new triangle

Για τα υπόλοιπα που γράφεις, πιστεύω ότι έχεις κάποιες τεχνικές αναφορές. Δεν τα πολυκαταλαβαίνω.

Το δέρμα του τύμπανου είναι δεμένο γύρω γύρω. Ανάλογα με το που το βαράς πάλεται και παράγει κάποιες συχνότητες. Όσο πιό πολύ πλησιάζεις στο κέντρο τόσο πιό μεγάλη είναι η κίνηση και πιό μικρή η συχνότητα. Επείσης και πιό μεγάλος ο όγκος αέρα που κινεί. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αν χτυπήσεις στο κέντρο δεν θα υπάρχει κίνηση στην υπόλοιπη επιφάνεια. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει αναπαραγωγή υψηλότερων συχνοτήτων από τα άλλα σημεία της επιφάνειας.
Από την άλλη, η επιφάνεια ενός woofer κινείται ολόκληρη και όχι μόνο το κέντρο της. Το woofer δεν είναι "δεμένο" στις άκρες του.
 
Μιλάω για την απόδωση των χαμηλών σε μια ηχογράφηση...Δηλαδή Το μπάσσο και τη μπότα που κατά κύριο λόγο είναι αυτά που τα 'νοιώθουμε' περισσότερο λόγω της ατάκας στο live και που σε συνδυασμό με τη μεγάλη ένταση μας δίνουν αυτό το καταπληκτικό συναίσθημα...Αυτό δεν μπορούν(πιστεύω) να αποδώσουν μικρού όγκου ηχεία με μικρά woofers...ok???

Δεν εννοούσα αυτό. Σαφώς και ένα μεγάλο μεγάφωνο μπορεί να αποδώσει καλύτερα το χαμηλό.
Στάθηκα απλώς στο γεγονός ότι είναι λάθος να προσπαθούμε να αποδώσουμε μια live σκηνή με το ηχοσύστημά μας, αφού έτσι κι αλλιώς το μέγιστο που μπορούμε να παραλάβουμε είναι η ηχογράφηση στην αρχική της ποιότητα.
Δε γίνεται να βγάλεις περισσότερο από αυτό που είναι γραμμένο πάνω στο δίσκο.

Με συγχωρείτε για το off topic...
 
Τέτοια μας λέτε και μετά προσπαθήτε να με πείσετε να πάρω βάσης γιατί ο χώρος ενός δωματίου 13 τ.μ. είναι μικρός για δαπέδου!!!! :rifle::damnyou:
 
Με συγχωρείτε για το off topic...

Εδώ ξεκίνησε από τα νέα Triangle και κατέληξε στη φιλοσοφία ήχου της μπότας. Εσύ είσαι offtopic? :drummer:

Τέτοια μας λέτε και μετά προσπαθήτε να με πείσετε να πάρω βάσης γιατί ο χώρος ενός δωματίου 13 τ.μ. είναι μικρός για δαπέδου!!!! :rifle::damnyou:

Ε... είναι... Αλλοιώς αναπαράγεται ο ήχος από το φυσικό όργανο αλλοιώς από τα ηχεία. :)
Είναι αυτό που λέμε "από το ολότελα..." :flipout:
 
Φυσικά και θα πάρεις βάσης. Έτσι κι αλλιώς αν είναι μικρός ο χώρος δε θ' ακούσεις τα χαμηλά, αφού έχουν μήκος κύματος μεγαλύτερο από το δωμάτιο.
 
Απάντηση: Re: new triangle

Εδώ ξεκίνησε από τα νέα Triangle και κατέληξε στη φιλοσοφία ήχου της μπότας. Εσύ είσαι offtopic? :drummer:



Ε... είναι... Αλλοιώς αναπαράγεται ο ήχος από το φυσικό όργανο αλλοιώς από τα ηχεία. :)
Είναι αυτό που λέμε "από το ολότελα..." :flipout:
γιατι σε ποια συναυλια ακουσαμε φυσικα οργανα?
μικροφωνα και ηχεια ακουμε και εκει
εκτος απο τις δωματιου
 
Re: Απάντηση: Re: new triangle

γιατι σε ποια συναυλια ακουσαμε φυσικα οργανα?
μικροφωνα και ηχεια ακουμε και εκει
εκτος απο τις δωματιου
Ακριβώς...Και μάλιστα έχει πολύ γέλιο όταν μερικοί περιγράφουν πως σ' ένα καλό σύστημα μπορείς να παρακολουθείς την 'κίνηση του κιθαρίστα και του τραγουδιστή πάνω στη σκηνή'...Φαίνεται θα παίζουν με φορητούς ενισχυτές και μικροφωνικές οι μουσικοί αυτοί...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: new triangle

Ακριβώς...Και μάλιστα έχει πολύ γέλιο όταν μερικοί περιγράφουν πως σ' ένα καλό σύστημα μπορείς να παρακολουθείς την 'κίνηση του κιθαρίστα και του τραγουδιστή πάνω στη σκηνή'...Φαίνεται θα παίζουν με φορητούς ενισχυτές και μικροφωνικές οι μουσικοί αυτοί...

:SFGSFGSF::SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
Καλημερα. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι αυτη η νεα σειρα ηχειων της TRIANGLE εχει αφησει πολυ πισω καποια κακως κειμενα του παρελθοντως, βλεπε τονισμενα μεσουψηλα και "κρατημενα" μπασα. Εδω εχουμε να κανουμε με πραγματικα καλο και βαθυ χαμηλο με ογκο και εκταση οπως επισης με αρκετη διαφανεια και αναλυση δεδομενης της κατηγοριας τους, αλλα και ισως και ανωτερης, στα ανωτερα σημεια του φασματος. Βεβαια θα μου πειτε ναι ρε φιλε λογικο ειναι να τα γραφεις αυτα αφου τα πουλας! .Μια ακροαση και συγκριση με τα παλαιοτερα ομως ισως σας πεισει!
Επισης οπως ολα τα triangle ειναι ευαισθητα αλλα η αντισασουλα τους μας θυμιζει πως ζητουν τα ρευματακια τους...

Εγώ πάντως που ενα φεγγάρι είχα τό Antal XS μέ ολοκληρωμένο Musical Fidelity A300 είμουν αρκετά ικανοποιημένος , οσο γιά τό χαμηλό , στό χώρο μου τουλάχιστον δέν μου ελειπε ιδιαίτερα....
Μπορώ να πω οτι σε σχ'εση με τα Αudio Physic Spark , τά οποία αντικατέστησαν , εκατσαν καλύτερα στό σύστημα.....
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: new triangle

Ακριβώς...Και μάλιστα έχει πολύ γέλιο όταν μερικοί περιγράφουν πως σ' ένα καλό σύστημα μπορείς να παρακολουθείς την 'κίνηση του κιθαρίστα και του τραγουδιστή πάνω στη σκηνή'...Φαίνεται θα παίζουν με φορητούς ενισχυτές και μικροφωνικές οι μουσικοί αυτοί...

Μεγάλη σκηνή , Royal Albert Hall , ασύρματα μικρόφωνα στον τραγουδιστή . Αλλά γιατί δεν λές τίποτα , για το σάλιο του σαξοφωνίστα που πέφτει πάνω μας , αφού το σύστημα μας βάζει στην πρώτη σειρά ; :flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: new triangle

Μεγάλη σκηνή , Royal Albert Hall , ασύρματα μικρόφωνα στον τραγουδιστή . Αλλά γιατί δεν λές τίποτα , για το σάλιο του σαξοφωνίστα που πέφτει πάνω μας , αφού το σύστημα μας βάζει στην πρώτη σειρά ; :flipout:

Δόκιμο, θα χαρακτήριζα να ξαναγοράσεις τον δίσκο αυτό στην ακριβή του version, όπου εμπεριέχεται και ομπρέλα. :flipout:

Καλημέρα!
 
γιατι σε ποια συναυλια ακουσαμε φυσικα οργανα?
μικροφωνα και ηχεια ακουμε και εκει
εκτος απο τις δωματιου

Σε αυτό δεν έχεις καθόλου, μα ΚΑΘΟΛΟΥ άδικο. :)
Ο ήχος που υπάρχει στις μεγάλες συναυλίες απέχει σαν τη μέρα με τη νύχτα από τον κανονικό ήχο. Εκτός και αν μιλάμε για συναυλία του Jean Michel Jarre ή των Pink Floyd που γεμίζουν το γήπεδο με ηχεία γύρω γύρω. :flipout:
Για να ακούσει κάποιος φυσικό ήχο θα πρέπει να βρεθεί σε δωμάτιο που κάνει πρόβα ένα συγκρότημα και να κάτσει απέναντι ή να έχει μέσον στο μαγαζί που παίζουν unplugged για να κάτσειςι πρώτο τραπέζι πίστα. Αλλοιώς, για να ακούσεις την ίδια στερεοφωνική εικόνα με το live θα πρέπει να κάτσεις στην ίδια πλευρά του δωματίου που είναι τα ηχεία και να ακούς μόνο με το δεξί ή το αριστερό αυτί. :p

Θεωρητικά (και έτσι θα πρέπει να είναι) ο τεχνικός ήχου προσπαθεί να αναπαραστήσει την unplugged κατάσταση ενός prive live όπου κάθεσαι απέναντι από την ορχήστρα. Και όχι κάποιας των Iron Maiden γιατί θα χρειαστείς και πάνω ηχεία για να αναπαραστήσεις τον Bruce Dickinson όταν σκαρφαλώνει σαν το πιθήκι στις σκαλωσιές. Άσε που σε αυτές τις συναυλίες συνήθως σε λούζουν με νερό αν κάθεσαι μπροστά μπροστά για να μην τους ψοφήσεις. Τι μου λέτε μετά για σάλια και ροχάλες... Εγώ σας μιλάω για μάνικες και μπουκάλια με νερό που μετά το σπίτι θα θέλει σφουγγάρισμα! -bye-
 
...... Και όχι κάποιας των Iron Maiden γιατί θα χρειαστείς και πάνω ηχεία για να αναπαραστήσεις τον Bruce Dickinson όταν σκαρφαλώνει σαν το πιθήκι στις σκαλωσιές.
Ρε συ Τζιμίσκε όπου και να σκαρφαλώνει ο Ντίκινσον ο ήχος του βγαίνει από τα ΙΔΙΑ ΗΧΕΙΑ...Και κάποιος παραπάνω που έγραψε για ασύρματα μικρόφωνα...πάλι ο ήχος βγαίνει από τα ίδια ηχεία...Όλα τα 'σήματα' είτε είναι όργανα είτε φωνές οδηγούνται σε ΜΙΑ STEREO ΚΟΝΣΟΛΑ...Από εκεί τα ακούμε στο live, από εκει ηχογραφούνται, από κεί πάνε στα stage monitors για ν' ακούνε οι μουσικοί, από εκεί δίνεται ήχος στην t.v. κλπ κλπ...Κι ας σκαρφαλώνουνε κι ας τρέχουν κι ας χτυπιούνται...Ο ήχος βγαίνει από την ίδια πηγή...Τις ηχοκολώνες του live...
Και ας σταματήσει πια η παραμύθα με το 'ύψος' και το 'βάθος' της σκηνής και τα 'κουνήματα' των μουσικών πάνω σ' αυτήν...Το 99% εδώ μέσα ακούνε κατά 99% ηλεκτρικές μουσικές....Και όλο αναμασάνε την τσίχλα για βάθη, ύψη, πλάτη, μήκη, κουνήματα και θέσεις...Ας σταματήσει πια η υποκρισία...
 
Απάντηση: Re: new triangle

Ρε συ Τζιμίσκε όπου και να σκαρφαλώνει ο Ντίκινσον ο ήχος του βγαίνει από τα ΙΔΙΑ ΗΧΕΙΑ...Και κάποιος παραπάνω που έγραψε για ασύρματα μικρόφωνα...πάλι ο ήχος βγαίνει από τα ίδια ηχεία...

Επρεπε να βάλω κι εκεί :flipout::flipout: για να γίνει κατανοητή η ειρωνία , που τόσο έκδηλη ήταν αμέσως μετά , με τα σάλια του σαξοφωνίστα ; -bye-
 
Ρε συ Τζιμίσκε όπου και να σκαρφαλώνει ο Ντίκινσον ο ήχος του βγαίνει από τα ΙΔΙΑ ΗΧΕΙΑ...

Θέλεις να μου πείς δηλαδή ότι δεν μπορώ να καταλάβω από που τραγουδάει ο Dickinson όσα ηχεία και να βάλω σπίτι μου; :(
Με πληγώνεις! Κύριε διαχειριστά! Χρεώστε και ένα πακέτο τσιρότα στα κοινόχρηστα του κυρίου! :flipout:
 
Θέλεις να μου πείς δηλαδή ότι δεν μπορώ να καταλάβω από που τραγουδάει ο Dickinson όσα ηχεία και να βάλω σπίτι μου; :(
Με πληγώνεις! Κύριε διαχειριστά! Χρεώστε και ένα πακέτο τσιρότα στα κοινόχρηστα του κυρίου! :flipout:
Θα σε κεράσω κρητικιά τσικουδιά για να ξεπληγωθείς...και σένα και τους διαχειριστάς...:ernaehrung004:
 
Θα σε κεράσω κρητικιά τσικουδιά για να ξεπληγωθείς...και σένα και τους διαχειριστάς...:ernaehrung004:

Aν έχει και γαμοπίλαφο το μενού... *drools*
Σπιτική ή μαγαζάτη σύντεκνε; Γιατί στη Σητεία που κατέβηκα πέρυσι πίναμε τις μαγαζάτες με τον καφέ αντί για νερό.

Τελικά το συμπέρασμα της συζήτησης ρε παιδιά ποιό είναι;
Όταν αρχίσεις να καταλαβαίνεις τις θέσεις της ορχήστρας στο χώρο από το στεροφωνικό σου (ύψος, βάθος, μήκος, πλάτος) είναι η στιγμή που πρέπει να σταματήσεις να πίνεις; :flipout:
 
Αυτά μόνο με κλασσική,με σίδεροκλαμπατσίμπαλα δεν γίνεται τίποτα:7SFGSFG:
 
Με ακουστική μουσική θα έλεγα εγώ...είτε live είτε ηχογραφημένη με 2 μικρόφωνα stereo, χωρίς επεξεργαστές, direct-to-tape (or direct-to-dat για τους ψηφιακόφιλους)...
Και πάλι όμως νομίζω πως δίνουμε μεγάλη σημασία σε δευτερεύοντα πράγματα και αφήνουμε την ουσία που είναι αυτή καθ'αυτή η μουσική...
Η έμπνευση, η σύνθεση, η ενορχήστρωση, η πολυπλοκότητα της αρμονίας, η εκτέλεστική δεινότητα και το πάθος των μουσικών, ο ήχος, το δέσιμο...αυτά τα στοιχεία που σε κάνουν να φεύγεις όταν ακούς όμορφες μουσικές...
Ελάχιστη σημασία έχει αν ο μπασίστας στέκεται 1,5 ή 2 μέτρα αριστερά από τον ντράμερ ή αν ο vocalist κάνει βόλτες στην πίστα...Για μένα καμία...