Nέα Cosmote IP TV - OTT

Πως θα χρησιμοποιήσω τον επίγειο ψηφιακό δέκτη στην νέα συσκευή HY4415 που δίνει η Cosmote;
Τον χρησιμοποιώ κανονικά ως ένα Android TV BOX αλλά δεν αξιοποιώ τον ψηφιακό δέκτη.
Το έχει κάνει κανείς; Που θα μπορούσα να βρω οδηγίες;
Ευχαριστώ
 
Κατέβασε την εφαρμογή Live Channels από το Play Store, αλλά με μια επιφύλαξη ξέρω ότι είναι απενεργοποιημένος ο δέκτης.
 
Έχω την sony 43xf8096. Έχω περάσει το τελευταίο διαθέσιμο update από τη sony και τρέχει android 9. Στη σελίδα της Cosmote γράφει ότι το app υποστηρίζεται στη σειρά xf80. Παρόλα αυτά όταν κάνω αναζήτηση για το app στο playstore δεν εμφανίζει τίποτα. Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό?
 
Λειτουργεί κανονικά η εφαρμογή Live Channels για τα επίγεια ψηφιακά κανάλια στα box της Cosmote TV...
 
Στον καινουργιο δεκτη της cosmote δεν εχει ενεργοποιηθει ακομα,εχω καττεβασει την εφαρμογη Live Channels αλλα μονο το μονο καναλι που κατεβαινει ειναι αυττο της ενοικιασης καναλιων της google.
 
Σήμερα διαπίστωσα τόσο στη εφαρμογή στο κινητό ίδιο και στο mi box που έχω ότι δεν μου παίζουν οι σειρές, ταινίες, ντοκυμαντέρ και replay ενώ δεν έχω πρόβλημα με κανάλια. Έχει τύχει σε κάποιον τέτοιο πρόβλημα;
 
Σήμερα διαπίστωσα τόσο στη εφαρμογή στο κινητό ίδιο και στο mi box που έχω ότι δεν μου παίζουν οι σειρές, ταινίες, ντοκυμαντέρ και replay ενώ δεν έχω πρόβλημα με κανάλια. Έχει τύχει σε κάποιον τέτοιο πρόβλημα;
Το πρόβλημα πρέπει να είναι κάπου στο οικιακό δίκτυο γιατί με δεδομένα κινητής παίζει σωστά. Τελικά έχω εικόνα αλλά περίπου 2-3 λεπτά μετά. Παρόμοιο πρόβλημα είχα και παλιότερα με Eurosport player, που δεν έλυσα ποτέ. Το μυστήριο συνεχίζεται...
 
Καλησπέρα.Ειχα ρωτήσει πριν κάποιες μέρες για το θέμα που έχω να συνδεθώ με τα στοιχεία ενος φίλου.Μου βγάζει μήνυμα δεν διαθέτεις ενεργη συνδρομή cosmote tv.Σημερα μου έδωσε το ok να μπω με τα στοιχεία του στο my cosmote και είδα ότι είναι ενεργοποιημένη κανονικά η νέα cosmote tv όπως λέει φαντάζομαι την ott. Στο κινητό του μπαίνει κανονικά.Στην τηλεόραση μου, βγάζει το παραπάνω μύνημα.Καμια ιδέα κανείς;Να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο το έχει αποκλείσει.Μια φορά πήρε περίμενε μια ώρα και του είπαν αλλά αντί άλλων.Συγκεκριμενα του είπανε πως ο κάθε ένας μπορεί να φτιάξει δικό του κωδικό εννοώντας προφανώς τα ξεχωριστά προφίλ.Καμμια ιδέα κάποιος;
 
Καλησπέρα.Ειχα ρωτήσει πριν κάποιες μέρες για το θέμα που έχω να συνδεθώ με τα στοιχεία ενος φίλου.Μου βγάζει μήνυμα δεν διαθέτεις ενεργη συνδρομή cosmote tv.Σημερα μου έδωσε το ok να μπω με τα στοιχεία του στο my cosmote και είδα ότι είναι ενεργοποιημένη κανονικά η νέα cosmote tv όπως λέει φαντάζομαι την ott. Στο κινητό του μπαίνει κανονικά.Στην τηλεόραση μου, βγάζει το παραπάνω μύνημα.Καμια ιδέα κανείς;Να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο το έχει αποκλείσει.Μια φορά πήρε περίμενε μια ώρα και του είπαν αλλά αντί άλλων.Συγκεκριμενα του είπανε πως ο κάθε ένας μπορεί να φτιάξει δικό του κωδικό εννοώντας προφανώς τα ξεχωριστά προφίλ.Καμμια ιδέα κάποιος;
Δοκίμασε να το βάλεις στο δικό σου κινητό μπαίνει?
 
Καλησπέρα.Ειχα ρωτήσει πριν κάποιες μέρες για το θέμα που έχω να συνδεθώ με τα στοιχεία ενος φίλου.Μου βγάζει μήνυμα δεν διαθέτεις ενεργη συνδρομή cosmote tv.Σημερα μου έδωσε το ok να μπω με τα στοιχεία του στο my cosmote και είδα ότι είναι ενεργοποιημένη κανονικά η νέα cosmote tv όπως λέει φαντάζομαι την ott. Στο κινητό του μπαίνει κανονικά.Στην τηλεόραση μου, βγάζει το παραπάνω μύνημα.Καμια ιδέα κανείς;Να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο το έχει αποκλείσει.Μια φορά πήρε περίμενε μια ώρα και του είπαν αλλά αντί άλλων.Συγκεκριμενα του είπανε πως ο κάθε ένας μπορεί να φτιάξει δικό του κωδικό εννοώντας προφανώς τα ξεχωριστά προφίλ.Καμμια ιδέα κάποιος;
Απλά δεν σου δίνει σωστούς κωδικούς και σε δουλεύει....
 
  • Like
Reactions: petros_ksp
Αφού με τους ίδιους κωδικούς βλέπει κανονικά τη τηλεόραση στο My Cosmote :)
 
Αφού με τους ίδιους κωδικούς βλέπει κανονικά τη τηλεόραση στο My Cosmote :)

Γιατί δεν πατάς ξέχασα τον κωδικό μου να φτιάξεις ένα καινούργιο να τελειώνεις;
 
Ο φίλος λέει ότι ενώ βλέπει τη τηλεόραση στο My Cosmote, με το ίδιο Cosmote ID του εμφανίζει στην εφαρμογή της Cosmote TV ότι δεν υπάρχει συνδρομή.

Να αλλάξει κωδικό. Δεν θα δει διαφορά αλλά ας το δοκιμάσει.
 
Ο φίλος λέει ότι ενώ βλέπει τη τηλεόραση στο My Cosmote, με το ίδιο Cosmote ID του εμφανίζει στην εφαρμογή της Cosmote TV ότι δεν υπάρχει συνδρομή.

Να αλλάξει κωδικό. Δεν θα δει διαφορά αλλά ας το δοκιμάσει.
Φίλε μήπως το έχει απενεργοποίησει κάποια στιγμή γιατί στο λέω, εγώ έχω δορυφορική και στο profile μου στο my cosmote έχει επιλογή να το απενεργοποιήσεις το cosmote tv δεν ξέρω αν βοηθάω
 
Προφανώς το γράφει λάθος στην tv. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Δοκίμασε να τον αλλάξεις.
 
Φίλε μήπως το έχει απενεργοποίησει κάποια στιγμή γιατί στο λέω, εγώ έχω φοροδιαφυγή και στο profile μου στο my cosmote έχει επιλογή να το απενεργοποιήσεις το cosmote tv δεν ξέρω αν βοηθάω
Άκυρο λες πώς είναι ενεργοποιημένη στο profile
 
ειχα το ιδιο προβλημα και γω.ενω εβλεπα κανονικα απο κινητο και κομπιουτερ στην τηλεοραση δεν μου παιρνε τον κωδικο.τι μπινελικια εριξα δεν λεγεται.αναγκαστηκα και μπηκα σε μια εφαρμογη της cosmote και αλλαξα τον κωδικο.η μονη λυση ειναι
 
Καλησπερα σε ολους. Εχω ενα περιεγο θεμα με μηνιαιο πακετο sports pack. Στις 8 σεπτεμβριου μεσα απο το cosmote app ειχα αγορασει με 22 ευρω τοτε (τωρα πηγε 26) το συγκεκριμενο πακετο. Το περιεργο ειναι οτι απο την αρχη δεν μου εδινε πουθενα ουτε στο app ουτε στην ιστοσελιδα την επιλογη να το διαχειριστω η να το απενεργοποιησω. Επομενως αφου ειχα συνομιλησει με εκπροσωπο και διαβαζοντας και τους ορους του πακετου απλα διεγραψα την αποθηκευμενη καρτα (στους ορους λεει οτι διαγραφη της καρτας και αδυναμια συναλλαγης συνεπαγεται και διακοπη του πακετου). Το θεμα ειναι οτι παρολο που περασε η ημερομηνια αυτο συνεχιζε και επαιζε κανονικα. Εβαλα ξανα την καρτα με την οποια το ειχα αγορασει μηπως τη χρεωνε αλλα δεν χρεωσε τιποτα το συστημα. Χθες που αγορασα με 26 ευρω πλεον το ιδιο πακετο μεσα απο την ιστοσελιδα ομως, αυτη τη φορα μου δινει κανονικα τη δυνατοτητα να το απενεργοποιησω, να το διαχειριστω κλπ ολα ειναι οπως θα επρεπε. Τωρα στο cosmote tv εχω δυνατοτητα εναλλαγης μεταξυ δυο συνδρομων δηλαδη μεταξυ της νεας και της παλιας που ενας θεος ξερει γιατι παιζει ακομα ενω δεν εχει χρεωθει η ανανεωθει τιποτα. Σε επικοινωνια με το 13888 δεν μπορω να πω οτι εβγαλαν ακρη μου λεγαν να το απενεργοποιησω απο το my cosmote ενω τους ειπα οτι δεν μου βγαζει πουθενα αυτο το πακετο. Τελικα ειπαν εκαναν αιτηση (δεν καταλαβα που) να με παρουν τηλεφωνο καποια στιγμη. Εχει συμβει σε κανεναν κατι αντιστοιχο? Ευχαριστω.
 
  • Like
Reactions: alexandros75