Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Με GPS. Σενάριο είναι, με διανυθέντα χιλιόμετρα.

Πάω να απενεργοποιήσω τη CPU του.. καρμπυρατέρ στο δικό μου για παν ενδεχόμενο... .
 
To τραγικο (αν ισχυσουν) θα ειναι τα τελη....

Εχουμε 2 αυτοκινητα με καυσαερια κατω των 100 CO2 g/km, και απο εκει που δεν πληρωναμε τελη, θα πληρωνουμε 600 (2 χ 300)
 
Δύο λύσεις υπάρχουν. Η μία είναι εκινήθεις, γιατί εκινήθεις. Δηλαδή με κάποιο τρόπο να μπει και κάμερα στο αυτοκίνητο ή ακόμα καλύτερα να είμαστε συνδεμένοι και εμείς με το υπουργείο συγκοινωνιών. Έτσι κάθε φορά που θα χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο, αυτοί θα το γνωρίζουν και μέσω του ειδικού φορολογικού συντελεστή (στην αρχή θα είναι οριζόντιος μετά θα γίνουν διορθώσεις) θα επιβάλουν τα τέλη αναλόγως του τι θα τους αναφέρει η εφορία, γνωστή για την άψογη και πέρα από κάθε αμφιβολία για τις γνώσεις της στη μηχανολογία.

Η άλλη λύση είναι η φορολογία να περάσει στα καύσιμα και μόνο. Μην τα ξαναλέμε.
 
Το πρώτο δεν είναι απαραίτητο. Μπορούν κάθε δύο χρόνια στα ΚΤΕΟ να βλέπουν πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει και να σε χρεώνουν ανάλογα.
 
Παίδες μην το ψάχνετε. Μόνο στα καύσιμα είναι το σωστό και δίκαιο. Είτε πρόκειται για διανυθέντα χιλιόμετρα άρα χρήση περισσότερο των δρόμων, είτε πρόκειται για οικονομία καυσίμου καλύτερη στα πιο καινούργια, είτε για εκπομπές ρύπων κλπ.
Απλά και δίκαια πράγματα. Τι τέλη κυκλοφορίας και τεκμήρια; Βάσει ποιών "αντικειμενικών" θεωριών; Της εφορίας που βασίζεται σε στοιχεία της δεκαετίας του... '70; Εγώ 1356 κυβικά 135 ευρώ, ο δίπλα 1358 κυβικά 240. Και μετά βάζουν και ηλικίες αυθαίρετα. Τρέχα γύρευε.

Όσο περισσότερο χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και άρα χρησιμοποιείς το δρόμο και ρυπαίνεις, τόσο πιο πολύ καύσιμο χρησιμοποιείς και όσο πιο παλιό είναι το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο καύσιμο καιει. Εκεί λοιπόν βάζεις το φόρο και όχι κάθε χρόνο τέλη κυκλοφορίας, που εν προκειμένω για τους κινούμενους στον δακτύλιο είναι και τα μισά πεταμένα.
Νομίζω ότι δίνει λύση σε όλα.
 
Και αυτο δεν ειναι και πολυ σωστο (φορος βαση χιλιομετρων)

Εγω με το 1300 μου πετρελαιο καιω το 1/5 των λιτρων για τα ιδια χιλιομετρα που καει ο αλλος με το grand cherokee. Δεν ρυπαινουμε το ιδιο
 
Και αυτο δεν ειναι και πολυ σωστο (φορος βαση χιλιομετρων)

Εγω με το 1300 μου πετρελαιο καιω το 1/5 των λιτρων για τα ιδια χιλιομετρα που καει ο αλλος με το grand cherokee. Δεν ρυπαινουμε το ιδιο

Σε αυτη τη περιπτωση το κερδος το δικο σου ειναι η σαφως μειωμενη καταναλωση σε σχεση με τo cherokee.
Δικαιο μου φαινεται.
 
Σε αυτο συμφωνω (ενσωματωση στα καυσιμα), στα χιλιομετρα διαφωνω: Να πληρωνεις αναλογα με το ποσα χλμ κανεις.
 
Ναι αλλα τα καυσιμα τα εχουν ηδη μαμησει. Δεν τους παιρνει αλλο. Ο φορος δεν ειναι παρα το κερασακι στην τουρτα
Θελουν λεφτα
Απλα
Κι εμεις σαν καλοι μαμακες θα τα πληρωσουμε

Τι δεν καταλαβενσ;
 
Ναι αλλα τα καυσιμα τα εχουν ηδη μαμησει. Δεν τους παιρνει αλλο. Ο φορος δεν ειναι παρα το κερασακι στην τουρτα
Θελουν λεφτα
Απλα
Κι εμεις σαν καλοι μαμακες θα τα πληρωσουμε

Τι δεν καταλαβενσ;

Δεν υπάρχει λογιστική διαφορά. Λέμε τα τέλη να γίνουν φόρος στα καύσιμα. Όχι να διατηρηθούν τα τέλη.
 
12 πήγε ο μήνας, τον επόμενο θα αρχίσουν να τα ζητάνε πάλι. Πιστεύω είναι αργά για να αλλάξει κάτι για φέτος.
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Και αυτο δεν ειναι και πολυ σωστο (φορος βαση χιλιομετρων)

Εγω με το 1300 μου πετρελαιο καιω το 1/5 των λιτρων για τα ιδια χιλιομετρα που καει ο αλλος με το grand cherokee. Δεν ρυπαινουμε το ιδιο

Υποτίθεται ότι η λογική επιβολής των τελών κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου, όχι η άρση των συνεπειών από τη ρύπανση του περιβάλλοντος (δλδ τι γίνεται με τα χρήματα από τα τέλη; Φυτεύονται δέντρα; ). Εξάλλου αυτή δεν ορίζεται μόνο με το χιλιόμετρο. Κάποιος που κάνει 10k χλμ όλα στην πόλη ρυπαίνει παραπάνω από κάποιον που κάνει 20 και ήρεμα στην εθνική.
 
Μα και πάλι, το ίδιο "επιβαρύνει" το οδικό δίκτυο μια βέσπα με ένα τριαξονικό ?
(καθ´υπερβολη η σύγκριση του 1000αριου με του 5λιτρου τζιπ)
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Μα και πάλι, το ίδιο "επιβαρύνει" το οδικό δίκτυο μια βέσπα με ένα τριαξονικό ?
(καθ´υπερβολη η σύγκριση του 1000αριου με του 5λιτρου τζιπ)
Δεν μολύνει το ίδιο αλλά δεν καίει το ίδιο. Πχ έχω ένα Hyundai accent 1.4 που καίει βαριά 8 λίτρα. Ένας φίλος έχει ένα opel astra στα ίδια κυβικά με τούρμπο που θέλει 11-14 λίτρα. Δεν μπορεί να με φορολογεί το ίδιο. Από όλες τις απόψεις.