Νομίζω ότι το παλεύεις σε λάθος επίπεδο: Τους ζητάς να δεχτούν ότι η τηλεόρασή τους είναι προβληματική, ενώ στην πραγματικότητα το θέμα σου είναι ότι δεν σου κάνει. Αν όντως είναι χαρακτηριστική αδυναμία του μοντέλου, σε όσα service και να την πάνε, ακόμα και στο Τοκυο το ίδιο θα σου πούνε.
Ξεκαθάρισέ τους ότι αυτή η τηλεόραση ΔΕΝ σου κάνει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ του αν είναι χαλασμένη ή όχι. Έχεις δικαίωμα να μην είσαι ικανοποιημένος, τέλος. Πες ότι σε κορόιδεψαν στη διαφήμιση για το κόντραστ, πες ό,τι τέτοιο θες, ξέχνα όμως το "χαλασμένη" και "Σερβις" κλπ. Την επέστρεψες άμεσα, οπότε έχουν υποχρέωση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να σου δώσουν πιστωτικό (αν και σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου θα σου έδιναν λεφτά πίσω).
Μη δεχθείς να την παραλάβεις πίσω, παρά μόνο είτε χρήματα, είτε πιστωτικό, ανεξαρτήτως του τι θα σου πουν στο τηλέφωνο. Πήγαινε στο κατάστημα, βάλε τις φωνές, πες και 2-3 βαριά σε πελάτες που είναι εκείνη την ώρα εκεί όπως "μην κανετε καμια συναλλαγή εδώ μέσα, έχασα 800 ευρώ, οι άνθρωποι είναι τελείως αναξιοπιστοι κλπ", και μη φύγεις μέχρι να ικανοποιηθείς.
Επίσης, μην ξαναναφέρεις για κανέναν λόγο τους υπότιτλους από 3rd party software, τους δίνεις απλά καραμέλα και πάτημα για να σου αρνηθούν οτιδήποτε. Εσύ θα αναφέρεις ότι το πρόβλημα είναι γενικό, και η τηλεόραση δεν καλύπτει τη χρήση για την οποία την πλήρωσες.