Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Νομίζω ότι οι συντελεστές υπολογισμού πρέπει να είναι η παραγωγή CO2 (όποιος ρυπαίνει περισσότερο πληρώνει περισσότερο) και το βάρος του οχήματος (με τη λογική ότι το πιο βαρύ όχημα φθείρει περισσότερο τον δρόμο).
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Δηλαδή προτείνεις η φορολογία να υπολογίζεται με βάση την κατανάλωση?
Και βάση την κατανάλωση και βάση την ιπποδύναμη.

Ξέρεις πόσοι κυκλοφορούν με αγροτικά 3000cc με 200 άλογα; Και φορολογία μηδέν.

Παλιά που αγόραζα αγγλικά περιοδικά αυτοκινήτου Μου είχε κάνει εντύπωση πως το fiat coupe 20v με τους 5 κυλίνδρους ήταν στην κορυφαία φορολογική - ασφαλιστική κατηγορία με την Ferrari 360. Και άλλα αυτοκίνητα όπως bmw η Mercedes πιο κάτω. Ρώτησα ένα φίλο μου και μου είπε πως εκεί σε φορολογούν βάση "μουρης". Δηλαδή το fiat και η Ferrari είναι αυτοκίνητα σαββατοκύριακου και μη πρακτικά. Άρα θα τα αγοράσει κάποιος μόνο για το χαβαλέ του. Από την άλλη τα μεσαία sedan είναι αυτοκίνητα καθημερινά που θα βάλεις την οικογένεια σου να πας ταξίδι. Άρα πρέπει να είναι πιο προσιτά στον πολίτη.

Η Ελλάδα είναι ο απόλυτος κομμουνιστικός παράδεισος. Το Κράτος μας φορολογεί ακριβώς έτσι. Μας απαγορεύει να έχουμε ιδιοκτησία. Και το παράλογο δεν είναι τώρα με την κρίση. Πάντα υπήρχε αυτό. Πάνω από τα 2000 κυβικά υπήρχε φόρος πολυτελείας. Και ας ήταν χρεπι το αμάξι. Να μη μιλήσω για πισίνες και λοιπά.
 
Σε όλα τα υπόλοιπα υλικά αγαθά, τρόφιμα, ρούχα κτλ. ο φόρος υπολογίζεται βάση της αξίας του προϊόντος. Δηλαδή ο ΦΠΑ προστίθεται επί τοις εκατό πάνω στην αρχική αξία. Η ίδια μέθοδος χρησιμοποιείται και στα ακίνητα αφού ο συντελεστής μπαίνει πάνω στην αντικειμενική αξία. Δεν καταλαβαίνω τόσα χρόνια γιατί να μην γίνεται το ίδιο και στα αυτοκίνητα......
 
Πως να γινει αυτο,


οταν το κρατος "αναπνεει" μονο απο τη φορολογια. Η κρατικη μηχανη "πονα" και "μπαζει" απο παντου, μεγαλη κουβεντα και δε το συνεχιζω, ολοι καταλαβαινουν σε τι αναφερομαι.

Τι θες, ειδη καπνου, καυσιμα, διοδια, σε αυτα πληρωνουμε σχεδον πλεον μονο φορο!

Τωρα το οτι "ο φόρος υπολογίζεται βάση της αξίας του προϊόντος", δεν υπαρχει απλα. Δεν υπαρχει αξια προιοντος αναλογη της παραγωγης και διαθεσης του στη χωρα. Οι λογοι πολλοι, ενας μονο οι 100δες μεσαζοντες που εκτοξευουν τις τιμες σε ποσα που δεν εχουν καμια σχεση με τη πραγματικοτητα.

Ολα κοστιζουν "0,99", "9.99", "9999,99" κλπ, τι να πεις εδω, δε λες, απλα το πολεμας, ποιος ο Ελληνας καταναλωτης, πιθανον ονειρευομαι!!!

Το μονο που ισχυει ειναι το "καρτελ" σε ολα, οποιος πιστεευει κατι αλλο, ειναι αλλου!
 
Νομίζω ότι οι συντελεστές υπολογισμού πρέπει να είναι η παραγωγή CO2 (όποιος ρυπαίνει περισσότερο πληρώνει περισσότερο) και το βάρος του οχήματος (με τη λογική ότι το πιο βαρύ όχημα φθείρει περισσότερο τον δρόμο).

Και αν κάποιος έχει ένα SUV 4000cc και βάρους 2τόνων αλλά λείπει λόγω επαγγέλματος απ'το σπίτι του 9 μηνες το χρόνο και το'χει παρκαρισμένο στο parking του, γιατί να πληρώσει πιο πολλά τέλη από "εμένα" που έχω 2λιτρο, 1μιση τόνο, το παρκάρω στο δρόμο και το κυκλοφορώ κάθε μέρα?
 
Σε όλα τα υπόλοιπα υλικά αγαθά, τρόφιμα, ρούχα κτλ. ο φόρος υπολογίζεται βάση της αξίας του προϊόντος. Δηλαδή ο ΦΠΑ προστίθεται επί τοις εκατό πάνω στην αρχική αξία. Η ίδια μέθοδος χρησιμοποιείται και στα ακίνητα αφού ο συντελεστής μπαίνει πάνω στην αντικειμενική αξία. Δεν καταλαβαίνω τόσα χρόνια γιατί να μην γίνεται το ίδιο και στα αυτοκίνητα......

Αυτό είναι διαφορετικό από τα τέλη κυκλοφορίας.
 
Eχω την εντύπωση, ότι μόνο φόρος πάνω στο καύσιμο, θα ήταν δίκαιη λύση...
Πολύ καις? Αρα έχεις μεγάλο αυτοκίνητο ή ρυπαίνεις ή φθείρεις τους δρόμους, κ.α.
Και ανάλογα με το καύσιμο (πετρέλαιο-βενζίνη-ηλεκτρικό κλπ), ανεβοκατεβαίνει και ο φόρος.
 
Ναι οντως. Αλλα ξαναλεω οτι το καυσιμο εχει ηδη ενα φορο 100%. Προτινεις να γινει 110%;
Και να το κανουν μετα απο 6 μηνες θα ξαναβαλουν και τα τελη
 
Ναι οντως. Αλλα ξαναλεω οτι το καυσιμο εχει ηδη ενα φορο 100%. Προτινεις να γινει 110%;
Και να το κανουν μετα απο 6 μηνες θα ξαναβαλουν και τα τελη

Καλά αν το πάρουμε έτσι, οποιαδήποτε στιγμή μπορούν να βάλουν ότι τέλη θέλουν παντού. Έτσι δεν έγινε με το χαράτσι;

Ποια είναι τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα; Αυτόν τον φόρο θα τον παίρνεις από τα καύσιμα. Πετυχαίνεις τουλάχιστον ένα δίκαιο και αντικειμενικό μέτρο.

Πόσο δίκαιο και αντικειμενικό είναι να ορίζεις τη διαφορά στα... 1357 κ.εκ. Ή στα 1738; Ούτε τυχαίο password να ήταν! και πόσο αντικειμενικό είναι το... πριν το 2010; Αυτά είναι λογιστικές μπούρδες που κάποια στιγμή ίσως να είχαν νόημα στο παρελθόν.

Αλλά είναι τυπικό στη χώρα που λένε της γριάς να χε... αυτή να ξε... . Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε GPS θα βάλουμε; Ενώ η λύση είναι μπροστά μας απλούστατη;
 
Ναι οντως. Αλλα ξαναλεω οτι το καυσιμο εχει ηδη ενα φορο 100%. Προτινεις να γινει 110%;
Και να το κανουν μετα απο 6 μηνες θα ξαναβαλουν και τα τελη

Εννοώ να μην πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, ή άλλο τέλος σχετιζόμενο με το αυτοκίνητο (μετά την αγορά του) και την χρήση του. Αν το πχ. 100% φόρου γινόταν 101-102% (που ούτως ή άλλως το κάνουν όποτε θέλουν) αλλά δεν είχαμε αλλα νταβατζηλίκια, τρεχάματα, σηματάκια, προθεσμίες, τεκμήρια κλπ, δεν θα με χαλούσε... Προφανώς θα γλυτώναμε απο όλα αυτά, την στιγμή μάλιστα που ανα πάσα στιγμή μπορούν να το πάνε 105% χωρίς να δώσουν λόγο σε κανέναν...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

"Ας την πάνε όσο θέλουν την βετζίνα... εγώ έτσι κι αλλιώς πάντα ενα 20ρικο βάζω..."
(παπούς μανάβης με αγροτικό) :)))
 
Τα τέλη κυκλοφορίας δεν μπορούν να ενσωματωθούν στην τιμή της βενζίνης για τον απλό λόγο ότι η βενζίνη δεν χρησιμοποιείται μόνο στα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα όσοι έχουν σκάφη θα είναι άδικο να βάζουν καύσιμα και να πληρώνουν το 5-10 % παραπάνω που θα αντιστοιχεί στα τέλη, αφού τα κυκλοφορούν στη θάλασσα.
 
Σε αυτούς θα αντικαθιστά άλλα τέλη. Αν δεν πληρώνουν δηλαδή ήδη αντίστοιχα τέλη που είναι και το πιο πιθανό.
 
Η ηλεκτρονική εφαρμογή για την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων πληρωμής θα αρχίσει να λειτουργεί από την 1η Νοεμβρίου

Από 22 έως 1.320 ευρώ ανάλογα με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα κυμαίνονται τα ποσά των τελών κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν για το 2015 όσοι κατέχουν ΙΧ αυτοκίνητα τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2010.


Για τα ΙΧ που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογιστούν με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Η ηλεκτρονική εφαρμογή για την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του 2015 θα αρχίσει να λειτουργεί από την 1η Νοεμβρίου, αλλά για τον ακριβή υπολογισμό των τελών που θα κληθείτε να πληρώσετε, το money-money.gr σχεδίασε και έθεσε στη διάθεσή σας ένα ειδικό «εργαλείο».
Αρκεί να εισάγετε πληροφορίες για το πότε αποκτήσατε το ΙΧ σας και πόσα κυβικά είναι ο κινητήρας του ή πόσες είναι οι εκπομπές ρύπων (διοξειδίου του άνθρακα).

http://to-gamato.gr/auto_Category/δ...ς-που-θα-πληρώ/#sthash.8zzMZLj6.q1zg7jFw.dpbs

http://www.money-money.gr/tool/ipologiste-ta-teli-kikloforias/36