Νεο πικαπ απο την TEAC

Πολύ καλή κίνηση από την TEAC...Για να μας θυμίζει τον αναλογικό ήχο.
Super τιμή...Θυμίζοντας μου το ρητό ,αν ο Ιάπωνας θέλει ...
Αλουμινένιο πλατό,υποπλατο και όχι ακρυλικό.
Εξωτερική τροφοδοσία και βραχίονα με αποσπωμενο head shell για όσους αρέσκονται να πειραματίζονται με τις κεφαλές.
Πολύ ωραίο φινίρισμα στο mdf.
Τη αλλο να ζητήσεις σε αυτήν την τιμή.
 
Ωχ ωχ ωχ.. καποιοι βαλανε την project στο ματι.. κα παιζουν ακληρο ποκερ!.. Χαρα στον καταναλωτη!..

Και είπα να μην το γράψω αλλά το έκανες εσύ. Στο μάτι η project η λοιπόν. Και γιατί όχι. Το είχε πιάσει το νόημα από νωρίς.
 
Πολύ όμορφο πικάπ και τα επιπλέον χαρακτηριστικά του καλύπτουν τις απαιτήσεις αρκετών. Απλά αν υπήρχε και ένα παρόμοιας σχεδίασης χωρίς τα επιπλέον specs και μεγαλύτερης κατηγορίας θα ήταν κίνηση ματ, γιατί τότε θα κάλυπτε και τους κατόχους μεγαλύτερων συστημάτων που θέλουν ένα "σκέτο" πικάπ με καλύτερη κεφαλή.
 
To γράφω εδώ με την ευκαιρία. Ποιος άραγε από τους μεγάλους θα εκμεταλλευτεί όλο αυτό το hype (έχει και ουσία βέβαια) με τα idler; Ήδη έχουν αργήσει.
 
Re: Απάντηση: Νεο πικαπ απο την TEAC

To γράφω εδώ με την ευκαιρία. Ποιος άραγε από τους μεγάλους θα εκμεταλλευτεί όλο αυτό το hype (έχει και ουσία βέβαια) με τα idler; Ήδη έχουν αργήσει.

Κανένας. Δεν υπάρχει η υποδομή πλέον. Οι εταιρείες που έφτιαχναν idler έχουν κλείσει ήδη από τη δεκαετία του '70, οι μηχανικοί μάλλον δε ζουν πλέον, τα σχέδια, εργαλειομηχανές κλπ έχουν χαθεί, αν θέλει κάποιος να φτιάξει πικάπ τροχαλίας πρέπει να το σχεδιάσει από την αρχή, που σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσει σοβαρά λεφτά. Αντίθετα, πικάπ ιμάντα δεν έπαψαν ποτέ να κατασκευάζονται, οπότε η τεχνογνωσία και η υποδομή υπάρχουν ακόμα.
 
Είναι πιο φτηνό το κόστος κατασκευής των πικαπ με ιμάντα γενικά, γι' αυτό και τα προτιμούν οι κατασκευαστές. Τα idler wheel drive είναι παρωχημένη τεχνολογία που εγκαταλείφθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '70 μάλλον λόγω κόστους, θορύβων και αυξημένου wow & flutter.
Λόγω αυξημένης ροπής όπως άλλωστε και με τα direct drive, υπάρχει καλύτερο imaging και ρυθμός σε σχέση με ένα belt drive.
 
Nαι εντάξει όλα αυτά γνωστά και συμφωνώ αλλά κανά δυο νεκροφιλίες που έχει τύχει να ακούσω σε πλίνθο βαρβάτο , σκοτώνουν πολύ ακριβότερα belt drive. Και ήταν τάφος. Βέβαια είχαν αναβαθμίσεις (νέο idler, σέρβις στα μοτέρ, βραχίονες ακριβούς κ.λ.π.)
Σκέψου αν ένα 301 ή 124 που κουβαλάνε μισό αιώνα παίζουν έτσι, τι μπορεί να φτιαχτεί σήμερα. Γιατί ότι μπορεί, μπορεί.
 
Είναι πιο φτηνό το κόστος κατασκευής των πικαπ με ιμάντα γενικά, γι' αυτό και τα προτιμούν οι κατασκευαστές. Τα idler wheel drive είναι παρωχημένη τεχνολογία που εγκαταλείφθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '70 μάλλον λόγω κόστους, θορύβων και αυξημένου wow & flutter.
Λόγω αυξημένης ροπής όπως άλλωστε και με τα direct drive, υπάρχει καλύτερο imaging και ρυθμός σε σχέση με ένα belt drive.

Μάλλον έχεις χάσει επεισόδια. Δες εδώ και θα διαπιστώσεις ότι τα idler wheel ούτε παρωχημένη τεχνολογία είναι/ήταν, ούτε αυξημένο θόρυβο είχαν.

http://avclub.gr/forum/showthread.php/46791-Lenco-L-75-restored-by-Jean-Nantais
 
πάρα πολύ "κλασικά" όμορφο και λογικά θα είναι και πολύ καλό για τα λεφτά του αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν θα το προτιμούσα από το αντίστοιχο Rega στα ίδια χρήματα...
 
Άν αλφαδιάζεται απο τα ποδαράκια του, ρυθμίζεται το VTA του και δέχεται αποσπώμενο καλώδιο ή τουλάχιστον έχει καλύτερο απο το απαράδεκτο της βασικής έκδοσης του RB300 βραχίονα της Rega για αυτά και μόνο αξίζει τον κόπο..
 
Το RP1 που είναι το αντίστοιχο εισαγωγικό της Rega δεν έχει καν τον RΒ 300 βραχίονα, αλλά τον πιο φτηνό RΒ 101.
 
Γιαυτό τα έχει θερίσει όλα η pro-ject αν και πλέον την πήραν και άλοι χαμπάρι την δουλειά φαίνεται..
 
Ευτυχώς γιατί αυτό είναι καλό για τον αγοραστή, ώστε να έχει επιλογές και να μην δεσμεύεται σε έναν κατασκευαστή.
Τα απωανατολίτικα είναι πιο πρακτικά και φιλικά προς το χρήστη σε σχέση με τις ιδιοτροπίες των εγγλέζικων.
 
Λιγο off topic αλλα απο idler δεν αναφέρθηκε η κορυφή της σύγχρονης παραγωγής, το Saskia του Winston Tinnon.

CT6A0029_zpscea6e07b.jpg


http://stereodesk.com/products/saskia-reference-ii-turntable


Κατα τ αλλα, το Teac ειναι ενα πραγματικα επικαιρο πικαπ, αρκει να δεις καποιος τα νηματα που ανοιγουν εδω στο φορουμ. Πολλοι θελουν οικονομικο πικαπ (τους προτεινουμε rega, project), αρκετοι δεν εχουν phono στον ενισχυτή (το εχει μεσα) και καποιοι θελουν και ψηφιοποίηση (κομπλε).

Επιπλεον ειναι plug n play, κατι που ειναι σημαντικό στην εισαγωγική κατηγορία.

Αλλο ενα ατου ειναι η αποσπομενη κεφαλή, τα Rega καθώς και τα περισσότερα Project δεν εχουν τετοια δυνατότητα. Ειμαι βέβαιος οτι οταν ερθει Ελλάδα θα το δουμε και σε συστήματα μελών.
 
Απάντηση: Re: Νεο πικαπ απο την TEAC

αν κατάλαβα καλά
παίζει και το ΤΝ-350 με S βραχίονα ?

http://teac.jp/product/tn-350/

Μήπως μόνο για την τοπική αγορά (προς το παρόν τουλάχιστον) και όχι για τη διεθνή. Συμβαίνει αυτό με τα ιαπωνέζικα προϊόντα.
 
Μετά την Teac η Onkyo _ Eιπα να μην ανοιξω νεο νημα και να προσθέσω εδω αυτο το νεογεννητο της ΟΝΚΥΟ που φαινεται να αναγεννάται η ιδια μετά απο μια περίοδο απουσίας.

Προκειται για το ΟΝΚΥΟ CP1050

onkyo-cp1050-hero-odr.jpg


Που έρχεται να παίξει στην ιδια κατηγορία τιμης -400 ευρω.

Αλλα με τελειως διαφορετικη φιλοσοφία σχεδίασης και κατασκευης.

Ανάμεσα στα πιο εμφανη ζυγίζει 8,6 κιλά εναντι των 3,8 του Teac

Υστερα ξαναφερνει στο προσκυνειο κάποια αγαπημένα θέματα του Ιαπωνικου πικάπ, οδήγηση direct και οχι με ιμάντα, βραχίονα S απο αλουμινιο και όχι ευθύ απο carbon material, και το σασι...
φερνει περισότερο προς τα πλατω αναρτησης τυπου Thorens παρά τα υλικης αναδρασης (composite) τυπου Rega -Project.

Μπορω να πω οτι μου τρεχουν τα σάλια που το βλεπω και κανω φαντασιωσεις με βάρος του και την τιμη του (ναι θα καταντησω όπως οι γυφτοι που ζυγιζαν τον ενσχυτη για να τον αγοράσουν)
και ανυπομονω να το ακουσω κάπου...αλλα δεν ξέρω που :devil-smiley-029::devil-smiley-029::devil-smiley-029:

Επιπλέον κάνουν προσφορα αυτη την στιγμη ενα ζευγάρι ακουστικά ΟΝΚΥΟ μαζι με το πικάπ.

Μου βάζει πονηρες ιδέες και μου αρέσει πολυ... θα ηταν πολυ όμορφο διπλα στο (made like Rega) Project μου...

Αλλα και το Τeac μου αρεσει πολυ αλλα το ΟΝΚΥΟ ειναι τελειως άλλη σχεδίαση (Φανταστειτε βραχίωνας S, εχω χρονια να δω)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited: