Newbie in apple world

...
Επιπλέον χωρίς να το έχω ψάξει θέλω να πιστεύω ότι ένα σοβαρό πρόγραμμα ήχου (το itunes το θεωρώ αρκούντως σοβαρό) δεν πειράζει το σήμα χωρίς να του το πεις και το στέλνει αυτούσιο στο dac. Οπότε μετά είναι δουλειά του dac το πως θα το διαχειριστεί με τα φίλτρα του, τη δειγματοληψία του κλπ.
Και εγώ που το έχω ψάξει, συμφωνώ μαζί σου...

υγ. Οι φωτογραφίες σου στη Ville lumiere με διέλυσαν!
 
Αγαπητοί, το iTunes από μόνο του δεν είναι bit perfect πρόγραμμα.
Κανένα πρόγραμμα το οποίο δεν μπορεί να "μιλήσει" απευθείας με dac δεν είναι bit perfect.
Άρα δεν έχει νόημα να μιλάμε για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή μουσικής.
Όσο περνάει το σήμα μέσα από το macos, δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν γίνεται το όποιο up/downsample, αν στέλνει στο χρόνο που πρέπει την πληροφορία κλπ.

Βέβαια υπάρχουν προγράμματα (όπως το BitPerfect) τα οποία κάνουν integration με το iTunes και θεωρητικά (δεν το έχω δοκιμάσει ο ίδιος) παρακάμπτουν το λειτουργικό κατά την αναπαραγωγή για να μπορέσει να μιλήσει το iTunes απευθείας σε dac.

Εάν βέβαια μας αρέσει ή όχι ο ήχος του iTunes, είναι άλλο θέμα και δεν τίθεται και καμία συζήτηση επ' αυτού.
Όμως αν θέλουμε να μιλάμε για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή, δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε το iTunes στις επιλογές μας.
Τουλάχιστον όχι σαν stand alone πρόγραμμα.

:ernaehrung004:
 
To iTunes,είναι bit perfect,όταν έχουμε ορίσει από πριν την δειγματοληψία σύμφωνα με το κομμάτι που θα ακούσουμε.
Αν αυτός ο περιορισμός (η χειροκίνητη αλλαγή κάθε φορά που αλλάζει η δειγματοληψία δηλαδή),δεν μας ενοχλεί,η αν όλη η βιβλιοθήκη μας είναι στην ίδια δειγματοληψία δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα.

Οι διαφορές που μπορεί να υπάρχουν από άλλους αναπαραγωγείς εξαρτώνται πολλές φορές από τον τρόπο που αυτοί είναι σχεδιασμένοι να διαχειρίζονται τους πόρους ενός υπολογιστή.
Και σε παλιότερα μηχανάκια,φυσικά το προβάδισμα θα πάρουν αυτοί που το κάνουν πιο έξυπνα και χρησιμοποιούν τους λιγότερους.

Και φυσικά όταν κάτι μας ακούγεται καλύτερο,ακούμε από αυτό,δεν χρειάζονται ψυχαναγκασμοί.
 
και να μην ξεχνάμε επίσης πως δεν παίζει flac
OK υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνει τελικά αλλά πάλι μέσω των εν λόγω προγραμμάτων
εκτός αν έχουμε όλη μας τη συλλογή σε aiff ή alac
 
τα flac τα μετατρέπεις σε ελάχιστο χρόνο στο δικό τους lossless. Αυτό δεν είναι πρόβλημα.
Το μεγάλο υπερ του itunes είναι η πολύ καλή οργάνωση μεγάλων συλλογών αλλά και ο συγχρονισμός τους με άλλα i-devices.
Π.χ. έχω 500 άλμουμ στο itunes σε lossless τα πιο πολλά και χωρίς να κάνω τίποτα, τα συμπιέζει στα 128 και τα βάζει στο iphone. Αυτό κάθε φορά που το συνδέω π.χ. με τον υπολογιστή για φόρτιση.

Το bitperfect θα το κοιτάξω πάντως. Αλλά πρέπει να κάνει το itunes κάτι πολύ κακά για να παραβλέψεις το πολύ μεγάλο υπερ του στην οργάνωση.
 
Αν βοηθάει πάντως,παραθέτω παρακάτω την γνώμη και την δοκιμή που έχει κάνει ο Barry Diament σε παρόμοια συζήτηση στο CA.
Φυσικά η γνώμη του δεν είναι Ευαγγέλιο,ούτε η δική μας άλλωστε.
Αλλά λέει κάποια ενδιαφέροντα πράγματα,πολλά από τα οποία συμμερίζομαι:




"Different players have different features and it is with these that I find sonic differences can arise.
For example, if one were to adjust the playback level or apply on-the-fly sample rate conversion or any other process, sonic differences in the "engines" would manifest themselves.

I've said before that I have taken files I ripped using iTunes (all my CDs are ripped to .aif format with iTunes' error correction turned on) and compared them directly with the masters used to create the CDs from which the files were ripped. What I found was the files, in every case, were identical.

I could place the ripped file and a master file into my mastering software, synchronize them perfectly, invert the polarity of one file, then listen to the results of the two combined files. (This is called a null test.) the results contain only what is different between the files. They can then be amplified to see (and hear) what is different between the files. If the files are identical (perfectly identical), the result would be a null, i.e., the result would contain nothing at all.

That is exactly what I've gotten with all the files I've ripped into iTunes and compared against the masters used to create the CDs from which the files were ripped. In other words, the rip is the equivalent of the master. As a result, this leads me to think any departure is by definition, a departure from the master - regardless of whether anyone *likes* it more.

Yet, folks tell me they hear differences in the applications with just straight playback. I have a number of different "server" apps on my machine and though there have been times I *thought* I heard a difference, further testing has shown me that I can't reliably do so and the apps are in effect, sonically equal - at least to my ears, so far.

I've also used my gear to capture the output from the different apps playing the same file, from a point just ahead of the DAC chip in my converters, then performed null tests on each of the files against the master as well as against each other. In every case, a null was achieved.

Do I think sonic differences are impossible? No. I just haven't heard any yet and have not been able to conceive of a mechanism by which sonic differences might arise. Of course, sonic differences don't require my being able to conceive of a mechanism for their existence. ;-}

So, I keep listening but so far, the only differences I've experienced are not sonic. (I do not apply processing of any kind when listening and I adjust level in the analog domain.) Where some other apps *do* have an "advantage" is when playing files of different sample rates. With iTunes, to hear a file at its native rate (my preferred way to listen), I must quit the program, open Audio/MIDI Setup and adjust the sample rate to that of the next file I wish to play, then re-launch iTunes to play the file. Some of the other programs will switch sample rates automatically to follow the native rate of the file being played.

On a related note, I have heard differences between different CDs created from the same master, i.e., containing identical *data*. However, it should be remembered that when playing a CD, there are a lot of processes that occur just to get to the data. (There are no "ones and zeros" on a CD but instead, nine different length "pits" from which the data must be decoded.) When these CDs are ripped to the computer's hard drive, all the sonic differences disappear. I've never heard a CD, even among the very best pressings, that I've found indistinguishable from the master used to create it. The story changes completely when the CD is ripped to the computer. On the computer, it effectively *is* the master.

Best regards,
Barry
Soundkeeper Recordings
Barry Diament Audio "

Πηγή
 
Last edited:
γιατι πνιγεστε ρε παιδια οποιος θελει εχει το itunes οπως και γω για την μουρη του και την αρχειοθετηση του και τον τηλεχειρισμο του απο iphone, και παιζει με amarra ή audirvana για να παρακαμπτει το core του,
ταχουμε πει χιλιαδες φορες,
το μονο ελατωμα ειναι οτι δεν παιζει flac,αλλα αν δεν εισαι σκαλιστηρι και δεν κανεις format συχνα δεν τιθεται θεμα,
επισης υπαρχει το dbpoweramp sto pc που μπορεις να μετατρεψεις τα flac se alac μαζικα και ταχυτατα ειδικα για οσους εχουν πολυπηρυνα ισχυρα πισι
 
Ότι είναι bit perfect, το iTunes, δεν το κουβεντιάζω.
Σωκράτη με κάλυψες, αλλά για να κλείσω το θέμα από μεριάς μου, γιατί δεν έχει νόημα να το πλατειάζουμε, θα υποδείξω μια δοκιμή τη οποία μπορεί να κάνει, όποιος το επιθυμεί.

Ανοίγουμε ένα .aiff ή .wav από ένα sound editor και αποθηκεύουμε στο δίσκο, δείγμα ενός δευτερολέπτου. Παίζουμε το δείγμα στο iTunes. Με κάποιο πρόγραμμα τύπου WireTap Studio, ηχογραφούμε την έξοδο του iTunes (Core Audio). Συγκρίνουμε τα δύο αρχεία με HexEdit και ...διαπιστώνουμε τι σημαίνει bit perfect.

Υποθέτω ότι το ίδιο γράφει και ο Barry Diament, θα το διαβάσω το "σεντόνι", όταν έχω λίγο χρόνο.
Τη δοκιμή την έχω κάνει πολλάκις σε γνωστούς και φίλους, άπιστους θωμάδες και έχει πλάκα η αντίδρασή τους, τυπική βέβαια στις απομυθοποιήσεις.

Παίδες, ξεμπερδεύετε με το μέσο και ασχοληθείτε με το μήνυμα...

:ernaehrung004:

ΥΓ. Δεν θέλουμε παράκαμψη του Core Audio, της πιο ολοκληρωμένης διεπαφής λογισμικού (software interface) για την υλοποίηση χαρακτηριστικών ήχου σε εφαρμογές.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Newbie in apple world

...
"Different players have different features and it is with these that I find sonic differences can arise.
For example, if one were to adjust the playback level or apply on-the-fly sample rate conversion or any other process, sonic differences in the "engines" would manifest themselves.

I've said before that I have taken files I ripped using iTunes (all my CDs are ripped to .aif format with iTunes' error correction turned on) and compared them directly with the masters used to create the CDs from which the files were ripped. What I found was the files, in every case, were identical.

I could place the ripped file and a master file into my mastering software, synchronize them perfectly, invert the polarity of one file, then listen to the results of the two combined files. (This is called a null test.) the results contain only what is different between the files. They can then be amplified to see (and hear) what is different between the files. If the files are identical (perfectly identical), the result would be a null, i.e., the result would contain nothing at all.

That is exactly what I've gotten with all the files I've ripped into iTunes and compared against the masters used to create the CDs from which the files were ripped. In other words, the rip is the equivalent of the master. As a result, this leads me to think any departure is by definition, a departure from the master - regardless of whether anyone *likes* it more.

Yet, folks tell me they hear differences in the applications with just straight playback. I have a number of different "server" apps on my machine and though there have been times I *thought* I heard a difference, further testing has shown me that I can't reliably do so and the apps are in effect, sonically equal - at least to my ears, so far.

I've also used my gear to capture the output from the different apps playing the same file, from a point just ahead of the DAC chip in my converters, then performed null tests on each of the files against the master as well as against each other. In every case, a null was achieved.

Do I think sonic differences are impossible? No. I just haven't heard any yet and have not been able to conceive of a mechanism by which sonic differences might arise. Of course, sonic differences don't require my being able to conceive of a mechanism for their existence. ;-}

So, I keep listening but so far, the only differences I've experienced are not sonic. (I do not apply processing of any kind when listening and I adjust level in the analog domain.) Where some other apps *do* have an "advantage" is when playing files of different sample rates. With iTunes, to hear a file at its native rate (my preferred way to listen), I must quit the program, open Audio/MIDI Setup and adjust the sample rate to that of the next file I wish to play, then re-launch iTunes to play the file. Some of the other programs will switch sample rates automatically to follow the native rate of the file being played.

On a related note, I have heard differences between different CDs created from the same master, i.e., containing identical *data*. However, it should be remembered that when playing a CD, there are a lot of processes that occur just to get to the data. (There are no "ones and zeros" on a CD but instead, nine different length "pits" from which the data must be decoded.) When these CDs are ripped to the computer's hard drive, all the sonic differences disappear. I've never heard a CD, even among the very best pressings, that I've found indistinguishable from the master used to create it. The story changes completely when the CD is ripped to the computer. On the computer, it effectively *is* the master.

Best regards,
Barry
Soundkeeper Recordings
Barry Diament Audio "

Πηγή
Μόλις το διάβασα και συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ και θα μου επιτρέψετε κάτι το οποίο αποδεικνύεται να μην το θεωρώ υποκειμενισμό. Όταν η αντιστροφή της πολικότητας ενός αρχείου και το παράλληλο παίξιμο με άλλο, παράγει τη σιωπή, τότε αυτό αποδεικνύει ότι τα αρχεία είναι πανομοιότυπα. Βέβαια θίγει και το άλλο "ακανθώδες" θέμα του ριπαρίσματος μουσικών αρχείων που και αυτό προκαλεί "συζητήσεις".
 
ΥΓ. Δεν θέλουμε παράκαμψη του Core Audio, της πιο ολοκληρωμένης διεπαφής λογισμικού (software interface) για την υλοποίηση χαρακτηριστικών ήχου σε εφαρμογές.

αυτο ποιος το λεει, και κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι bit perfect,απλα δεν ακουγεται καλα σαν τα αλλα.
ολοκληρες συζητησεις εχουν γινει για το πως παιζει διαφορετικα ο καθε player.
Αν σου αρεσει εσενα no prob.
 
αυτο ποιος το λεει, και κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι bit perfect,απλα δεν ακουγεται καλα σαν τα αλλα.

Εγώ το έγραψα παραπάνω, αλλά έσφαλα.
Δεν γνώριζα αυτό που έγραψε ο Σωκράτης για τις ρυθμίσεις του.
 
ΥΓ. Δεν θέλουμε παράκαμψη του Core Audio, της πιο ολοκληρωμένης διεπαφής λογισμικού (software interface) για την υλοποίηση χαρακτηριστικών ήχου σε εφαρμογές.
αυτο ποιος το λεει, και κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι bit perfect,απλα δεν ακουγεται καλα σαν τα αλλα.
ολοκληρες συζητησεις εχουν γινει για το πως παιζει διαφορετικα ο καθε player.
Αν σου αρεσει εσενα no prob.
Το λένε όλοι οι κατασκευαστές εξοπλισμού και λογισμικού που το επιλέγουν σαν πλατφόρμα, για ανάπτυξη των προϊόντων τους. Η σύγκριση γίνεται στο ψηφιακό επίπεδο που μπορείς να μετρήσεις και να αποτιμήσεις με ασφάλεια. Ο τελικός ήχος, που είναι πλέον αναλογικός, έχει συνδιαμορφωθεί από άλλους παράγοντες και ναι εδώ τίθεται θέμα προτίμησης.
Πρόβλημα, δεν υπάρχει σίγουρα, ειδικά για τέτοια θέματα. :smile:
 
Δεν ξερω αν είναι το σωστό μέρος να γράψω την επόμενη απορία μου αλλά για ήχο πρόκειται. Λοιπόν ποιά είνα η καλλίτερη ακουστικά σύνδεση ενός nas? thunderbold, firewire ή usb3,0? Να ακούγεται η διαφορά.....
 
H καλύτερη θύρα είναι αυτή που πηγαίνει στον ποιοτικότερο δέκτη εντός του ντάκ. Ιδανικά η Firewire (καιμελλοντικά η Thunderbolt) έχει τις καλύτερες ιδιότητες και προσφέρει το χαμηλότερο jitter/υψηλότερη ακρίβεια σε συνδυασμό με την μικρότερη επιβάρυνση στο Latency όταν αναπαράγουμε μεγάλα αρχεία. Και η usb όμως έχει προχωρήσει πολύ προσφέροντας πολύ υψηλή ακρίβεια, χαμηλό ξιττερ αν και κατα περίπτωση Λόγω Latency απαιτεί βαρβάτο υπολογιστή.
 
την οπτική σύνδεση γιατί τη βγάλαμε από τη συζήτηση;
Εννοείς τη σύνδεση με την συνήθη οπτική έξοδο της on-board κάρτας του υπολογιστή;
Αν πρόκειται γι' αυτή, κατά κανόνα είναι χαμηλότερης ποιότητας από αυτές που προαναφέρθηκαν (αυξημένο jitter και όχι πάντα bit perfet).
 
Last edited:
Δεν νομίζω ότι είναι και τόσο συνηθισμένη η οπτική έξοδος στους υπολογιστές. Πολύ πιο σύνηθες είναι π.χ. το usb.
Αλλά ναι, μιλάω για την οπτική έξοδο που είναι στο jack των ακουστικών (ή audio out) των mac. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες μια που τα πιο πολλά μηχανήματα που έχω δει, που προσφέρουν ψηφιακή σύνδεση, έχουν σχεδόν σίγουρα την οπτική μέσα σε αυτές (βέβαια δεν μιλάω για professional hi-end μηχανήματα).

Έχεις κανένα link που να αναφέρει αυτό που λες;
Όχι για να σε ελέγξω αλλά για να μάθω.