Nikon Χρώματα

Δεν τιθεται λοιπον θεμα συσχετισμου saturation και λεπτομερειας οταν μιλαμε για τετοιο αερα. Παλι καλα να λες.

,

Δηλαδη το saturation μπαινει επειδη ετσι κι αλλιως δεν υπαρχει λεπτομερεια ? Δεν νομιζω.

Με ταχυτητα 1/640 μια χαρα ακινητο το εχει "πιασει".

Γι'αυτο θεωρω οτι πρεπει να υπαρχει λεπτομερεια η οποια χανεται απο το υπερβολικο saturation.
 
Οσον αφορα τα περι saturation χρωματων ειναι θεμα γουστου και αισθητικης. Εγω πρσωπικα το βρισκω εντυπωσιακο εσυ προφανως too much..



Προφανως ετσι ειναι .

Και το HDR το οποιο σχεδον στα 90% των φωτογραφιων το απεχθανομαι αποψη ειναι ....

ας μην το κανουμε ομως θεμα και αυτο....


Κουβεντα κανουμε Νικο.
 
Δηλαδη το saturation μπαινει επειδη ετσι κι αλλιως δεν υπαρχει λεπτομερεια ? Δεν νομιζω.

Με ταχυτητα 1/640 μια χαρα ακινητο το εχει "πιασει".

Γι'αυτο θεωρω οτι πρεπει να υπαρχει λεπτομερεια η οποια χανεται απο το υπερβολικο saturation.

Ναθ η ταχυτητα αυτη δεν ειναι αρκετη για πολυ αερα. Δικαιολογει την αιθερια υφη του λουλουδιου που ειναι και μερος της ομαρφιας της φωτογραφιας. Επιμενω δεν ειναι θεμα saturation. Aποψη μου.

Αυτα και παμε σ αλλα...
 
Αν δει καποιος αυτα τα λουλουδια σε καμμια Lacie 730 θα του πεσουν τα σαγονια κατω και εννοειτε να δει το μεγαλο ασυμπιεστιo 14αμπιτο αρχειο.

Το χρωμα στην περιπτωση αυτη δεν ειναι και τοσο εντονο ουτε πολυ να ριχνει την ομορφια ενος πλουσιου χρωματος εξω.

Επισης οπως βλεπετε η εστιαση δεν εγεινε στα κιτρινα πεταλα και η αποσταση ειναι μεταξυ 6-8 ιντσες περιπου παρα πολυ κοντα επομενως τα πεταλα δεν ειναι εστιασμενα.

Λεπτομερεια υπαρχει μονο εκει που ειναι ετιασμενο το σημειο .

Να επισημανω οτι στην πραγματικοτητα τα χρωματα την ημερα που φωτογραφισα ειτανε πολυ μα πολυ και παρα πολυ εντονα απ' οτι στην φωτογραφια αυτη.
Με σωστη εκθεση και ουδετερο φιλτρο 2 στοπ καλμαρα τα χρωματα που χωρις γυαλλια ηλιου θα παθενες στραβισμο αν τα εβλεπε καποιος.

Γενικα η D3σε πολλες περιπτωσεις μερικοι την μπερδεψανε με ψηφιακο μεσεο φορματ μιας που εχει παρανοικα απιστευτη ποιοτητα σε πλουσια χρωματα χωρις να πειραξεις τιποτα στην μηχανη η φωτοσοπ.

Ειναι και θεμα συνηθειας και εδω που τα λεμε τετοιες μηχανες φαινομενα σε χρωμα ειχαμε καιρο να δουμε αν κρινουμε απο το παρελθον .

Ασχετα αν καποιος δεν ειναι οπαδος του εντονου χρωματος ορισμενα λουλουδια σε καλο εντονο φωτισμο ειναι πολυ πιο φωτεινα απο τα δικα μου δειγματα εδω. Ετσι λοιπον οσο και να μην του αρεσει καποιου το εντονο χρωμα σε τετοιες περιπτωσεις πρεπει να δεχτει την πραγματικοτητα της φυσης .

Για οξυτητα σε λουλουδια και περι μεγαλης αριστης οξυτητας θα το συζητησουμε με αλλα δειγματα που θα βαλω συντομα με αλλη μηχανη και τον πολυ αγαπημενο μου 50αρη μακρο ζεισσ.
 
Ακομη μια χωρις πειραγμα μεσα στη μηχανη το κοντραστ λιγο κατεβασμενο και η φωτεινοτητα.
Σε γενικες γραμμες η καθε καινουργια νικον αν προσεξεις την φωτεινοτητα και κοντραστ κανει θαυματα ουτε φωτοσοπ ουτε τιποτα χρειαζεται απλα κανε κλικ και αμεσως εκτυπωση.

D3 & 70-200 2.8 VR .



Να και μια με φυσικα χρωματα για νατουραλιστες αλα κανον στυλακι :earmuffs:
 
Θα βαλω και δειγματα και με την D90 που κι αυτη σκοτωνει σε χρωματα .
 
πες μας και τις ρυθμισεις που χρησιμοποιεις στην D90 αν θες...
 
πες μας και τις ρυθμισεις που χρησιμοποιεις στην D90 αν θες...

Το ιδιο σχεδον αλλα κρατω τον κορεσμο χαμηλοτερα μιας που αυτες η μηχανες με κροπαρισμενο σενσορα εχουν την ταση να υπερτιναζουν τα χρωματα και δεν ερχονται μετα με τιποτα.
Με λιγα λογια λιγο συντηρητικος στα δυνατα χρωματα και πολυ προσοχη στην εκθεση επανω στην D90.
 
Αλλη μια σε αποδοση χρωματων και με 3D .
TIP
Σε περιπτωση που τυχει να φωτογραφισεται ζομπι προσοχη μην σας δαγκωσει αχαχαχαα


Nikon D3 & 200 f/2 . @ 2.5 . ISO 250.
 
Ωραιος::::::::grinning-smiley-043
Με την D300 Γιωργο τι ρυθμισεις κανουμε? (για nef αλλα και για jpeg...):damnyou:
 
Ακομη μια χωρις πειραγμα μεσα στη μηχανη το κοντραστ λιγο κατεβασμενο και η φωτεινοτητα.
Σε γενικες γραμμες η καθε καινουργια νικον αν προσεξεις την φωτεινοτητα και κοντραστ κανει θαυματα ουτε φωτοσοπ ουτε τιποτα χρειαζεται απλα κανε κλικ και αμεσως εκτυπωση.

D3 & 70-200 2.8 VR .



Να και μια με φυσικα χρωματα για νατουραλιστες αλα κανον στυλακι :earmuffs:



Αντε εβαλες και μια με τα κανονικα χρωματα επιτελους :grinning-smiley-043
 
Αντε εβαλες και μια με τα κανονικα χρωματα επιτελους :grinning-smiley-043

Χαιρομαι που σου αρεσε επιτελους κατι που σου αρεσε και στο προσεχες μελλον τετοιες θα σου βαζω μιας που σου αρεσουν.
 
Χαιρομαι που σου αρεσε επιτελους κατι που σου αρεσε και στο προσεχες μελλον τετοιες θα σου βαζω μιας που σου αρεσουν.

Προσωπικα δεν μου αρεσουν αν θες την γνωμη μου. (μιλω για το συγκεκριμενο καδρο).

Αν δεν πουσαρεις τα χρωματα δεν λεει τιποτα η φωτογραφια οπως κι εσυ παραδεχεσαι.

Οποτε καλα κανεις και το πουσαρεις.
 
Εννοείς canon-ικά, ε? :cool:

:flipout: :flipout: :flipout:


Οχι ρε , αυτο που δεν αντιλαμβανονται πολλοι ειναι οτι χρωμα πανω κατω ολες τα ιδια (μην μεινουμε στην λεξη, εννοω ο τροπος που απεικονιζεται το χρωμα στον αισθητηρα ) τραβανε. (με bayern αισθητηρα)

Κι αυτο αποδεικνυεται μονο αν τραβηξεις με τον ιδιο φακο και τα σωματα και συγκρινεις τα RAW.


Η επεξεργασια που κανουν μετα οι RAW convertorες ειναι εξισου σημαντικη και φυσικα μετα που πεφτει το φωτομαγαζο επισης.
 
:flipout: :flipout: :flipout:


Οχι ρε , αυτο που δεν αντιλαμβανονται πολλοι ειναι οτι χρωμα πανω κατω ολες τα ιδια (μην μεινουμε στην λεξη, εννοω ο τροπος που απεικονιζεται το χρωμα στον αισθητηρα ) τραβανε. (με bayern αισθητηρα)

Κι αυτο αποδεικνυεται μονο αν τραβηξεις με τον ιδιο φακο και τα σωματα και συγκρινεις τα RAW.


Η επεξεργασια που κανουν μετα οι RAW convertorες ειναι εξισου σημαντικη και φυσικα μετα που πεφτει το φωτομαγαζο επισης.


Οταν κανεις οποιαδηποτε βαρια επεξεργασια, το αποτελεσμα εχει αποσταση απο αυτο που βγαζει η μηχανη.

Οταν εχεις το Saturation στο +6, μπορει σε πολλες φωτογραφιες να δινει εντυπωσιακο αποτελεσμα. Μπορει να το προτιμας απο τα φυσικα χρωματα.

Ειναι θεμα γουστου αν σου αρεσει η οχι.

Αυτο ομως δε σημαινει οτι η μηχανη βγαζει ωραια τα χρωματα.

Ποσο μαλλον οτι ολες οι μηχανες της εταιριας βγαζουν ωραια τα χρωματα. Γιατι αυτο ηταν το υπονοουμενο, απο την αρχη για να μην πουμε για τη συγκριση με τα canon-ικα χρωματα.
 
Οταν κανεις οποιαδηποτε βαρια επεξεργασια, το αποτελεσμα εχει αποσταση απο αυτο που βγαζει η μηχανη.

Οταν εχεις το Saturation στο +6, μπορει σε πολλες φωτογραφιες να δινει εντυπωσιακο αποτελεσμα. Μπορει να το προτιμας απο τα φυσικα χρωματα.

Ειναι θεμα γουστου αν σου αρεσει η οχι.

Αυτο ομως δε σημαινει οτι η μηχανη βγαζει ωραια τα χρωματα.

Ποσο μαλλον οτι ολες οι μηχανες της εταιριας βγαζουν ωραια τα χρωματα. Γιατι αυτο ηταν το υπονοουμενο, απο την αρχη για να μην πουμε για τη συγκριση με τα canon-ικα χρωματα.



Eτσι ειναι.

Και για να ειμαστε απολυτα ακριβεις στο τι συζηταμε αλλο η υποκειμενικη αισθηση του χρωματος και το πως εγω το "φτιαχνω" (ειτε μεσα στην μηχανη ειτε στην επεξεργασια μετα δεν εχει καμια σημασια ) και αλλο του τι ειναι ικανη μια καμερα να αποθανατισει.


Ο σωστοτερος τροπος για να δειτε για τι ειναι ικανη η μηχανη σας ειναι να φωτογραφισετε την γνωστη reference καρτα της Kodak







και να την αντιπαραθεσετε χωρις καμια επεξεργασια παρα μονο εκθεσης αν χρειαζεται (κανονικα δεν θα πρεπει ουτε αυτο) σε μια οθονη καλιμπραρισμενη .

Εκει θα εχετε μια πρωτη εικονα του πως αντιλαμβανεται μια καμερα το χρωμα και αν αυτο επιδεχεται βελτιωσεις απο εσας.



Η φωτογραφηση της καρτας αυτης η και αλλων καρτων ειναι ο τροπος που γινοταν (και γινεται ακομα σε μεγαλο βαθμο) οι τυχον τροποποιησεις σε first light color processing στον κινηματογραφο αλλα και στην φωτογραφια .
 
τελικά την έκανα την αποκοτιά. Ρύθμισα τη μηχανή όπως προτείνει ο Pixelfun κι έφερα 14 GB σε raw φωτογραφίες από την Ισπανία, όλες με αυτές τις ρυθμίσεις. Αύριο θα πάρω μαζί μου τον φορητό ΗΥ και το view nx και θα αρχίσω το ξεσκαρτάρισμα.

Πάντως τα αποτελέσματα δεν θα είναι σαν του Pixelfun, αφού η χαμηλότερη θερμοκρασία που είδαμε ήταν 37 κελσίου και η υψηλότερη 43 (!!!!), άρα και ο ουρανός ήταν χάλια.