Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Μην ψάχνετε για λογική στην Ελλάδα. Η χώρα λειτουργεί σαν την παράγκα του Καραγκιόζη.

Προσπαθεί να τα πάρει από όποιον τα έχει και όχι από όποιον τα οφείλει.

Τα τέλη (όπως δουλεύουν) αν ΔΕΝ θέλουμε να ξεχάσουμε και τα Ελληνικά που ξέρουμε πρέπει να μετονομαστούν σε τέλη ΚΑΤΟΧΗΣ οχήματος και όχι τέλη κυκλοφορίας.

Αν ήταν πραγματικά τέλη κυκλοφορίας ένα ταξί θα έπρεπε να είχε τέλη 10,000 το χρόνο (με αντίστοιχη χρέωση της πελατείας του φυσικά)
 
Δεν θα μας τα παρεις τα Καγιεννν
ΟΛΙ ΡΕΕΕΝ ΟΛΙ ΡΕΕΕΕΕΝ
 
Πολύ εύκολα το προτείνεις αυτό. Εγώ ας πούμε που μένω κοντά στην Περαία (Θεσσαλονίκη), θέλω στην καλύτερη 55 λεπτά μέχρι το κέντρο και στη χειρότερη 1 ώρα και 20 λεπτά (με το λεωφορείο). Με αμάξι 1300 κυβικών πληρώνω ήδη 60 ευρώ τη βδομάδα σε βενζίνη. Μήπως θα ήθελες να αλλάξουμε θέσεις για 2 βδομάδες, ίσα ίσα να δεις τη γλύκα του "χρησιμοποιώ λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη/επαρχία"?

Πάντα φιλικά και χωρίς διάθεση παρεξήγησης.

Φίλε μου καταρχάς καμία παρεξήγηση, συζήτηση κάνουμε.

Από το 1995 έως το 2007 η εργασία μου ήταν στον Πειραιά περίπου 12 χιλ από το σπίτι μου. Τα δύο πρώτα χρόνια έκανα το λάθος και πήγαινα με το αυτοκίνητο - τρελή κίνηση - ανύπαρκτο πάρκινγκ... διαδρομή από 40-70 λεπτά!!! Όπως το ακούς... 2 ώρες χαμένες ώρες στο δρόμο...

Από το 1997 και ύστερα μόνο λεωφορείο και σε εξαιρετικές περιπτώσεις αυτοκίνητο ή ταξι...

Ίδιο χρόνο περίπου έκανε και το λεωφορείο - 50-90 λεπτά (υπόψιν δεν μπορώ να διαβάζω εν κινήσει ούτε εφημερίδα...). Προτίμησα το λεωφορείο...
Αν το ίδιο κάναμε όλοι μας η κίνηση θα ήταν σημαντικά λιγότερη...
Έχεις αναρωτηθεί το ποσοστό της κίνησης που δημιουργείται από τη χρήση του αυτοκινήτου καθημερινά?

Έτσι κι αλλιώς όμως πολλοί είναι αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο και κινούνται με τα ΜΜΜ... Εσύ εκεί στη Θεσσαλονίκη γιατί όχι? Δεν το καταλαβαίνω? Ουσιαστικά επιβαρύνεις και το χρόνο αυτών που προτιμούν τα ΜΜΜ... Δεν πρέπει να πληρώσεις? Και λίγα είπα για την βενζίνη... 3Ε να πάει...!

Σήμερα δουλεύω 20 λεπτά περίπου με το αυτοκίνητο από το σπίτι μου και πηγαίνω με το αυτοκίνητο. Αν όμως υπήρχε ΜΜΜ που να με πηγαίνει 300-400 μέτρα από τη δουλειά μου πάλι με αυτό θα πήγαινα! Η άποψη έχω το αυτοκίνητο για τη δουλειά είναι για μένα λάθος...

Φιλικά
-bye-
 
δεν αγοραζουν ολοι καινουργια και δεν ειναι λογικο να σου καθοριζει το lifestyle η κυβερνηση!

Φίλε μου sorry που απομόνωσα το συγκεκριμένο κομμάτι (σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ!)

Να μου επιτρέψεις να πω ότι τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους...

Όσοι αγοράζουν αυτά τα τέρατα των 3500 και 5000 κε να πληρώσουν... και για την κατανάλωση και ρύπανση που κάνουν και για την "μούρη" που πουλάνε (lifestyle το λένε...)

Με 25000Ε ο δασκαλάκος να αγοράσει κανένα RAV, ASX ή QASHQAI... Την ίδια δουλειά κάνουν...
Ας βρεί γκόμενα αλλιώς... κι αν δε μπορεί έχει κι άλλα πράγματα να ασχοληθεί κανείς... lifestyle... καλά τώρα...

-bye-
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Μην ψάχνετε για λογική στην Ελλάδα. Η χώρα λειτουργεί σαν την παράγκα του Καραγκιόζη.

Προσπαθεί να τα πάρει από όποιον τα έχει και όχι από όποιον τα οφείλει.

Τα τέλη (όπως δουλεύουν) αν ΔΕΝ θέλουμε να ξεχάσουμε και τα Ελληνικά που ξέρουμε πρέπει να μετονομαστούν σε τέλη ΚΑΤΟΧΗΣ οχήματος και όχι τέλη κυκλοφορίας.

Αν ήταν πραγματικά τέλη κυκλοφορίας ένα ταξί θα έπρεπε να είχε τέλη 10,000 το χρόνο (με αντίστοιχη χρέωση της πελατείας του φυσικά)

Προσωπικά δεν αναφέρθηκα στους επαγγελματίες... Αντιθέτως έγραψα μόνον για τους ιδιώτες.

Όσον αφορά την παράγκα του Καραγκιόζη έχεις απόλυτο δίκιο αλλά αν δεν αντιπροτείνουμε κάτι άλλο... ε τότε τι παραπονούμαστε??? δεν το καταλαβαίνω...

Εδώ οι υπεύθυνοι δεν έχουν συναίσθηση άλλων πραγμάτων πιο σπουδαίων... την χρέωση των τελών κυκλοφορίας θα καταλάβαιναν?
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Όσοι αγοράζουν αυτά τα τέρατα των 3500 και 5000 κε να πληρώσουν... και για την κατανάλωση και ρύπανση που κάνουν και για την "μούρη" που πουλάνε (lifestyle το λένε...)


-bye-

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω.

Εφόσον ο άνθρωπος αυτός έχει φορολογηθεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ για το μεγάλο του εισόδημα , γιατί να ξαναπληρώνει την επιλογή του..? (Η λογική της ρύπανσης δεν μου στέκει γιατί τη μεγαλύτερη ρύπανση έχω παρατηρήσει από οχήματα «επαγγελματιών» - αγροτικά κλπ).
Η μήπως στην Ευρώπη έχουν φόρους life-style στα οχήματα.?


Με την λογική αυτή όποιος έχει (δικαιολογημένο) μεγάλο εισόδημα πρέπει να πληρώνει και τον καφέ ακριβότερα στο καφενείο, η διπλά το εισιτήριο του σινεμά?

Αν δηλαδή έμπαινε φόρος Life-Style στους ακριβούς βιντεο-προβολείς ( Hi-End μια και είμαστε και στο αντικείμενο) , σε κάποιον που δηλώνει το εισόδημα που απαιτείται , θα είχε λογική.?
Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι και με τον προβολέα (ή στερεο) του χιλιάρικου μιά χαρά "κάνεις τη δουλειά σου".

Και όλα αυτά γιατί.? Γιά να εξακολουθήσει να έχει κάποιες χιλιάδες αργόσχολους Υπαλλήλους η Βουλη π.χ.
 
Last edited:
Φίλε μου καταρχάς καμία παρεξήγηση, συζήτηση κάνουμε.

Από το 1995 έως το 2007 η εργασία μου ήταν στον Πειραιά περίπου 12 χιλ από το σπίτι μου. Τα δύο πρώτα χρόνια έκανα το λάθος και πήγαινα με το αυτοκίνητο - τρελή κίνηση - ανύπαρκτο πάρκινγκ... διαδρομή από 40-70 λεπτά!!! Όπως το ακούς... 2 ώρες χαμένες ώρες στο δρόμο...

Από το 1997 και ύστερα μόνο λεωφορείο και σε εξαιρετικές περιπτώσεις αυτοκίνητο ή ταξι...

Ίδιο χρόνο περίπου έκανε και το λεωφορείο - 50-90 λεπτά (υπόψιν δεν μπορώ να διαβάζω εν κινήσει ούτε εφημερίδα...). Προτίμησα το λεωφορείο...
Αν το ίδιο κάναμε όλοι μας η κίνηση θα ήταν σημαντικά λιγότερη...
Έχεις αναρωτηθεί το ποσοστό της κίνησης που δημιουργείται από τη χρήση του αυτοκινήτου καθημερινά?

Έτσι κι αλλιώς όμως πολλοί είναι αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο και κινούνται με τα ΜΜΜ... Εσύ εκεί στη Θεσσαλονίκη γιατί όχι? Δεν το καταλαβαίνω? Ουσιαστικά επιβαρύνεις και το χρόνο αυτών που προτιμούν τα ΜΜΜ... Δεν πρέπει να πληρώσεις? Και λίγα είπα για την βενζίνη... 3Ε να πάει...!

Σήμερα δουλεύω 20 λεπτά περίπου με το αυτοκίνητο από το σπίτι μου και πηγαίνω με το αυτοκίνητο. Αν όμως υπήρχε ΜΜΜ που να με πηγαίνει 300-400 μέτρα από τη δουλειά μου πάλι με αυτό θα πήγαινα! Η άποψη έχω το αυτοκίνητο για τη δουλειά είναι για μένα λάθος...

Φιλικά
-bye-

Δεν αντιλέγω, αλλά εγώ για παράδειγμα μένω 35 χιλιόμετρα έξω από την πόλη και 27 χιλιόμετρα μακριά από τη σχολή μου, στην οποία για να πάω με λεωφορείο πρέπει πρώτα να κατέβω στο κέντρο (2 λεωφορεία ήδη) και μετά να πάρω ένα τρίτο. Πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορείς να το κάνεις κάθε μέρα? Επειδή το δοκίμασα τον πρώτο χρόνο, σε πληροφορώ ότι δεν αντέχεις αυτή τη διαδικασία για μεγάλο διάστημα.

Άλλωστε, όπως μάλλον θα ξέρεις, εκτός των ταξί, το μοναδικό εναλλακτικό μέσο μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη επαρχία είναι το λεωφορείο. Εσύ ζώντας στην Αθήνα και έχοντας πληθώρα επιλογών μιλάς ολίγον εκ του ασφαλούς. Όσο για τα 12 χιλιόμετρα που έκανες μέσα στην πόλη με το αυτοκίνητο, αυτό ήταν όντως λάθος. Δεν υπήρχε λόγος αφού υποθέτω ότι θα είχες και πολλές επιλογές σε γραμμές λεωφορείων. Εδώ όμως, οι περιφερειακές γραμμές τους ΟΑΣΘ είναι το λιγότερο ασυνεπείς και ανά καθόλου μικρά διαστήματα.

Δε μπορείς να λες η βενζίνη να πάει 3Ε υπολογίζοντας μόνο τη δίκη σου κατάσταση. Υπάρχουν χιλιάδες άλλες περιπτώσεις ανθρώπων εκτός από τη δική σου που κάτι τέτοιο θα τους τσάκιζε. Αν το πάμε αλλού το θέμα, τότε εγώ θα ήμουν υπέρ των διοδίων στο κέντρο η του δακτυλίου (που ήδη εφαρμόζεται στην Αθήνα).

Όσο για το ότι επιβαρύνω το χρόνο αυτών που επιλέγουν τα ΜΜΜ, για την αποφυγή αυτής της επιβάρυνσης υπάρχουν οι λεωφορειολωρίδες (φυσικά εκεί που υπάρχει πραγματικό πρόβλημα κίνησης). Αν δε θέλει κάποιος να υπάρχει επιβάρυνση τότε ας απαιτήσει οι αρχές να είναι πιο αυστηρές με αυτούς που παρανόμως χρησιμοποιούν της λωρίδες αυτές.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω.

Εφόσον ο άνθρωπος αυτός έχει φορολογηθεί ΚΑΝΟΝΙΚΑ για το μεγάλο του εισόδημα , γιατί να ξαναπληρώνει την επιλογή του..? (Η λογική της ρύπανσης δεν μου στέκει γιατί τη μεγαλύτερη ρύπανση έχω παρατηρήσεις από οχήματα «επαγγελματιών»)


Με την λογική αυτή όποιος έχει μεγάλο εισόδημα πρέπει να πληρώνει και τον καφέ ακριβότερα στο καφενείο, η διπλά το εισιτήριο του σινεμά?

Αν δηλαδή έμπαινε φόρος Life-Style στους ακριβούς βιντεο-προβολείς ( Hi-End μια και είμαστε και στο αντικείμενο) , σε κάποιον που δηλώνει το εισόδημα που απαιτείται , θα είχε λογική.?

Φίλε Ηλία η γνώμη μου είναι η εξής
1) Να παρθούν αντίστοιχα μέτρα για του επαγγελματίες ώστε να μην μολύνουν (δυστυχώς δεν έχω κάποια στοιχεία για να προτείνω για αυτό κάτι - δεν μπορώ να έχω γνώμη)

2) Ο έχων υψηλό εισόδημα πληρώνει ήδη τον καφέ του ακριβότερα... Αναλόγως που τον πίνεις πάει η τιμή... lifestyle? Πλήρωνε... Καλώς ισχύει και τώρα... (φυσικά ταυτό το γράφω καθ´υπερβολήν και για να δικαιολογήσω το lifestyle... Δεν μπορεί φυσικά ένα προϊόν να έχει διαφορετική τιμή ανάλογα με το ποιός το αγοράζει... Όμως!!!
Στη περίπτωση του αυτοκινήτου δεν μιλάμε για το ίδιο προιόν. Τολμώ να πω ότι το μπερδεύεις το πράγμα με ένα σόφισμα...
Είναι άλλο πράγμα ο ελληνικός καφές και άλλον ο φρεντοτσίνο!!! Και τα δύο είναι καφέδες βέβαια...
Άλλο το ΑSX και άλλο το Καγιέν... Και τα δύο αυτοκίνητα βέβαια...

3) Όσον αφορά την φορολογία ισχύει (και πολύ καλώς μάλιστα) η διαβάθμιση του ΦΠΑ... Τα ήδη πρώτης ανάγκης τα πληρώνουμε με μικρότερο συντελεστή. Τα ήδη πολυτελείας με υψηλότερο... Αν θες προβόλι των 10.000Ε να πληρώσεις και 23% φίλε μου... Ο φτωχότερος που δεν έχει χρήματα ούτε για τηλεόραση ας πληρώνει το ψωμάκι του λιγότερο... Παντού υπάρχει μια διαβάθμιση...

Προσοχή μιλάω για την ανάγκη διαβάθμισης και όχι ότι αυτή που υπάρχει σήμερα... Για παράδειγμα είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα ΑV θα έπρεπε να είναι αφορολόγητα...:BDGBGDB55: Τι θέλω να πώ... Άλλο τι θα ήθελα εγώ και εσύ και άλλο τι θα ήταν δίκαιο. Μην περιμένεις να βγει ένας νόμος ή μέτρο για εσένα ή εμένα... Αυτό που πρέπει να γίνεται είναι το σωστό για τους πολλούς επιτρέποντας ΠΑΝΤΑ και στους λίγους να κάνουν το "κέφι" τους...
 
Νομιζω οτι η συζητηση δεν θα καταληξει πουθενα. Και ο λογος που δεν θα καταληξει ειναι γιατι δεν υπαρχει συγκεκριμενος ορισμος του λογου υπαρξης των τελων κυκλοφοριας.

Αν και απο το ονομα τους θα επρεπε να φορολογουν τη χρηση του δρομου, η κυβερνηση τα χρησιμοποιει σας εισπρακτικο μηχανισμο στους δυσκολους καιρους που ζουμε.

Κατα τη γνωμη μου η δικαιη χρεωση για τη χρηση των δρομων μπορει να γινει μονο με τη φορολογηση της βενζινης. Αυτος ειναι ο πιο δικαιος τροπος να πληρωσει αυτος που χρησιμοποιει περισσοτερο τους δρομους.

Απο εκει και περα, ολα τα υπολοιπα περι πλουσιων και φτωχων, cayenne και rav, δασκαλακων και εφοπλιστων δεν ειναι αντικειμενο των τελων κυκλοφοριας. Υπαρχουν ηδη φοροι των οποιων το αντικειμενο ειναι η φορολογηση των πλουσιων και η ενισχυση των φτωχων και η κυβερνηση καλο θα ηταν να κοιταξει να βελτιωσει αυτους αντι να προσπαθει να αντισταθμισει τις αδικιες τους χρησιμοποιωντας λαθος εργαλεια (οπως πχ τα τελη).
 
Δεν αντιλέγω, αλλά εγώ για παράδειγμα μένω 35 χιλιόμετρα έξω από την πόλη και 27 χιλιόμετρα μακριά από τη σχολή μου, στην οποία για να πάω με λεωφορείο πρέπει πρώτα να κατέβω στο κέντρο (2 λεωφορεία ήδη) και μετά να πάρω ένα τρίτο. Πιστεύεις ότι κάτι τέτοιο μπορείς να το κάνεις κάθε μέρα? Επειδή το δοκίμασα τον πρώτο χρόνο, σε πληροφορώ ότι δεν αντέχεις αυτή τη διαδικασία για μεγάλο διάστημα.

Άλλωστε, όπως μάλλον θα ξέρεις, εκτός των ταξί, το μοναδικό εναλλακτικό μέσο μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη επαρχία είναι το λεωφορείο. Εσύ ζώντας στην Αθήνα και έχοντας πληθώρα επιλογών μιλάς ολίγον εκ του ασφαλούς. Όσο για τα 12 χιλιόμετρα που έκανες μέσα στην πόλη με το αυτοκίνητο, αυτό ήταν όντως λάθος. Δεν υπήρχε λόγος αφού υποθέτω ότι θα είχες και πολλές επιλογές σε γραμμές λεωφορείων. Εδώ όμως, οι περιφερειακές γραμμές τους ΟΑΣΘ είναι το λιγότερο ασυνεπείς και ανά καθόλου μικρά διαστήματα.

Δε μπορείς να λες η βενζίνη να πάει 3Ε υπολογίζοντας μόνο τη δίκη σου κατάσταση. Υπάρχουν χιλιάδες άλλες περιπτώσεις ανθρώπων εκτός από τη δική σου που κάτι τέτοιο θα τους τσάκιζε. Αν το πάμε αλλού το θέμα, τότε εγώ θα ήμουν υπέρ των διοδίων στο κέντρο η του δακτυλίου (που ήδη εφαρμόζεται στην Αθήνα).

Όσο για το ότι επιβαρύνω το χρόνο αυτών που επιλέγουν τα ΜΜΜ, για την αποφυγή αυτής της επιβάρυνσης υπάρχουν οι λεωφορειολωρίδες (φυσικά εκεί που υπάρχει πραγματικό πρόβλημα κίνησης). Αν δε θέλει κάποιος να υπάρχει επιβάρυνση τότε ας απαιτήσει οι αρχές να είναι πιο αυστηρές με αυτούς που παρανόμως χρησιμοποιούν της λωρίδες αυτές.

Αδερφέ έχουν λογική αυτά που λές, απλά διαφωνούμε... ο καθένας έχει τις απόψεις του.

Να σου πω λοιπόν ότι έχεις διαφορετική εικόνα για την Αθήνα από εμένα...
- Η Συγγρού (από κέντρο ως Φάληρο/Παραλία), η Βουλιαγμένης από κέντρο ως Γλυφάδα/ παραλία, η Ποσειδώνος από Πειραιά ως Γλυφάδα δεν έχουν κανένα λεωφορειόδρομο...
- Τα μονά-ζυγά είναι η μεγαλύτερη μ@λ@κία που μπορούσαν να σκεφτούν από τη στιγμή που οι περισσότεροι κάνουν καθημερινά τα μπες βγές στο κέντρο επειδή έχουν δύο αυτοκίνητα...
- Οι επιλογές που έχουμε στην Αθήνα είναι μεν περισσότερες αλλά τι καταφέρνουμε? Να βρισκόμαστε μποτιλιαρισμένοι επί ώρες μέσα στο καυσαέριο στα πιο βρώμικα λεωφορεία του πλανήτη... Το μετρό και ο ηλεκτρικός δεν πάει παντού να είσαι σίγουρος (αν και δεν αντιλέγω ότι ήταν πολύ μεγάλη πρόοδος)...

Από το Μπραχάμι που μένω πήγαινα στα ΤΕΙ στο Χαιδάρι - σχεδόν καθημερινά - για 4 χρόνια με δύο λεωφορεία κάπου 20-25 χιλ... Πάνω από δύο ώρες στο δρόμο πηγαινε-έλα... Τι έπαθα? Οι υπόλοιποι που το έκαναν τι έπαθαν?
Δυστυχώς όταν έχεις την άνεση του καθίσματος του αυτοκινήτου, της μουσικούλας από τη CDιέρα... ξεχνάς κάποια πράγματα... όπως ότι επιβαρύνεις την πόλη που ζείς... Έχω αρκετή εμπειρία από επαρχία και από τη Θεσσαλονίκη... Περίπου τα ίδια προβλήματα υπάρχουν παντού...

Τέλος να πω ότι κατά τη γνώμη μου το γεγονός ότι θα έπρεπε το κράτος να προσφέρει σωστές και φτηνές μεταφορές, ποδηλατοδρόμους και υπηρεσίες γενικότερα, δεν αναιρεί το δίκαιο του μέτρου... οι "έχοντες", οι "lifestyle" και αυτοί που μολύνουν πρέπει να πληρώνουμε περισσότερο για την συντήρηση των δρόμων, τις σωστές μεταφορές και την προστασία του περιβάλλοντος...

Δυστυχώς κατά τη γνώμη μου υπεύθυνο για τα δεινά μας δεν είναι μόνο το κράτος και οι ηλίθιοι/απατεώνες που μας κυβερνουν... Μέρος (σαφώς μικρότερο βέβαια) έχουν και οι περισσότεροι από εμάς που κοιτάμε τη βόλεψή μας και έχει ο Θεός... Ο Θεός βέβαια έχει αλλά αμφιβάλλω αν μας δώσει και εμάς... Κάτι πρέπει να κάνουμε...

Αλλαγή νοοτροπίας (προς όφελος του συνόλου), αντιπροτάσεις και αγώνες/διεκδικήσεις είναι αυτά που μου έρχονται πρώτα στο μυαλό...
-bye-
 
Ωραια πεφτουν τα τελη των Jeep Grand Cherokee και Porsche Cayenne.

Ευτυχως που η κυβερνηση σκεφτεται τις σκληρα δοκιμαζομενες ταξεις των εφοπλιστων και των μεγαλογιατρων!
 
τι πιάσατε τις συγκοινωνίες τώρα?

Η ουσία είναι ότι οι έξυπνοι στο υπουργείο ξεκινώντας κάπου από τα 180 ευρω και τα 1200 κυβικά φτάνουν στα 270 στα 1900 και μετά πάνε στα 600.

Κοινώς σαν να λένε σας πιάσαμε μάγκες.
Και στο τέλος γιά κερασάκι αναλογικά βάζουν τα 5λιτρα να πληρώνουν το ίδιο.
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Εγώ πάλι που έχω 1800άρι με υγραέριο και οι ρύποι μου είναι σχεδόν μηδενικοί γιατί να πληρώσω 270 ευρά?

Αφού δε ρυπαίνω.

Και μη μου πει κανείς ότι αμα θέλω το γυρνάω στη μπεζίνα, γιατί δε θέλω! ΤΖΙΖΖΖΖΖ!

Καλύτερα να μείνω από υγραέριο παρά να πατάω το γκάζι και να μου βγαίνει η ψυχή...

.....έρχεται και η σειρά στα υγραεριοκίνητα, περίμενε....:FSGSFGS4:
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Νομιζω οτι η συζητηση δεν θα καταληξει πουθενα. Και ο λογος που δεν θα καταληξει ειναι γιατι δεν υπαρχει συγκεκριμενος ορισμος του λογου υπαρξης των τελων κυκλοφοριας.

Αν και απο το ονομα τους θα επρεπε να φορολογουν τη χρηση του δρομου, η κυβερνηση τα χρησιμοποιει σας εισπρακτικο μηχανισμο στους δυσκολους καιρους που ζουμε.

Κατα τη γνωμη μου η δικαιη χρεωση για τη χρηση των δρομων μπορει να γινει μονο με τη φορολογηση της βενζινης. Αυτος ειναι ο πιο δικαιος τροπος να πληρωσει αυτος που χρησιμοποιει περισσοτερο τους δρομους.

Απο εκει και περα, ολα τα υπολοιπα περι πλουσιων και φτωχων, cayenne και rav, δασκαλακων και εφοπλιστων δεν ειναι αντικειμενο των τελων κυκλοφοριας. Υπαρχουν ηδη φοροι των οποιων το αντικειμενο ειναι η φορολογηση των πλουσιων και η ενισχυση των φτωχων και η κυβερνηση καλο θα ηταν να κοιταξει να βελτιωσει αυτους αντι να προσπαθει να αντισταθμισει τις αδικιες τους χρησιμοποιωντας λαθος εργαλεια (οπως πχ τα τελη).

Διαφωνούμε στα περισσότερα... τςπ... να μην ξαναγράφω τα ίδια...

Σε αυτό που συμφωνούμε 100%, είναι ότι δεν θα βγεί άκρη ή ότι πρόκειται να καταφέρουμε κάτι...

Όταν το μόνο που έχουμε μάθει έιναι να αμπελοφιλοσοφούμε ακατάσχετα αλλά όταν είναι να προσπαθήσουμε σοβαρά... να βρούμε μια άλλη λύση... και να την διεκδικήσουμε... :vroam: τι περιμένεις... λαός άξιος της μοίρας του...
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Βρε τζονιυ μου ,εγώ εάν είχα αυτοκίνητο σαν το δικό σου, μάλλον δεν θα ήθελα να αλλάξει η κατάσταση βρε αγόρι μου.Θα με βόλευε προφανώς...εκτός εαν θέλεις να πάρεις SLR τι να πώ...
Επίσης να σου πώ ότι ο Δάσκαλος δεν είναι "δασκαλάκος" τζονιυ μου..
Εαν έτρωγες τα μαθητικά σου χρόνια και εσύ διαβάζοντας ,και μετά έκανες και 5 χρόνια Πανεπιστήμιο και μετά πάλευες να μεταδόσεις γνώση στα νέα παιδιά,τότε ίσως να το καταλάβαινες αυτό..και να μιλούσες με μεγαλύτερο σεβασμό για ανθρώπους που το κάνανε ενώ εσύ όχι. Με το συμπάθιο για τα παραπάνω ,τίποτα προσωπικό ,άλλα το τελευταίο που θα ήθελα μέσα στην οικονομική μου μιζέρια να διαβάσω ,είναι 20χρονο με mercendes να μιλάει για αίσχη ντροπές και βόμβες που θέλουν αυτοί που δημιούργησαν την οικονομική κρίση.
Εγώ εάν ήμουν κυβέρνηση (και ευτυχώς για εσένα που δεν είμαι) θα είχα ειδική κατηγορία τελών για 20χρονους με 2600cc ,1000 ευρώ το μήνα.-bye-

+100000000

Μια σημείωση μόνο για τον φίλο, ο "δασκαλάκος" τα 25 χιλιάρικα τα βγάζει σε 1μιση χρόνο, οπότε μάλλον δύσκολο να πάρει Cayenne.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

+100000000

Μια σημείωση μόνο για τον φίλο, ο "δασκαλάκος" τα 25 χιλιάρικα τα βγάζει σε 1μιση χρόνο, οπότε μάλλον δύσκολο να πάρει Cayenne.

Μη το λές... Οι Μπέμπες, το ασοβάτιστο σπίτι και τα χρέη προς κάρτες πάνε σύννεφο...

-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

tegonik τραγουδα !
τι ηθελες να πω , δεν ειπα δε σεβομαι , οσο για τη γνωση που δινουν στα παιδια μεσω του δημοσιου συστηματος παιδιας αστο καλητερα,αν το πιστευεις πραγματικα τοτε εισαι βαθια νυχτωμενος, ειπα-ακος με βαση το μισθο τους τι ηθελες να πω μεγαλο δασκαλαρος!δε παει
και δε μιλαω απο θεση ισχυος,εντελως αντικειμενικα τα λεω!
καθε αλλο σεβομαι τους συνανθρωπους μου περισσοτερο απο τον καθενα!
εσυ αν ησουν κυβερνηση? βλεπεις πολλες ταινιες μαλλον!
μη παρεξηγηθεις,χαλαρωσε λιγο.slr δε θελω sl 55 θελω!θα σε παω και βολτα οταν με το καλο
φιλακια-bye-
Βρε τζονιυ μου ,εγώ εάν είχα αυτοκίνητο σαν το δικό σου, μάλλον δεν θα ήθελα να αλλάξει η κατάσταση βρε αγόρι μου.Θα με βόλευε προφανώς...εκτός εαν θέλεις να πάρεις SLR τι να πώ...
Επίσης να σου πώ ότι ο Δάσκαλος δεν είναι "δασκαλάκος" τζονιυ μου..
Εαν έτρωγες τα μαθητικά σου χρόνια και εσύ διαβάζοντας ,και μετά έκανες και 5 χρόνια Πανεπιστήμιο και μετά πάλευες να μεταδόσεις γνώση στα νέα παιδιά,τότε ίσως να το καταλάβαινες αυτό..και να μιλούσες με μεγαλύτερο σεβασμό για ανθρώπους που το κάνανε ενώ εσύ όχι. Με το συμπάθιο για τα παραπάνω ,τίποτα προσωπικό ,άλλα το τελευταίο που θα ήθελα μέσα στην οικονομική μου μιζέρια να διαβάσω ,είναι 20χρονο με mercendes να μιλάει για αίσχη ντροπές και βόμβες που θέλουν αυτοί που δημιούργησαν την οικονομική κρίση.
Εγώ εάν ήμουν κυβέρνηση (και ευτυχώς για εσένα που δεν είμαι) θα είχα ειδική κατηγορία τελών για 20χρονους με 2600cc ,1000 ευρώ το μήνα.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

που ζεις?
δεν εχεις δει χαμηλομισθους με porchse ?
+100000000

Μια σημείωση μόνο για τον φίλο, ο "δασκαλάκος" τα 25 χιλιάρικα τα βγάζει σε 1μιση χρόνο, οπότε μάλλον δύσκολο να πάρει Cayenne.
 
δε σε καταλαβαινω.εσενα πχ τα παιδια αυριο μεθαυριο μπορει να θελουν να παρουν ενα v12 γιατι τους αρεσει,να μην εχουνε ομως λεφτα για πεταμα,γιατι να τους το απαγορευσει η κυβερνηση?
μπορει να το πληρωσουν οσο κανει καινουργιος ενας κουβας !
μπορουν αφου μπορουν γιατι να τους το κανει αυτο με τα τελη και τη βενζινη?
Φίλε μου sorry που απομόνωσα το συγκεκριμένο κομμάτι (σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ!)

Να μου επιτρέψεις να πω ότι τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους...

Όσοι αγοράζουν αυτά τα τέρατα των 3500 και 5000 κε να πληρώσουν... και για την κατανάλωση και ρύπανση που κάνουν και για την "μούρη" που πουλάνε (lifestyle το λένε...)

Με 25000Ε ο δασκαλάκος να αγοράσει κανένα RAV, ASX ή QASHQAI... Την ίδια δουλειά κάνουν...
Ας βρεί γκόμενα αλλιώς... κι αν δε μπορεί έχει κι άλλα πράγματα να ασχοληθεί κανείς... lifestyle... καλά τώρα...

-bye-
 
Φίλε μου συγνώμη κιόλας αλλά αν έχεις λεφτά να αγοράζεις τέτοια αυτοκίνητα δεν κλαίγεσαι για βενζίνες και τέλη...

Και όσο για αυτούς που δεν έχουν λεφτά και αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα τους είδαμε...
Όλη η Ελλάδα έχει γεμίσει αγγελίες με μεταχειρισμένα...