρόνια μόνο θλίψη προκαλεί.
Βεβαίως δεν είναι όλοι στον ίδιο βαθμό ένοχοι, αλλά τις συνέπειες τις υφιστάμεθα και ελπίζω ο "θεός της Ελλάδος" να βοηθήσει (γιατί οι κυβερνήσεις μας δεν...) να μην υποστούμε (ως Ελληνισμός) και νέο ακρωτηριασμό στο εγγύς μέλλον...
 
Μια απορία ναυπηγικής φύσης: οι πρώρες των "Μπελαρά" πέφτουν κατακόρυφα ή με κλίση προς τα εμπρός έως την ίσαλο. Αυτό το βλέπουμε σε χαλύβδινα πολεμικά πλοία του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα. Κατόπιν η μορφή της πλώρης άλλαξε σε "οπισθοκλινή" και διατηρείται έτσι έως τις μέρες μας.
Γιατί η αλλαγή στις "Μπελαρά";
 
Εξ όσων ακούω, το να χτιστεί ολόκληρο Ναυτικό με τέτοιο ποσό ανήκει στην σφαίρα της αχαλίνωτης φαντασίας. Προφανώς με αυτήν την ακραία υπερβολή θέλεις να στιγματίσεις την διαχρονικώς άθλια συμπεριφορά των κυβερνήσεων της Ελλάδας (επίτηδες δεν λέω ελληνικών κυβερνήσεων) στον εξοπλιστικό τομέα, ενώ η σύγκρισή της με την αντίστοιχη των τουρκικών κυβερνήσεων τα τελευταία 40-50 χρόνια μόνο θλίψη προκαλεί.
Βεβαίως δεν είναι όλοι στον ίδιο βαθμό ένοχοι, αλλά τις συνέπειες τις υφιστάμεθα και ελπίζω ο "θεός της Ελλάδος" να βοηθήσει (γιατί οι κυβερνήσεις μας δεν...) να μην υποστούμε (ως Ελληνισμός) και νέο ακρωτηριασμό στο εγγύς μέλλον...
Δες τις ιταλικές ΡΡΑ. Κοτζάμ φρεγάτες. H Ινδονησία αγοράζει 2 προς 1,17 δις. Επειδή όταν αγοράζεις ποσότητα υπάρχουν εκπτώσεις, με 5 δις αγοράζεις 8. Η Ολλανδία μας είχε προτείνει με το ίδιο ποσό, 4 Φρεγάτες Σίγμα, 4 Κορβέτες, εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ και δωρεάν παραχώρηση δυο φρεγατών Μ του ολλανδικού ναυτικού! Αν αυτό δεν είναι ναυτικό, δεν ξέρω τι είναι.
 
Μια απορία ναυπηγικής φύσης: οι πρώρες των "Μπελαρά" πέφτουν κατακόρυφα ή με κλίση προς τα εμπρός έως την ίσαλο. Αυτό το βλέπουμε σε χαλύβδινα πολεμικά πλοία του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα. Κατόπιν η μορφή της πλώρης άλλαξε σε "οπισθοκλινή" και διατηρείται έτσι έως τις μέρες μας.
Γιατί η αλλαγή στις "Μπελαρά";

Eιναι οντως αντεστραμμενη η πλωρη. Θεωρητικα ειναι για λογους stealth η σχεδιαση αυτη .



 
  • Like
Reactions: kimon
Δες τις ιταλικές ΡΡΑ. Κοτζάμ φρεγάτες. H Ινδονησία αγοράζει 2 προς 1,17 δις. Επειδή όταν αγοράζεις ποσότητα υπάρχουν εκπτώσεις, με 5 δις αγοράζεις 8. Η Ολλανδία μας είχε προτείνει με το ίδιο ποσό, 4 Φρεγάτες Σίγμα, 4 Κορβέτες, εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ και δωρεάν παραχώρηση δυο φρεγατών Μ του ολλανδικού ναυτικού! Αν αυτό δεν είναι ναυτικό, δεν ξέρω τι είναι.
Η Ινδονησία δεν αγοράζει "κοτζάμ φρεγάτες", αλλά περιπολικά ανοικτής θαλάσσης. Οι Ιταλοί για φρεγάτες έχουν τις FREMM, διαφορετικά πράγματα από πλευράς κόστους (κάτι αναφέρει και το κείμενο που παραθέτεις).
Για την ολλανδική προσφορά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, αλλά εάν ίσχυαν τα όσα λές, τότε όλα τα ναυτικά του πλανήτη θα χτίζονταν στην Ολλανδία!
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 5 δισ ήταν το "μπάτζετ" της κυβέρνησης για το ναυτικό πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία, που εκτίναξε τις τιμές των πάντων. Άρα η ολλανδική προσφορά (εάν υπήρξε αυτή στις λεπτομέρειές της, δεν το έχω ακούσει) τώρα πια είναι "last year" και προφανώς δεν μπορεί να συγκριθεί με σημερινές τιμολογήσεις (για την τέταρτη φρεγάτα).
Τέλος, στόλος, στολίσκος και Ναυτικό (αν μιλάμε για το ελληνικό) είναι διαφορετικές έννοιες από πλευράς αριθμών.
Σταματώ εδώ γιατί δεν είμαι και εμβριθής γνώστης του θέματος.
 
Eιναι οντως αντεστραμμενη η πλωρη. Θεωρητικα ειναι για λογους stealth η σχεδιαση αυτη .



Δηλαδή... τέρμα οι "επακουμβήσεις"; Κρίμα...
 
Πολύ μεγάλο λάθος κατά τη γνώμη μου. Τόσο η επιλογή της 4ης FDI, όσο και ο περιορισμένος εκσυγχρονισμός των ΜΕΚΟ, και ακόμη περισσότερο η εισαγωγή των SCALP Navale.

Οι FDI θα έχουν 32 κελιά για πυραύλους Επιφανείας/Αέρος, που ήδη θεωρούνται λίγοι (τη μακρινή δεκαετία του 00 το ΠΝ είχε πει ότι η ελάχιστη απαίτηση για πλοίο Αεράμυνας είναι 48 πύραυλοι, τώρα πλέον οι απαιτήσεις έχουν πολλαπλασιαστεί). Εμείς θα αφαιρέσουμε 8 κελιά για τους Scalp! Υπέροχα!
Εν τω μεταξύ οι SCALP Navale είναι εντελώς άχρηστοι γιατί έχουμε εδώ και 20 χρόνια τους εναέρια εκτοξευόμενους. Ναι, έχουν μικρότερη εμβέλεια, αλλά τα αεροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να πετάξουν ως γνωστόν, και τα Rafale/Mirage 2000 μπορούν άνετα να πετάξουν κάπου νότια της Κύπρου και να πλήξουν απο εκεί όλους τους πιθανόύς και απίθανους στόχους μέχρι τα βάθη της Μικράς Ασίας.


Απαντω σε καποια απο αυτα που εγραψες Κωστα

Εγω θεωρω οτι μετα τον πολεμο της Ουκρανιας και την ουσιαστικη αδρανοποιηση του Ρωσικου ναυτικου υπο τον φοβο των drones και των αντιπλοικων πυραυλων η υποθεση των Φρεγατων εχει αλλαξει εντελως.

Επι της ουσιας ειναι αχρηστη οποιαδηποτε προστασια εναντι αεροπορικων απειλων - αν θελει ο τουρκος να σε βυθισει θα το κανει με επιθεση μαζικη που ουτε τα 32 κελια δεν μπορουν να σε καλυψουν ισως - και η υπαρξη ισχυρων πλοιων ειναι ειτε για επιδειξη σημαιας ειτε ανθυποβρυχιακο κυνηγι.

Θεωρω οτι αυτος ειναι ο λογος που το ναυτικο μας αλλαξε δογμα μετα την παραγγελια των FDI και αποφασισε να βαλει στα 2 ή 3 επομενα πλοια την κρουση με πυραυλους μεγαλου βεληνεκους ωστε να φερει στο ελληνικο οπλοστασιο - για αρχη ελπιζω να ακολουθησουν και χερσαιοι εκτοξευτες- βαλλιστικες δυνατοτητες για αντιβαρο στις τουρκικες αντιστοιχες δυνατοτητες.

Καλοι οι αερομεταφερομενοι πυραυλοι αλλα δεν παυεις να εκθετεις σε μικρο κινδυνο τα πολυτιμα αεροσκαφη σου.

1400 χιλιομετρα πυραυλικη κρουση απο μετακινουμενο πλοιο ειναι τρελλο αβανταζ αν ειχαμε σε ολη την χωρα χερσαιους τετοιους εκτοξευτες θα ησυχαζαμε απο τους γειτονες για πολυ καιρο πιστευω.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


το σημαντικο ειναι να μπορεις να ανεφοδιαζεις αμεσα τα πλοια αυτα σε βληματα ωστε να μην χρειαζονται να ελλιμενιστουν για να το κανουν...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Χιωτης