Σαφώς και πρόκειται για παραπλανητική διαφήμιση, που προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την αμάθεια της πλειοψηφίας του πληθυσμού. Επιπλέον, υποτιμά τη νοημοσύνη μας, αφού ο "πωλητής" απαντά στον "πελάτη" περίπου ως σα να μιλάει σε κάποιον... χαζούλη.
Όπως όλες οι διαφημίσεις που βλέπουμε!
Έχετε δεί αυτή της 1nter@m3ric@n με το "κλάμα", όταν έρχεται η ασφάλεια του αυτοκινήτου?
Λέει "156 ευρώ" (εξάμηνο).
Και από κάτω τρέχουν γράμματα: "Ενδεικτική τιμή για: Aυτοκίνητο 1000cc, δεκαετίας, χωρίς ατύχημα, στο νομό Αττικής"
Πόσα τέτοια υπάρχουν?
Όχι δεν το είπε.
Αναφέρομαι απλά στό τρόπο που οι επιχειρήσεις (μέσω των διαφημίσεων), προσπαθούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους σ' εμάς, τους βλάκες, άσχετους, ή μη γνωρίζοντες.
Γιατί φαίνεται ότι, όλες οι διαφημιστικές (που φτιάχνουν τις διαφημίσεις που στη συνέχεια εγκρίνονται απ' τις επιχειρήσεις), έχουν θεωρήσει ότι το "target group" στην Ελλάδα είναι βλάκες, άσχετοι ή, μη γνωρίζοντες.
Είναι η εύκολη λύση και η πεπατημένη για τις επιχειρήσεις.
Πχ. όπως, το "λεφτά υπάρχουν".
Πάντως τις τελευταίες 2-3 μέρες, η διαφήμιση προβάλεται σε ριπές.
Χθες πχ, την ώρα που έπαιζε το φιλικό ΟΣΦΠ-Ερυθρός Αστέρας, η διαφήμιση έπαιζε 3 φορές, μετά άλλη διαφήμιση, μετά άντε πάλι 3 φορές κλπ.
Πρέπει να έπαιξε 20+ φορές συνολικά στα pre-game, ημίχρονο και post-game...