Nikon D7000 + Tamron 17-50 f2.8 non vc

εντέλει όμως είχες δίκιο, στην μάχη μεταξύ 17-50 2,8 και 35 1,8 η ευχρηστία του zoom στον tamron κερδίζει!
απο τότε που πήρα τον 17-50, ο 35άρης είτε σκονίζεται είτε είναι κουμπωμένος στην 3100 που την χρησιμοποιεί τώρα η γυναίκα μου
*αν και σήμερα λέω να τον φορέσω στην 7100 μιάς και τον μελετήσαμε!
επίσης είμαι πολύ ευχαριστημένος και με τον sigma 18-250 που αν και καμιά φορά μου βινιετάρει λίγο η οξύτητα του είναι μια χαρά (και η ευχρηστία 2 χαρές :) )
 
Να και οι πρώτες μου φωτογραφίες με τον nikon 55-200 vr.
Τον έχω αρκετό καιρό αλλά δεν ευκαίρησα να τον δουλέψω.
Τα αρχεία είναι μετατροπή από raw με λίγο contrast και clarity προς τα πάνω.

12189830363_3ca3e110da_b.jpg


12190177626_f97ced412d_b.jpg


12189960674_3404f5cf4b_b.jpg
 
Απο καποιον που ξερει θα μαθεις, οχι απο εμενα :D


Aυτο που βλεπω σε αυτες ειναι πως ειναι κουνημενες κατ αρχας...
 
ας μιλήσει και ο σχετικά απειρος...
τεχνικά:
εμενα δεν μου φαινονται κουνημένες...αντιθετα αν κοιταξω τα βραχια με τα κυματα μου βγαζει μια οξυτητα. Μήπως απλά δεν είχε πολύ μεγάλο βάθος πεδίου η μηχανή εκείνη τη στιγμή;
ίσως αφού ήταν σε raw να μπορούσες να δώσεις άλλη αίσθηση παίζοντας με τα χρωματα και το white balance. Αλλα αυτο υποκειμενικο ειναι.

υποκειμενικά:
Η σύνθεση της φωτογραφίας είναι λίγο φορτωμένη με πολλές λεπτομέρειες να τραβάνε την προσοχή του ματιού σε διαφορετικά σημεία. Μια αλλη οπτικη που να επικεντρωνοταν στα κυματα ή καποιο θεμα στο οποιο να σε οδηγει κατι. Π.χ. ένα μηχανακι που να το προσεγγιζουν και να το καταβρεχουν τα κυματα.
 
Τις έβγαλα για να τις βγάλω.
Το αρχικό μου θέμα ήταν ένα καράβι αλλά μέχρι να πάω σπίτι να πάρω τη μηχανή είχε απομακρυνθεί πάρα πολύ.
Και λέω αφού έκανα τον κόπο αq τραβήξω και 1-2 φωτογραφίες.
To άλλο που με προβληματίζει είναι ότι δε χρησιμοποιώ καθόλου το φακό.
 
Με τί διάφραγμα τις τράβηξες; Ο 55-200 δεν είναι καλός τέρμα ανοιχτός σε καμιά εστιακή απόσταση, τουλάχιστον ο δικός μου. Πιο κλειστός όμως (6.3-7.1) δίνει καλύτερα αποτελέσματα από τα δικά σου.
 
Διάφραγμα 5.6 σε όλες και εστιακά οι 2 στα 116mm και η άλλη στα 145mm.
Δεν τον τερμάτισα γιατί μου είχες πει ότι μετά τα 185mm δεν βλέπεται.
 
Καλή η οξύτητα, το (μικρο-)κοντραστ, οι μικρές παραμορφώσεις και τα λοιπά, αλλά όλα αυτά τα προσέχουμε κυρίως όταν η σύνθεση και το κάδρο δεν μας ωθούν να τα ξεχάσουμε. Ο Χιτσκοκ είχε πει, ότι σε μια ταινία που είναι καλή και έχει σασπενς, ο θεατής δεν παρατηρεί τα λάθη μας.

Το λέω ορμώμενος απο την δήλωση σου, οτι τις έβγαλες για να τις βγάλεις. Θα σου πρότεινα, ακόμα και όταν θες απλά να βγάλεις φωτογραφίες για τεστ, να προσπαθείς να σκέφτεις λίγο απο πριν το τί ακριβώς θες να βγάλεις. Διότι μια αδιάφορη φωτογραφία, ακόμα και με έναν εξαιρετικό φακό, θα φανεί αδιάφορη. Και αυτό θα επηρεάσει την άποψη σου/μας για τον φακό.
Πάντα να προσπαθείς να βγάλεις μια ωραία φωτογραφία, αντί να βγάλεις απλά μια φωτογραφία.
 
Τέλος εποχής για εμένα και την Nikon.
Έπεσε η αυλαία για την nikon d7000 και όλα τα παρελκόμενα που αποχωρίστηκα προσφάτως.
Λιγότερα από 5000 κλικ για τη μηχανή και ανάλογα λίγες φωτογραφικές εμπειρίες μαζί της.
Η έλευση της Fuji x-m1 έδωσε την αφορμή, δεν ήταν η αιτία.
Νιώθω μία ανεκπλήρωτη σχέση με την d7000, ότι κάτι έμεινε στη μέση.
Δεν μπορώ να πω ότι η fuji είναι καλύτερη μηχανή,δεν μπορώ να μειώσω την nikon.
Απλά δεν ταίριαξε η συγκυρία, αν είχα μείνει με την nikon d3100 θα την είχα ακόμη.
Ίσως και να με στοίχειωσε ο nikkor 24-70 πάνω στην nikon d3100 στα Βαφτίσια της μικρής μου κόρης.
Σαν να είχε δίκιο ο Γρηγόρης (greg61)που έχει και καιρό να φανεί εδώ ότι μετά από αυτόν το φακό δεν υπάρχει γυρισμός.
Και δεν ήταν κακός ο tamron κάθε άλλο αλλά αν γνωρίσεις το καλύτερο σε ακολουθεί συνέχεια.
Ας μην κλείσει το νήμα κάποια φώτο θα βρω να βάλω, 5000 λήψεις είναι αυτές κάποια θα αξίζει.
 
Εκεί το πήγαινα τότε με το θέμα της έρευνας αγοράς.

Ότι πολύ σύντομα θα πας αλλού..