Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Μισο λεπτακι.

Περισυ, για τα απο 1929cc εως 2357cc, τα τελη ηταν 578 / 671 / 746 / 821 ευρω, αναλογα με τον κυλινδρισμο.
Το 2011 ολο το ευρος απο 1929 μεχρι 2357 cc, θα πληρωνουν 600. Αρα στην χειροτερη, αυτοι που εδιναν 578, θα επιβαρυνθουν με 22 ευρω. Οι λοιποι, θα γλυτωσουν εως και 221 ευρω.

Οι απο 1739 εως 1928cc, τα τελη ηταν 184, 252,302, 352 ευρω, και του χρονου ολοι θα πληρωσουν 270.
Αρα, οι των 184, και 252 θα επιβαρυνθουν με 86 και 18 ευρω αντιστοιχα, ενω οι λοιποι, θα κερδισουν εως και 72 ευρω.

Απο που προκυπτει οτι απο τα 270 πανε στα 600 ???


Αλμα λέω. Από 270 στα 600. Μέχρι τα 270 πάει 140-180-200-220 240....μετά 600.
Δεν σχετίζω με πέρισυ.
Επίσης με 1930 θα πληρώσουν 600 και με 2357 επίσης 600. Που ξέρουμε όλοι ότι τουλάχιστον τα δίλιτρα δεν είναι τα 1930...και επίσης ότι άλλο δίλιτρο και άλλο 2400.

Γενικά στα 1930-2350 κερδίζουν οι έχοντες όσο πιό μεγάλο στα τέλη (και τό ίδιο στις άλλες κατηγορίες).
 
Re: Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Είμαστε Αλέξη... και το διαπιστώνουμε καθημερινά...

-bye-

Τουλάχιστον ευτυχώς εγώ φίλε μου,
εδώ και καμιά 10αριά χρόνια δεν είμαι συνένοχος-συμμέτοχος στο έγκλημα.
Τώρα θα μου πεις πάλι είναι αυτή η λύση? Δεν ξέρω ....
Αλλά τουλάχιστον έτσι δεν νοιώθω 2 φορές μακάκας.
 
Δεν πειράζει.. πληρώνουμε λάθη αλλων... όχι τα δικά μας... κάτι είναι και αυτό...

Και συνείδηση ελαφρώς πιο καθαρή που δεν καταστρέφουμε και άλλους...
 
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=176620&cid=12
Εχει πολύ ενδιαφέρον στο παραπάνω λινκ να διαβασετε και τα νεα τελη σε σύγκριση με τα περυσινά, αλλά και πως θα διαμορφωθούν τα τελη με τους ρύπους για διάφορα μοντελα της αγοράς απο 1-1-11 σε σχέση με ότι θα ισχύει μέχρι 31-12-2010!
Για παράδειγμα όσοι θέλουν να πάρουν...BMW ή Mercedes καλύτερα να περιμένουν μεχρι 1-1-11 που φθηναίνουν σημαντικά τα τέλη, αντίθετα αν θέλετε το Citroen C5 1.6THP η το Opel Insignia 1.6T ...καλύτερα να τα αγοράσετε μέχρι 31-12-10 γιατι θα ακριβύνουν τα τέλη μετά (και θα παραμένουν ακριβότερα!)
Το ερώτημα που θέτω όμως (κουίζ) είναι...ποιά τέλη θα ισχύσουν την 1-1-2012 και τι νέες εκπλήξεις μας ετοιμάζουν; Δηλαδή...πόσο σίγουρος μπορείς να είσαι ότι δεν θα ξανααλλάξει η λογική;
 
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η αύξηση όσο η κοροϊδία που παίζει,και το fact που τα βάζουν όλα σε ένα μπολ στην ίδια σαλάτα αρκεί να έχουν ίδια χωρητικότητα στον θάλαμο καύσης...
 
Λοιπόν κάτι λέει το σύνταγμα ότι οι πολίτες πρέπει να βαρύνονται ανάλογα....

Κατηγορία 120. Τα 1072 δίνουν 0.11/κ και τα 1357 0.088
220 1358 0.16 1548 0.14
240 1549 0.15 1738 0.138
270 1739 0.155 1928 0.14
600 1929 0.31 2357 0.25
800 2358 0.339 3000 0.26
1000 3001 0.33 4000 0.25
1200 4001 0.3 5000 0.24

Με λίγα λόγια αυτός πχ που έχει 1700 ή 1900 πληρώνει λιγώτερο από αυτόν που έχει 1400...
Αυτός που έχει 1929 περισσότερο από αυτόν που έχει 2400, 3000, 4000 ή και 5000.....
 
Last edited:
Παιδια δεν υπάρχει κατι μόνιμο
του χρόνου θα ειναι διαφορετικά

Το πρόβλημα ειναι αλλού ειπαν ότι
''οτιδήποτε αγοραστεί μετα απο 1/1/11 (να και το καρε), θα πληρωνει αναλογα με τους ρύπους''

Εκει να δειτε τι θα γίνει και ποσο θα κλεβουν τα εργοστασια
λενε που λενε οτι θελουν για τις καταναλώσεις
Στην Ευρωπη δεν ειναι η μόνη παραμετρος οι ρύποι αν και καθε χωρα εχει διαφορετικό τρόπο υπολογισμού
 
CO2 και κουραφέξαλα...

η μεγαλύτερη μπίσνα του αιώνα... δημιουργούμε εικονικό πρόβλημα αλλα εισπρατουμε πολλλαααααα λεφτά!!
 
Μια ζωή τα ίδια. Πληρώνει ο μαλάκας ο Έλληνας αλλά κανείς δεν ασχολείται για το ΠΟΥ πάνε τα λεφτά...
Βγήκαν λοιπόν τα νέα τέλη κυκλοφορίας.
Αν δεν το προσέξατε τα ποσά που θα εισπράξει το κράτος είναι λίγο πολύ τα ίδια με πέρσυ. Λίγο κόψιμο από εδώ λίγο ράψιμο από εκεί και έχουμε μια από τα ίδια. Αλλά το θέμα δεν είναι αυτό... Τις λαμογιές είτε πράσινες είτε μπλε είτε ροζ με βούλες τις έχουμε μάθει και δυστηχώς τις έχουμε συνηθίσει. Το μεγάλο ερώτημα είναι που πάνε αυτά τα λεφτα;
Με ένα πολύ απλό και πολύ πρόχειρο υπολογισμό, αν υποθέσουμε ότι όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι 6.000.000, και για το κάθε ένα πληρώνουμε κατα μέσο όρο 200 ευρώ, το κράτος εισπράτει ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 1 δις 200 εκατομμύρια ΜΕΤΡΗΤΑ... Ζεστό χρήμα. Η αιτιολογία για αυτά τα λεφτά είναι χρησιμοποιούνται για δρόμους κτλ. κτλ. κτλ. Τότε προς τι τα πολλά και πανάκριβα διόδια; Δεν φτάνουν 1.200.000.000 ευρώ για να συντηρήσεις το οδικό σου δίκτυο; Και ειδικά ένα δρόμο όπως η Εθνική Οδός Αθήνας Θεσσαλονίκης που τον έχουμε πληρώσει άπειρες φορές; Δεν μπορει το κράτος να χρηματοδοτήσει την κατασκευή νέων δρόμων οταν θα ξέρει οτι κάθε χρόνο το αργότερο μέχρι 31/12 θα έχει τσεπώσει τα λεφτά αυτά;
Αλλα την απάντηση την ξέρουμε όλοι φαντάζομαι... Που να φτάσουν τα λεφτά και για μίζες και για δρόμους... Και να μη μιλήσω και για τους δημοσιοκάφρους.... Αναλώνονται στο ύψος των τελών βγλαζοντας στο γυαλί κανα δυο ταλαίπωρους να κλαψουρίσουν και δεν ασχολούνται με το δάσος... Αλλά που να ασχοληθούν.. Τολμάνε; Αφού αυτοί που τα παίρνουν είναι τα ίδια τα αφεντικά τους, οι καναλάρχες τους. Ένας τόλμησε να τα ψάξει και να τα πει και τον φάγανε οι "επαναστάτες"...
Θα μπορούσα να γράψω και άλλα πολλά αλλά δεν νομίζω να ιδρώσει κανενός το αυτί...

Ζήτω η πράσινη ανάπτυξη!!!! Και η μπλε!!! Και η φουξ!!! :BDGBGDB55:
 
Μιας και σου αρεσουν αυτα, βαλε 1 ευρω το λιτρο επι ποσα λιτρα, επι ποσα αυτοκινητα, καταναλωνονται τον χρονο και πες τι βρηκες
 
Σίγουρα δεν είναι δίκαιο αυτό το σύστημα φορολόγησης και σίγουρα πάλι θα την πληρώσουνε οι γνωστοί και σίγουρα...... και σίγουρα..... και τα γνωστά....

ΟΜΩΣ εγώ θα τολμήσω να πώ ότι καλά κάνουν και τα φορολογούν διότι το πράγμα έχει ξεφύγει. Δεν μπορεί το 18χρονο να μου έχει για πρώτο αυτοκίνητο με τα λεφτά του μπαμπά S2000 ή EVO ή ένας με 1000/μήνα Seat Leon type R, τα boxter και τα M3 να τα βλέπεις συχνότερα και από fiatάκι....

Εγώ θυμάμαι όταν ήμουν 18 και ήθελα να πάρω αυτοκίνητο το όνειρό μου ήταν ένα Punto gt2 που έκανε 15Κ ευρώ και όχι S3 που θέλουν τώρα

Για να μην πούμε ότι όταν οι μπλέ έριξαν το τέλος ταξινόμησης πέρσι πόσα πορσικά και τζάγκουαρ εκτελωνίστηκαν....

Ναι θα συμφωνήσω ότι δεν φταίει ο οικογενειάρχης που θέλει να πάρει ένα καλό οικογενειακό αυτοκίνητο να κινεί με ασφάλεια τα παιδιά του ΑΛΛΑ σε αυτό το παραπληγικό κράτος ΔΥΣΤΗΧΩΣ μας παίρνει η μπάλα όλους....
 
Για του χρόνου σίγουρα θα βρουν κάτι άλλο ευφυές για νέες εισπράξεις, πχ επαναφορά των παλαιού τύπου τεκμηρίων, φορολόγηση και της ιπποδύναμης κλπ κλπ, το έργο το έχουμε ξαναδεί. Μόνο την προεκλογική χρονιά θα λασκάρουν τα πράγματα, αν και με το ΔΝΤ στο σβέρκο ίσως ούτε και τότε....
 
800 για τα 3.000;;;Για 3.500 το ίδιο ισχύει να φανταστώ,πάντως με λίγα λόγια δεν σου επιτρέπουν να αγοράσεις καλό(ακριβό)αυτοκίνητο...πιο φθηνά θα έβγαινε ανάλογα με τους ίππους....
 
Ανάλογα τους ίππους, ανάλογα τα κυβικά, ανάλογα τους ρύπους, ανάλογα τα χιλιόμετρα... Απόψεις υπάρχουν πολλές, και καθ'όλα σεβαστές.

Για μένα μία είναι η απλούστατη λογική που θα έπρεπε να υπάρχει: Τιμές χώμα μέχρι να ξεπεραστεί 1 ή περισσότερες από τις παρακάτω σταθερές, με ελαστικότητα στην τελευταία (αφού η κατοχή παλαιού οχήματος κατά κανόνα δηλώνει αδυναμία απόκτησης καινούριου και όχι "μούρη")

  • 2 λίτρα
  • 125 άλογα
  • 20 χιλιάρικα τιμή πώλησης
  • Μια νορμάλ εκπομπή CO2 (δεν ξέρω που κυμαίνεται)

Από κει και πέρα εκθετική αύξηση. Ό,τι πληρώσεις παίρνεις, και ό,τι πάρεις το πληρώνεις. Καθαρά πράγματα, και δίκαια.
 
Από κει και πέρα, καλό είναι να λαμβάνονται υπόψιν και τα χιλιόμετρα που κάνει κανείς ετησίως (αφού απ'αυτά εξαρτάται τόσο η συνολική ρύπανση στην ατμόσφαιρα, όσο και η "φθορά" του δικτύου που αναλογεί σε κάθε αυτοκίνητο). Ωστόσο, θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρχει και εκεί κάποιο όριο κάτω από το οποίο δεν θα επιβαρύνεται κανείς έξτρα. Και πως το όριο αυτό θα πρέπει να είναι διαφορετικό ανάλογα με το επάγγελμα του καθενός.