Καλησπέρα να ενημερώσω ότι κάλεσα μόλις στην Nova, πάτησα το 'ένα' που είναι το τμήμα σχετικά με την απώλεια του Mega και τις πληροφορίες για την σύνδεση του.
Τους ανέφερα ότι έχω το παλιό Box και δεν μπορώ να βάλω κεραία, με έβαλε σε αναμονή λίγα λεπτά και μου απάντησε ένας άλλος εκπρόσωπος, μου ζήτησε απλά τα στοιχεία μου και μου ανέφερε ότι εντός δύο εργάσιμων ημερών, θα έρθει μήνυμα να πάω να παραλάβω το καινούργιο Box από κατάστημα (μου έδωσαν και την επιλογή του κούριερ)
Δεν έκανα κάποια ανανέωση συμβολαίου.