Κάποια μέλη έχουν αναφέρει ότι τους ζητήθηκε τηλεφωνικά
Το αναφέρει και στους τιμοκαταλόγους πως δύναται να το κάνει
Συμφωνώ ότι είναι φάουλ αλλά έτσι είναι
Πιστεύω πως μερίδα υπαλλήλων βέβαια λειτουργούν διαφορετικά από άλλους και είναι τζόκερ η κατάσταση
Τους λόγους δεν τους ξέρω, αλλά ειδικά στη πρωτοβάθμια εξυπηρέτηση, υπάρχουν υπάλληλοι όπου δεν πρέπει να ξέρουν ούτε τα κανάλια της Nova ποια είναι
Γι’αυτό και υπενθυμίζουμε ότι καλύτερο είναι να ρωτάνε στοχευμένα κάθε φορά στη σύναψη συμβάσεων και αν δεν συμφωνούν, να παίρνουν μέχρι να πετύχουν κάποιον που ξέρει τη δουλειά του