Nova EON TV / EON+

Αυτό που έγινε χθες το βράδυ στον αγώνα Άρης- Ολυμπιακός να μαυρίζει η οθόνη και να γράφει χώρις ίντερνετ ήταν απαράδεκτο και σημαίνει ότι οι σέρβερ δεν αντέχουν την πολλή πίεση.
Τί διαφημίζεται τότε να πάρετε και άλλους συνδρομητές αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους ήδη υπάρχοντες.
Επίσης σε συνομιλία με την εξυπηρέτηση πελατών με έβγαλαν τρελό ότι όλα καλά.
Δεν έχω κάτι άλλο να πω απλά δεν δίνουν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.
Εγώ τους το είπα στα μούτρα ότι πρέπει κάτι να κάνουν τους είπα για 4κ κανάλι μπας και βλέπουμε σε hd
 
Last edited:
Στα αθλητικά φαίνεται να είναι λίγο καλύτερος αλλά στα cinema και σε ταινίες γενικά δεν είναι τόσο smooth όσο ο TV bro
Τελικά και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ο Silk παίζει καλά και τις ταινίες.
Το μόνο αρνητικό ίσως κάποιες επιλογές που δεν έχει και ίσως το κάνουν λίγο δύσχρηστο κάποιες φορές μέχρι να το μάθεις
 
Στα αθλητικά φαίνεται να είναι λίγο καλύτερος αλλά στα cinema και σε ταινίες γενικά δεν είναι τόσο smooth όσο ο TV bro
Καλημερα , μια βοηθεια σε παρακαλω , εχω τον TV bro, μηπως μπορεις να μου πεις ποιες ρυθμισεις να κανω στον Silk για να παιζει καλυτερα? Εχω την εφαρμογη σε Nvidia Shield Pro.
 
Καλημερα , μια βοηθεια σε παρακαλω , εχω τον TV bro, μηπως μπορεις να μου πεις ποιες ρυθμισεις να κανω στον Silk για να παιζει καλυτερα? Εχω την εφαρμογη σε Nvidia Shield Pro.
Οι ρυθμίσεις που άλλαξα ουσιαστικά ήταν οι ρυθμίσεις της τηλεόρασης.
Όταν ήταν τα αθλητικά κανάλια είχα κλειστό το Motionflow Γιατί έβλεπα ότι έπαιζε καλύτερα.
Αντίστοιχα στα κινηματογραφικά κανάλια είχα το Motionflow ανοιχτό.
Motionflow το ονομάζει η Sony στη δικιά σου τηλεόραση δεν ξέρω πως το έχει σαν ονομασία.
 
  • Like
Reactions: gagan1967
Οι ρυθμίσεις που άλλαξα ουσιαστικά ήταν οι ρυθμίσεις της τηλεόρασης.
Όταν ήταν τα αθλητικά κανάλια είχα κλειστό το Motionflow Γιατί έβλεπα ότι έπαιζε καλύτερα.
Αντίστοιχα στα κινηματογραφικά κανάλια είχα το Motionflow ανοιχτό.
Motionflow το ονομάζει η Sony στη δικιά σου τηλεόραση δεν ξέρω πως το έχει σαν ονομασία.
Ευχαριστω πολυ!!!
 
  • Like
Reactions: Teo010
Τελικά και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ο Silk παίζει καλά και τις ταινίες.
Το μόνο αρνητικό ίσως κάποιες επιλογές που δεν έχει και ίσως το κάνουν λίγο δύσχρηστο κάποιες φορές μέχρι να το μάθεις
εχω βαλει ΟPERA browser και η μπαλα λιγο χανετε. ειναι καλυτερος σε αυτο το θεμα ο silk ή TV bro;
 
Εγώ που τον έβαλα στο box της wind τρώει κολλήματα..

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επιβεβαιωνω σερνεται, ενω η εφαρμογη στο ιδιο box δουλευει απροβληματιστα, σε εμενα τουλαχιστον.
 
εχω βαλει ΟPERA browser και η μπαλα λιγο χανετε. ειναι καλυτερος σε αυτο το θεμα ο silk ή TV bro;
Στα μάτια μου θεωρώ ότι ο silk είναι λίγο καλύτερος από το tv bro.
Σε εμένα που έχω τον Tv bro στον silk αναφέρει ότι έχω υπερβεί το όριο συσκευών. Θα πρέπει να περιμένω για να τον δοκιμάσω.
Θα πας στο site της Νόβα και θα τους γράψεις να σου διαγράψουν μια συσκευή
 
Μου κάνει εντύπωση γιατί βλέπω τα ματς (ντέρμπι Άρης....) από cast νόμιμα και δεν μου κολλάει ούτε μου βγάζει μαύρη οθόνη μήπως οι φίλοι που έχουν πρόβλημα είναι σε περιοχές που έτσι κι αλλιώς η nova δεν έχει καλό internet τίποτα νησιά η επαρχία και νομίζω είμαστε Αθήνα βλέπουμε καλά; Δηλαδή δικτυακό το θέμα;
 
Σκέφθηκα το MeCool (αντί του m box s) γιατί εάν θυμάμαι καλά το MeCool είναι πιστοποιημένο από NetFlix (που έχω λογαριασμό) για να δουλέψει σε 4Κ (νομίζω το m box s δεν είναι, αλλά ας με διορθώσουν κι εμένα τα παιδιά που σαφώς είναι πολύ καλύτερα ενημερωμένοι από εμένα)

Tο mi box s είναι και αυτό πιστοποιημένο τόσο σε netflix/youtube (4k) όσο και σε Amazon Prime (4k) και disney+(4k). Γενικά τα κάνει όλα και συμφέρει. Συν το ότι είναι πιο φτηνό από το mecool. Στο λέω γιατί το είχα

(Προσωπικά μου βγαλε 2-3 "προβληματάκια" που με ενοχλούσαν στο σετ άπ μου και αναγκάστηκα να το γυρίσω πίσω - η αγορά έγινε μέσω skroutz. Σκέφτομαι να πάω στο shield tv που όμως η τιμή του ξεφεύγει)

PS 8 εργάσιμες αφότου έδωσα το μηχάνημα στην skroutz μεταφορική (για επιστροφή χρημάτων) και ακόμα δεν έχω νέα τους για το που βρίσκεται το αίτημά μου..Aν κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα ας μου πει..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: kokkolis
Μου κάνει εντύπωση γιατί βλέπω τα ματς (ντέρμπι Άρης....) από cast νόμιμα και δεν μου κολλάει ούτε μου βγάζει μαύρη οθόνη μήπως οι φίλοι που έχουν πρόβλημα είναι σε περιοχές που έτσι κι αλλιώς η nova δεν έχει καλό internet τίποτα νησιά η επαρχία και νομίζω είμαστε Αθήνα βλέπουμε καλά; Δηλαδή δικτυακό το θέμα;
Δεν μιλάμε για cast από κινητό.... μιλάμε για τις επίσημες εφαρμογές στο ίδιο τους το box και σε Smart TV....τα πράγματα είναι άθλια έως τραγικά.....
 
Μα κανονικά το δικό μου έπρεπε να είναι χειρότερο.....
Στο κινητό παίζει σχετικά καλά και κατ'επέκτασιν και στην tv σε cast..... Εμείς μιλάμε για τις απευθείας εφαρμογές που έπρεπε να είναι καμπάνα.....
 
Να αλλάξω λίγο και εγω την συζήτηση με ενα ερώτημα για δυνατούς.
ΜΕ το τηλεχειριστήριο του ΕΟΝ έχετε εμπειρία?? ειναι και IR remote δλδ μπορει να χειρίζομαι και την TV με αυτο. ειναι το Νotus uc... αλλα δεν βρισκω πουθενα ενα manual.
Καπου στο νετ βρηκα οτι αλλαζει μεσω του app του, αλλα δεν βρηκα κατι. Αν το εχει βρει καποιος ειναι στο defult για Samsung τηλεοράσεις. Εγω θελω να για μια LG.
 
Στο κινητό παίζει σχετικά καλά και κατ'επέκτασιν και στην tv σε cast..... Εμείς μιλάμε για τις απευθείας εφαρμογές που έπρεπε να είναι καμπάνα.....
Σε εφαρμογη περασμενη σε wind vision box, που μου ειχε ξεμεινει, και δικτυο τηϛ wind με 50αρα γραμμη δεν εχω αντιμετωπισει σπασιματα, διακοπεϛ, μαυρεϛ οθονεϛ κλπ. Η ποιοτητα τηϛ εικοναϛ θα μπορουσε να ειναι καλυτερη χωριϛ να ειναι απαραδεκτη. Σε 55αρα jvc τηλεοραση τηϛ vestel που δεν τη λεϛ και τελεια...
 
Να αλλάξω λίγο και εγω την συζήτηση με ενα ερώτημα για δυνατούς.
ΜΕ το τηλεχειριστήριο του ΕΟΝ έχετε εμπειρία?? ειναι και IR remote δλδ μπορει να χειρίζομαι και την TV με αυτο. ειναι το Νotus uc... αλλα δεν βρισκω πουθενα ενα manual.
Καπου στο νετ βρηκα οτι αλλαζει μεσω του app του, αλλα δεν βρηκα κατι. Αν το εχει βρει καποιος ειναι στο defult για Samsung τηλεοράσεις. Εγω θελω να για μια LG.
 

Attachments

  • Like
Reactions: iceman509
Καλησπέρα,

αποφάσισα και εγώ να καταγράψω την εμπειρία μου, για να με συμβουλεύσει όποιος γνωρίζει πως να προχωρήσω από εδώ και πέρα, καθότι έχω απελπιστεί πια με τη NOVA τελείως.

Λοιπόν εν τάχει στις 02/08 έκανα αίτηση φορητότητας από ΟΤΕ σε ΝΟVA. Να σημειώσω ότι έχω FTTH εδώ και δύο χρόνια από τον ΟΤΕ. Δυστυχώς αμέλησα και στην αίτηση δεν τίκαρα την επιλογή ότι μπορώ να υπαναχωρήσω μέχρι να ενεργοποιηθεί η συνδεσή μου άρα ισχύει το 14ήμερο.

Στις 24/08 έστειλα αίτηση υπαναχώρησης στη ΝΟVA, την οποία επαναπροώθησα στο αρμόδιο τμήμα στις 29/08.

Στις 07/09 σταμάτησα να έχω υπηρεσίες και ο ΟΤΕ με ενήμέρωσε ότι η ΝΟVA προωθεί την φορητότητα.

Στις 10/09 με κάλεσε αισίως η ΝΟVA για να με ενημερώσει ότι έχει παρέλθει το 14ήμερο, οπότε αν επιμείνω στην υπαναχωρησή μου, θα χρεωθώ με τέλη διακοπής. Η NOVA έκανε μόλις 17 ημέρες για να με ενημερώσει ότι δεν μπορώ να υπαχωρήσω και ενώ είχε προωθήσει την φορητότητα ηδη!

Κάλεσα στις 12/09 για να προγραμματίσω ραντεβού απο εξωτερικό συνεργείο της NOVA για να ολοκληρώσει την φορητότητα. Στο ενδιάμεσο είχα καλέσει επανειλημμένα στη NOVA και με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα έχω υπηρεσίες αφότου έρθει το συνεργείο.

Στις 21/09 ήρθε το συνεργείο της NOVA, φυσικά δεν είχε διαθέσιμο ραντεβού νωρίτερα καθότι δεν έχει δικά της συνεργεία αλλά συνεργάζεται με εργολάβους οι οποίοι μάλιστα αλλάζουν ανα περιοχή. Φυσικά, δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη φορητότητα και ότι εμφανίζει συστημικό πρόβλημα η γραμμή.

Κάλεσα στον ΟΤΕ γιατί παρατήρησα ότι στο foritotia.gr η γραμμή μου εμφανίζεται ακόμα να είναι στον ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι εκκρεμεί εδώ και 10 ημέρες αναμονή απάντησης παρόχου το οποίο δεν έχει απαντηθεί από την NOVA και για αυτό το λόγο η γραμμή μου παραμένει ακόμα στον ΟΤΕ!

Ενημέρωσα έξαλλος τη ΝΟVA για την ενημέρωση απο ΟΤΕ και με ενημέρωσαν ότι προωθούν την πληροφορία στο αρμόδιο τμήμα το οποίο κοιτάει την βλάβη μου.

Συνοπτικά, είμαι εδώ και 15 ημέρες χωρίς υπηρεσία για μια απλή φορητότητα διότι η ΝΟVA αδυνατεί να προσφέρει ένα minimum επίπεδο ποιότητας εξυπηρέτησης.

Σήμερα, κατέθεσα και ηλεκτρονικά καταγγελία στην ΕΕΤ και περιμένω να δω τι θα συμβεί από εδώ και πέρα.

Δυστυχώς, ο μέσος πολίτης είναι ανυπεράσπιστος στην κάκιστη προσφερόμενη εξυπηρέτηση και είναι αδύνατο να λάβεις μια στοιχειοθετήμενη απάντηση από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της NOVA.

Aν κάποιος έχει να δώσει κάποια συμβουλή για τα επόμενα βηματά μου, είναι καλοδεχούμενη.

Ευχαριστώ πολύ και απολογούμαι για το μακροσκελές μηνυμά μου.
 
  • Like
Reactions: seaman13