Νέοι Marantz AV FY '23

ενημερωσα εφαρμογη και τον denon 2700.
τρωει πολλα κολληματα.
ξεκιναει παιζει κανονικα και μετα μου γραφει unable play media...
και αρχιζει ενα random,σε οτι βλεπει το heos χωρις να παιζει track..
 
Πάντως μια χαρά κλειδώνει σε όλα τα hires. Για διαφορές μη με ρωτήσετε γιατί τόσο καιρό άκουγα με Apple μέσω Apple TV, άρα θεωρητικά capped στα 24bit/48kHz, συνεπώς οι διαφορές δεν προδιαγράφονταν γιγάντιες. Παρόλα αυτά, νομίζω ότι ακούω οριακά καλύτερη εικόνα και… live-ίλα. Οριακά όμως. Βέβαια άκουσα μόνο 3-4 κομμάτια για την ώρα.

Μετά από αρκετές ακροάσεις, νομίζω ότι υπάρχει σαφής βελτίωση με το Hires σε σχέση με το Apple TV playback. Βέβαια συνεχίζει να μην παλεύεται το interface του HEOS, οπότε στο απώτερο μέλλον πάμε για streamer.
 
Από όλα τα μηχανήματα εδώ που τρέχουν HEOS πάντως, σύνολο τέσσερις ενισχυτές AV, ένα ασύρματο ηχείο και ένα micro σύστημα, μόνο το τελευταίο μου έκανε νερά μετά το update.
Δηλαδή τι νερά... αναβόσβηνε το λαμπάκι. 30 δευτερόλεπτα εκτός πρίζας και λύθηκε κι αυτό.
 
ερωτηση.....οτι ρυθμιση ειχαμε εχουμε ακομα ε ?

Δεν χρειαζεται να ξαναστηνουμε μικροφωνο ?
Προφανώς ναι. Βέβαια (αν κατάλαβα σωστά) έχε υπόψιν ότι το Audyssey (και το Dirac) δουλεύουν στα 48Khz, οπότε Tidal Hi-Res θεωρητικά πρέπει να ακούς μόνο σε Direct/Pure Direct.
 
ερωτηση.....οτι ρυθμιση ειχαμε εχουμε ακομα ε ?

Δεν χρειαζεται να ξαναστηνουμε μικροφωνο ?

Στον Cinema 50 και 3800Η είδα ότι τα φίλτρα του Dirac παρέμειναν ως είχαν ενώ στον 2800Η επίσης ό,τι είχα ρυθμίσει παρέμεινε κι αυτό εκεί.
 
Πρακτικά μιλώντας, ακόμα και χωρίς να τρέξεις κάποιο πρόγραμμα ισοστάθμισης, απλά με bass management μόνο, το σήμα περνάει από μετατροπή. Αλλιώς δεν μπορεί να γίνει διαχείρισή του.

Όμως διαφωνώ γενικότερα ότι είναι μόνο για το direct/pure direct η φάση με το Hi-Res. Ναι μεν εκεί είναι πιο «αγνό» ωστόσο όταν ξεκινάς από κάτι καλύτερο με δεδομένη μετατροπή στην πορεία, είναι πιο πιθανό η κατάληξη να είναι καλύτερη σε σχέση με το να ξεκινάς με κάτι χειρότερο.
 
Το Atmos φαίνεται πάλι το άφησαν απ’εξω;
Έτσι θέλει η Dolby μάλλον.

Θα δω και μεθαύριο κάποια στιγμή σε άλλον AV που έχει connect εκείνος, αλλά δεν νομίζω να παίζει Atmos από streaming απ' ευθείας.


Update. Έκανα και τη δοκιμή σε ενισχυτή AV Atmos με Tidal Connect και είναι όπως το έγραψα. Δεν παίζει Atmos μέσω streaming απ' ευθείας από το Tidal.

Δεν το γλυτώνεις το εξωτερικό streamer με HDMI για τη δουλειά αυτή. Δηλαδή όχι μόνο εσύ, αλλά όλοι μας. Εγώ έχω nVidia Shield Pro, βέβαια εκεί έχω το χάλια interface του στο tidal, αλλά και τι να κάνεις;

Ιδού τα screenshots. Stereo τα παίζει μέσω Tidal Connect, τα Atmos.
(Το ημιόροφος speaker είναι ένας Arcam AVR11)

Screenshot_2024-04-11-16-31-50-689_com.aspiro.tidal.jpgScreenshot_2024-04-11-16-32-41-827_com.aspiro.tidal.jpgScreenshot_2024-04-11-16-33-01-900_com.aspiro.tidal.jpg
 
  • Like
Reactions: Maestro
Δηλαδη για να καταλαβω απο το κινητο μας μεσω ενισχυτη και HEOS μπορουμε να αναπαραγουμε Hires (πλέον) αλλα οχι dolby atmos κομματια ?
 
Δηλαδη για να καταλαβω απο το κινητο μας μεσω ενισχυτη και HEOS μπορουμε να αναπαραγουμε Hires (πλέον) αλλα οχι dolby atmos κομματια ?

Yes.

Βέβαια, να πω την αλήθεια, από την εμπειρία μου με ακροάσεις μέσω Apple TV, τα Atmos tracks του Tidal για κάποιο λόγο είναι σε υπερβολικά χαμηλή στάθμη σε σχέση με τα ίδια tracks στο Apple Music, σε σχεδόν εκνευριστικό βαθμό. Οπότε θα συνεχίσω να τα ακούω μέσω Apple Music.
 
Δηλαδη για να καταλαβω απο το κινητο μας μεσω ενισχυτη και HEOS μπορουμε να αναπαραγουμε Hires (πλέον) αλλα οχι dolby atmos κομματια ?

Για κάποιο λόγο είναι δεμένο το atmos γενικότερα με την έξοδο HDMI (και το Dolby Vision στην εικόνα αλλά άλλο καπέλο αυτό).

Αν μάλιστα συνδέσεις το εξωτερικό box με HDMI σε κάτι που δεν έχει atmos (έναν παλιό ενισχυτή AV π.χ.) θα σου πει ότι δεν είναι συνδεμένο με Atmos αποκωδικοποιητή και θα αναπαραχθεί stereo.

Τώρα μη με ρωτήσεις τι γίνεται αν έχεις κατεβάσει το tidal app σε κάποια TV και εκείνη είναι συνδεμένη μέσω ARC τι γίνεται. Δεν έχω τη δυνατότητα για τέτοια δοκιμή.
 
Διαβάζω ότι έκαναν και bug fixes στο eARC για Samsung και LG που έκανε κάτι διακοπές ο ήχος.

Μακάρι να έφτιαξε το παρόμοιο πρόβλημα και στη δική μου περίπτωση (TCL tv).
 
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τέτοιο περιορισμό (ή πρακτική).

Ισχύει, ειδικά αν δεν έχεις τέλεια στημένα τα ηχεία-θέση ακρόασης (ισόπλευρο τρίγωνο) γιατί χάνεις το level matching και το κεντρικό είδωλο πάει βολτούλα (από μικρή έως και μεγάλη)
 
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τέτοιο περιορισμό (ή πρακτική).

Πως το εννοείς αυτό, γιατί είναι λίγο διφορούμενο; Εάν πρόκειται να ακούς με μετατροπή γιατί το αποτέλεσμα είναι καλύτερο, τότε ακούς με μετατροπή. Αν όμως είναι να ακούς χωρίς μετατροπή γιατί ο στόχος είναι να ακούς με τη μικρότερη δυνατή μετατροπή, τότε έχει νόημα το Direct/Pure Direct.
 
Επειδή:
α) ο στόχος (οφείλει να) είναι η σωστή τελική ακουστική, και
β) είναι εξαιρετικά σπάνιο να μη χρειάζεται διόρθωση, σε χρονικό/συχνοτικό/φασικό τομέα, όταν μιλάμε για οικιακούς χώρους (και όχι μόνο)

γι'αυτό οποιαδήποτε μείωση της ποιότητας του σήματος λόγω μετατροπής είναι ελαχιστότατη σε σχέση με τις διορθώσεις στους προαναφερθέντες τομείς και κατά συνέπεια στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
 
Επειδή:
α) ο στόχος (οφείλει να) είναι η σωστή τελική ακουστική, και
β) είναι εξαιρετικά σπάνιο να μη χρειάζεται διόρθωση, σε χρονικό/συχνοτικό/φασικό τομέα, όταν μιλάμε για οικιακούς χώρους (και όχι μόνο)

γι'αυτό οποιαδήποτε μείωση της ποιότητας του σήματος λόγω μετατροπής είναι ελαχιστότατη σε σχέση με τις διορθώσεις στους προαναφερθέντες τομείς και κατά συνέπεια στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.

Κοίταξε. Το τι «οφείλει» να είναι η ακουστική σε έναν χώρο που έχει να κάνει με την ψυχαγωγία είναι σαν να λες πόσο αλάτι οφείλει να έχει μια μπριζόλα. Δεν θα βρεις άκρη και ο καθένας θα έχει και από μια γεύση αναφοράς.
Το σημαντικό είναι να έχεις τις επιλογές και να μπορείς να μην έχεις τις μετατροπές όταν θέλεις, ακριβώς για να έχεις τη δυνατότητα να επέμβεις με άλλους τρόπους όταν το θέλεις.

Στο δικάναλο συνήθως έτσι πάει. Αφήνεις τις μετατροπές και την επεξεργασία στην άκρη και την ψάχνεις με στήσιμο και περιποίηση χώρου συνήθως.
 
Τι σημαίνει "χώρος που έχει να κάνει με ψυχαγωγία"; Ή θα ακούγεται σωστά ή όχι, ανεξάρτητα του περιεχομένου.

Οι επιλογές είναι πάντα καλό να υπάρχουν, αλλά η τελευταία σου φράση ακουμπά σε απαρχαιωμένες πλέον απόψεις που κάποιοι από εμάς προσπαθούμε να αποβάλουμε από τον κόσμο. Βεβαίως, το σωστό στήσιμο και η περιποίηση χώρου είναι απολύτως σημαντικά, αλλά όχι αρκετά.

Μεγάλη συζήτηση και εκτός θέματος...
 
Τι σημαίνει "χώρος που έχει να κάνει με ψυχαγωγία"; Ή θα ακούγεται σωστά ή όχι, ανεξάρτητα του περιεχομένου.

Οι επιλογές είναι πάντα καλό να υπάρχουν, αλλά η τελευταία σου φράση ακουμπά σε απαρχαιωμένες πλέον απόψεις που κάποιοι από εμάς προσπαθούμε να αποβάλουμε από τον κόσμο. Βεβαίως, το σωστό στήσιμο και η περιποίηση χώρου είναι απολύτως σημαντικά, αλλά όχι αρκετά.

Μεγάλη συζήτηση και εκτός θέματος...

Νομίζω ότι το τι είναι σωστό και ποιος προσπαθεί ή όχι να αποβάλλει ή να επιβάλλει στον κόσμο είναι κατ' αρχήν το πρόβλημα.

Χώρος αναψυχής είναι το Hi-Fi αλλιώς δεν έχει νόημα ύπαρξης. Και στην αναψυχή όπως καταλαβαίνεις δεν μπαίνουν νόρμες. Ναι μεν υπάρχει ένας μπούσουλας αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι απαρχαιωμένες απόψεις, εγώ προσωπικά λόγω ειδικότητας με πολυκάναλο και με μετατροπή και με EQ ασχολούμαι.
Όμως θα ήταν εντελώς άκυρο αν έκλεινα τα μάτια στο τι ισχύει στην πραγματικότητα και πως είναι ο κόσμος του Hi-Fi στην πράξη, η οποία πράξη εν τέλει είναι και αυτή που ορίζει τις εξελίξεις.

Εάν δεν ήταν έτσι, όλοι θα άκουγαν όπως το περιγράφεις. Ποτέ δεν έχει γίνει αυτό.