"(No Pussyfooting)"

βρε σε τι "τρυπάκι" μας έβαλε ο Κώστας...

αν μου επιτρέπετε,
είναι ένας απίστευτος δίσκος !!
θέλει να προσπαθήσεις πολλές φορές για να μπεις μέσα του.

δεν ξέρω "πως" και "τι" σκεφτόταν οι δημιουργοί του, πιθανολογώ όμως οτι λίγοι μπορούν να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο.

Κώστα σ' ευχαριστώ και πάλι.

υ.γ και μιας και μπήκα στο τρυπάκι, αύριο θα ψάξω να βρω κι αυτό

attachment.php
 
βρε σε τι "τρυπάκι" μας έβαλε ο Κώστας...

αν μου επιτρέπετε,
είναι ένας απίστευτος δίσκος !!
θέλει να προσπαθήσεις πολλές φορές για να μπεις μέσα του.

δεν ξέρω "πως" και "τι" σκεφτόταν οι δημιουργοί του, πιθανολογώ όμως οτι λίγοι μπορούν να δημιουργήσουν κάτι ανάλογο.

Κώστα σ' ευχαριστώ και πάλι.

υ.γ και μιας και μπήκα στο τρυπάκι, αύριο θα ψάξω να βρω κι αυτό

attachment.php


μολις το βρεις βαλτο απλως να παιζει δεν ειναι απαραιτητο να το ακουσεις,σε βρισκει αυτο.
Ιδανικα βαλτο να παιξει λιγο πριν κοιμηθεις:sleepey:
και την αλλη μερα πες μας τι ακουσες -bye-
 
μολις το βρεις βαλτο απλως να παιζει δεν ειναι απαραιτητο να το ακουσεις,σε βρισκει αυτο.
Ιδανικα βαλτο να παιξει λιγο πριν κοιμηθεις:sleepey:
και την αλλη μερα πες μας τι ακουσες -bye-

οφειλω να γινω πιο σαφης.
Το "the pearl "ειναι ενας δισκος ambient (περιβαλλοντος)ως τετοιος η αξια του εγκειται στην ατμοσφαιρα που δημιουργει .Οποτε δεν ειναι απαραιτητο να ακουστει προσεκτικα.

"Ambient music is a musical genre in which sound is more important than notes.[1] It is generally identifiable as being broadly atmospheric[2] and environmental[3] in nature.

Ambient music evolved from early 20th century forms of semi-audible music, from the impressionism to Brian Eno's deliberate sub-audible approach."

http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_music
 
Re: Απάντηση: "(No Pussyfooting)"

οφειλω να γινω πιο σαφης.
Το "the pearl "ειναι ενας δισκος ambient (περιβαλλοντος)ως τετοιος η αξια του εγκειται στην ατμοσφαιρα που δημιουργει .Οποτε δεν ειναι απαραιτητο να ακουστει προσεκτικα.

"Ambient music is a musical genre in which sound is more important than notes.[1] It is generally identifiable as being broadly atmospheric[2] and environmental[3] in nature.

Ambient music evolved from early 20th century forms of semi-audible music, from the impressionism to Brian Eno's deliberate sub-audible approach."

http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_music

Είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός ως προς την επάρκεια του παραπάνω άρθρου. Το ότι ένα έργο κατατάσσεται στην κατηγορία των ambient δε σημαίνει ότι δεν είναι απαραίτητο να ακουστεί προσεκτικά. Ο Eno έλεγε ότι είναι επιλογή του ακροατή πως θα "χρησιμοποιήσει" το έργο, αν δηλαδή θα προσηλωθεί σε αυτό ή αν θα αφήσει τη μουσική να περιφέρεται στο χώρο. Ο ίδιος εφηύρε τον όρο για να διαφοροποιηθεί από τη muzak. Αντιφατικό ίσως. Επειδή -κατά τη γνώμη μου- η τέχνη και εν προκειμένω η μουσική απαιτεί την προσοχή και προσήλωση του ακροατή ως προϋπόθεση της κατανόησής της (συναισθηματική ή λογική) το όλο θέμα όπως το ξεκίνησε ο Eno όχι μόνο εμπεριέχει μια αντίφαση αλλά φτάνει de facto στην αυτοαναίρεση- ακριβώς διότι τα έργα αυτά εμπεριέχουν σπουδαία μουσική η οποία δε γίνεται αντιληπτή αν υποβιβαστεί σε έπιπλο ή ηχητικό φενγκ σουι.Το αύτό ισχύει για το Σατί (αν και εδώ υπάρχει η υποψία της ειρωνείας στις εξαγγελίες του) ή όποιον άλλο. Εν κατακλείδι προτιμώ να ακολουθώ τις οδηγίες του για το τρίτο πίσω ηχείο παρά τις οδηγίες του για το πως θα προσεγγίζω τη μουσική σε κάθε επίπεδο.
Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο έχω ενστάσεις για το άρθρο στη wiki είναι ότι τσουβαλιάζει κάτω από την ετικέτα άμπιεντ (ή ως συγγενικά) έργα ετερόκλητα και μακριά από τις προθέσεις του είδους.
Το εν λόγω No Pussyfooting νομίζω ότι δεν μπορεί να ενταχθεί εκεί - όπως και το πολυαγαπημένο μου The Shutov Assembly.-bye-
 
Συμφωνώ!, δεν είναι ambient. Έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον εγώ, σαν συνοδό άλλης ασχολίας. Γιά να λειτουργήσει είναι ανάγκη να προσηλωθούμε μόνο σε αυτό, αλλιώς το αμφίδρομο πάει περίπατο.
 
....Εμένα γενικότερα δεν με ενδιαφέρει η όποια μουσική, η οποία δεν ΑΠΑΙΤΕΙ να ασχοληθώ προσεκτικά μαζί της .... συμφωνώ με τον Ευθύμιο για τα περί αυτοαναιρέσεως .... αν και μάλλον κάπως αλλιώς θα το εννοούσε ο Brian ...
 
Re: Απάντηση: Re: "(No Pussyfooting)"


attachment.php


αυτό το "κόλπο" με το τρίτο ηχείο να "παίρνει" σήμα από τα "+" του
ενισχυτή δεν είναι τίποτα άλλο από το να αναπαραγάγει την
διάφορα των δυο καναλιών . :grandpa:

αυτό πολλοί το θεωρούν σαν τον πρόγονο του surround
 
λοιπον η κουβεντα εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον .Να ανοιξει καποιος ενα νεο θεμα
ειτε για ambient γενικοτερα ειτε για brian eno.?
Υ.Σ.1.πραγματι ambient ειναι το "the pearl " ,το No Pussyfooting δεν ειναι ambient (.....μαλλον)
2. Απο την αλλη νομιζω οτι οι καλες μουσικες δεν απαιτουν προσοχη , την εχουν ετσι κι αλλιως.
Ο καλος ακροατης απαιτει η μουσικη που ακουει να ειναι καλη.(οπως οι παρισταμενοι:grinning-smiley-043)
 
Last edited:
Βρήκα και το παρακάτω στα αζήτητα -bye-
d85770aal11.jpg


Νο Pussyfooting / Fripp & Eno
Με δύο reel to reel tape decks (μπομπινόφωνα ), οι κύριοι Robert Fripp και Brian Eno φτιάχνουν μια λούπα που παίζει συνέχεια κι έπειτα προσθέτουν στοιχεία από πάνω , ενώ στο τέλος ο Fripp βάζει την κιθάρα του σολάροντας στην κορυφή όλων . Ότι έκανε ο Steve Reich λίγα χρόνια πριν στο κομμάτι «Come out to show them» δημιουργώντας ίσως τον πρώτο συνεχή ατέρμονο , βρόγχο ( loop ) με μαγνητοταινίες, οι Fripp και Eno το υιοθετούν , το εισάγουν στον χώρο του «ροκ» , το προσαρμόζουν στις δικές τους απόψεις , χρησιμοποιώντας το ως στρώμα ήχων επί των οποίων προστίθενται συνεχώς καινούργιοι και στην πραγματικότητα θέτουν ήδη από το 1973 τις βάσεις για αυτά που ακούμε σήμερα εν αφθονία ( 9/10 )
 
Καταπληκτικος Eno!Το 73-75 δεν μπορω να το "παρακολουθησω" ειναι λιγο βαρυ?μονοτονο?δεν μπορω να το ακουσω για πολυ ωρα.
Αντιθετα με David Byrne.
 
Κάπου θυμάμαι (Αλλά μη ζητήσετε λεπτομέρειες) τον Eno να περιγράφει πως όντας στο κρεβάτι (άρρωστος ή τραυματισμένος) άκουσε μουσική να παίζει σε πολύ χαμηλή ένταση ,και επειδή δεν μπορούσε να σηκωθεί να ανεβάσει το vol ,άφησε το κομμάτι να παίζει πολύ χαμηλά για ώρα.Αυτό που ένοιωσε τον οδήγησε στην σύλληψη της ιδέας του ambient.

Μια μουσική που όπως είπε ο Χρήστος σε βρίσκει αυτή
 
Λοιπόν δεν πά να λέτε εσείς και να κάνετε βαθυστόχαστες αναλύσεις - οι οποίες ειρήσθω εν παρόδω είναι και εξόχως εύστοχες ( αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας ).
Εχει έρθει σήμερα η νέα remasterd και εμπλουτισμένη εκδοχή του No pussyfooting σε γιαπωνέζικο miniature LP sleeve και με φόβο Θεού - τα γυναικόπαιδα μαζεμένα σπίτι γαρ - βάζω το "The Heavenly music corporation" , το ακούω , στην νορμαλ εκδοχή του , το βάζω και στην ανάποδη και πάνω που είμαι έτοιμος να ακούσω και την εκδοχή σε μισή ταχύτητα , έρχεται η γυναίκα μου στο σαλόνι . Λέω από μέσα μου "θα τ' ακούσουμε τώρα" . Και , ω της εκπλήξεως , την ακούω να μου λέει : " Καλά τι ωραίο που είναι αυτό που ακούς . Φανταστικό" . Και έχω μείνει κάγκελο :bang:

( Είδες τι κάνει τελικά , η εκπαίδευση ; ) :grandpa::flipout:
 
Είσαι σχολείο τελικά, Ντοκ...:a0210:

Στην επόμενη ακρόαση, να το έχεις ετοιμοπόλεμο, πληζ! :ears:

σχολείο ?
μπααα....

τόσες φορές πήγα, μεταξεταστέος μένω-bye-