Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Πάντως εδώ που τα λέμε...για την ποιότητα των δασκάλων και των καθηγητών ας το αφήσουμε καλύτερα...υπάρχουν φυσικά και κάποιοι που έχουν άριστη γνώση του λειτουργήματός τους αλλά τα "σάπια μήλα" σε αυτό το επάγγελμα είναι άπειρα...ειδικότερα κάτι καρεκλοκένταυροι των Πανεπιστημίων...
Στο θέμα μας...καλά κάνει και φορολογεί τα δίλιτρα. Γιατί ρε φίλε να πάρεις δίλιτρο? Τα έχεις τα φράγκα και το παίρνεις. Γιατί μην μου πει κανείς ότι με ένα 1600αρι πχ δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Και γενικότερα όποιαδήποτε δουλειά. Εφόσον λοιπόν τα έχεις και επιλέγεις το δίλιτρο...πλήρωνε! Γιατί αποφάσισες να αγοράσεις μία άχρηστη πολυτέλεια. Εγώ έχω ένα smart. Εξακοσαράκι για να κάνω τη δουλειά μου. Αν θέλω να πάω κανά ταξίδι μία στο τόσο παίρνων των γονιών μου. Πέρισυ πλήρωσα τέλη 23 ευρώ. Βενζίνη γεμίζω με περίπου 30 ευρώ και κάνω πάνω από 350 χιλιόμετρα. Ούτε για τέλη γκρινιάζω, ούτε για βενζίνη. Και δεν τρέχω κιόλας και δεν καίει τίποτα. Αρκετές φορές έχω κάνει με αυτά τα 30 ευρώ και πάνω από 420 χιλιόμετρα. Δεν θα λυπηθώ αυτούς που πήρανε το δίλιτρο για να τρέχουν και για μόστρα (γιατί ουσιαστικός λόγος δεν υπάρχει να πάρεις δίλιτρο) και τους φορολογεί για αυτό. Το μόνο άδικο είναι ότι θα έπρεπε να βαράνε τα τέλη από 1800 και πάνω και να μην έχει τόσο μεγάλη διαφορά.
 
Συμφωνώ αλλά ούτε λύση θεωρώ το δείγμα αυτοκινήτου (smart) κι ας έκαιγε και αέρα. Χίλιες φορές ένα υβριδικό κανονικό αυτοκίνητο. Προσωπική μου άποψη.
 
Πάντως εδώ που τα λέμε...για την ποιότητα των δασκάλων και των καθηγητών ας το αφήσουμε καλύτερα...υπάρχουν φυσικά και κάποιοι που έχουν άριστη γνώση του λειτουργήματός τους αλλά τα "σάπια μήλα" σε αυτό το επάγγελμα είναι άπειρα...ειδικότερα κάτι καρεκλοκένταυροι των Πανεπιστημίων...
Στο θέμα μας...καλά κάνει και φορολογεί τα δίλιτρα. Γιατί ρε φίλε να πάρεις δίλιτρο? Τα έχεις τα φράγκα και το παίρνεις. Γιατί μην μου πει κανείς ότι με ένα 1600αρι πχ δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του. Και γενικότερα όποιαδήποτε δουλειά. Εφόσον λοιπόν τα έχεις και επιλέγεις το δίλιτρο...πλήρωνε! Γιατί αποφάσισες να αγοράσεις μία άχρηστη πολυτέλεια. Εγώ έχω ένα smart. Εξακοσαράκι για να κάνω τη δουλειά μου. Αν θέλω να πάω κανά ταξίδι μία στο τόσο παίρνων των γονιών μου. Πέρισυ πλήρωσα τέλη 23 ευρώ. Βενζίνη γεμίζω με περίπου 30 ευρώ και κάνω πάνω από 350 χιλιόμετρα. Ούτε για τέλη γκρινιάζω, ούτε για βενζίνη. Και δεν τρέχω κιόλας και δεν καίει τίποτα. Αρκετές φορές έχω κάνει με αυτά τα 30 ευρώ και πάνω από 420 χιλιόμετρα. Δεν θα λυπηθώ αυτούς που πήρανε το δίλιτρο για να τρέχουν και για μόστρα (γιατί ουσιαστικός λόγος δεν υπάρχει να πάρεις δίλιτρο) και τους φορολογεί για αυτό. Το μόνο άδικο είναι ότι θα έπρεπε να βαράνε τα τέλη από 1800 και πάνω και να μην έχει τόσο μεγάλη διαφορά.

Πόσα μέλη είπαμε ότι έχει η δική σου οικογένεια;
Πόσα χλμ. είπαμε ότι πρέπει να κάνεις καθημερινά για να πας στη δουλειά σου;
Πόσες φορές το χρόνο είπαμε ότι πρέπει να κινηθείς σε χιονισμένο και παγωμένο δρόμο για να πας στη δουλειά σου;
 
4 μέλη η δική μου οικογένεια. Αλλά εγώ μένω μόνος μου επομένως μπορείς να πεις και 1. Οι υπόλοιποι τρεις έχουν ένα αυτοκίνητο. Και με αυτό εξυπηρετούνται όλοι. Και φυσικά με μ.μ.μ.
Όσον αφορά τα χιλιόμετρα...παλαιότερα αρκετά καθώς έμενα Μελισσία και έτρεχα κέντρο κάθε μέρα. Δεν με βόλευε όμως και αποφάσισα να πάω πιο κοντά στο κέντρο,
Χιονισμένο και παγωμένο δρόμο σχεδόν ποτέ για να πάω στη δουλειά μου.
Και που ακριβώς θες να καταλήξεις με τις ερωτήσεις αυτές?
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Συμφωνώ αλλά ούτε λύση θεωρώ το δείγμα αυτοκινήτου (smart) κι ας έκαιγε και αέρα. Χίλιες φορές ένα υβριδικό κανονικό αυτοκίνητο. Προσωπική μου άποψη.

Δεν διαφωνώ. Είναι όντως δείγμα αυτοκινήτου. Αλλά smart με έπαιρνε να πάρω (μεταχειρισμένο) και smart πήρα. Και ακόμα και αυτό προσπαθώ να το μετακινώ όσο το δυνατόν λιγότερο.
 
Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Πόσα μέλη είπαμε ότι έχει η δική σου οικογένεια;
Πόσα χλμ. είπαμε ότι πρέπει να κάνεις καθημερινά για να πας στη δουλειά σου;
Πόσες φορές το χρόνο είπαμε ότι πρέπει να κινηθείς σε χιονισμένο και παγωμένο δρόμο για να πας στη δουλειά σου;

Βλάση δεν γνωρίζω την επαγγελματική σου ενασχόληση αλλά μου έχεις κινήσει την περιέργεια... Πόσα χιλιόμετρα κάνεις για την δουλειά σου?
 
4 μέλη η δική μου οικογένεια. Αλλά εγώ μένω μόνος μου επομένως μπορείς να πεις και 1. Οι υπόλοιποι τρεις έχουν ένα αυτοκίνητο. Και με αυτό εξυπηρετούνται όλοι. Και φυσικά με μ.μ.μ.
Όσον αφορά τα χιλιόμετρα...παλαιότερα αρκετά καθώς έμενα Μελισσία και έτρεχα κέντρο κάθε μέρα. Δεν με βόλευε όμως και αποφάσισα να πάω πιο κοντά στο κέντρο,
Χιονισμένο και παγωμένο δρόμο σχεδόν ποτέ για να πάω στη δουλειά μου.
Και που ακριβώς θες να καταλήξεις με τις ερωτήσεις αυτές?

Ότι και ο Δημήτρης και εγώ δεν έχουμε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε επαγγελματικό αυτοκίνητο, ενώ μας είναι απαραίτητο για τη δουλειά μας. Επίσης ότι έχουμε ανάγκη για μεγάλη μεταφορική ικανότητα (εκείνος μηχανήματα, κλπ. κι εγώ παιδιά). Επίσης ότι κινούμαστε πολλές μέρες (τουλάχιστον 25) το χρόνο σε λάσπες, πάγους, χιόνια, κλπ. ακριβώς επειδή πηγαίνουμε στη δουλειά μας.

Γι αυτούς τους λόγους έχουμε δίλιτρα αυτοκίνητα. Προσωπικά αν μπορούσα να καλύψω τις ανάγκες μου με μικρότερο θα το έκανα. Πολύ δύσκολα όμως.

Άρα οι ανάγκες ορίζουν και την επιλογή του αυτοκινήτου. Δεν είναι όλοι ούτε φιγουράκηδες, ούτε νυκτερινά όντα. Αμφιβάλλω πολύ αν καταφέρεις να βρεις το Δημήτρη ή εμένα να κυκλοφορούμε βράδυ με αυτοκίνητο για διασκέδαση κι όχι για δουλειά. Κι εκείνος κι εγώ έχουμε αυτοκίνητα που δεν έχουν καμιά σχέση με φιγούρα και στοιχίζουν κάτω από 25.000 ευρώ. Και δεν έχουμε άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια.
 
Re: Απάντηση: Re: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Βλάση δεν γνωρίζω την επαγγελματική σου ενασχόληση αλλά μου έχεις κινήσει την περιέργεια... Πόσα χιλιόμετρα κάνεις για την δουλειά σου?

43972 χλμ. σε 372 μέρες που έχω το αυτοκίνητο στην κατοχή μου.
Το προηγούμενο είχε κάνει 269.500 χλμ. σε λιγότερο από οκτώ χρόνια.
 
Ναι Βλάση αυτό το θυμάμαι από παλαιότερο post...

Για ποιό λόγο τα κάνεις ρωτάω, αν επιτρέπεται... sorry για την αδιακρισία...
 
Ότι και ο Δημήτρης και εγώ δεν έχουμε τη δυνατότητα να αποκτήσουμε επαγγελματικό αυτοκίνητο, ενώ μας είναι απαραίτητο για τη δουλειά μας. Επίσης ότι έχουμε ανάγκη για μεγάλη μεταφορική ικανότητα (εκείνος μηχανήματα, κλπ. κι εγώ παιδιά). Επίσης ότι κινούμαστε πολλές μέρες (τουλάχιστον 25) το χρόνο σε λάσπες, πάγους, χιόνια, κλπ. ακριβώς επειδή πηγαίνουμε στη δουλειά μας.

Γι αυτούς τους λόγους έχουμε δίλιτρα αυτοκίνητα. Προσωπικά αν μπορούσα να καλύψω τις ανάγκες μου με μικρότερο θα το έκανα. Πολύ δύσκολα όμως.

Άρα οι ανάγκες ορίζουν και την επιλογή του αυτοκινήτου. Δεν είναι όλοι ούτε φιγουράκηδες, ούτε νυκτερινά όντα. Αμφιβάλλω πολύ αν καταφέρεις να βρεις το Δημήτρη ή εμένα να κυκλοφορούμε βράδυ με αυτοκίνητο για διασκέδαση κι όχι για δουλειά. Κι εκείνος κι εγώ έχουμε αυτοκίνητα που δεν έχουν καμιά σχέση με φιγούρα και στοιχίζουν κάτω από 25.000 ευρώ. Και δεν έχουμε άλλα αυτοκίνητα στην οικογένεια.

Ωραιότατα. Και πόσοι ακριβώς αν το θες έτσι λοιπόν έχουν αυτές τις ανάγκες? Καλώς ή κακώς οι νόμοι καλύπτουν την πλειοψηφία. Δεν γίνεται να τους ικανοποιούν όλους. Θα ήταν πολύ ωραίο και δίκαιο φυσικά να έβγαζαν και έναν νόμο που να μπορούσες να παρουσιάσεις δικαιολογητικά για τον λόγο που έχεις το δίλιτρο και να πέφτει το τεκμήριο ή έστω τα τέλη. Αλλά μην περιμένεις να σου πω ότι λυπάμαι τους "φτωχούς" ιδιοκτήτες των δίλιτρων στην Αθήνα και στη Θεσ/νικη. Γιατί δεν τους λυπάμαι. Και φαντάζομαι ότι ξέρεις για αυτό που είπες (ότι οι ανάγκες ορίζουν την επιλογή αυτοκινήτου) ότι είναι αλήθεια για πόσο? ένα 5% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων? Οι υπόλοιποι είτε απλά παίρνουν ένα αυτοκίνητο μικρό επειδή δεν έχουν τα χρήματα να πάρουν μεγαλύτερο, είτε, αν τα έχουν, παίρνουν ένα αυτοκίνητο δίλιτρο και βάλε και πείθουν τον εαυτό τους ότι το έκαναν για ασφάλεια και όχι για μόστρα! Βέβαια η ασφάλεια που λένε χρειάζεται μόνο όταν τρέχουν αυτοί ή κάποιος άλλος φυρόμυαλος. Συμπερασματικά. Είναι το μέτρο άδικο για σένα (και για όσους τελος πάντων το έχουν πραγματικά ανάγκη?) Ίσως και ναι. Είναι άδικο για τους άπειρους φιγουρατζήδες και κατόχους διλίτρων που κινούνται μέσα στις πόλεις? Σόρρυ παίδες αλλά όχι.
 
Πλέον δεν νομίζω να παίζει ρόλο ό φτωχός, ο πλούσιος τα 2λιτρα και τα 1,6.
Όλα είναι κατάλοιπα μιας στρεβλής νοοτροπίας και ενός ακόμα χειρότερου ελλ. κράτους που επί δεκαετίες θεωρούσε το 1,3 μεγάλο...
Έτσι καταντάμε να λαικίζουμε... συνεχώς.

Και σιγά τα καρούλια που είναι τα 2λιτρα.
Για να τα θεωρούμε και μεγάλα.
Και να ξεχνάμε όπως είπε και ο Τζόνυς ότι υπάρχουν (και τα περισσότερα είναι) μεταχείρες.

Παίδες παρεπιπτόντως βρήκα 330 ντήζελ με 13Κ του '05.
Αλλά θα με πούνε πλούσιο άμα το πάρω το μπεβέ...
Άμα θέλει κανείς να σάξω τα κονέ.
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Ναι Βλάση αυτό το θυμάμαι από παλαιότερο post...

Για ποιό λόγο τα κάνεις ρωτάω, αν επιτρέπεται... sorry για την αδιακρισία...

Πολύ απλά για να πάω και να έλθω στη δουλειά μου. Μένω στη Θεσσαλονίκη κι εργάζομαι στη Φλώρινα. Όσο μπορώ κινούμαι με το τρένο. Αλλά αυτό δεν είναι δυνατό πάντα.
 
Ωραιότατα. Και πόσοι ακριβώς αν το θες έτσι λοιπόν έχουν αυτές τις ανάγκες? Καλώς ή κακώς οι νόμοι καλύπτουν την πλειοψηφία. Δεν γίνεται να τους ικανοποιούν όλους. Θα ήταν πολύ ωραίο και δίκαιο φυσικά να έβγαζαν και έναν νόμο που να μπορούσες να παρουσιάσεις δικαιολογητικά για τον λόγο που έχεις το δίλιτρο και να πέφτει το τεκμήριο ή έστω τα τέλη. Αλλά μην περιμένεις να σου πω ότι λυπάμαι τους "φτωχούς" ιδιοκτήτες των δίλιτρων στην Αθήνα και στη Θεσ/νικη. Γιατί δεν τους λυπάμαι. Και φαντάζομαι ότι ξέρεις για αυτό που είπες (ότι οι ανάγκες ορίζουν την επιλογή αυτοκινήτου) ότι είναι αλήθεια για πόσο? ένα 5% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων? Οι υπόλοιποι είτε απλά παίρνουν ένα αυτοκίνητο μικρό επειδή δεν έχουν τα χρήματα να πάρουν μεγαλύτερο, είτε, αν τα έχουν, παίρνουν ένα αυτοκίνητο δίλιτρο και βάλε και πείθουν τον εαυτό τους ότι το έκαναν για ασφάλεια και όχι για μόστρα! Βέβαια η ασφάλεια που λένε χρειάζεται μόνο όταν τρέχουν αυτοί ή κάποιος άλλος φυρόμυαλος. Συμπερασματικά. Είναι το μέτρο άδικο για σένα (και για όσους τελος πάντων το έχουν πραγματικά ανάγκη?) Ίσως και ναι. Είναι άδικο για τους άπειρους φιγουρατζήδες και κατόχους διλίτρων που κινούνται μέσα στις πόλεις? Σόρρυ παίδες αλλά όχι.

Φτωχός δεν είμαι βάσει των εισοδημάτων μου, που δηλώνω στην εφορία κι (ευτυχώς) ακόμα δεν νιώθω φτωχός. Είμαι ένα μέλος της μεσαίας τάξης (για πόσο καιρό ακόμα;; ), που έχω μεγάλες ανάγκες (και οικονομικές και μεταφορικές) κι απαιτήσεις στην κίνηση. Αυτοκίνητο 4Χ4 μου χρειάζεται κανονικά, όμως δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσω καινούριο. Γι αυτό το λόγο βολεύομαι με χιονολάστιχα.

Δεν κλαίγομαι ούτε για το αυτοκίνητο, ούτε για την οικονομική μου κατάσταση. Η ένστασή μου είναι στο τσουβάλιασμα που επιχειρεί ο Eddie (φιγουρατζήδες, άχρηστα αυτοκίνητα, κλπ.)
 
Να με συγχωρείς και πάλι Βλάση αλλά υπάρχουν πολλοί σαν και σένα που πάνε και μένουν στην Φλώρινα (στην κάθε Φλώρινα) και πληρώνουν τα ενοίκια με όλα τα συνεπακόλουθα... Αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος για να παραμένεις στη Θεσσαλονίκη δεν νομίζω ότι δικαιούσε να παραπονιέσαι για το κόστος του αυτοκινήτου... ειδικά δε από τη στιγμή που γλυτώνεις τα ενοίκια στη Φλώρινα.

Aλλά και πάλι...

Πόσα θα πλήρωνες με ένα τέτοιο σύστημα τελών?


Θα ήμουν σύμφωνος με το εξής σύστημα ή κάτι παρεμφερές:

Τα τέλη κυκλοφορίας για τους ιδιώτες να είναι άθροισμα τριών παραγόντων και μόνον...
Α) Τιμή αγοράς - για να πληρώσουν οι "έχοντες"
+
Β) Ρύποι 4 - βάση κάρτας καυσαερίων κάθε χρόνο να περνάει από μηχανογράφηση
+
Γ) Ιπποδύναμη - για να πληρώσουν και οι "κάγκουρες"

Α) Η τιμή αγοράς με συντελεστή 0,005
(πχ. 10.000Ε x 0,005 = 50E ή 100,000 x 0,005 = 500E)
+
Ρύποι με συντελεστή 0,5 έως τα 100gr CO2/Km, 0,75 έως 200gr CO2/Km και 1 πάνω από τα 200
(πχ. 100gr CO2/Km x 0,5 = 50E ή 250gr CO2 x 1 = 250E)
+
Aλόγατα - και όχι όγκος κινητήρα - με συντελεστή 0,5 έως τα 100PS, 0,75 έως τα 150PS και 1 πάνω από τα 150PS
(πχ. 100PS x 0,5 = 50Ε ή 200PS x 1 = 200E)

Στα πρώτα παραδείγματα βγαίνει ένα σύνολο 150Ε ενώ στα δεύτερα 950Ε...

Για κάντε το με το αυτοκίνητό σας να δούμε τι βγαίνει... και αν το θεωρείτε δίκαιο...

Πόσο θα πλήρωνες με αυτό το σύστημα που "πιάνει" τους φιγουρατζήδες και πόσο πληρώνεις τώρα?

Φιλικά
 
Φτωχός δεν είμαι βάσει των εισοδημάτων μου, που δηλώνω στην εφορία κι (ευτυχώς) ακόμα δεν νιώθω φτωχός. Είμαι ένα μέλος της μεσαίας τάξης (για πόσο καιρό ακόμα;; ), που έχω μεγάλες ανάγκες (και οικονομικές και μεταφορικές) κι απαιτήσεις στην κίνηση. Αυτοκίνητο 4Χ4 μου χρειάζεται κανονικά, όμως δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσω καινούριο. Γι αυτό το λόγο βολεύομαι με χιονολάστιχα.

Δεν κλαίγομαι ούτε για το αυτοκίνητο, ούτε για την οικονομική μου κατάσταση. Η ένστασή μου είναι στο τσουβάλιασμα που επιχειρεί ο Eddie (φιγουρατζήδες, άχρηστα αυτοκίνητα, κλπ.)

Δεν επιχείρησα κανένα τσουβάλιασμα. Όπως είδες είπα ότι ναι είναι και μερικοί που ίσως να έχουν την ανάγκη για αυτοκίνητο δίλιτρο+ (όπως εσύ σύμφωνα με αυτά που μας λες). Αλλά και το ξαναλέω. Πες μου μέσα σε μία πόλη σαν την Αθήνα ή τη Θεσ/νίκη, άνθρωποι που ζουν και εργάζονται σε αυτές τις πόλεις τί ανάγκη έχουν για ένα δίλιτρο; Σε πόλεις που έχουν τόση κίνηση στο δρόμο και ξέρουν εκ των προτέρων ότι η βενζίνη που θα ξοδεύουν με 2000 κυβικά θα είναι αρκετή και ακριβή! Τι το χρειάζονται ρε παιδί μου; Δώσε μου έναν λόγο πραγματικό.
 
Ωραιότατα. Και πόσοι ακριβώς αν το θες έτσι λοιπόν έχουν αυτές τις ανάγκες? Καλώς ή κακώς οι νόμοι καλύπτουν την πλειοψηφία. Δεν γίνεται να τους ικανοποιούν όλους. Θα ήταν πολύ ωραίο και δίκαιο φυσικά να έβγαζαν και έναν νόμο που να μπορούσες να παρουσιάσεις δικαιολογητικά για τον λόγο που έχεις το δίλιτρο και να πέφτει το τεκμήριο ή έστω τα τέλη. Αλλά μην περιμένεις να σου πω ότι λυπάμαι τους "φτωχούς" ιδιοκτήτες των δίλιτρων στην Αθήνα και στη Θεσ/νικη. Γιατί δεν τους λυπάμαι. Και φαντάζομαι ότι ξέρεις για αυτό που είπες (ότι οι ανάγκες ορίζουν την επιλογή αυτοκινήτου) ότι είναι αλήθεια για πόσο? ένα 5% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων? Οι υπόλοιποι είτε απλά παίρνουν ένα αυτοκίνητο μικρό επειδή δεν έχουν τα χρήματα να πάρουν μεγαλύτερο, είτε, αν τα έχουν, παίρνουν ένα αυτοκίνητο δίλιτρο και βάλε και πείθουν τον εαυτό τους ότι το έκαναν για ασφάλεια και όχι για μόστρα! Βέβαια η ασφάλεια που λένε χρειάζεται μόνο όταν τρέχουν αυτοί ή κάποιος άλλος φυρόμυαλος. Συμπερασματικά. Είναι το μέτρο άδικο για σένα (και για όσους τελος πάντων το έχουν πραγματικά ανάγκη?) Ίσως και ναι. Είναι άδικο για τους άπειρους φιγουρατζήδες και κατόχους διλίτρων που κινούνται μέσα στις πόλεις? Σόρρυ παίδες αλλά όχι.

Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι υπάρχουν δίλιτρα που στοιχίζουν (παρα τους αυξημένους φόρους) 25-30 χιλιάδες ενω υπάρχουν 1600αρια που αγγίζουν η ξεπερνούν τα 50χιλιάρικα (Mercedes). Θυμάμαι και προσφορά για το 2.4LT Chevrolet Captiva στα 25 χιλιάρικα πριν λίγο καιρό.
Άρα ...δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι...σχετικά με το "αφού παίρνει δίλιτρο ας τα ακουμπήσει"!
Τελος να πω ότι σε άλλες χώρες...οι πωλητές δεν γνωρίζουν καν τα κυβικά του αυτοκινήτου, αφού αυτό δεν ενδιαφέρει τους πελάτες. Οι πελάτες ενδιαφέρονται καθαρά για τους "φορολογίσιμους ίππους" (που υπάρχουν κι εδω αλλά σε μας ειναι πάλι συνάσρτηση του κυβισμού) και για την ιπποδύναμη.
Οταν πήρα το πρωτο μου αυτοκίνητο επιστρέφοντας απο Γαλλία το 1985...ο πωλητής δυσκολεύτηκε πάρα πολύ για να μου βρει τον κυβισμό του αυτοκινήτου, που ήταν όμως για μένα απαραίτητο για τον εκτελωνισμό στην Ελλάδα! Μα τι τον χρειάζεστε μου έλεγε, αφου σας λεω την ιπποδύναμη και τους φορολογίσιμους ίππους!
Με λίγα λόγια τα κυβικά ειναι πιο πολύ...ελληνική πατέντα!
 
Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι υπάρχουν δίλιτρα που στοιχίζουν (παρα τους αυξημένους φόρους) 25-30 χιλιάδες ενω υπάρχουν 1600αρια που αγγίζουν η ξεπερνούν τα 50χιλιάρικα (Mercedes). Θυμάμαι και προσφορά για το 2.4LT Chevrolet Captiva στα 25 χιλιάρικα πριν λίγο καιρό.
Άρα ...δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι...σχετικά με το "αφού παίρνει δίλιτρο ας τα ακουμπήσει"!
Τελος να πω ότι σε άλλες χώρες...οι πωλητές δεν γνωρίζουν καν τα κυβικά του αυτοκινήτου, αφού αυτό δεν ενδιαφέρει τους πελάτες. Οι πελάτες ενδιαφέρονται καθαρά για τους "φορολογίσιμους ίππους" (που υπάρχουν κι εδω αλλά σε μας ειναι πάλι συνάσρτηση του κυβισμού) και για την ιπποδύναμη.
Οταν πήρα το πρωτο μου αυτοκίνητο επιστρέφοντας απο Γαλλία το 1985...ο πωλητής δυσκολεύτηκε πάρα πολύ για να μου βρει τον κυβισμό του αυτοκινήτου, που ήταν όμως για μένα απαραίτητο για τον εκτελωνισμό στην Ελλάδα! Μα τι τον χρειάζεστε μου έλεγε, αφου σας λεω την ιπποδύναμη και τους φορολογίσιμους ίππους!
Με λίγα λόγια τα κυβικά ειναι πιο πολύ...ελληνική πατέντα!

Φυσικά και το γνωρίζω. Ας μην πιάσουμε τα προβλήματα του συστήματος φορολόγησης αυτοκινήτου. Είναι άπειρα και κανονικά θα έπρεπε να αλλάξει εντελώς όλος ο νόμος. Αλλά όπως είπα γενικά δεν μπορείς να κοιτάς τις εξαιρέσεις. Διαφωνείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των 1600 κυβικών είναι αρκετά φθηνότερα από τα δίλιτρα?
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Να με συγχωρείς και πάλι Βλάση αλλά υπάρχουν πολλοί σαν και σένα που πάνε και μένουν στην Φλώρινα (στην κάθε Φλώρινα) και πληρώνουν τα ενοίκια με όλα τα συνεπακόλουθα... Αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος για να παραμένεις στη Θεσσαλονίκη δεν νομίζω ότι δικαιούσε να παραπονιέσαι για το κόστος του αυτοκινήτου... ειδικά δε από τη στιγμή που γλυτώνεις τα ενοίκια στη Φλώρινα.

Aλλά και πάλι...

Πόσα θα πλήρωνες με ένα τέτοιο σύστημα τελών?




Πόσο θα πλήρωνες με αυτό το σύστημα που "πιάνει" τους φιγουρατζήδες και πόσο πληρώνεις τώρα?

Φιλικά

Το πολύ 300 ευρώ. Τιμη αγοράς λιγότερο από 25.000 ευρώ, 140 άλογα και 160 στα καυσαέρια.
 
Φυσικά και το γνωρίζω. Ας μην πιάσουμε τα προβλήματα του συστήματος φορολόγησης αυτοκινήτου. Είναι άπειρα και κανονικά θα έπρεπε να αλλάξει εντελώς όλος ο νόμος. Αλλά όπως είπα γενικά δεν μπορείς να κοιτάς τις εξαιρέσεις. Διαφωνείς ότι η συντριπτική πλειοψηφία των 1600 κυβικών είναι αρκετά φθηνότερα από τα δίλιτρα?

Προφανώς και ειναι αλλά απο τα 1800 στα 2000 υπάρχει αδικαιολόγητο χάσμα και φόρος βλακείας......
Προσωπικά πάντως για δικούς μου λόγους (κινώ το αυτοκίνητο κατα 90% μόνο εκτός πόλης) θα μπορούσα/ήθελα να πάρω ένα μεταχειρισμένο δίλιτρο, αλλά δεν το κάνω και ούτε πρόκειται γιατι ξέρω ότι θα με γδάρουν κανονικά...
Αυτα βέβαια μέχρι πέρυσι...γιατι τώρα με τις νέες τιμές βενζίνης θα κοιτάξω το επόμενο που θα πάρω να ειναι κυρίως οικονομικό!