Παίδες μην το ψάχνετε. Μόνο στα καύσιμα είναι το σωστό και δίκαιο. Είτε πρόκειται για διανυθέντα χιλιόμετρα άρα χρήση περισσότερο των δρόμων, είτε πρόκειται για οικονομία καυσίμου καλύτερη στα πιο καινούργια, είτε για εκπομπές ρύπων κλπ.
Απλά και δίκαια πράγματα. Τι τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια; Βάσει ποιών "αντικειμενικών" θεωριών; Της εφορίας που βασίζεται σε στοιχεία της δεκαετίας του... '70; Εγώ 1356 κυβικά 135 ευρώ, ο δίπλα 1358 κυβικά 240. Και μετά βάζουν και ηλικίες αυθαίρετα. Τρέχα γύρευε.
Όσο περισσότερο χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και άρα χρησιμοποιείς το δρόμο και ρυπαίνεις, τόσο πιο πολύ καύσιμο χρησιμοποιείς και όσο πιο παλιό είναι το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο καύσιμο καιει. Εκεί λοιπόν βάζεις το φόρο και όχι κάθε χρόνο τέλη κυκλοφορίας, που εν προκειμένω για τους κινούμενους στον δακτύλιο είναι και τα μισά πεταμένα.
Νομίζω ότι δίνει λύση σε όλα.