Nova EON TV / EON+

Ηρεμία παιδιά...δεν φταίει η IPTV...οι υπόλοιπες streaming υπηρεσίες πετάνε... Η Nova φταίει που αντί να δημιουργήσει μια καινούρια IPTV υπηρεσία όπως η Cosmote, δική της και ανεξάρτητη, πάτησε πάνω στην "έτοιμη" ΕΟΝ των βαλκανικών χωρών με την άθλια εικόνα.....
 
Τελεια. Ευχαριστώ.

Επίσης, ένα θεμα που εχω, το control της TV μου «επιρεαζει» το box. Οταν πατάω channel-up αλλάζει profil !
Δοκιμασε αν έχει διαφορετικό κωδικό για την εταιρία της τηλεόρασης σου.
Το τηλεκοντρόλ είναι συνδεδεμένο με το Smart Box με Bluetooth; Αν όχι, σύνδεσε το (απο την ΕΟΝ πας ρυθμίσεις > τηλεχειριστήριο)
 
Παιδιά μην το γράφετε σε αυτό το νήμα για το Novasports Prime....στην υποστήριξη της Nova γράψτε το μπας και........ ΥΓ: Ευτυχώς που αύριο ΑΕΚ και το ντέρμπι τα έχει η Cosmote... Ευτυχώς..... Αλλιώς θα έφευγαν ΕΟΝ box από τα μπαλκόνια.....
Και να γράψουμε στην υποστήριξη της νοβα τι; Τα μηνύματα μας σβήνουν. Εγώ δεν ξανά ασχολουμαι ας κάνουν ότι θέλουν. 2022 και βλεπουμε χειρότερα και απο νοβα το 2010. Από εδώ και περα θα λέω τα χειρότερα σε όλους γι αυτούς (αυτοί επέλεξαν αυτό τον δρόμο). Έχει καταντήσει γελοίο όλο αυτό που συμβαίνει.
 
Έγραψα και εγώ για τα προβλήματα στην εικόνα και τα μαυρίσματα που κάνει εκεί που βλέπεις στα καλά καθούμενα με 100αρα γραμμή ΟΤΕ , και με βγάλανε ότι έχει πρόβλημα το Ίντερνετ και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από αυτούς , όποτε βλέπουμε μια αντιμετώπιση δυο ταχυτήτων ,να πω ότι έχω ταυτόχρονα και ΟΤΕ τβ που εδώ και δυο χρόνια δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό , σε κολλήματα και έπαιζε και πολύ σταθερά και σε 24αρα γραμμή πριν την αναβάθμιση σε 100αρα. Το εον μέσω mi box όπως και το ΟΤΕ τβ.
 
Τώρα που αγόρασε την WIND, θα πάρει την τεχνολογική πλατφόρμα της WIND Vision και θα μετακομίσει εκεί όλα τα κανάλια οπότε θα γίνουν όλα σούπερ!!!
Θόλωμα στο Rewind και στο Fast forward σε "Catch-upTV/Cloud Recording" και περίμενε και μερικά δευτερόλεπτα να ξεθολώσει η εικόνα...
Ουσιαστικά η τεχνολογική λύση που χρησιμοποιεί η "WIND Vision" είναι φτιαγμένη για να ανταποκρίνεται καλά στις μικρές οθόνες των φορητών συσκευών (και μέχρι 32αρες HDTV), παρά σε 4K Smart TVs!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Kirikosgeorgas
Τώρα που αγόρασε την WIND, θα πάρει την τεχνολογική πλατφόρμα της WIND Vision και θα μετακομίσει εκεί όλα τα κανάλια οπότε θα γίνουν όλα σούπερ!!!
Θόλωμα στο Rewind και στο Fast forward σε "Catch-upTV/Cloud Recording" και περίμενε και μερικά δευτερόλεπτα να ξεθολώσει η εικόνα...
Δε ξέρω αν το εννοείς ή αν το λες ειρωνικά😂
 
Τώρα τη φάγαμε στη μάπα για δυο χρόνια
Τουλάχιστον παίζει καλά το Disney Junior και επικρατεί ηρεμία στο σπίτι
Τελικά, μόνο ΟΤΕ.Ακριβός ξε-ακριβός, τουλάχιστον από ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτηση είναι έτη φωτός μπροστά
 
Και να γράψουμε στην υποστήριξη της νοβα τι; Τα μηνύματα μας σβήνουν. Εγώ δεν ξανά ασχολουμαι ας κάνουν ότι θέλουν. 2022 και βλεπουμε χειρότερα και απο νοβα το 2010. Από εδώ και περα θα λέω τα χειρότερα σε όλους γι αυτούς (αυτοί επέλεξαν αυτό τον δρόμο). Έχει καταντήσει γελοίο όλο αυτό που συμβαίνει.
Δεν τα σβήνει η Nova....τα σβήνουν κάποιοι νεόκοποι δημοκράτες διαχειριστές του site -που άλλοι ίδρυσαν και κάποιοι άλλοι στήριξαν- που δεν τους αρέσει η ΚΟΣΜΙΑ κριτική....
 
  • Like
Reactions: kostthem
Δεν τα σβήνει η Nova....τα σβήνουν κάποιοι νεόκοποι δημοκράτες διαχειριστές του site -που άλλοι ίδρυσαν και κάποιοι άλλοι στήριξαν- που δεν τους αρέσει η ΚΟΣΜΙΑ κριτική....
Εντάξει αν επιθυμούν να τους χαϊδεύουμε τα αυτιά ενώ αυτό που συμβαίνει στην πλατφόρμα είναι τραγικό και τραγικότερη ειναι η εξυπηρέτηση τους τι να πω.
 
Εντάξει αν επιθυμούν να τους χαϊδεύουμε τα αυτιά ενώ αυτό που συμβαίνει στην πλατφόρμα είναι τραγικό και τραγικότερη ειναι η εξυπηρέτηση τους τι να πω.
Δε ξέρω αν έχουν άγνοια στο technical support η απλά εθελοτυφλούν
Ότι κι αν ισχύει, είναι ντροπή για το μέγεθος της εταιρείας και τη νέα εικόνα που προσπαθεί να πλασάρει
Κάποιος από το management να το δει το θέμα γιατί θα ψάχνονται σε λίγους μήνες
Πολύ bad publicity
 
Δε ξέρω αν έχουν άγνοια στο technical support η απλά εθελοτυφλούν
Ότι κι αν ισχύει, είναι ντροπή για το μέγεθος της εταιρείας και τη νέα εικόνα που προσπαθεί να πλασάρει
Κάποιος από το management να το δει το θέμα γιατί θα ψάχνονται σε λίγους μήνες
Πολύ bad publicity
Μα το θέμα είναι ότι σίγουρα το ξέρουν. Καποιοι απο το management δίνουν τις εντολές να μας βγάζουν τρελους εκεί είναι το χειροτερο.
 
Σπασιματα σήμερα εμφανίστηκαν και στο Eurosport 2. Άρα αυτή τη στιγμή novasports prime και Eurosport 2 έχουν σπασίματα. Αντί να φτιάχνονται χαλάνε και αλλα...
 
Σπασιματα σήμερα εμφανίστηκαν και στο Eurosport 2. Άρα αυτή τη στιγμή novasports prime και Eurosport 2 έχουν σπασίματα. Αντί να φτιάχνονται χαλάνε και αλλα...
Το Eurosport πρέπει να έφτιαξε...
 
Το Eurosport πρέπει να έφτιαξε...
Κάποιο θεματάκια πρέπει να έχει ακόμα
Γιατί το catch up των τελευταίων δυο ημερών δεν δείχνει μικρογραφίες προεπισκόπησης
Μπορεί να κάνουν διορθώσεις
 
Κάποιο θεματάκια πρέπει να έχει ακόμα
Γιατί το catch up των τελευταίων δυο ημερών δεν δείχνει μικρογραφίες προεπισκόπησης
Μπορεί να κάνουν διορθώσεις
Το κάνει που και που... μετά ξεκολλάει.. δεν είναι αυτό....
 
Για να μην έχετε και οι λοιποί φίλοι αυταπάτες
Να σας ενημερώσω πως είπα να στείλω σήμερα και στο support της Nova εδώ μέσα τα προβλήματα/παράπονα/απορίες που έχουμε συζητήσει κατά καιρούς, οπως κο τος φωτογραφίες που είχα ανεβάσει και εδώ.
Περιμένοντας μια πιο εξειδικευμένη εξυπηρέτηση, καθώς θεώρησα ότι διαβάζοντας οι υπεύθυνοι τα σχόλια εδώ, θα είχαν μια πιο σφαιρική αντίληψη των θεμάτων.
Έλαβα την απάντηση «θα υπάρξει αντίστοιχη ενημέρωση» και «το ΕΟΝ smart box προς το παρόν συνδέεται μόνο με καλώδιο ethernet»
Για το τελευταίο θα θυμάστε κάποιοι πως μίλησα προσωπικά με δυο άτομα τηλεφωνικά όπου με ενημέρωσαν ότι γίνεται κατόπιν χρέωσης και αποστολής τεχνικού στην οικία και λέγοντας να μάθω πληροφοριακά το κόστος μαθαίνω ότι τελικά δεν( ; ) γίνεται
 
Αν μπορεί κάποιος να ελέγξει το STAR να επιβεβαιώσει αν είναι γενικό η μεμονωμένο
Γιατί εγώ μόλις το γύρισα στην επίγεια γιατί ζαλίστηκα από το πέρα δώθε
 
Αν μπορεί κάποιος να ελέγξει το STAR να επιβεβαιώσει αν είναι γενικό η μεμονωμένο
Γιατί εγώ μόλις το γύρισα στην επίγεια γιατί ζαλίστηκα από το πέρα δώθε
Το star ανεκαθεν ειχε προβλημα δεν φτιαχτηκε ποτε. Επισης το ιδιο θεμα υπαρχει και στο δορυφορικο( δεν ειναι μονο της eon εφαρμογης το προβλημα) . Δεν θα φτιαχτει ποτε μην ελπιζεις πολλα δυστυχως. Σε καποια προγραμματα του καναλιου το προβλημα ειναι μεγαλυτερο ενω σε αλλα λιγοτερο. Αυτο δεν ξερω πως δικαιολογειται.
 
  • Like
Reactions: Etherovamon
Το star ανεκαθεν ειχε προβλημα δεν φτιαχτηκε ποτε. Επισης το ιδιο θεμα υπαρχει και στο δορυφορικο( δεν ειναι μονο της eon εφαρμογης το προβλημα) . Δεν θα φτιαχτει ποτε μην ελπιζεις πολλα δυστυχως. Σε καποια προγραμματα του καναλιου το προβλημα ειναι μεγαλυτερο ενω σε αλλα λιγοτερο. Αυτο δεν ξερω πως δικαιολογειται.
Τουλάχιστον επιβεβαιώνω και από άλλον ότι έχει πρόβλημα γιατί θα τρελαθούμε στο τέλος.
Όπως τα λες, από την αρχή το έχει αυτό το πρόβλημα.Έχω την αίσθηση ότι υπήρξε μια βελτίωση τις δυο τελευταίες εβδομάδες του Δεκεμβρίου, αλλά μπορεί να είναι και η ιδέα μου γιατί δεν κρατάω και log για το ποτε βλέπω ποιο κανάλι.Αν και με αυτούς που μπλέξαμε χρειάζεται μου φαίνεται για να αποδείξουμε τα προφανή.Και δεν έχω καταλάβει υπό ποιες συνθήκες το εμφανίζει.Το μόνο που παρατήρησα είναι πως όταν εμφανίζεται το πρόβλημα, είναι πιο έντονο στις γρήγορες αλλαγές κάδρου
 
  • Like
Reactions: whiteMan