Nikon Χρώματα

εγω στην D90 εχω
+6 sharpn
0 bright.
+1 contrast
+1 sat
0 hue

το σαρπ δε το αλλαζω.
Στα αλλα θα παιξω οπως ειπε ο φιλος παραπανω να δω..

Δεν υπαρχει μια ορισμενη τιμη και βαραμε συνεχως με αυτες τις τιμες . Αναλογα την περιπτωση και θα σου αναφερω ενα παραδειγμα.
Οταν βαρας κατι με ενα φακο 70-200 στο διαφραγμα 2.8 εκει το κοντραστ παντα πεφτει σε τετιους φακους.
Ετσι λοιπον ανεβαζεις λιγο το χρωμα μια δοση και νασου προς σε κατι leica θα δεις να ερχονται τα χρωματα.

Ολα ειναι εξαρτατε καμια φορα το παραπανω χρωμα δινει περισσοτερο κοντραστ και με ανεβασμενο το κοντραστ η στο default τα χρωματα σου γινονται πανηγηρι .
Κανε δοκιμες να δεις οπως ειπα εξαρτατε τι θες και τι σκηνη τραβας .
 
Κοιτα αν μιλαμε σε αυτον τον τομεα το καλυτερο χρωμα μακραν το εχει η Sigma SD14 .

Ειναι θεμα αισθητηρα και αρχιτεκτονικης .

Αν αυτο το λαμπρο δειγμα στο μπουμπουνισω κι εγω με πολυ χρωμα (σε ενα καλοφωτισμενο καδρο εννοειται ετσι, οχι σε καμια σαβουρα) τοτε ειναι λογικο να "θαμπωθει" οποιος δεν εχει πολυ σχεση.

Αντε ανοιξε ενα καινουργιο νημα και μπουμπουνισε μερικες φωτογραφιες να δουμε τι κανει και η σιγμα σε χρωματα , ειμαι πολυ περιεργος να δω τα ωραια της χρωματα μιας που το χρωμα ειναι η αδυναμια μου .
Εκτος αυτου ειμαι σιγουρος οτι πολλοι εδω ενδιαφερονται να δουνε τα χρωματα της φανταστικης σιγμα .
 
Δεν ξέρω αν είναι η οθόνες μου, αλλά και στο σπίτι και στο γραφείο η επιδερμίδα είναι αφύσικα saturated ,το κίτρινο μπλουζάκι είναι ΟΚ αλλά τα κόκκινα σχεδόν βγάζουν μάτι (σωσίβια,γράμματα κτλ) ...τι να πω, τα μάτια μου είναι μάλλον πιο ευαίσθητα στο κόκκινο... -bye-

Προβλημα οθονης μαλλον θα ειναι μιας που εγω της βλεπω μια χαρα στο κοκκινο με 2 οθονες σουπερ ακριβες και μαλιστα οτι καλυτερο και καλιμπραρισμενες.
Ο αντρας δες το μπρατσο του και θα καταλαβεις αν ειναι τοσο το κοκκινο στα υψη και δες το ασπρο να καταλαβεις .
Αλλα σε περιπτωση που βλεπεις την φωτογραφια με σκοτεινο το υπολειπο δωματιο σου ισως για αυτο να πεταγονται τα χρωματα ετσι τοσο εντονα.
Πεζει ρολο και ο φωτισμος δωματιου μας .
 
Άραγε σε αστικό τοπίο πώς τα πάει η μηχανή με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις;

ρωτώ γιατί φεύγω αύριο για Ισπανία και με ενδιαφέρει...

Μαδριτη που πηγα 2 φορες δεν εχει και τοσο καλο καιρο συνεχεια μουντος και η ρυπανση γινεται χαμος.
Απλα προσεχε κλασσικα την φωτεινοτητα και τα φτιαχνεις σπιτι .
Το σημαντικοτερο στην ισπανια ειναι να περασεις καλα πραγμα που αποκλιεται να μην γινει.

Καλες διακοπες και ξεχνα την φωτογραφια .-bye-
 
Re: Απάντηση: Nikon Χρώματα

Πάντως εγώ, κάπου την ψάχνω με τα Jpegs...
Κάπου βρίσκομαι στην αρχή κάποιας άκρης του νήματος που μου λέει οτι... δέν είναι δυνατόν η ταπεινή D80 να έχει μεγαλύτερες δυνατότητες απεικόνισης JPEG απο την κραταιά, πλήρως παραμετροποιήσιμη και πολυδιαφημισμένη D300.

Ετοιμαζόμουν ν' ανοίξω ιδιαίτερο νήμα ρυθμίσεων για τη D300. Ρυθμίσεις δοκιμασμένες, που βρήκα και ήδη χρησιμοποιώ αλλά... με πρόλαβε ο pixelfun.

Ανοιξε καινουργιο νημα για την μηχανη σου ειμαι σιγουρος οτι θα ανταλαξεις ιδεες με αλλα ατομα .
Το νημα εδω ειναι για χρωμα ετσι γενικα δεν αναφερετε σε μια μονο νικον μηχανη .
 
Re: Απάντηση: Nikon Χρώματα

Mισό λεπτό χωριανοί!!
Αυτό που βλέπετε στο irfanview και στοο viewnx ειναι το αρχείο jpeg που περιέχεται στο nef.
Oταν κανεις export το αρχείο σε tiff απο το viewnx ορίστε τι παίρνεις

Viewnx

attachment.php


Πάντως σε κάθε περίπτωση με όλους τους converters το χρώμα του ξύλου είναι το καφέ "ξυλί" και όχι το κόκκινο.

H τελευταία εκδοχή με το viewnx μου αρέσει περισσότερο.

Το ξυλο δεν ειναι καφε αλλα προς το ποροκαλο-κοκκινο την βαρκα την ξερω πολυ καλα και τον ιδιοκτητη μιας που η βαρκα μου ειναι διπλα.

Φυσικα εβαλα χρωμα και το μπουκοσε παραπανω αλλα δεν το παρατραβηξε ουτε το εβγαλε εξω απο την πραγματικη του τιμη .
 
Re: Απάντηση: Nikon Χρώματα

Και ειναι και πιο ωραιο αντι του αφυσικου κοκκινου .

Πανε σε ενα επαγγελματικο εκτυπωτιριο μαλιστα σε κανενα διασημο περιοδικο και δειξε τους την φωτογραφια να δεις τι απαντηση θα λαβεις.

Επισης κατεβασε την φωτο και πανε την σε καποιον εκτυπωτη καλο να δεις τι θα σου πει.
Αντε καποιος αν και το ξαναλεω αν ριξει το κοκκινο λιγακι γουστα ειναι αυτα αλλα οχι να το κοπαναμε σαν αφυσικο .
Κατεβασε την φωτο μου και φτιαξε την εσυ αναλογα στα γουστα σου να δουμε τι εννοεις ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ αλλα σε παρακαλω ετσι ξερα να μιλαμε δεν βοηθαμε κανενα ουτε γινεται παιχνιδι εδω .

Ξεφυλλισε μερικα διασημα περιοδικα και δωσε προσοχη να δεις οτι και εκει βαση γουστου σου εχουνε αφυσικα χρωματα. -bye-
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Nikon Χρώματα

Το ξυλο δεν ειναι καφε αλλα προς το ποροκαλο-κοκκινο την βαρκα την ξερω πολυ καλα και τον ιδιοκτητη μιας που η βαρκα μου ειναι διπλα.

Φυσικα εβαλα χρωμα και το μπουκοσε παραπανω αλλα δεν το παρατραβηξε ουτε το εβγαλε εξω απο την πραγματικη του τιμη .


A, Ok τότε.
 
Δεν σε καταλαβα που το πας και τι εννοεις τα χρωματα αυτα ειναι μανισια οτι εχει δωσει η νικον και οπως εχει ρυθμισει το firmware δεν υπαρχει πειραγμα για να το λες αυτο.
Αν βαλω την φωτο στο φωτομαγαζο εκει θα δεις μαγικα πραγματα και εκει μπορεις να μου πεις τα ιδια που ειπες εδω .

Δεν το παω πουθενα.

Βλεπω αυτο που λεω.

Οτι το saturation δεν το λυπασαι. Αποψη ειναι φυσικα οπως καθε τι στην φωτογραφια.

Αλλα οχι ρεαλισμος.
 
Αντε ανοιξε ενα καινουργιο νημα και μπουμπουνισε μερικες φωτογραφιες να δουμε τι κανει και η σιγμα σε χρωματα , ειμαι πολυ περιεργος να δω τα ωραια της χρωματα μιας που το χρωμα ειναι η αδυναμια μου .
Εκτος αυτου ειμαι σιγουρος οτι πολλοι εδω ενδιαφερονται να δουνε τα χρωματα της φανταστικης σιγμα .

Εχει ανα τον κοσμο παρα πολλα νηματα .

Ψαξε κι εσυ , θα τα βρεις δεν ειναι κρυμμενα.

Οταν βρω τον χρονο θα κανω ενα συγκριτικο με την 5d II. Aπλα ειναι δυσκολο να το κανω με τον ιδιο φακο και για τις δυο.
 
Μαδριτη που πηγα 2 φορες δεν εχει και τοσο καλο καιρο συνεχεια μουντος και η ρυπανση γινεται χαμος.
Απλα προσεχε κλασσικα την φωτεινοτητα και τα φτιαχνεις σπιτι .
Το σημαντικοτερο στην ισπανια ειναι να περασεις καλα πραγμα που αποκλιεται να μην γινει.

Καλες διακοπες και ξεχνα την φωτογραφια .-bye-

Κοινως ασε τις ρυθμισεις Βλαση και κοιτα να περασεις καλα .....:grinning-smiley-043
 
Δεν το παω πουθενα.

Βλεπω αυτο που λεω.

Οτι το saturation δεν το λυπασαι. Αποψη ειναι φυσικα οπως καθε τι στην φωτογραφια.

Αλλα οχι ρεαλισμος.

Ο ρεαλισμος δεν υπηρχε ποτε τον ποτων στην φωτογραφια και αυτο ειναι φανερο.
Ρεαλισμος και κατα καποιο τροπο φυσικα χρωματα παντα βγαζουνε αχαρα αποτελεσματα σε πορτραιτα τοπια και βαλε .
Παλια ειχα κανει μια δουλεια για ενα μουσειο εδω βοστωνη εκει χρειαζοτανε αυθεντικα χρωματα μιας που σε ζωγραφιες πρεπει να ειναι 100% ιδια για να τα πουλησεις στον κοσμακη μιας που η ζωγραφικη εχει διαφορα παστελ χρωματα και αλλες αποχρωσεις που πρεπει να τα δεις αυθεντικα.

Για να καλιμπραρεις την μηχανη σου να βγαζει τελιοτατα χρωματα αυτο γινεται μονο σε ενα ορισμενο φωτισμο και οχι σε καθε μεταβλητο εξωτερικο φωτισμο εκει που η αποχρωσεις αλλαζουνε καθε κλασμα δευτερολεπτου.
Ακομη και σε στουντιο να κανεις το καλιμπραρισμα πιστεψε με καθε τονο δερματος που θα λαβεις για πορτραιτο θα ειναι χαλια των χαλιων στον κοσμακη που θα το δει τυπωμενο στο χαρτι .
Το πολυ αληθινο και το πολυ ουδετερο οπως ετσι ακριβως ειναι που λενε πιστεψε με οτι θα σε κανει να ξερασεις μολις το δεις σε χαρτι .
 
Last edited:
Μην ξεχναμε οτι το Velvia εχει σηκωσει θυελλα σα φοβερο φιλμ στο χωρο της φωτογραφιας και ειδεικα σε τοπια και αλλα φιλμ . Και τα φιλμ αυτα εδω που τα λεμε αν τα αναλυσεις δεν εχουν καμμια σχεση με το τι θα επρεπε να ειναι το σωστο τελιο χρωμα.
 
Ο ρεαλισμος δεν υπηρχε ποτε τον ποτων στην φωτογραφια και αυτο ειναι φανερο.

Φανερο ειναι απο τι ?


Εχουν βγει σχολες και σχολες φωτογραφων που δεν εκαναν καμια παρεμβαση παρα μονο στο καδρο τους και στο φως.

Αν δεν γνωριζεις για τον ρεαλισμο μην λες οτι θες σε παρακαλω.



Το πολυ αληθινο και το πολυ ουδετερο οπως ετσι ακριβως ειναι που λενε πιστεψε με οτι θα σε κανει να ξερασεις μολις το δεις σε χαρτι .


Εξαρταται τον φωτογραφο......
 
Πολύ χρήσιμα όλα αυτά και σε ευχαριστούμε pixelfun για τις συμβουλές.
Και μια και το κατέχεις το θέμα όπως βλέπω λύσε μου παρακαλώ και μια απορία, με το WB τι γίνεται; Πως το ρυθμίζεις;
 
Πολύ χρήσιμα όλα αυτά και σε ευχαριστούμε pixelfun για τις συμβουλές.
Και μια και το κατέχεις το θέμα όπως βλέπω λύσε μου παρακαλώ και μια απορία, με το WB τι γίνεται; Πως το ρυθμίζεις;

Πεζει μεγαλο ρολο το WB στα χρωματα αλλα εδω εβαλα απλα δειγματα με νορμαλ καταστασεις να δειξω με απλο τροπο τι αποδιδει μια νικον σε χρωματα.
Για WB θα περασουμε σε αλλο κειμενο να το αναλυσουμε μονο αυτο και πως με διαφορα Software , Photoshop , Capture NX etc .
 
Μερικες που εβγαλα πριν λιγο στα πεταχτα με σκληρο ηλιο και με μπαταρια μου μου τελιωσε μετα απο μερικα κλικ.

Nikon D3 + Neutral Density B+W
PC. Standard
14μπιτες ολες και στο χερι με αερα να πηγενη το λουλουδι πανω κατω σχεδον .
Για καλυτερα χρωματα πεζει ρολο μεγαλο και ο φακος δειτε τι κανει ενας γερμανος πανω στην Νικον :rifle:



 
Μερικες που εβγαλα πριν λιγο στα πεταχτα με σκληρο ηλιο και με μπαταρια μου μου τελιωσε μετα απο μερικα κλικ.

Βαστα το saturation.


Χανεται η τυχον λεπτομερεια στην υφη του λουλουδιου και ειναι κριμα .


Το πολυ χρωμα δεν ειναι και ωραιο χρωμα.
 
To αναφερει ο ανθρωπος απ την αρχη
"14μπιτες ολες και στο χερι με αερα να πηγενη το λουλουδι πανω κατω σχεδον"

Δεν τιθεται λοιπον θεμα συσχετισμου saturation και λεπτομερειας οταν μιλαμε για τετοιο αερα. Παλι καλα να λες.

Οσον αφορα τα περι saturation χρωματων ειναι θεμα γουστου και αισθητικης. Εγω πρσωπικα το βρισκω εντυπωσιακο εσυ προφανως too much, but that's life...you can't keep everybody happy, right?:a0210:

ας μην το κανουμε ομως θεμα και αυτο....