Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Από κει και πέρα, καλό είναι να λαμβάνονται υπόψιν και τα χιλιόμετρα που κάνει κανείς ετησίως (αφού απ'αυτά εξαρτάται τόσο η συνολική ρύπανση στην ατμόσφαιρα, όσο και η "φθορά" του δικτύου που αναλογεί σε κάθε αυτοκίνητο). Ωστόσο, θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρχει και εκεί κάποιο όριο κάτω από το οποίο δεν θα επιβαρύνεται κανείς έξτρα. Και πως το όριο αυτό θα πρέπει να είναι διαφορετικό ανάλογα με το επάγγελμα του καθενός.

Επ, φίλε Μαέστρο εδώ σε τσάκωσα! Τι παει να πει ανάλογα με το επάγγελμα....ίδια βγάζει ας πούμε ο Κούγιας ή ο Λυκουρέζος σε σχέση με ένα δικηγόρο με μηχανάκι;
Προφανώς ήθελες να πεις ανάλογα με το (φανερό) εισόδημα....
 
Επ, φίλε Μαέστρο εδώ σε τσάκωσα! Τι παει να πει ανάλογα με το επάγγελμα....ίδια βγάζει ας πούμε ο Κούγιας ή ο Λυκουρέζος σε σχέση με ένα δικηγόρο με μηχανάκι;
Προφανώς ήθελες να πεις ανάλογα με το (φανερό) εισόδημα....

Όχι. Θέλω να πω πως ένας ταξιτζής μοιραία οφείλει να κάνει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, σε αντίθεση πχ με έναν υπάλληλο γραφείου. Άρα πρέπει να "φορολογούνται" απο άλλο όριο και πάνω ο καθένας.

Αντίστοιχα, κάποιος που μένει στο γερακα και δουλεύει στο ελληνικό (και μπορεί να το πιστοποιήσει αυτο) πρέπει να έχει περισσότερα αφορολόγητα χιλιόμετρα απο κάποιον ίδιου επαγγέλματος που εργάζεται κοντά στο σπίτι του... Κλπ
 
Last edited:
Παρεμπιπτόντως, σε σχέση με αυτό (το εισόδημα)

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=192998

Σουηδός οδηγός που «πιάστηκε» να οδηγεί με 290 χλμ. την ώρα στην Ελβετία μπορεί να έχει τη «χαρά» να λάβει το υψηλότερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί ποτέ παγκοσμίως, ύψους ενός εκατ. δολαρίων.

Ο 37χρονος ξεπέρασε το όριο ταχύτητας κατά 170 χλμ. την ώρα με την σπορ Mercedes του. Σύμφωνα με τον ελβετικό νόμο, το πρόστιμο καθορίζεται με βάση την οικονομική ευχέρεια του οδηγού και την ταχύτητα που καταγράφηκε.

Τον Ιανουάριο, επιδόθηκε πρόστιμο 290.000 δολαρίων σε Ελβετό οδηγό, ύψος ρεκόρ μέχρι στιγμής.

Εκπρόσωπος τύπου της τοπικής αστυνομίας δήλωσε για το πρόσφατο περιστατικό ότι "τίποτα δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ταχύτητα των 290 χλμ. ανά ώρα". "Χρειάζονται 500 μέτρα για να σταματήσει κανείς", πρόσθεσε ο ίδιος.

Η Mercedes SLS AMG του Σουηδού κατασχέθηκε και ενδέχεται να υποχρεωθεί να καταβάλει ημερήσιο πρόστιμο 3.400 δολαρίων για 300 ημέρες.

Μια χαρά τους βλέπω τους Ελβετούς! :worshippy:
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Παρεμπιπτόντως, σε σχέση με αυτό (το εισόδημα)

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=192998



Μια χαρά τους βλέπω τους Ελβετούς! :worshippy:

Χα, χα! Αν βάζαμε εδώ ένα τέτοιο μέτρο όλοι οι τροχονόμοι θα είχαν πλουτίσει!
 
Θα ήμουν σύμφωνος με το εξής σύστημα ή κάτι παρεμφερές:

Τα τέλη κυκλοφορίας για τους ιδιώτες να είναι άθροισμα τριών παραγόντων και μόνον...
Α) Τιμή αγοράς - για να πληρώσουν οι "έχοντες"
+
Β) Ρύποι 4 - βάση κάρτας καυσαερίων κάθε χρόνο να περνάει από μηχανογράφηση
+
Γ) Ιπποδύναμη - για να πληρώσουν και οι "κάγκουρες"

Α) Η τιμή αγοράς με συντελεστή 0,005
(πχ. 10.000Ε x 0,005 = 50E ή 100,000 x 0,005 = 500E)
+
Ρύποι με συντελεστή 0,5 έως τα 100gr CO2/Km, 0,75 έως 200gr CO2/Km και 1 πάνω από τα 200
(πχ. 100gr CO2/Km x 0,5 = 50E ή 250gr CO2 x 1 = 250E)
+
Aλόγατα - και όχι όγκος κινητήρα - με συντελεστή 0,5 έως τα 100PS, 0,75 έως τα 150PS και 1 πάνω από τα 150PS
(πχ. 100PS x 0,5 = 50Ε ή 200PS x 1 = 200E)

Στα πρώτα παραδείγματα βγαίνει ένα σύνολο 150Ε ενώ στα δεύτερα 950Ε...

Για κάντε το με το αυτοκίνητό σας να δούμε τι βγαίνει... και αν το θεωρείτε δίκαιο...
 
Last edited:
Kαλα οι Ελβετοι εχουν και πολυ δικαιο συστημα διοδιων.

Οταν πατησεις σε μεγαλο εθνικο δρομο πληρωνεις εφαπαξ ενα ποσο για ολο τον χρονο διοδια.

Ειτε μια φορα περασεις ειτε καθε μερα απο 50 φορες....:D
 
εγώ ξέρω ότι θέλω 12000 χλμ γιά να πάω στη δουλειά μου μόνο.
θα μου πεις γιατί με δίλιτρο?
γιατί μπορεί από τη δουλειά μου (γραφείο) να πεταχτώ σε κανένα βουνό άλλα 200 ή 300 με 50 κιλά ογκώδη εξοπλισμό που θέλει 500 λίτρα χώρο συν τουλάχιστον άλλο ένα άτομο...
Επαγγελματικό δεν προβλέπεται γιά μένα. Προβλέπεται να είμαι μόνο επαγγελματίας.

και στο κάτω κάτω δεν με νοιάζει αυτό.
Είναι το κράτος που δεν έχει μπέσα.
Πριν 5 χρόνια υπολόγισα σε 340 ευρώ τέλη.
Μετά το περσινό καζίκι με τα πράσινα και τις βλακείες περίμενα ο Γιωργάκης να τηρήσει κάποια υπόσχεση.
Τώρα βλέπω με βάζει στην ίδια μοίρα με τα τετράλιτρα.
 
Μετρούν αντιδράσεις, θα τα πάρουν πίσω και θα πουν, είδατε κόντρα στις επιταγές του μνημονίου η κυβέρνηση βοηθάει ανακουφίζοντας τον πολίτη:flipout:
 
Kαλα οι Ελβετοι εχουν και πολυ δικαιο συστημα διοδιων.

Οταν πατησεις σε μεγαλο εθνικο δρομο πληρωνεις εφαπαξ ενα ποσο για ολο τον χρονο διοδια.

Ειτε μια φορα περασεις ειτε καθε μερα απο 50 φορες....:D

καλα
έχουν όμως κάτι παράδρομους και απλό εθνικό δίκτυο που ντρέπεσαι να πατήσεις μην τους λερώσεις.
Και δεν κλείνουν ποτέ.

Ασε μη μιλάς για Ελβετούς. Εδώ μιλάμε για το δικό μας το χάλι.
Που ξυπνάς το πρωί και δεν ξέρεις αν θα υπάρχει δρόμος δίπλα στο σπίτι σου.

Μπορεί κάλλιστα να τον έχουν μεταφέρει ή να τον παραχωρήσανε σε κανέναν παραχωρησιούχο και να βάλου διόδια γιά βγείς από την αυλή σου.
 
Είναι το κράτος που δεν έχει μπέσα.
Πριν 5 χρόνια υπολόγισα σε 340 ευρώ τέλη.
Μετά το περσινό καζίκι με τα πράσινα και τις βλακείες περίμενα ο Γιωργάκης να τηρήσει κάποια υπόσχεση.
Τώρα βλέπω με βάζει στην ίδια μοίρα με τα τετράλιτρα.

Φυσικά και σε βάζει στην ίδια μοίρα, πως αλλιώς θα εισπράξει τα μέγιστα;
Αν κυκλοφορούν ας πούμε 20 δίλιτρα κυκλοφορεί 1 τετράλιτρο, οπότε ...πόσο να το φορολογούσε ετησίως για να εισπράξει τα ίδια;
 
Τέλι-τέλι-τέλι... κάλπικε ντουνιά, σ' εμαθα εντέλει δεν με ρίχνεις πιά.
Τέλι-τέλι-τέλι... κάλπικε ντουνιά, μ' έκανες κουρέλι δεν σ' αντέχω πια.

Τα μαστόρια του πράσινου θίασου ουσιαστικά απαγόρεψαν τα μεγάλα καρούλια που αγόραζε ο έλλην (χώνοντας τα φράγκα του στους... δανειστές του).
Έτσι ο θίασος χάνει δεκάδες εκατομμύρια φόρους από την αγορά ακριβών αυτοκινήτων.
Διότι όπως και να το κάνουμε ένα καρούλι των 50Κ ή των 100 είχε μπολικο ψωμί για το κράτος + τις καταναλώσεις των που εισπράτωνται με την υπερφορολόγηση των καυσίμων.
Οπότε θα τσακίσει τα μικρά καρουλάκια... με ανισσόροπα τέλια και άλλες χαζομαρίτσες.

Απλά, απλούστατα δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Παιδιά είναι ανίδεοι.-

Μία καλή παραμετροποίηση για τα τέλη είναι το μήκος του αμαξώματος και η κατανάλωση.
Η κατανάλωση με τη μία περικλείει, ρύπους, ιπποδύναμη, κυβικά, βάρος, μήκος.
Επιδοτείς έτσι την χαμηλή κατανάλωση (βλ. ηλεκτρικα) καθώς σαν κράτος δεν θέλεις... μεγάλη διαρροή συναλλάγματος (νταλαρς) για αγορά καυσίμων.
Το μήκος σαν εναλλακτική ή συνδυαστική παράμετρος επίσης δείχνει πόσο χώρο καταλαμβάνει ένα καρουλάκι ώστε να παρκάρει και να κυκλοφορεί.
Τέλη κυκλοφορίας λέγονται άλλωστε...

@Φυσικά πρέπει να δίνονται εξαιρέσεις σε οικογένειες άνω των 6 μελών... και μέχρι να πιάσουν τα τέκνα τα 18.
 
@sherpa
Hδη η τιμή της Βενζίνης ανταποκρίνεται σε αυτό που λές... Όσο περισσότερο κυκλοφορείς τόσο περισσότερο πληρώνεις και πλέον πληρώνεις αδρά...


Ρε παιδιά ο υπολογισμός που έχω κάνει σε προηγούμενο post πως σας φαίνεται?
Δεν ενδιαφέρεται κανείς? Μόνο για το κουτσομπολιό το συζητάμε? Καμία πρόταση άλλη δεν υπάρχει?
 
@sherpa
Hδη η τιμή της Βενζίνης ανταποκρίνεται σε αυτό που λές... Όσο περισσότερο κυκλοφορείς τόσο περισσότερο πληρώνεις και πλέον πληρώνεις αδρά...


Ρε παιδιά ο υπολογισμός που έχω κάνει σε προηγούμενο post πως σας φαίνεται?
Δεν ενδιαφέρεται κανείς? Μόνο για το κουτσομπολιό το συζητάμε? Καμία πρόταση άλλη δεν υπάρχει?

H τιμή της βενζίνης είναι ξέχωρη νομίζω από τα τέλη.
Αν ενσωματωθούν εκεί θα ακριβύνει προφανώς και άλλο... και πάλι δικαίως κάποιες ομάδες συνανθρώπων θα διαμαρτύρονται.

Εξ' άλλου υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες που έχουν 2-3-4 αυτοκίνητα και κινούν 1.
Δεν θα πληρώσω εγώ ή εσύ τα δικά τους τέλη... για να μην βρίσκω να παρκάρω επειδή τα έχουν αραδιάσει στη σειρά...

Είναι προφανές ότι πάντα κάποια παραμετροποίηση κάποιους θα θίγει αλλά εδώ μιλάμε για "κακοτεχνίες" που συνεχίζονται... και που υποσχέθηκε... η κυβέρνηση ότι θα λύσει...
 
@sherpa
Hδη η τιμή της Βενζίνης ανταποκρίνεται σε αυτό που λές... Όσο περισσότερο κυκλοφορείς τόσο περισσότερο πληρώνεις και πλέον πληρώνεις αδρά...


Ρε παιδιά ο υπολογισμός που έχω κάνει σε προηγούμενο post πως σας φαίνεται?
Δεν ενδιαφέρεται κανείς? Μόνο για το κουτσομπολιό το συζητάμε? Καμία πρόταση άλλη δεν υπάρχει?

@ Στη δική σου λύση υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα.
Ένα καινούργιο των 100Κ κάνει πλέον (φρέσκο) μεταχειρισμένο 35...
Οπότε η τιμή αγοράς δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα και θα δημιουργήσει άλλες στρεβλώσεις αν συμπεριληφθεί στον υπολογισμό.
Για μένα τα τέλη δεν έχουν λόγο σύνδεσης με τα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο.
Είναι καθαρός λαικισμός.
Για εκεί υπάρχει ο φόρος εισοδήματος... και τα πόθεν έσχες.
Άσχετα αν στη χώρα δεν λειτουργεί τίποτα (και ούτε πρόκειται).
 
Εγώ πάλι που έχω 1800άρι με υγραέριο και οι ρύποι μου είναι σχεδόν μηδενικοί γιατί να πληρώσω 270 ευρά?

Αφού δε ρυπαίνω.

Και μη μου πει κανείς ότι αμα θέλω το γυρνάω στη μπεζίνα, γιατί δε θέλω! ΤΖΙΖΖΖΖΖ!

Καλύτερα να μείνω από υγραέριο παρά να πατάω το γκάζι και να μου βγαίνει η ψυχή...
 
Εγώ πάλι που έχω 1800άρι με υγραέριο και οι ρύποι μου είναι σχεδόν μηδενικοί γιατί να πληρώσω 270 ευρά?

Αφού δε ρυπαίνω.

Και μη μου πει κανείς ότι αμα θέλω το γυρνάω στη μπεζίνα, γιατί δε θέλω! ΤΖΙΖΖΖΖΖ!

Καλύτερα να μείνω από υγραέριο παρά να πατάω το γκάζι και να μου βγαίνει η ψυχή...

Πιάνεις χώρο!-bye-
 
Καλημέρα σε όλους.
Επειδή ακούω πολύ γκρίνια για τους κυβερνόντες (πρώην και νυν) να υποθέσω ότι όσοι γκρινιάζεται (ομαι) δεν έχετε (ομαι) ψηφίσει ποτέ κάποιον από αυτούς?
Γιατί ρε παιδιά μόλις πάμε μπροστά στην κάλπη πάλι την ίδια μαλ...ια κάνει ο έλληνας?
Ακούω απίστευτη μουρμούρα για τους τωρινούς και ΟΛΟΙ κάνουν λες και δεν τους ψήφισε κανείς....
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Τέλι-τέλι-τέλι... κάλπικε ντουνιά, σ' εμαθα εντέλει δεν με ρίχνεις πιά.
Τέλι-τέλι-τέλι... κάλπικε ντουνιά, μ' έκανες κουρέλι δεν σ' αντέχω πια.

Τα μαστόρια του πράσινου θίασου ουσιαστικά απαγόρεψαν τα μεγάλα καρούλια που αγόραζε ο έλλην (χώνοντας τα φράγκα του στους... δανειστές του).
Έτσι ο θίασος χάνει δεκάδες εκατομμύρια φόρους από την αγορά ακριβών αυτοκινήτων.
Διότι όπως και να το κάνουμε ένα καρούλι των 50Κ ή των 100 είχε μπολικο ψωμί για το κράτος + τις καταναλώσεις των που εισπράτωνται με την υπερφορολόγηση των καυσίμων.
Οπότε θα τσακίσει τα μικρά καρουλάκια... με ανισσόροπα τέλια και άλλες χαζομαρίτσες.

Απλά, απλούστατα δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Παιδιά είναι ανίδεοι.-

Μία καλή παραμετροποίηση για τα τέλη είναι το μήκος του αμαξώματος και η κατανάλωση.
Η κατανάλωση με τη μία περικλείει, ρύπους, ιπποδύναμη, κυβικά, βάρος, μήκος.
Επιδοτείς έτσι την χαμηλή κατανάλωση (βλ. ηλεκτρικα) καθώς σαν κράτος δεν θέλεις... μεγάλη διαρροή συναλλάγματος (νταλαρς) για αγορά καυσίμων.
Το μήκος σαν εναλλακτική ή συνδυαστική παράμετρος επίσης δείχνει πόσο χώρο καταλαμβάνει ένα καρουλάκι ώστε να παρκάρει και να κυκλοφορεί.
Τέλη κυκλοφορίας λέγονται άλλωστε...

@Φυσικά πρέπει να δίνονται εξαιρέσεις σε οικογένειες άνω των 6 μελών... και μέχρι να πιάσουν τα τέκνα τα 18.

Η διαφωνία μου έγκειται στο ότι...ξέρουν πολύ καλά τι τους γίνεται, τουλάχιστον με τα νέα τέλη κυκλοφορίας!(πέρυσι ήταν ανίδεοι!)
Αν προσέξεις οι αυξήσεις γίνονται....ακριβώς στις κατηγορίες που κυκλοφορούν τα περισσότερα αυτοκίνητα, έτσι τα 1400αρια πληρώνουν ακριβότερα, αλλά και τα δίλιτρα σε σχέση με τα μεγαλύτερα! Επίσης συνολικά ο μεγάλος όγκος αυτοκινήτων είναι κάτω της πενταετίας και αυτοί θα πληρώσουν περισσότερα. Ετσι στα χαρτιά εμφανίζονται και ελαφρύνσεις αλλά αυτές αφορούν λιγότερους απο όσους αφορούν οι επιβαρύνσεις!
Μέσες άκρες σχεδιάστηκε ένα σύστημα που δίνει την εντύπωση μειώσεων, αναιρεί βέβαια την μεγάλη αδικία σε βάρος των παλιών αυτοκινήτων, αλλά στην πράξη ζητά πιο πολλά στις κατηγορίες όπου κυκλοφορούν πιο πολλά αυτοκίνητα. Στο τελος νομίζω πως οι εισπράξεις θα είναι μεγαλύτερες απο πέρυσι, αφού θα ξαναμπουν πινακίδες και σε αρκετά παλιά που ειχαν αφαιρεθεί πέρυσι, εξ ού και αφήνεται να διαρρεύσει ότι ....μπορεί να γίνει νέα απόσυρση!
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

@sherpa
Hδη η τιμή της Βενζίνης ανταποκρίνεται σε αυτό που λές... Όσο περισσότερο κυκλοφορείς τόσο περισσότερο πληρώνεις και πλέον πληρώνεις αδρά...


Ρε παιδιά ο υπολογισμός που έχω κάνει σε προηγούμενο post πως σας φαίνεται?
Δεν ενδιαφέρεται κανείς? Μόνο για το κουτσομπολιό το συζητάμε? Καμία πρόταση άλλη δεν υπάρχει?

Δεν μπορει να γίνει υπολογισμός εύκολα. Το δικό μου πχ αγοράστηκε σε δραχμές, 8 μήνες μετά που το πήρα η εταιρεία το έδινε 1 εκ. δρχ φτηνότερα και η σημερινή του αξία είναι πόση άραγε, αν υποθέσουμε ότι το πουλάω και το αγοράζει κάποιος άλλος;