Nova EON TV / EON+

Και εμένα με είχαν χρεώσεις το extra.
Εγώ τους είπα δεν το ήθελα και όντως δεν το είχα δουλέψει. Είπαν θα γίνει πίστωση.
 
Καλησπέρα σε όλους, έχω το smart box της EON και εδώ και τουλάχιστον ένα δίωρο τα περισσότερα κανάλια (όπως όλα τα novasports + novacinema 2, 3, 4) δεν παίζουν (για την ακρίβεια παίζουν 1 frame κάθε 30-40 seconds). Σε φορητή συσκευή παίζουν, στο boxάκι όχι. Αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα?
 
Καλησπέρα σε όλους, έχω το smart box της EON και εδώ και τουλάχιστον ένα δίωρο τα περισσότερα κανάλια (όπως όλα τα novasports + novacinema 2, 3, 4) δεν παίζουν (για την ακρίβεια παίζουν 1 frame κάθε 30-40 seconds). Σε φορητή συσκευή παίζουν, στο boxάκι όχι. Αντιμετωπίζει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα?

Επιβεβαιώνω, μία από τα ίδια στο Shield που έχω περασμένη την εφαρμογή! Πρώτη φορά κάτι τέτοιο....
 
Επιβεβαιώνω, μία από τα ίδια στο Shield που έχω περασμένη την εφαρμογή! Πρώτη φορά κάτι τέτοιο....
Τουλάχιστον, δεν είμαι ο μόνος :)

Προφανώς έχουν θέμα με τους stream servers από τους οποίους παίζουν συγκεκριμένα κανάλια σε μεγάλη οθόνη.
 
Θα επαναλαβω μια ερωτηση επειδη θέλω να είμαι οσο πιο σίγουρος γίνεται μήπως και αλλαξε κάτι.
Αν σε φουλ δορυφορικο πακετο (μονο δορυφορικο με nova go extra) συνδεθω στο eon με φορητη συσκευη αυτό έχει την οποιαδήποτε χρεωση ή μπορεί να σημαίνει αλλαγη ή ανανεωση του συμβολαιου;

Επειδή δεν είναι στο ονομα μου δεν μπορώ να παρω τηλέφωνο για λεπτομέρειες
 
Θα επαναλαβω μια ερωτηση επειδη θέλω να είμαι οσο πιο σίγουρος γίνεται μήπως και αλλαξε κάτι.
Αν σε φουλ δορυφορικο πακετο (μονο δορυφορικο με nova go extra) συνδεθω στο eon με φορητη συσκευη αυτό έχει την οποιαδήποτε χρεωση ή μπορεί να σημαίνει αλλαγη ή ανανεωση του συμβολαιου;

Επειδή δεν είναι στο ονομα μου δεν μπορώ να παρω τηλέφωνο για λεπτομέρειες

Το λες στο άτομο που έχει την συνδρομή και παίρνει να ρωτήσει ?
Ρε παιδιά, σοβαρά τώρα ?
Και να σου πω εγω ή οποιοσδήποτε άλλος "όχι, δεν αλλάζει κάτι αν το κάνεις". Και είμαστε λάθος και σε πάρουμε στο λαιμό μας ?

Για αυτό είναι η εξυπηρέτηση πελατών.
 
Δηλαδή αν είσαι αναλογη περιπτωση δεν εχεις αποψη και θα παρεις στον λαιμό σου καποιον;
Σοβαρα τωρα;
 
Δηλαδή αν είσαι αναλογη περιπτωση δεν εχεις αποψη και θα παρεις στον λαιμό σου καποιον;
Σοβαρα τωρα;

Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει, αλλά σε πολλούς λένε διαφορετικά πράγματα.
Οπότε... αν είσαι έξυπνος, και θες να είσαι διασφαλισμένος όσο γίνεται, παίρνεις τηλ... έτσι αν σου πουν Χ και κάνουν Ψ, έχεις την ηχογράφηση της κλήσης για να βρείς το δίκιο σου.

Just saying...

Και την ανόητη έμμεση ειρωνία με την επανάληψη του "σοβαρά τώρα"... πολύ δυνατή κίνηση! hats off to you!
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλει απαντηση με το δικο σου στυλ. Κατα τα αλλα εφοσον δεν εχεις αποψη ειπες να γραψεις κατι έτσι για να ασχοληθουν μαζι σου.

Αν καποιος είναι σε αναλογη περιπτωση και εχει αποψη μπορεί να απαντησει ξεκάθαρα επειδή προφανώς θα ισχύει το ίδιο. Αν οχι μπορεί να πει ισως να είναι ετσι οποτε δεν με με παιρνει στο λαιμο του, δεν γνωριζω κτλ αλλά δεν υπάρχει λογος να το παιζει κανεις μυαλοπωλης
 
Θα επαναλαβω μια ερωτηση επειδη θέλω να είμαι οσο πιο σίγουρος γίνεται μήπως και αλλαξε κάτι.
Αν σε φουλ δορυφορικο πακετο (μονο δορυφορικο με nova go extra) συνδεθω στο eon με φορητη συσκευη αυτό έχει την οποιαδήποτε χρεωση ή μπορεί να σημαίνει αλλαγη ή ανανεωση του συμβολαιου;

Επειδή δεν είναι στο ονομα μου δεν μπορώ να παρω τηλέφωνο για λεπτομέρειες
Όπου είχες nova go έχεις πλέον eon ο μόνος περιορισμός είναι ότι μπορείς να διαγράψεις μια φορητή συσκευή κάθε 30 ημέρες μέσα
από την εφαρμογή nova my account.
Χρησιμοποίησε τους υφιστάμενους Nova GO κωδικούς σου στην ΕΟΝ πλατφόρμα. Αν δεν τους θυμάσαι, πήγαινε στο Nova My Account και δημιούργησε καινούριους που θα χρησιμοποιήσεις μόνο για την υπηρεσία ΕΟΝ, αν πριν δεν είχε χρέωση δεν έχεις και τώρα.
Επειδή έχεις το nova go extra οι διαθέσιμες συσκευές που μπορείς να βλέπεις είναι τέσσερις.
 
  • Like
Reactions: manthes
Πάλι τα ίδια και σε μένα στο star και novasports1 :mad:
Χάνει καρέ.

Βγάλε το βίντεο.
Πάρε τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών, δήλωσε βλάβη.

Δεν θα λυθεί μόνο του, οποιαδήποτε και αν είναι η πηγή του προβλήματος.
 
Έχοντας και ΕΟΝ+ και Cosmote σε smart tv και με 100 γραμμή, επιβεβαιώνω ότι: Έβλεπα σήμερα στο Cosmote 3 Ολυμπιακό και δεν βλέπονταν και ο Ολυμπιακός και ο αγώνας. Σαν να έβλεπα sd εικόνα, με φουλ artifacts. Σίγουρα δεν φταίει η τηλεόραση ή η γραμμή. ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ.
 
Last edited by a moderator:
Έχοντας και ΕΟΝ+ και Cosmote σε smart tv και με 100 γραμμή, επιβεβαιώνω ότι: Έβλεπα σήμερα στο Cosmote 3 Ολυμπιακό και δεν βλέπονταν και ο Ολυμπιακός και ο αγώνας. Σαν να έβλεπα sd εικόνα, με φουλ artifacts. Σίγουρα δεν φταίει η τηλεόραση ή η γραμμή. Για αυτό τι έχουν να πουν τα fun boys της Cosmote;

Ότι με τον τρόπο που εκφράζεσαι θα βρεθείς σε πρόωρες διακοπούλες.
 
Ότι με τον τρόπο που εκφράζεσαι θα βρεθείς σε πρόωρες διακοπούλες.
Αγαπητέ, εδώ και ένα μήνα άνοιξε η υπηρεσία και το μόνο που διαβάζουμε είναι: τώρα δεν παίζει το τάδε κανάλι, χθες δεν έπαιξε εκείνο. Από πληροφορίες μηδέν. Δεν νομίζω ότι προάγει την αναζήτηση και διαμοίραση πληροφοριών και εντυπώσεων. Ας πάρουν τηλέφωνο στην εταιρία, ας στείλουν email, ας γράψουν ρε αδερφέ στην τεχνική υποστήριξη της εταιρίας που υπάρχει εδώ μέσα. Τα ίδια και τα ίδια. Τα ίδια δεν πέρασε και η Cosmote ο κολοσσός στην έναρξη; Το Netflix καλύτερα πήγε στην αρχή; Έλεος πχια που λένε και οι μορφωμένοι.
Όσο για τις διακοπούλες και το έντονο κόκκινο κεφαλαίο Σοβαρέψου, που είναι σαν να φωνάζεις, είμαι εδώ μέσα από το 2007 και ως επί το πλείστον διαβάζω και μεταφέρω πληροφορίες, απορίες και εντυπώσεις. Ουδέποτε προκάλεσα διενέξεις! Αλλά τις διακοπές τις χρειάζομαι, τις πληρώνεις;
Άντε καληνύχτα!
 
Παιδιά, όταν υπάρχει πρόβλημα, για να συννενοούμαστε, γράψτε, βλέπω από τον τάδε πάροχο, η γραμμή μου έχει αυτά τα στατιστικά και υπάρχει πρόβλημα είτε συνεχόμενα είτε σε συγκεκριμένες μεταδόσεις.
Μπορεί να φταίνε τα πάντα, από τη διασύνδεση του παρόχου, η γραμμή, οι servers της nova.

Εάν παρατηρείτε πολλοί, ανεξαρτήτως παρόχου πρόβλημα ταυτόχρονα προφανώς και φταίει ο πάροχος υπηρεσίας, η nova. Εάν συμβαίνει αυτό, να είστε αρκετά σίγουροι πως θα το γνωρίζουν. Η υπηρεσία είναι unicast, σε πολλές ταυτόχρονες προβολές απαιτεί μεγάλα rates και θα βλέπουν στην εποπτεία δικτύου links να πιτάρουν.
 
  • Like
Reactions: sgatz and johnkout7
Αγαπητέ, εδώ και ένα μήνα άνοιξε η υπηρεσία και το μόνο που διαβάζουμε είναι: τώρα δεν παίζει το τάδε κανάλι, χθες δεν έπαιξε εκείνο. Από πληροφορίες μηδέν. Δεν νομίζω ότι προάγει την αναζήτηση και διαμοίραση πληροφοριών και εντυπώσεων. Ας πάρουν τηλέφωνο στην εταιρία, ας στείλουν email, ας γράψουν ρε αδερφέ στην τεχνική υποστήριξη της εταιρίας που υπάρχει εδώ μέσα. Τα ίδια και τα ίδια. Τα ίδια δεν πέρασε και η Cosmote ο κολοσσός στην έναρξη; Το Netflix καλύτερα πήγε στην αρχή; Έλεος πχια που λένε και οι μορφωμένοι.
Όσο για τις διακοπούλες και το έντονο κόκκινο κεφαλαίο Σοβαρέψου, που είναι σαν να φωνάζεις, είμαι εδώ μέσα από το 2007 και ως επί το πλείστον διαβάζω και μεταφέρω πληροφορίες, απορίες και εντυπώσεις. Ουδέποτε προκάλεσα διενέξεις! Αλλά τις διακοπές τις χρειάζομαι, τις πληρώνεις;
Άντε καληνύχτα!

Προσθέτει πληροφορία το "Nα δούμε τι θα πείτε τώρα τα cosmote fanboys ?" γιατί μόνο αφορμή για τσακωμούς μπορεί να είναι αυτό.

Όταν σταματήσετε να βλέπετε σαν στρατόπεδα τους πελάτες των εταιριών, θα είναι ΠΟΛΥ καλύτερα και για εσάς τα πράγματα.

Μεμονωμένα προβλήματα πάντα θα έχει ο κάθε πάροχος που έχει να κάνει με ιντερνετικές ή δορυφορικές υπηρεσίες. Είναι στην φύση της τεχνολογίας.
Το γενικευμένο πρόβλημα, εμπιστεύσου με, ΔΕΝ χρειάζεται να τους το πούμε. Το βλέπουν ακόμα και οι πιο ανίκανοι τεχνικοί στο τμήμα monitoring.

Στα υπόλοιπα, το post του @anderm παραπάνω τα καλύπτει όλα τέλεια.
 
Εγώ βλέπω από δίκτυο vodafone 50 vdsl και θέαση απο το box.
Να φταίει ο πάροχος που συγκεκριμένα κανάλια δεν παίζουν σωστά; Δεν μιλάμε για χαμηλό bitrate που δείχνει πιθανό congestion αλλά σπασίματα στην εικόνα. Σε αντίστοιχα παράπονα στο thread του official support λένε πως δεν υπάρχει θέμα με την υπηρεσία. Άρα είμαστε οκ για αυτούς. Και πριν απο μέρες που υπήρχε το ίδιο πρόβλημα αλλά και σε επιπλέον κανάλια διορθώθηκε ξαφνικά σε όλους. Δεν ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους. Αν πχ η nova δεν μπορεί να το υποστηρίξει σωστά σε άλλα δίκτυα να μας το πει και να μας γυρίσει σε δορυφορικό. Αλλιώς ας βρουν τι φταίει και να το διορθώσουν ;)