ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Βασίλη δέν ξέρω αν θυμάσαι πού είχα γράψει γιά καθηγητές πού κάνουν σεμινάρια στά πανεπιστήμια και κρατάνε τά χρήματα στήν τσέπη τους,στό ίδιο thread πού είχαμε ανοίξει στό άλλο φόρουμ.
Διαβάζω σήμερα στην εφημερίδα ´Τό Παρόν´ότι ο εισαγγελέας Ηρακλείου έδωσε εντολή να γίνει έρευνα στήν οικονομική διαχείριση τού εργαστηρίου μικροχειρουργικής οφθαλμού,που εδρευει στήν ιατρική σχολή τού πανεπιστημίου κρήτης,και διευθύνεται από τόν εκεί πρύτανη(Oλα τα ονόματα τών εμπλεκομένων αναφέρονται στήν εφημερίδα).
Υπάρχουν έγγραφα που αποκαλύπτουν ότι γινόντουσαν σεμινάρια χειρουργικής οφθαλμού,με κόστος 4000 ευρώ τό κεφάλι ,τα οποια παρακολουθούσαν επιστήμονες απ´όλο τόν κόσμο.Τά χρήματα δέν κατατίθεντο σε´λογαριασμό τού πανεπιστημίου,αλλά σε λογαριασμό τού πρυτάνεως στήν γνωστή τράπεζα Merrill Lynch.
Εχει πολύ ενδιαφέρον τό άρθρο-μπηκε ήδη η ΣΔΟΕ στόν χορό-.Και βέβαια επιβεβαιώνει αυτό πού είναι γνωστό σε πολλούς ,αλλα δεν μιλάνε, ότι χρησιμοποιούνται τα πανεπιστήμια για ίδιον πλουτισμό.Φυσικά οι εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας δεν ασχολουνται με τετοια ´μπανάλ´θέματα.Αυτές μιλάνε για ηρωικούς αγώνες πανεπιστημιακών.Να μην αγγίξουν καμιά τρίχα απο το καθηγητικό κατεστημένο..................
 
Σπύρος Σούρλας said:
Βασίλη δέν ξέρω αν θυμάσαι πού είχα γράψει γιά καθηγητές πού κάνουν σεμινάρια στά πανεπιστήμια και κρατάνε τά χρήματα στήν τσέπη τους,στό ίδιο thread πού είχαμε ανοίξει στό άλλο φόρουμ.
Διαβάζω σήμερα στην εφημερίδα ´Τό Παρόν´ότι ο εισαγγελέας Ηρακλείου έδωσε εντολή να γίνει έρευνα στήν οικονομική διαχείριση τού εργαστηρίου μικροχειρουργικής οφθαλμού,που εδρευει στήν ιατρική σχολή τού πανεπιστημίου κρήτης,και διευθύνεται από τόν εκεί πρύτανη(Oλα τα ονόματα τών εμπλεκομένων αναφέρονται στήν εφημερίδα).
Υπάρχουν έγγραφα που αποκαλύπτουν ότι γινόντουσαν σεμινάρια χειρουργικής οφθαλμού,με κόστος 4000 ευρώ τό κεφάλι ,τα οποια παρακολουθούσαν επιστήμονες απ´όλο τόν κόσμο.Τά χρήματα δέν κατατίθεντο σε´λογαριασμό τού πανεπιστημίου,αλλά σε λογαριασμό τού πρυτάνεως στήν γνωστή τράπεζα Merrill Lynch.
Εχει πολύ ενδιαφέρον τό άρθρο-μπηκε ήδη η ΣΔΟΕ στόν χορό-.Και βέβαια επιβεβαιώνει αυτό πού είναι γνωστό σε πολλούς ,αλλα δεν μιλάνε, ότι χρησιμοποιούνται τα πανεπιστήμια για ίδιον πλουτισμό.Φυσικά οι εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας δεν ασχολουνται με τετοια ´μπανάλ´θέματα.Αυτές μιλάνε για ηρωικούς αγώνες πανεπιστημιακών.Να μην αγγίξουν καμιά τρίχα απο το καθηγητικό κατεστημένο..................

Kαι οι φοιτητες νομιζουν οτι οι Πανεπιστημιακοι στηριζουν τον ...αγωνα..Ο καθενας το συμφερον του κοιταει... και χρησιμοποιει τους αλλους για να πετυχει τους σκοπους του....
 
Re: ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ; ΠΑΙΔΕΙΑ

Εμ όταν εγώ ρώτησα απο πότε το φοιτητικό κίνημα στηρίζει το πανεπιστημιακό κατεστημένο; Βέβαια αυτό που δεν κατάλαβα είναι ότι εντάξει τα Πανεπιστήμια ανεξάρτητα, οι πανεπιστημιακοί ανεξάρτητοι; τί είναι αυτό πάλι αμμιά καινούρια Ανεξάρτητη Αρχή; μην τρελαθούμε τελείως. Σαφώς και πρέπει να ελέγχονται και οι θέσεις πρέπει να κρίνονται ανάλογα με την αναγκαιότητά τους σε τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί αρκετούς κυφήνες πληρώνουμε.
 
Mά ο καυγάς γι´αυτό γίνεται.Γιά να μήν υπάρχει αξιολόγηση.Προσωπικά , απο το παλιό thread αυτό υποστηρίζω.Απλά βλέπω με διαφορετικό μάτι τούς φοιτητές,απ¨ότι τούς αξιαγάπητους ´ασφαλείς επαναστάτες´καθηγητές.Σε τελευταία ανάλυση στούς φοιτητές ´βράζει´το αίμα τους.Οι ταγοί τής εκπαίδευσης όμως???Kαι το χειρότερο είναι ότι κρύβονται πίσω απο τά παιδάκια,καταγγέλουν γενικώς και δεν προτείνουν κάτι,παρά μόνον,ζητάνε γενικώς χρήματα.
 
Η υπουργός παιδείας εχθές πάντως στην σύνοδο των υπουργών παιδείας του ΟΟΣΑ μίλησε καθαρά για μικτού τύπου τριτοβάθμια δημόσια εκπαίδευση, δηλαδή ιδιωτικά κεφάλαια με κρατικές ενισχύσεις. Βέβαια το ότι χάνουν εντελώς το ερευνητικό κομμάτι της της εκπαίδευσης δεν το συζήτησε κανείς...
Για εμένα το ερευνητικό κομμάτι πρέπει να είναι 100% χρηματοδοτούμενο από το ίδιο το κράτος, γιατί η έρευνα πρέπει να γίνεται με στόχο και προς όφελος της ίδιας της κοινωνίας και όχι για το χρηματικό κέρδος.

Και ένα αστείο που κυκλοφορεί την τελευταία εβδομάδα στο δίκτυο. Γράψτε
κατσίκα
στο google
:P
 
Τα αμερικανικά πανεπιστήμια χρηματοδοτούνται και απο ιδιωτικές εταιρείες,αλλά το ερευνητικό επίπεδο παραμένει υψηλότατο,και συνήθως όχι κατευθυνόμενο.Το μεγαλύτερο μέρος τής ιατρικής έρευνας χρηματοδοτείται απο ιδιώτες.Αν δέν παραχθεί σοβαρό ερευνητικό έργο,απλά μειώνεται δραματικά η επιχορήγηση.Το Harvard ετσι λειτουργεί,και το επίπεδο παραμένει υψηλότατο.
 
Πάντως σε παγκόσμιο επίπεδο οι περισσότερες ιδέες στον χώρο της τεχνολογίας προέρχονται από την ευρώπη και υλοποιουνται σε προϊόντα στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού. Αυτό δείχνει κάτι και για την φιλοσοφία των πανεπιστημίων εδώ και εκεί.
Εγώ που δουλεύω στο πανεπιστήμιο δεν θα ήθελα ποτέ να βρεθώ στην θέση του να βρω κάτι καλό για την κοινωνία και ο χορηγός μου να μου πει κλείσε το στόμα σου πάρε και αυτά τα χρήματα, όμως η πατέντα είναι δικιά μας και θα φτάσει στην κοινωνία όταν οι προοπτικές για τη μεγιστοποίηση του κέρδους μας είναι καλύτερες...
 
Και για το παράδειγμα που φέρνετε κ. Σούρλα για τον ιατρικό χώρο, πως σας φαίνεται που κομμάτια του ανθρώπινου DNA που αποκρυπτογραφούνται γίνονται ιδιοκτησία εταιριών και όχι ελεύθερη γνώση για όλους?
Επίσης τι γνώμη έχετε για τις αναπτυσσόμενες χώρες που αντιγράφουν χωρίς άδεια φάρμακα για να σώσουν τους ανθρώπους τους και πέφτουν πάνω τους οι φαρμακευτικές πολυεθνικές να τις κατασπαράξουν?
Για μένα το ανθρώπινο DNA έπρεπε να είναι ελεύθερα προσβάσιμο από όλους και να μην έχει δικαίωμα κανείς να πηγαίνει σε χώρες που αντιγράφουν "παράνομα" πατέντες φαρμάκων και να τους λένε αφήστε τους να πεθάνουν αν δεν μας δώσετε τα χρήματα. Και ενώ ίσως θα υπήρχε κάποια λογική στην εμπορευματοποίηση αν το αποτέλεσμα ήταν αποτέλεσμα έρευνας ιδιωτικών ερευνητικών κέντρων που με ίδιους πόρους έφτασαν εκεί που έφτασαν μου προκαλεί αποστροφή να βλέπω εμπορευματοποίηση γνώσης κρατικών πανεπιστημίων επειδή κάποιοι θεώρησαν πιο οικονομικό για αυτούς να χρησιμοποιήσουν κρατικό εξοπλισμό, κρατικούς πόρους, φοιτητικό δυναμικό και απλώς να πληρώσουν τελικά μέρος του κόστους της συγκεκριμένης έρευνας και να τα καρπωθούν όλα...
 
Last edited:
Κατά την άποψή μου θα μπορούσαμε να μιλάμε για κράτος αν υπήρχε, εννοώ φυσικά οργανωμένο, αποδοτικό και προς όφελος του πολίτη. Πείτε μου ένα φορέα, αξιόπιστο που θα διεξάγει την έρευνα και μετά ένα φορέα που θα αξιοποιήσει τα αποτελέσματα προς όφελος της Ελληνικής κοινωνίας. Εσείς εμπιστεύεσται το δημόσιο μηχανισμό να διεξάγει έρευνα χωρίς να τα πάρει, να πουλήσει τα αποτελέσματα ο οποιοσδήποτε δημοσιουπαληλίσκος; Αναφέρεται μερικά επιτεύγματα του Πανεπιστημιακού κατεστημένου! Οταν ένας μηχανισμός είναι φαύλος ποια αξιοπιστία σου παρέχει για να τον χρηματοδοτήσεις και να στηρίξεις την έρευνα υψηλού επιπέδου; Γιατί σήμερα τα Πανεπστήμια που είναι κρατικά τι παρέχουν; Για να τα παρέχουν θέλουν χρηματοδότηση και γιατί παρακαλώ να πληρώνω με τους φόρους μου ένα κατεστημένο διαβλητό και αδιαφανές και να μην το ορίζω και να μην αποφασίζω εγώ τι γνώση θα αποκτήσω και απο πού. Γιατί δηλαδή το κρατικό τι εχέγγυα μου προσφέρει; Δεν μου λέτε να αυξηθούν οι πόροι για την Ανώτατη Παιδεία; σαφώς και ναί (είναι περιουσία και εξέλιξη του ανθρώπινου νού με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται) όχι όμως να δημιουργήσω σχολές που εισέρχονται φοιτητές με μέσο όρο 2,5!!!! για να κάνουν τουρισμό τα ελληνόπουλα 4 χρόνια και μετά όταν γίνει 24 χρόνων άνε να τον μάθεις να δουλεύει!
 
Last edited:
Kύριε Κυριακαράκο νομίζω ότι χρησιμοποιήσατε δύο άλλου τύπου παραδείγματα.Οταν μιλούσα για χρηματοδοτήσεις σε πανεπιστημιακα νοσοκομεία τύπου Dana Farber ή το Μ.G.H,σαφώς και αυτά δέν έχουν σχέση με τα φάρμακα πού αφορούν τον τρίτο κόσμο.
Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα ογκολογικά τους τμήματα,παράγουν γνώση και αποτελέσματα που αφορουν τήν κοινωνία.Αυτοί πού τα χρηματοδοτούν,δέν ενδιαφέρονται πάντα για τήν ´πατέντα´αλλά συχνά αρκούνται μόνον στό γεγονός ότι αναλαμβάνουν να χρηματοδοτήσουν αποτελεσματικές έρευνες.
Γιά τα θέματα βιοηθικής όντως υπάρχει πολύ μεγάλη συζήτηση,και στήν ουσία δέν διαφωνώ μαζί σας.
Οταν όμως έγραφα τό ποστ μου είχα στό νού μου τό πιό φιλελευθερο ερευνητικό κομμάτι.
Ο Κύριος Κυρίτσης θέτει επίσης ουσιαστικά ζητήματα εμπιστοσύνης για το ελληνικο πανεπιστήμιο,στά οποία είναι δύσκολο να διαφωνήσει κανείς ακόμα και εάν θεωρητικά έχει διαφορετική ιδεολογική γνώμη.
Υ.Γ
Επιτέλους που μπηκε το 10 σαν βάση στήν ελλάδα.Θα κλεισουν διαφορες άχρηστες σχολές.Ελπίζω η κυβέρνηση να αντεξει τίς πιέσεις τών ´τοπικών κοινωνιών´που θυμίζουν λογικές ανάλογες με τα διάφορα στρατόπεδα που ιδρύονταν παλιότερα.Ντροπή στον γιωργάκη και στον συνασπισμό πού εντελώς ξεδιάντροπα βγήκαν να καταγγείλουν ως αντιλαϊκό τό μέτρο.Τετοιο χάιδεμα και ταυτοχρόνως υποκριτική σταση απεναντι στην κοινωνία ????
 
H Βάση του 10 είναι μια απάτη, γιατί είναι τελείως σχετική. Και για να γράψουν τόσοι κάτω από τη βάση θα έπρεπε να μην είχαν πάρει και απολυτήριο λυκείου. Όσο φταίει ο μαθητής άλλο τόσο φταίει και το εκπαιδευτικό σύστημα της δευτεροβάθμιας εξέτασης.
Όσο για τα επιτεύγματα των ελληνικών πανεπιστημίων θα πρέπει να τα αναζητήσετε σε επιστημονικά journals και πρακτικά συνεδρίων. Πιστεύω ότι θα είναι ευχάριστη έκπληξη για εσάς όταν δείτε το πόσες πολλές και καινοτόμες δημοσιεύσεις έχουμε αναλογικά με το μέγεθος της πανεπιστημιακής μας κοινότητας. Όμως δεν είναι δουλειά των πανεπιστημίων να κάνουν και το επόμενο βήμα...
 
Ναι, Γιώργο, αλλά όποιος και να φταίει, ένας μαθητής του 2,5 δεν μπορεί να περάσει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ευτυχώς, δεν έχουν όλα τα πανεπιστήμια φοιτητές του 2,5. Απλώς, υπάρχουν κάποιες λίγες σχολές που εξυπηρετούν μόνο καθηγητικούς μισθούς και αναβολές στράτευσης. Δε μπορούμε από αυτές να χαρακτηρίσουμε όλο το πανεπιστήμιο, πόσο μάλλον ιδρύματα όπως το ΕΜΠ, το Πανεπιστήμιο Κρήτης και άλλα αξιολογότατα.

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν χωρούν βελτιώσεις. Σαφώς και χρειάζονται, και μάλιστα κάποιες από αυτές περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο.

Στα περί έρευνας προσυπογράφω τα λεγόμενα του Γιώργου. Είναι σαφές ότι η Αμερική ερευνά μόνο ό,τι υπόσχεται άμεσο χρηματικό αντίκρυσμα, ενώ η θεωρητική γνώση εξελίσσεται στην Ευρώπη.
 
Εχω 15 χρονια θητεια στην Τριτοβαθμια εκπ/ση ( 5 χρονια ως σπουδαστης του ΤΕΙ Πειραια και 10 χρονια ως εργαζομενος στο ΤΕΙ Λαμιας ).
Δεν ξερω τη νομολογια που διεπει τα Πανεπιστημια, αλλα το νομοσχεδιο του 1983 για την ιδρυση και λειτουργια των ΤΕΙ, πασχει απο της γεννησεως του και ειναι επιεικως απαραδεκτο.
Συμφωνω με ολες τις αλλαγες που εχουν πεσει στην αντιληψη μου (δεν το εχω διαβασει ολοκληρωμενο), πλην της ισοτιμης (απο την αποψη των δικαιωματων των αποφοιτων) ιδιωτικης Τριτοβαθμιας εκπ/σης.
Ιδιωτικη Τριτοβαθμια εκπ/ση με ισοτιμους με τη Δημοσια αποφοιτους, υπαρχει σε περιορισμενο βαθμο, χρονια τωρα, και μονο για ημετερους των Κυβερνησεων.
Μεσα στην Ελλαδα λειτουργουν επιμερους παρακρατη, ενα εκ των οποιων ειναι των Πανεπιστημιακων.
 
Γιώργος Κυριακαράκος said:
H Βάση του 10 είναι μια απάτη, γιατί είναι τελείως σχετική. Και για να γράψουν τόσοι κάτω από τη βάση θα έπρεπε να μην είχαν πάρει και απολυτήριο λυκείου. Όσο φταίει ο μαθητής άλλο τόσο φταίει και το εκπαιδευτικό σύστημα της δευτεροβάθμιας εξέτασης.
Όσο για τα επιτεύγματα των ελληνικών πανεπιστημίων θα πρέπει να τα αναζητήσετε σε επιστημονικά journals και πρακτικά συνεδρίων. Πιστεύω ότι θα είναι ευχάριστη έκπληξη για εσάς όταν δείτε το πόσες πολλές και καινοτόμες δημοσιεύσεις έχουμε αναλογικά με το μέγεθος της πανεπιστημιακής μας κοινότητας. Όμως δεν είναι δουλειά των πανεπιστημίων να κάνουν και το επόμενο βήμα...

Επειδή όσο μπορώ παρακολουθώ τά τής ´πανεπιστημιακής κοινότητας´θα μου επιτρέψετε να έχω εντελώς αντίθετη γνώμη για τήν πρωτοτυπία τών δημοσιέυσεών της.Θά έλεγα μάλιστα ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο πλήν εξαιρέσεων(π.χ μοριακή βιολογία στήν κρήτη)ειναι μηχανή παραγωγής papers.Γνωρίζετε πολλούς επιστήμονες να έχουν ανακοινώσεις πρωτότυπες στο Science π.χ??/
Το 10 ηταν απολύτως σωστό.Η ανωτατικοποίηση τών Τ.Ε.Ι μάρανε τήν ελλάδα.Το ότι φταίει η μέση εκπαίδευση δέν σημαινει ότι πρέπει να επαινείται με εισαγωγή σε καποια άχρηστη σχολή η ικανοτητα τού μαθητή να γράφει μόνον το ονοματεπώνυμό του σωστά(και αυτό όχι απαραιτήτως ολόκληρο)
 
Kαι να συμπληρώσω ότι τουλάχσιτον στήν ιατρική η πρωτότυπη έρευνα γίνεται. μακράν στήν Αμερική,και όχι στήν Ευρώπη.Και η απόσταση ,δυστυχώς ,όλο και μεγαλώνει...
 
Re: Απάντηση: ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Σπύρος Σούρλας said:
Γνωρίζετε πολλούς επιστήμονες να έχουν ανακοινώσεις πρωτότυπες στο Science π.χ??/


Πρόχειρη δημοσίευση Ελλήνων στο Science αυτή τη στιγμή μου έρχεται μόνο μία. Η αρχική δημοσίευση της ομάδας Β.Α.Ν. Ως γνωστόν οι υπόλοιποι Έλληνες καθηγητές σεισμολογίας τους θεωρούν σκιτζήδες....

Μην τρελλαθούμε πάντως για το επίπεδο του science κι ας έχει τεράστιο impact factor. Έχει δημοσιεύσει και το γνωστό άρθρο για την ψυχρή σύντηξη.
 
Εγώ εχω υπ´όψιν μου τουλάχιστον δέκα ανακοινώσεις για τον καρκίνο τού νεφρού,που ηταν εντελώς πρωτότυπες.Μαλιστα πανω σε αυτές ανακαλύφθηκε και φάρμακο που θεραπευει τήν χρονια μυελογενή λευχαιμία,τήν πιό σπάνια απο τις λευχαιμίες.Και οι 10 ηταν απο τήν ομαδα του ογκολογικού τμηματος τής μασσαχουσέτης.Και απο έλληνες αποκλεισμένους απο την ιατρική αθηνών γιατί δεν ηταν παιδιά καθηγητών που κληρονόμησαν τίς έδρες.
 
Ως φοιτητης (ΤΕΙ Αθηνων) να πω και εγω την γνωμη μου....


Εγω ξερω οτι διαβαζα 4 μηνες για να περασω οσο πιο πολλα μαθηματα μπορω γιατι χρωσταω παρα πολλα (με δικη μου υπαιτιοτητα η μη) και πολυ απλα επειδη μερικοι θεωρησαν τον 'αγωνα δικαιο' και κλεισανε την σχολη. Φυσικα δεν ρωτησαν και εμας που σκοτωνομαστε να διαβαζουμε αντι να κολλαμε κοκκινες αφισες. Ποιοι ειναι αυτοι οι μερικοι:

Απο τους φοιτητες, οι παραταξεις του διασυρμου οπως τις αποκαλουμε εμεις, δηλαδη ακροαριστεροι και ακροδεξιοι. Ο λογος? Μα πολυ απλα, στην δικη μου σχολη απο τα 26 μελη της ΚΝΕ ο νεοτερος ειναι 26 ετων! Ετσι και περασει ο νομος, βαρεσανε διαλυση. Δεν θα υπαρχουν καν τετοια 'φαινομενα'.

Απο τους καθηγητες, κυριως οι αναπληρωματικοι, που φωναζουν γιατι δεν τους πληρωνουν καθε μηνα. Μην φανταστειτε οτι τους τα κλεβουν, απλα πληρωνονται αναδρομικα 2 φορες το ετος (ανα εξαμηνο). Φανταστειτε να παιρνατε 2 μισθους αλλα απο 25.000 ευρω. Ναι, χτυπιουνται γιατι θελουν να τα παιρνουν καθε μηνα. Αυτο τους πειραξε. Απο τους υπολοιπους, απλα οι χασομερηδες, σαν αυτους που πατανε στην σχολη μια-δυο στο εξαμηνο (ουκ ολιγοι) οι αυτους με κολλημενες βαλβιδες (πχ ενας μιλαει καθαρευουσα, ο αλλος ακουει φωνες, ο αλλος διδασκει μαθημα 2ρου εξαμηνου και οποιος δεν ειναι πτυχιο τον κοβει κτλ). Τα διακοσμητικα στοιχεια οπως τους λεμε.


Τελος, ποιοι φωναζουν για τις βασεις στα λυκεια? Δεν με ενδιαφερει. Παντα ημουν αδυναμος μαθητης (ακα βαριουμουν το διαβασμα). Δεν μου αρεσε ποτε το διαβασμα, πως να το κανουμε. Ολο 10-11 ημουν. Οταν εδινα πανελληνιες ομως ειπα οτι 1 μηνα (και ουτε μερα παραπανω, εγγυωμαι) θα διαβασω για να δωσω. Εβγαλα 17.2, εστι 16400 μορια περιπου. Περασα σε σχολη της Αθηνας που ηταν ο πρωταρχικος μου στοχος, αν και οχι σε αυτη που προτιμουσα, αλλα δεν παραπονιεμαι. Οποιος βγαζει κατω απο 10, να στρωθει να διαβασει. Δεν υπαρχουν αδυναμοι μαθητες, μονο ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ μαθητες. Και μου θελουν εισοδο στα πανεπιστημια. Ημαρτον, εδω μπηκα 4ος στην σχολη μου και εχω σοβαροτατο προβλημα γιατι δεν εχω σωστες βασεις απο το λυκειο. Οσοι μπηκαν κοντα στην βαση την εχουν ηδη παρατησει την σχολη. Που θελουν να μπουν και να κανουν τι χωρις να ξερουν που τους πανε τα 4?


Οσον αφορα τα ιδιωτικα πανεπιστημια, τοσο συναλλαγμα φευγει εξω, γιατι να μην γινουν εδω? Μιλησε κανεις για καταργηση η υποβιβασμο των δημοσιων? Αυριο το πρωι να ανοιξουν, εγω θα ειμαι ο πρωτος που θα παει εξαλλου, γιατι απο την σχολη μου πτυχιο δεν παιρνεις. Ειμαι 6ο εξαμηνο και τα 2 χαθηκαν απο καταληψεις.
 
Μόλις, ο αγνός υποστηρικτής τών καταλήψεων εδήλωσε στήν βουλή υπέρ τού άρθρου 16(αν δεν κανω λάθος),πού αφορά τα ιδιωτικά μή κερδοσκοπικά πανεπιστήμια.:D
Και αμέσως μετά ο κύριος Αλαβάνος βγαλμένος από τίς καλύτερες στιγμές τού Φώσκολου,σχεδόν κλαίγοντας ικέτευε τούς βουλευτές τού ΠΑΣΟΚ,να καταψηφίσουν τό άρθρο.:eek:
Ο μεν Παπανδρέου επανέρχεται στήν αρχική του γνώμη,αποδεικνύοντας ότι τόσες μέρες εβγαζε επαναστατικές κορώνες,ο δέ αλαβάνος αλλοιθωρίζει μπάς και αποσπάσει καμιά ψήφο απο το πασοκικό πλήθος.Ο πρώτος έχει χασει πιά τήν αξιοπιστία του με τα πήγαινε-έλα,και ο δευτερος σε λίγο θα αρχίσει τίς προτασεις για αντιδεξιό μέτωπο.Ειναι μετά να μήν παιζει μπάλα μόνος ο κωστάκης???:D