Νέοι Jvc στην IFA2017

Πέραν της πλάκας τώρα, η τελευταία μεγάλη αναβάθμιση ήταν η σειρά 500/700/900.

Άντε και οι 5000/7000/9000, έδωσαν 4K compatibility και περισσότερο φως.

Από εκεί και πέρα, μιλάμε για 2 συνεχόμενες χρονιές / μοντέλα χωρίς τπτ ουσιαστικά νέο.

Τουλάχιστον έτσι η JVC παραμένει "σοβαρή" με την έννοια ότι δεν μας πετάει κανα 4Κ midrange μοντέλο που δεν θα αποδίδει σύμφωνα με τα standard της (βλ. μέτριο μαύρο ναυαρχίδας)

ΥΓ Αυτό το HDR, μάλλον μόνο ζημιά έκανε στους προβολείς τελικά (μάταιο κυνήγι του φωτός)...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νέοι Jvc στην IFA2017

Εγω τον βλέπω φέτος με τον 760 της Sony ετσι για αλλαγη. (από λάμπα σε Laser )

10 χιλιάρικα για χειρότερο (λογικά) μαύρο;

Όχι, ευχαριστώ δεν θα πάρω

ΥΓ Το laser δεν μου λέει κάτι από μόνο του
 
Εγω βλεπω οτι πλεον οι εταιρειες βγαζουν μοντελα λες και πουλανε ναρκωτικα:

Λιγο λιγο η δοση για να σε κανει να θες και το επομενο.

Η JVC το παιζει υπεργκομενα που γδυνεται γδυνεται γδυνεται και σου πεφτουν τα σαλια και εκει που περιμενεις να τα δεις ολα, ξεκιναει παλι απο την αρχη να γδυνεται. Παλι στην αναμονη.

Η SONY παλι το παιζει η υπεργκομενα με το θεϊκο σωμα αλλα με προσωπο Βασιλειαδου και ξενερωνεις. Παλι στην αναμονη για να συνδυαστει το σωμα με το καταλληλο προσωπο.

Δεν το βλεπετε το συνεχομενο δουλεμα;

Καθε 3-4 μοντελα προβολεα πλεον για να υπαρχει σοβαρη διαφορα (γα να μην πω περισοτερα) . Ενταξει οι πορωμενοι ας τα σκανε για καθε μοντελο.. Εξαλλου απ αυτους ζουνε οι εταιρειες.
 
Θα θελα να ρωτήσω κάτι που δεν το κατέχω, το hdr είναι υποχρεωτικό; Θέλω να πω μπορώ να έχω τη δυνατότητα απενεργοποίησής του ή πάει πακέτο και κλειδώνει; Το περίσσιο φως πιστεύω καταστρέφει την εικόνα από πλευράς στάθμης μαύρου, τουλάχιστον στα οικιακά σαλόνια, ίσως σε dedicated χώρους να δουλεύει αλλά και πάλι έχω τις αμφιβολίες μου όσον αφορά το ταβάνι διαχείρισης του μαύρου όταν υπάρχει τόσο φως, απ την άλλη σε σαλόνι σαν το δικό μου με άσπρους τοίχους πιστεύω όχι μαύρο αλλά ανοιχτό γκρι θα βλέπω κι όσα μηχανήματα έχω δει ανεξαρτήτως chip, όσο πιο μεγάλη η ονομαστική φωτεινότητα, τόσο χειρότερο μαύρο. Ισως και να ρωτάω βλακεία αλλά μήπως θα πρεπε να αποφασιστεί μία συγκεκριμένη στάθμη φωτός που να εξυπηρετεί όσον το δυνατό όλες τις συνθήκες ή τουλάχιστον αυτό να είναι κατ επιλογήν;
 
Απάντηση: Re: Νέοι Jvc στην IFA2017

Θα θελα να ρωτήσω κάτι που δεν το κατέχω, το hdr είναι υποχρεωτικό; Θέλω να πω μπορώ να έχω τη δυνατότητα απενεργοποίησής του ή πάει πακέτο και κλειδώνει;

Αν θες το χρησιμοποιείς, με HDR υλικό φυσικά.

Ισως και να ρωτάω βλακεία αλλά μήπως θα πρεπε να αποφασιστεί μία συγκεκριμένη στάθμη φωτός που να εξυπηρετεί όσον το δυνατό όλες τις συνθήκες ή τουλάχιστον αυτό να είναι κατ επιλογήν;


Μα στην πράξη, με τόσα ρυθμιστικά και ιλριδες, αυτό συμβαίνει.
Μακάρι να έχεις φώς και θα τη βρείς τη σωστή ρύθμιση. Γιατί αν δεν έχεις....
 
Re: Απάντηση: Re: Νέοι Jvc στην IFA2017

Αν θες το χρησιμοποιείς, με HDR υλικό φυσικά.




Μα στην πράξη, με τόσα ρυθμιστικά και ιλριδες, αυτό συμβαίνει.
Μακάρι να έχεις φώς και θα τη βρείς τη σωστή ρύθμιση. Γιατί αν δεν έχεις....

Οταν ακούω 5000 lumens δεν ξέρω, πόσο μπορεί μια τόσο δυνατή φωτεινότητα να τιθασευτεί; Ο δικός μου είναι 1300 κι έχω την ίριδα κλειστή σχεδόν στο 60% κι εντάξει το μαύρο λόγω και παλαιότητας dark chip δεν είναι και το καλύτερο αλλά όταν μετά από σκοτεινή σκηνή πέφτει μία φωτεινή χρειάζομαι γυαλί ηλεκτροκόλλησης, τι θα γίνεται δηλαδή σε αντίστοιχη περίπτωση προβολέα με 4000 lumen και πάνω, θα χρειαζόμαστε οφθαλμίατρο; Επίσης άποψή μου ότι χάνεται η κινηματογραφική αίσθηση, με τον πρώτο μου benq 7800 πέραν του άριστου μαύρου λόγω πολύ πιο μικρής φωτεινότητας απ τον παρόν Infocus, είχα μία κινηματογραφική αίσθηση, πιο έντονη σε σχέση με τον Infocus, δεν ξέρω αλλά όσο πιο φωτεινά μηχανήματα βλέπω τόσο μου θυμίζουν τηλεόραση παρά προτζέκτορα, άμα είναι να περιμένω μία 8Κ τηλεόραση 90 ιντζών σε 10 - 15 χρόνια από τώρα αφού με τέτοια φωτεινότητα θα είναι το ίδιο και το αυτό, δεν ξέρω βέβαια και τι τιμολόγηση θα ισχύει αλλά είναι μία σκέψη μου.
 
Έχω λίγο διαφορετική άποψη από σένα, κινηματογραφική αίσθηση δεν σημαίνει απαραίτητα και χαμηλή φωτεινότητα.
Όπως έχω και διαφορετική άποψη για το "άριστο μαύρο" ο 8700.
 
Re: Απάντηση: Νέοι Jvc στην IFA2017

Έχω λίγο διαφορετική άποψη από σένα, κινηματογραφική αίσθηση δεν σημαίνει απαραίτητα και χαμηλή φωτεινότητα.
Όπως έχω και διαφορετική άποψη για το "άριστο μαύρο" ο 8700.

Τον 7800 είχα, κατώτερο μοντέλο με 1024χ576 ανάλυση ενώ ο 8700 είχε 1200χ720, απλά όταν είχε πέσει η λάμπα στον δικό μου είχα μεν πολύ χαμηλή φωτεινότητα αλλά κάρβουνο πίσσα μαύρο, ο παρόν μου είναι μεν πιο φωτεινός αλλά έχει παρασύρει και το μαύρο προς τα πάνω, το καταλαβαίνω απ τις μπάρες πάνω κάτω που τις διακρίνω, στον 7800 δεν μπορούσα.
 
Αν στον 7800 δεν μπορούσες να διακρίνεις μπάρες, σίγουρα δεν μπορούσες να διακρίνεις και τίποτα άλλο. Πίσσα και κάρβουνο μαύρο μπορεί να βγάλει ένας DLP MONO οταν η φωτεινότητα του είναι τόση που δεν μπορούμε να διακρίνουμε ούτε τα φωτεινά του πλάνα.
 
Αν ισχύει μάλλον πρέπει να ξεχάσω αυτά που μέχρι σήμερα έχω δει και αποκομίσει. Αν με την φωτεινότητα αυτή βλέπεις κανονικά ταινία χωρίς να είναι σκοτάδι και παράλληλα παίρνεις και πίσσα μαύρο, μόλις έλυσες άθελα σου τον γρίφο που απασχολεί την TI καμιά 10ετία τώρα :firstprize:
 
Ελα βρε Νικο υπερβολικος εισαι, ειπα ειχα φοβερο μαυρο οταν επεσε η αποδοση της λαμπας, ενταξει τα φωτεινα πλανα δεν ηταν φωτεινα αλλα ειχε συνηθισει το ματι μου, οταν πηρα τον Infocus και τον αναψα η επιστροφη στον μπενι ηταν αδυνατη ομως αναπολουσα τα μαυρα του σε συγκριση με τον Infocus.

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα

Η συνήθεια πάντως είναι μεγάλο πράγμα...(είχες συνηθίσει το καντήλι)

Πάντως, συμφωνώ ότι ο πόλεμος του φωτός (με αφορμή το hdr) δεν είναι ότι καλύτερο.

Κι εμένα με χαλάει λίγο η ανεβασμένη στάθμη του μαύρου στους τελευταίους JVC (η οποία πάει πακέτο με την αύξηση της φωτεινότητας)

Ευτυχώς βέβαια μιλάμε για JVC όποτε τα πράγματα παραμένουν κορυφαία

Ωστόσο, η διαφορά υπάρχει