Νεος στον χωρο ζητα βοηθεια.

αν θες να στήσεις ενα δικαναλο συστημα ξεκινας απο τα ηχεία που διαμορφωνουν μεγαλυτερο ποσοστο του τελικου αποτελεσματος.
οταν βρεις τα ηχεια που πρεπει να πας να τα ακουσεις στα μαγαζια, βρίσκεις και τον ενισχυτη που τους και σου ταιριαζει.

αν θες να επεκταθεις και σε περισσοτερα καναλια μπορεις να ξεκινησεις και απο τον AV
μια καλή λύση ειναι οι Arcam που μπορουν αρχικά να ειναι δικαναλοι και αργοτερα με προσθηκη τελικου να γινουν 6καναλοι.
ακομα onkyo 875, 805 από εξωτερικό κατω απο 1000 και με τα ρεστα Artemis

ο καθενας θα σου πει οτι θελει, το μονο που σου ζηταμε ειναι να ακουσεις οχι εμας αλλα τα μηχανακια
 
Δεν θελω κατι μεταχειρισμενο και σιγουρα δεν εχω φιλοδοξιες για Hi end με τα λεφτα που διαθετω.

Να το πω αλλιως.
Αν σας εδιναν 2000 ευρω ενα πρωι και σας ελεγαν πρεπει μεχρι το μεσημερι να παρεις ενα ενισχυτη πολυκαναλοAV και 2 καλα ηχεια (και οχι player) , εσεις τι θα αγοραζατε??
 
αν θες να στήσεις ενα δικαναλο συστημα ξεκινας απο τα ηχεία που διαμορφωνουν μεγαλυτερο ποσοστο του τελικου αποτελεσματος.
οταν βρεις τα ηχεια που πρεπει να πας να τα ακουσεις στα μαγαζια, βρίσκεις και τον ενισχυτη που τους και σου ταιριαζει.

αν θες να επεκταθεις και σε περισσοτερα καναλια μπορεις να ξεκινησεις και απο τον AV
μια καλή λύση ειναι οι Arcam που μπορουν αρχικά να ειναι δικαναλοι και αργοτερα με προσθηκη τελικου να γινουν 6καναλοι.
ακομα onkyo 875, 805 από εξωτερικό κατω απο 1000 και με τα ρεστα Artemis

ο καθενας θα σου πει οτι θελει, το μονο που σου ζηταμε ειναι να ακουσεις οχι εμας αλλα τα μηχανακια

Το να τα ακουσω ειναι το μονο σιγουρο.
Αλλα να ξερω για αρχη προς τα που να κοιταξω και τι ειναι ποιοτικο σε αυτα τα λεφτα που διαθετω.
Απλα μαζευω γνωμες και να δω τις τασεις γιατι σαν ασχετος εχω πελαγωσει και δεν ξερω απο που να αρχισω.

Οποτε κραταω απο τον φιλο Onkyo 805 ή 875 και τα Artemis που πρεπει να εχει γινει χαμος με αυτα.
 
Μην κρατάς τίποτα,μέχρι ν' ακούσεις ο ίδιος...

Προτάσεις σου γίνονται.Δεν υπάρχουν έτοιμες συνταγές-ακόμα και σ' αυτά τα λεφτά-για κάθε περίπτωση και γούστο.Αν βιαστείς θα βρεθείς σύντομα,με τα μηχανήματα υπό μάλης πάλι.

Προσωπικά θα σου πρότεινα να πάρεις τα ηχεία(και προσωπικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι Αρτέμιδες) και μετά να το ψάξεις καλύτερα ακούγοντας στον χώρο σου για τον ενισχυτή που θα πάρεις.Επίσης άν τελικά το ζητούμενο είναι η μουσική,να μην πάρεις σε καμία περίπτωση πολυκάναλο.
 
sorry δεν εγινα κατανοητός.
το artemis το θεωρώ για τα χρηματα τους πολύ καλή προταση, τον onkyo τον θεωρω για τα χρηματα του πολύ καλή προταση.
σε καμια περιπτωση δε θεωρω οτι θα ακουσεις κατι αξιολογο μουσικα αν αγορασεις αυτο το συστημα, αλλα τι κανουν ολοι αφου ειναι και τα δυο bestbuy, τα αγοραζουνε....
σε μπερδεψα
σου ανεφερα για αυτα τα δυο καθως πολλοι εκει θα σε οδηγησουν
αν θελεις μουσικη μακρια απο AV,
και τα Artemis παιζουν καλυτερα δυνατα

τις αποψεις μας λεμε εδω
 
[Ημι off-topic]
Ερωτηση παραπλευρη χωρις να ξεφυγουμε απο το θεμα μας.
Ετσι για να ξεστραβωνομαι λιγο.

Αν παρω πολυκαναλο ενισχυτη και του βαλω εναν τελικο τοτε σε αποτελεσμα και ποιοτητα φτανω σε προσεγγιση τους δικαναλους?
Το λεω αυτο γιατι αμα ισχυει κατι τετοιο μου δινει μια επιλογη παραπανω να εχω τα παντα (στο περιπου βεβαια) χωρις περιορισμους.
Ξερω οτι ανεβαινει το κοστος κατακορυφα αλλα αν ισχυει δεν σε δενει και μελλοντικα μπορω να ελιχθω.

[/Ημι off-topic]
 
Εννοείς να πάρεις av προενισχυτή και δικάναλο τελικό(-ους) γαι τα L -R ηχεία;Αν ναί,σίγουρα είναι πιό ευέλικτος και πιθανότατα και πιό καλόηχος συνδυασμός σε σχέση μ' έναν πολυκάναλο ολοκληρωμένο.Ωστόσο,όπως λές θα ανέβεις πολύ σε κόστος.
Σε μιά τέτοια περίπτωση,θα σου πρότεινα να ακούσεις Copland,Primare, Anthem.Απο ηχεία ότι θα σ' αρέσει περισσότερο μαζί τους.
 
Δεν θελω κατι μεταχειρισμενο και σιγουρα δεν εχω φιλοδοξιες για Hi end με τα λεφτα που διαθετω.

Να το πω αλλιως.
Αν σας εδιναν 2000 ευρω ενα πρωι και σας ελεγαν πρεπει μεχρι το μεσημερι να παρεις ενα ενισχυτη πολυκαναλοAV και 2 καλα ηχεια (και οχι player) , εσεις τι θα αγοραζατε??



Ειναι απλο φιλε !

Καταρχην, αγοραζεις ενα καλο ηχειο. Αφου το θες να ειναι καινουργιο, αγοραζεις ενα Magnepan MG12 (με 1300 περιπου ευρω- ενα καταπληκτικο ηχειο πανελ που θα σε συγκινησει για χρονια):SFGSFGSF:

Επειτα, αγοραζεις εναν AV o οποιος να εχει εξοδους για τελικο ενισχυτη.

Μετα απο καποιο χρονικο διαστημα, αγοραζεις εναν τελικο με ρευματα.


Το ιδανικο θα ηταν να εσβηνες καθε σκεψη για 5.1, 6.1, 7.1 κλπ, και να ειχες ενα δικαναλο συστημα με εκπληκτικη στερεοφωνικη εικονα και πολυ καλη τοποθετηση των ηχειων στο χωρο.:twoguns:

(τα παραπανω ειναι η προσωπικη ταπεινη μου αποψη):award:


Υ.Γ μην πελαγωνεις ομως! ειναι η πιο διασκεδαστικη φαση, οταν ψαχνεις για μηχανηματα
 
[Ημι off-topic]
Ερωτηση παραπλευρη χωρις να ξεφυγουμε απο το θεμα μας.
Ετσι για να ξεστραβωνομαι λιγο.

Αν παρω πολυκαναλο ενισχυτη και του βαλω εναν τελικο τοτε σε αποτελεσμα και ποιοτητα φτανω σε προσεγγιση τους δικαναλους?
Το λεω αυτο γιατι αμα ισχυει κατι τετοιο μου δινει μια επιλογη παραπανω να εχω τα παντα (στο περιπου βεβαια) χωρις περιορισμους.
Ξερω οτι ανεβαινει το κοστος κατακορυφα αλλα αν ισχυει δεν σε δενει και μελλοντικα μπορω να ελιχθω.

[/Ημι off-topic]

Σε γενικές γραμμές ο τελικός δίνει την οδήγηση και τα ρεύματα και ο προενισχυτής φτιάχνει τις διαστάσεις της εικόνας με τις χροιές όσων αφορά τα ενισχυτικά πάντα.Με λίγα λόγια σε χροιές που τις χρειάζεσαι στην μουσική και καταπληκτικούς τελικούς να πάρεις με A/V προενισχυτή τα ίδια Μαριγούλα μου, τα ίδια Μαριγώ μου πάνω κάτω...
 
Επειδή έτυχε προσφατα να ακούσω για δεύτερη φορά το νέο ηχείο της Audio Epilog, μοντέλο ISSA στην Auditorium στον Πειραιά, απλώς σας αναφέρω ότι για τα χρήματά του αυτό το ηχείο δεν έχει αντίπαλο και σε ποιότητα ήχου αλλά και σε εμφάνιση. Ειδικά σε μαύρη λάκα μου θυμίζει πολύ ακριβότερες υλοποιήσεις. Κατηγορία τιμής γύρω στα 1.600 ευρώ και νομίζεις ότι ακούς (και βλέπεις) ηχείο των 3.500 ευρώ.



http://www.audiojunkies.com/blog/869/audio-epilogs-new-issa-loudspeaker
http://www.audioepilog.hr/old.asp
 
Last edited:
... και με λιγότερα από 1.500 ευρώ αγοράζεις έναν ολοκληρωμένο ή πολυκαναλικό της Dussun και καθαρίζεις.

Επίσης πολύ καλά ενισχυτικά έχει και η Xindak που ξεκινούν από τα 800 ευρώ μέχρι τα 2.500 ευρώ. Εγώ πρόσφατα αγόρασα τα μεγάλα class A μονομπλόκς 8800 ΜΝΕ της Xindak και δεν τα αλλάζω με τίποτα. Μου κάθiσε τέλεια με τον λαμπάτο προενισχυτή Cary SLP-98P
 
Last edited:
καλησπερα και απο μενα.
αν ηταν να αγορασω κατι σε αυτα τα χρηματα, θα διαλεγα αναμεσα σε τρια συστηματα για τον χωρο που εχεις.

εχει σημασια το τι διαφορες ακους μεταξυ λαμπας και τρανζιστορ
αλλοι ακουν μικρες και αλλοι τεραστιες διαφορες.

το ενα θα ηταν ενας nad ενισχυτης με ηχεια τριανγκλ. ηλιαδα, ή ακριβοτερο

το δευτερο εναν πριμαλουνα προλογκ με οποιο ηχειο σου αρεσει καλυτερα αρκει να μην εχει τα πριμα του τριανγκλ :bigcry:
καποιο chario ισως

το τριτο θα ηταν το συστηματακι της τοτεμ που επαιζε στην εκθεση.
απιστευτο για τα λεφτα του. χιλια τα ηχεια, χιλια ο ενισχυτης περιπου


και το τεταρτο (ισως), το φοβερο φορητο της μεριντιαν αλλα κανει κατι παραπανω απο 2500 που το ακουσα και αυτο λιγο στην εκθεση

καλο ψαξιμο -bye-
 
Σε γενικές γραμμές ο τελικός δίνει την οδήγηση και τα ρεύματα και ο προενισχυτής φτιάχνει τις διαστάσεις της εικόνας με τις χροιές όσων αφορά τα ενισχυτικά πάντα.Με λίγα λόγια σε χροιές που τις χρειάζεσαι στην μουσική και καταπληκτικούς τελικούς να πάρεις με A/V προενισχυτή τα ίδια Μαριγούλα μου, τα ίδια Μαριγώ μου πάνω κάτω...

διαφωνω για τον προενισχυτη
πιστευω οτι ο προενισχυτης ειναι κατι περιττο, αν το συστημα σου εχει αναγκη στον ηχο του απο προενισχυτη, εχει προβλημα το συστημα σου.
τον προενισχυτη τον θες για τις εισοδους του και για την ενταση.

η στερεοφωνικη εικονα και οι χροιες δεν ειναι μονο αποτελεσμα του προ
 
σκεψου οτι το τελικο αποτελεσμα ειναι σαν μια αλυσιδα
αν εχεις κροικους διατομης 1cm και εναν κροικο διατομης 0,2cm, η τεχνικη αντοχη περιοριζεται απο τον πιο αδυναμο κροικο.

ισχυει για τα καλωδια, το ρευμα που πληρωνουμε...ολα

σιγουρα με προ AV δεν θα παρεις ποτε το αποτελεσμα που θα παρεις απο εναν δικαναλο, ακομα και απο την direct, γιατι θα περασει βρεξει χιονισει απο τα κυκλωματα του και θα γινει μετατροπη του σηματος απο ψηφιακο σε αναλογικο.

το αποτελεσμα δεν ειναι αριστο αλλα απλα καλο αναλογα με τι θα το συνοδευσεις.

σε αυτη τη κατηγορια τιμης οι διαφορες δεν ειναι τεραστιες και η ευελιξια μεγαλη.

μπορεις να το κανεις και πιστεψε με δεν θα εισαι ο μονος.

αν το αποφασισεις κανε την ερωτηση σε αλλη κατηγορια
 
διαφωνω για τον προενισχυτη
πιστευω οτι ο προενισχυτης ειναι κατι περιττο, αν το συστημα σου εχει αναγκη στον ηχο του απο προενισχυτη, εχει προβλημα το συστημα σου.
τον προενισχυτη τον θες για τις εισοδους του και για την ενταση.

η στερεοφωνικη εικονα και οι χροιες δεν ειναι μονο αποτελεσμα του προ

Αυτά τα λες από προσωπική εμπειρία ή τα έχεις διαβάσει κάπου?

Παθητικός προενισχυτής, δηλαδή η απλούστερη μορφή προενισχυτή παίζει καλά ΜΟΝΟ υπό συνθήκες και λίγες φορές.Λείπουνε πράγματα..Από πηγή κατευθείαν έχεις πάρει ποτέ ικανοποιητικό αποτέλεσμα?

Εάν παρατήρησες γράφω παραπάνω: ο προενισχυτής φτιάχνει τις διαστάσεις της εικόνας με τις χροιές όσων αφορά τα ενισχυτικά πάντα. Με λίγα λόγια δεν λέω ότι τα πάντα τα κάνει ο προενισχυτής στην αλυσίδα.Ένας ενισχυτής αποτελείται από το προενισχυτικό και το τελικό στάδιο.Το δεύτερο δεν επηρεάζει τόσο ανάμεσα στα δύο..

Φιλικά πάντα..
 
Ολα τα ενεργά στάδια προσθέτουν παραμόρφωση και θόρυβο. Απλώς τα πρώτα ενεργά στάδια υψηλού κέρδους τάσης επειδή διαχειρίζονται τάσεις πολύ μικρού πλάτους είναι περισσότερα ευαίσθητα στο θόρυβο. Σε κάθε περίπτωση εκεί που μπορούμε πιο εύκολα να "παίξουμε" με τους αγαπημένους μας "χρωματισμούς" είναι στην προενίσχυση, είτε αυτή υλοποιείται με λυχνίες είτε με γερμάνια είτε με bipolar είτε με mosfet transistors.
Tα ενεργά υλικά είναι μη γραμμικά και εδώ παίζεται το όλο παιχνίδι, αφού ο κάθε σχεδιαστής "πλάθει" τον ήχο της αρεσκείας του εκμεταλλευόμενος τα χαρακτηριστικά των ειδικών αυτών εξαρτημάτων.
Η σχεδίαση μιας συσκευής για εφαρμογή audio διαφέρει από την σχεδίαση μιας συσκευής για μετρήσεις ακριβείας σε εξωτερικούς χώρους σε πραγματικό χρόνο. Στη δεύτερη περίπτωση μας ενδιαφέρει η ακρίβεια της μέτρησης ενώ στην πρώτη η μουσική "χροιά" του ήχου -ή αν προτιμάτε το εφέ- που μπορεί να είναι και λάθος αλλά μας ακούγεται πιο ευχάριστα.
Ο καλύτερος προενισχυτής του κόσμου σε ότι αφορά το χαμηλό θορυβο, την χαμηλή παραμόρφωση και τη γραμμικότητα έχει ήδη υλοποιηθεί με τελεστικούς ενισχυτές και πρακτικά συμπεριφέρεται σαν "ένα κομμάτι σύρμα με κέρδος". Αυτού του είδους οι προενισχυτές δεν είναι της μόδας γιατί δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω στον ήχο παρά μόνο κέρδος ή μείωση της στάθμης. Ηχος για τους περισσότερους αδιάφορος, αλλά όχι και τόσο αδιάφορος για τους σοβαρούς επαγγελματίες του ήχου που ξέρουν τι θέλουν.
 
Re: Απάντηση: Νεος στον χωρο ζητα βοηθεια.

Ολα τα ενεργά στάδια προσθέτουν παραμόρφωση και θόρυβο. Απλώς τα πρώτα ενεργά στάδια υψηλού κέρδους τάσης επειδή διαχειρίζονται τάσεις πολύ μικρού πλάτους είναι περισσότερα ευαίσθητα στο θόρυβο. Σε κάθε περίπτωση εκεί που μπορούμε πιο εύκολα να "παίξουμε" με τους αγαπημένους μας "χρωματισμούς" είναι στην προενίσχυση, είτε αυτή υλοποιείται με λυχνίες είτε με γερμάνια είτε με bipolar είτε με mosfet transistors.
Tα ενεργά υλικά είναι μη γραμμικά και εδώ παίζεται το όλο παιχνίδι, αφού ο κάθε σχεδιαστής "πλάθει" τον ήχο της αρεσκείας του εκμεταλλευόμενος τα χαρακτηριστικά των ειδικών αυτών εξαρτημάτων.
Η σχεδίαση μιας συσκευής για εφαρμογή audio διαφέρει από την σχεδίαση μιας συσκευής για μετρήσεις ακριβείας σε εξωτερικούς χώρους σε πραγματικό χρόνο. Στη δεύτερη περίπτωση μας ενδιαφέρει η ακρίβεια της μέτρησης ενώ στην πρώτη η μουσική "χροιά" του ήχου -ή αν προτιμάτε το εφέ- που μπορεί να είναι και λάθος αλλά μας ακούγεται πιο ευχάριστα.
Ο καλύτερος προενισχυτής του κόσμου σε ότι αφορά το χαμηλό θορυβο, την χαμηλή παραμόρφωση και τη γραμμικότητα έχει ήδη υλοποιηθεί με τελεστικούς ενισχυτές και πρακτικά συμπεριφέρεται σαν "ένα κομμάτι σύρμα με κέρδος". Αυτού του είδους οι προενισχυτές δεν είναι της μόδας γιατί δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω στον ήχο παρά μόνο κέρδος ή μείωση της στάθμης. Ηχος για τους περισσότερους αδιάφορος, αλλά όχι και τόσο αδιάφορος για τους σοβαρούς επαγγελματίες του ήχου που ξέρουν τι θέλουν.

++

απαντηση σε προηγουμενο ερωτημα

αλλαξα 4 προενισχυτες δικαναλους και 2 AV σε ρόλο προ
με ενα parasound, που εχω ακουσει, ο silver note μου κανεi θαυματα.
οπως τα ειπες εφτιαχνε την εικονα κτλ.
για τα αυτια μου η σκληραδα και το ''ματσο'' του parasound εφτεγαν και τα εστρωσε λιγο ο προ
το ιδιο ακουσα σε nad, rotel που ειναι σχετικά (για μενα) μουντοι τελικοι.
σημερα παιζω χωρις προ με λαμπες τελικους απο υπολογιστη,
καμια φορα συνδεω και τον miracle για να ''ακουσω'' το στομα του louis οσο το δωματιο, δε λεω γελιο εχει αλλα δεν ειναι πραγματικό