Nεκρό iPhone 4 από την Vodafone

realme

New member
30 September 2010
6
[FONT=&quot]Στις 15/09/2010 πραγματοποίησα αγορά κινητού τηλεφώνου με σύνδεση στο [/FONT][FONT=&quot]on[/FONT][FONT=&quot]line[/FONT][FONT=&quot]κατάστημα της [/FONT][FONT=&quot]Vodafone[/FONT][FONT=&quot]. Η συσκευή που παρήγγειλα ήταν το [/FONT][FONT=&quot]iphone[/FONT][FONT=&quot] 4 . Στις 21/09/2010 παρέλαβα από την εταιρεία [/FONT][FONT=&quot]courier[/FONT][FONT=&quot]Speedex[/FONT][FONT=&quot]το πακέτο που περιείχε το τηλέφωνο, την κάρτα [/FONT][FONT=&quot]sim[/FONT][FONT=&quot], καθώς και τα σχετικά έγγραφα που έπρεπε να υπογράψω για να επιστραφούν στην εταιρεία. [/FONT]
[FONT=&quot] Όταν άνοιξα την συσκευασία του τηλεφώνου και επιχείρησα να το θέσω σε λειτουργία αυτό δεν άνοιξε ποτέ. Το πήγα σε ένα κατάστημα [/FONT][FONT=&quot]Vodafone[/FONT][FONT=&quot] τ για να το κοιτάξουν μήπως δεν έκανα εγώ κάτι σωστά. Όντως και εκεί μου είπαν ότι το τηλέφωνο έχει πρόβλημα και πρέπει να το επιστρέψω. Τηλεφώνησα στην [/FONT][FONT=&quot]Vodafone[/FONT][FONT=&quot]και μου είπαν ότι πρέπει να σταλεί στο σέρβις για να ελεχθεί το πρόβλημα. [/FONT]
[FONT=&quot]Η εταιρεία που έχει αναλάβει το σέρβις της [/FONT][FONT=&quot]Vodafone[/FONT][FONT=&quot] ονομάζεται [/FONT][FONT=&quot]Arvato[/FONT][FONT=&quot] με την οποία επικοινώνησα και μου απήντησαν ότι θα στείλουν κούριερ να παραλάβει το τηλέφωνο για να διαπιστώσει το πρόβλημα. Στην τηλεφωνική επικοινωνία επίσης ρώτησα με ποιόν τρόπο γίνεται η αντικατάσταση του κινητού και μου απάντησαν ότι δίνεται νέα συσκευή με νέο [/FONT][FONT=&quot]imei[/FONT][FONT=&quot]. Τους επισήμανα ότι νέα συσκευή σημαίνει νέα συσκευασία σφραγισμένη με πλαστικό νάιλον έτσι όπως έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής αλλά μου απάντησαν ότι OXI νέα συσκευή αντικατάστασης σημαίνει ότι θα μου στείλουν το κουτί που τους έστειλα πίσω με τα παρελκόμενα με μια νέα συσκευή κλεισμένη σε σακουλάκι. Τους ξαναεξήγησα ότι το κινητό ήταν [/FONT][FONT=&quot]Dead[/FONT][FONT=&quot]on[/FONT][FONT=&quot]arrival[/FONT][FONT=&quot]και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να μου δώσει νέα κλειστή συσκευασία προϊόντος και όχι κάποια σε σακουλάκι…. μου ανταπάντησαν ότι αυτή την πολιτική εφαρμόζουν και ότι άλλο χρειαστώ να επικοινωνήσω με την [/FONT][FONT=&quot]Vodafone[/FONT][FONT=&quot]. Επικοινωνώ με το [/FONT][FONT=&quot]on[/FONT][FONT=&quot]line[/FONT][FONT=&quot]κατάστημα τους εξηγώ τα παραπάνω και ότι δεν θα δεχτώ να πάρω μια συσκευή σε σακουλάκι και με καθησυχάζουν ότι θα μου στείλουν όντως νέα συσκευασία αρκεί να βγει το πόρισμα του σέρβις ότι είναι ελαττωματικό.[/FONT]
[FONT=&quot]Στις 29/09/2010 τηλεφωνώ στο σέρβις για να δω την τύχη του κινητού και μου απαντούν ότι το τηλέφωνο είναι ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί. Τους λεώ να επικοινωνήσουν με το [/FONT][FONT=&quot]On[/FONT][FONT=&quot]line[/FONT][FONT=&quot]κατάστημα για να συνεννοηθούν και να μου στείλουν όπως μου υποσχέθηκαν νεα σφραγισμένη συσκευή. Μετά την επικοινωνία που είχαν [/FONT][FONT=&quot]on[/FONT][FONT=&quot]line[/FONT][FONT=&quot]κατάστημα και [/FONT][FONT=&quot]Arvato[/FONT][FONT=&quot] μου τηλεφωνούν από την πρώτη και μου λένε ότι η πολιτική της εταιρείας άλλαξε και δεν μπορούν να στείλουν νέα σφραγισμένη συσκευή αλλά μόνο στο κουτί που τους έστειλα να μου βάλουν μια νέα συσκευή σε σακουλάκι. Τους απάντησα ότι επειδή δεν γνωρίζω την προέλευση αυτής της συσκευής συσκευασμένης με τέτοιο τρόπο και επειδή το κινητό δεν δούλεψε καθόλου στα χέρια μου είναι υποχρεωμένοι να μου στείλουν όμοια συσκευασία με αυτή που παρέλαβα την πρώτη φορά. Αρνήθηκαν και μου είπαν ότι το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρεία είναι αυτό. Τους απάντησαν τότε ότι επειδή είναι αναφέρετο δικαίωμα μου να μην δεχθώ συσκευή που προέρχεται από κατάστημα σέρβις σφραγισμένη σε σακουλάκι ότι θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο. Μου είπαν θα ενημερώσουν την ανωτέρω τους και θα με ξανακαλέσουν.[/FONT]
[FONT=&quot]Στις 30/09/2010 επικοινωνεί μαζί μου μια υπεύθυνη με γλυκιά φωνούλα η οποία που επανέλαβε ότι δεν μπορεί να μου αποσταλεί νέα σφραγισμένη συσκευασία με συσκευή γιατί έτσι είναι η πολιτική της [/FONT][FONT=&quot]Vodafone[/FONT][FONT=&quot]της [/FONT][FONT=&quot]Arvato[/FONT][FONT=&quot] και της [/FONT][FONT=&quot]Apple[/FONT][FONT=&quot]. Της απαντώ και εγώ ότι αφού δεν μπορεί να γίνει αυτό και εγώ από την μεριά μου δεν μπορώ να εμπιστευτώ κάτι μου έρχεται από κατάστημα σέρβις σε συσκευασία σακούλας και ότι δεν έδωσα στον αέρα τα λεφτά μου, αλλά για κάτι που να μου δίνει την βεβαιότητα και την σιγουριά ότι είναι απευθείας από το εργοστάσιο. Από την στιγμή που αυτό βγήκε ελαττωματικό και δεν το αλλάζετε με ακριβώς ίδια συσκευασία τότε θέλω να υπαναχωρήσω από το συμβόλαιο που υπέγραψα και να μου επιστραφούν τα λεφτά μου. Μου απάντησε ότι δεν γίνεται με τίποτα να επιστραφούν τα λεφτά μου γιατί άνοιξα το τηλέφωνο …της απάντησα πως θα γινόταν να δώ ότι δεν δουλεύει το τηλέφωνο αν δεν το άνοιγα κτλ κτλ. Της τόνισα το πδ 3043/2002, και ότι είναι δικαίωμα μου να υπαναχωρήσω από την στιγμή που νοιώθω ότι θίγονται τα δικαιώματα μου, και η προσωπική μου ηρεμία ως καταναλωτής με τα ελαττωματικά προϊόντα που πουλάνε, και την αναστάτωση που επιφέρουν. Μου ξανατόνισε ότι λεφτά πίσω δεν παίρνω με τίποτα να το σκεφτώ καλύτερα και πιο ήρεμα για να δεχτώ αυτό που μου προτείνει και της είπα τότε ότι θα διεκδικήσω το δικαίωμα μου αυτό της υπαναχώρησης με την βοήθεια των οργανώσεων προστασίας καταναλωτών. Να επισημάνω ότι την νέα σύνδεση τηλεφώνου δεν την ενεργοποίησα καθώς περίμενα να δώ την εξέλιξη με το κινητό.[/FONT]
Περιμένω σχόλια ή προτάσεις σας!!!
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη:


Αστειευομαι, θα φτασουμε στην μεση αυριο....



Παρε τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ και ρωτα εκει.

Τι σου ειπαν οτι ειχε η συσκευη εκτος του οτι ηταν "ελλατωματικη" ?

Απο οτι καταλαβα, εσυ θελεις ειτε σφραγισμενη συσκευη, ειτε διακοπη συμβολαιου. Δεν πρεπει να ειναι δυσκολο..... Για παρε ενα τηλεφωνο στην cosmote και πες τους τα καθεκαστα, και αν γινεται να σε "παρουν" απο την βοδιαφον.

Καλως ηρθες στο φορουμ κιολας, μακαρι να γινοταν αυτη η γνωριμια κατω απο ποιο ευχαριστες συνθηκες :D
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Σε ευχαριστώ για το καλοσώρισμα. Δεν είπαν τιποτα για το τι εχει η συσκευή. Εστειλα ε μαιλ στις οργανωσεις καταναλωτων σημερα οταν εχω νεα θα σας πω. Απλα σκεφτηκα μηπως είχε το ίδιο προβλημα ποτέ. Ενα ι Phone ειπαμε να παρουμε και εμεις και επειδη το πηρα απο το on line μαγαζι μου στειλαν την πατατα?τι να πω.I phone σε σακουλακι δεν παιρνω με τιποτα. Και το δικο μου που εστειλα πισω δεν δουλεψε καθόλου.Μπορεί να το διορθώσουν και να το πασαρουν σε κανενα αλλο ''θυμα'' σαν καινουριο σε σακουλακι
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Τα πραγματα ειναι απλα.

Αγορασες ενα τηλεφωνο.
Ηταν χαλασμενο.
Το εστειλες για ελεγχο
Σου ειπαν οτι στο αντικαθιστουν με μη σφραγισμενο.

Βαλε δικηγορο να τηλεφωνησει στην βονταφονε
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Γράψε ένα ωραίο γράμμα στα αγγλικά, στείλτο στα κεντρικά της Apple στην Αμερική και περίμενε να δεις τι θα γίνει. Άμα θες τους το ανακοινώνεις και στην εδώ αντιπροσωπεία. Βγάλτους βούκινο και στα διάφορα site στο Διαδίκτυο.
Ούτε δικηγόρους ούτε τίποτα.
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Μα δεν βρήκα κανένα ε μαιλ για να μπορεσω να τους στειλω γραμμα.Μονο τηλεφωνο μπορω να τους παρω και αυτο θα κανω μαλλον κατσε να παω να παρω καρτα....αλλα τι να μου πουν οι ανθρωποι για την Τανζανια μας εδω ρε συ?
 
Απάντηση: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Είχα μια αντίστοιχη περίπτωση με το 3gs μου πέρυσι. Αγορασμένο από Γερμανό. Το iphone έχει doa 3 ημερών. Μου το αλλάξανε αμέσως από το κατάστημα με νέο σφραγισμένο.
Μην ακούς αυτά που λένε. Εντός 3ών ημερών είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να σου δώσουν νέα συσκευή, σε νέα σφραγισμένη συσκευασία. Αυτό έπρεπε να κάνεις από την αρχή και να μη δεχθείς να πάει το τηλέφωνό σου στο service.
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Μα δεν βρήκα κανένα ε μαιλ για να μπορεσω να τους στειλω γραμμα.Μονο τηλεφωνο μπορω να τους παρω και αυτο θα κανω μαλλον κατσε να παω να παρω καρτα....αλλα τι να μου πουν οι ανθρωποι για την Τανζανια μας εδω ρε συ?

Πρώτα αυτοί θα πουν στους Τανζανούς και μετά οι Τανζανοί να δεις που θα σε πάρουν τηλεφωνο!
 
Re: Απάντηση: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Είχα μια αντίστοιχη περίπτωση με το 3gs μου πέρυσι. Αγορασμένο από Γερμανό. Το iphone έχει doa 3 ημερών. Μου το αλλάξανε αμέσως από το κατάστημα με νέο σφραγισμένο.
Μην ακούς αυτά που λένε. Εντός 3ών ημερών είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να σου δώσουν νέα συσκευή, σε νέα σφραγισμένη συσκευασία. Αυτό έπρεπε να κάνεις από την αρχή και να μη δεχθείς να πάει το τηλέφωνό σου στο service.
Mα αυτό τους ειπα απο την αρχη Aragorn αλλα επειδη το πηρα απο το οn line καταστημα επρεπε να περασει απο το σερβις για να το διαπιστωσει.
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Σε αυτήν την .....μημενη χωρά οτι θέλει ο καθένας κάνει ?

Μάζεψε αποδεικτικά στοιχειά αγοράς και διάγνωσης του προβλήματος και δώστα στον δικηγόρο σου.
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Aκούστε την συνέχεια....με πηραν σήμερα τηλέφωνο απο την vodafone για να με ενημερωσουν οτι ενεργοποιείται η σύνδεση μου...ετσι ξαφνικά απο μόνη της....μετα την αιτηση υπαναχώρησης που τους εστειλα χθες....ακουστε να δείτε τι σκέφτηκαν....μαφιόζοι
 
Re: Nεκρό i phone 4 απο την Vodafone

Τελικα μετα απο ένα σηριαλ ενος μηνος....μετά απο ατελείωτα τηλεφωνηματα που άλλα μου έλεγε ο ενας αλλα ο αλλος αποφάσισαν να μου δωσουν τα χρήματα μου πισω. Η σειρα των τηλεφωνηματων μετά την δήλωση υπαναχωρησης ήταν 1)με πήραν τηλ να μου πουνε οτι αυθαίρετα ενεργοποιούν αυτοί απο μόνοι τους την συνδεση, παρά το γεγονός οτι το τηλ ήταν ακόμα στο σέρβις τους. Προφανής σκοπός να με εκβιάσουν. 2)Με πηραν τηλ να μου πουν οτι χρήματα δεν μπορω να παρω πισω γιατι άνοιξα το τηλ.Τους απάντησα οτι αυτο που μου λενε ειναι βλακώδες γιατι αλλιως πως θα μπορούσα να δω οτι δεν δουλεύει. 3) Με πηραν τηλ στις 22:00 για να με ρωτήσουν για πιο λόγο δεν δέχομαι το τηλ ενώ καλύπτεται απο εγγύηση.Τους απαντησα οτι δεν αμφισβητω την εγγήυση αλλά επείδη το τηλ δεν δουλεψε καθολου οφείλουν να μου στείλουν καινούριο. Μου απαντησαν οτι δεν μπορει να γινει αυτο και το μονο που κανανε ηταν οτι άλλαξαν το σωμα και την πλακέτα του τηλ.Εμεινα χαζός απο την στιγμή που μου έλεγαν οτι θα μου στείλουν καινούριο τηλ απλα θα ηταν σε σακουλακι με νεο imei.Το νεο ιmei προκυπτει απο την αλλαγη της πλακετας μαλλον. Επίσης μου κανανε την απιστευτη ερώτηση αν θελω το τηλ μου να παει στην ανακυκλωση. Τους απαντησα οτι δεν εχω στην κατοχη μου κανενα τηλ που να πρεπει να αποφασισω να το στειλω ή οχι για ανακυκλωση. Αλλα τον αλλων δηλαδη.Πηρα τα χρήματα μου πίσω και έυχομαι αλλο τετοιο κακο να μην με βρεί.Πρέπει να ξέρει ο κόσμος οτι οταν αγοράζει κάτι καινούριο και έχει κάποιο ελάττωμα μπορεί και πρέπει να πάρει τα λεφτά του πίσω, αρκεί να κάνει δηλωση υπαναχωρησης. Είναι δικαίωμα του κάθε πολίτη αυτό.