NOVA vs Cosmote TV

Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Από την στιγμή που αρκετός κόσμος αγόρασε την εφημερίδα ''Πρώτο Θέμα'' ώστε να δει το ματς μέσω laptop,tablets ή smartphones θεωρώ ότι ήταν παλινωδία (που επιβάρυνε κατά πολύ το σύστημα σήμερα)

Και είχαν ενδείξεις ότι η υπηρεσία δεν αντέχει,από το αντίστοιχο πρόβλημα που είχε εμφανιστεί στο ματς Ολυμπιακός-Ατλέτικο Μαδρίτης oπου το NovaGo έπεσε για ένα 30λεπτο.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Σε λιγο θα παρουσιαστει στο forum οτι δεν εγινε και τιποτα...Μιλαμε για προιον που προσφερεται και διαφημιζεται ευρεως στο καταναλωτικο κοινο, ενω απο τα οσα αναφερονται γνωριζαν οτι δεν αντεχει η υπηρεσια...Το λογο πρεπει να εχει η ενωση καταναλωτων και για την εφημεριδα και για το συνδρομητικο.Δεν ειναι ολα αθωα και ωραια
 
Απάντηση: NOVA vs ΟΤΕ TV

Σοβαρευτείτε λίγο, πως θα διαμαρτυρηθείτε στην ένωση καταναλωτών για κάτι ΔΩΡΕΑΝ; Το κουπόνι στην εφημερίδα είναι ΔΩΡΕΑΝ, είναι προστιθέμενη αξία σε όσους αγοράζουν την εφημερίδα έτσι κι αλλιώς. Αν εσείς αγοράσατε την εφημερίδα μόνο για το κουπόνι, κακό του κεφαλιού σας.
Οι μόνοι που δικαιούνται να διαμαρτύρονται είναι οι κανονικοί συνδρομητές του πακέτου ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ έγιναν συνδρομητές εξ' αιτίας του Nova Go. Αν δηλαδή ανανέωσαν συνδρομή ή έγιναν νέοι συνδρομητές με βάση τη δυνατότητα NovaGo. Διαφορετικά, και σε αυτούς είναι μία δωρεάν προστιθέμενη αξία.

ΥΓ: Σε λίγο θα διαμαρτύρεστε γιατί το DVD που δίνει η εφημερίδα έχει χάλια εικόνα ...
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Αύξηση εσόδων και συνδρομητών για το Pay TV


Στο υψηλότερο νούμερο όλων των εποχών, στα 920 εκατομμύρια, αναμένεται να φτάσει ο αριθμός των συνδρομητών τηλεοπτικών υπηρεσιών στο τέλος του 2014, με τα έσοδα του τομέα να ξεπερνούν τα 270 δισεκατομμύρια ευρώ, σε παγκόσμια κλίμακα. Την ίδια ώρα στην Ελλάδα η μάχη για την επικράτηση στο χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης εντείνεται ολοένα και περισσότερο, καθώς οι δυο μονομάχοι nova και OTE TV, τοποθετούνται για την επόμενη χρονιά, η οποία θα κρίνει το “παιχνίδι”.

Η ελληνική αγορά συνδρομητικής αποκτά νέα χαρακτηριστικά και η κεφαλαιακή επάρκεια των εμπλεκομένων στο παιχνίδι (ΟΤΕ, Deutsche Telekom, vodafone, Wind) διαμορφώνει νέα δεδομένα παρά την οικονομική κρίση που πλήττει τη συνδρομητική βάση.

Ραγδαία ανάπτυξη παγκοσμίως

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ABI Research, τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα και η αύξηση της παροχής καναλιών HD αποτελούν τις βασικές αιτίες για την αύξηση των συνδρομών παγκοσμίως -επισημαίνεται ότι αυτά αποτελούν και τα βασικά θέλγητρα και για τους έλληνες τηλεθεατές- ενώ ιδιαίτερα ενθαρρυντικές είναι οι εκτιμήσεις της εταιρείας και για το μέλλον της συνδρομητικής, καθώς εκτιμάται ότι τα έσοδα παγκοσμίως, θα εκτιναχθούν στα 323 δισεκατομμύρια δολάρια στην επόμενη 5ετία και οι συνδρομητές θα ξεπαράσουν το 1 δισεκατομμύριο.

Όπως φαίνεται από την έρευνα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών παίζει και η IPTV -της οποίας το μερίδιο αυξήθηκε κατά 1% στο δεύτερο τρίμηνο του 2014- καθώς και οι VOD υπηρεσίες, τις οποίες δορυφορικές πλατφόρμες χρησιμοποιούν για να επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους και στις άλλες οθόνες -πλην της τηλεοπτικής- του τηλεφώνου και των ταμπλετών που κερδίζουν έδαφος σε ότι αφορά στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, παγκοσμίως.

Η ελληνική αγορά

Στο πεδίο αυτό, μεταξύ άλλων, επενδύουν και οι ανταγωνιστές στην αγορά της Ελλάδας. Η nova ήδη έχει αναπτύξει την εφαρμογή nova go, ενώ και ο ΟΤΕ TV βρίσκεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στη φάση ανάπτυξης της υπηρεσίας, την οποία και θα λανσάρει λίγο πριν τα Χριστούγεννα , περιόδος όπου αναμένεται να εξαπολυθεί η πρώτη μεγάλη επίθεση από την πλευρά του Οργανισμού, στη συνδρομητική βάση της nova.

Η προσθήκη ολοένα και περισσότερων καναλιών hd αποτελεί και για τα δυο τηλεοπτικά μπουκέτα μονόδρομο, παρά ταύτα είναι γνωστό στους ειδικούς του χώρου ότι ουσιαστικά η αντιπαράθεση που θα κρίνει το “παιχνίδι”, θα γίνει στο πεδίο του αθλητικού περιεχομένου.

Ήδη ο ΟΤΕ TV έχει κερδίσει το ευρωπαϊκό παιχνίδι με ένα εντυπωσιακό χτύπημα στο Champions League και το Europa League με μια δαπάνη βέβαια που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς κινήθηκε περί τα 100 εκατ ευρώ αφήνοντας ουσιαστικά μικρά περιθώρια απόσβεσης, καθώς ούτε η συνδρομητική βάση του Οργανισμού, ούτε η δυναμική της ελληνικής αγοράς συνδρομητικής είναι τέτοια που να μπορεί να σηκώσει ένα τόσο μεγάλο ποσό.

Στον αντίποδα η nova κρατά πλέον με νύχια και με δόντια τη Superleague, η οποία αποτελεί το τελευταίο -σίγουρο ωστόσο- καταφύγιο, καθώς καταφέρνει να προσελκύει ακόμα αρκετούς συνδρομητές.

Τα οικονομικά θα ρυθμίσουν το χώρο

Η κατάσταση στην αγορά της συνδρομητικής θυμίζει έντονα την προ 15ετίας εικόνα, όταν ο Alpha Digital εισήλθε στην ελληνική αγορά. Υπενθυμίζεται ότι τότε η νεοφώτιστη δορυφορική πλατφόρμα οδηγήθηκε σε χρεωκοπία με τεράστιες ζημίες.

Ο ανταγωνισμός στην παρούσα φάση είναι μεγάλος και εντός ολίγου αναμένεται να κλιμακωθεί η μάχη των προσφορών προς τους συνδρομητές -η οποία έχει ήδη αρχίσει- πράγμα βέβαια που θα διευρεύνει τη συνδρομητική βάση, παρά την κρίση.

Μεσοπρόθεσμη επένδυση

Παρά ταύτα, ακριβώς λόγω της οικονομικής κρίσης, δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για άμεσα κέρδη από τη δραστηριότητα, παρά τη διεύρυνηση της πίτας. Αυτό, φαίνεται να είναι σαφές στους παίκτες που αποδίδουν χαρακτηριστικά μεσοπρόθεσμης απόδοσης στην επένδυση.

Η ουσιαστική διαφορά με το 2000, είναι ουσιαστικά τριών επιπέδων.

Πρώτα από όλα το απευθυνόμενο κοινό είναι σαφώς πιο εκπαιδευμένο στη συνδρομητική. Επίσης η προσφορά “πακέτο” -triple play- αποτελεί μαγνήτη. Η ουσιαστική διαφορά ωστόσο είναι η κεφαλαιακή επάρκεια του δεύτερου παίκτη, του ΟΤΕ TV, η οποία είναι τόσο μεγάλη που δεν αφήνει σχεδόν περιθώρια ελιγμών στον αντίπαλο. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι η nova τελεί υπό πώληση και ο βασικός μέτοχος (ΕΙΤ) βάζει πλέον μόνο τα απαραίτητα, δημιουργούν ένα διαφορετικό τοπίο.

Παιχνίδι για … έναν

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας πώλησης της forthnet-nova σε vodafone και wind θα ρίξει κι άλλο νερό στο μύλο του ανταγωνισμού, καθώς νέα κεφάλαια θα πέσουν στον τομέα. Πρόκειται ωστόσο για μια βραχυπρόθεσμη άνοιξη καθώς μακροπρόθεσμα, αναμένεται η επικράτηση μόνο ενός εκ των δυο μονομάχων.

Είναι γνωστό ότι η ελληνική αγορά, ούτε στις καλές εποχές της οικονομικής ευμάρειας, δεν μπορούσε να αντέξει δυο τηλεοπτικές πλατφόρμες, πόσο μάλλον τώρα.

Βιώσιμος χώρος υπάρχει μόνο για έναν και αυτό το γνωρίζουν καλά οι εμπλεκόμενοι.

Σε αυτό το πλαίσιο θεωρείται πολύ δύσκολο η Deutsche Telekom να συνεχίσει να πληρώνει επ’ άπειρον για περιεχόμενο χωρίς προοπτικές ανταπόδοσης, ενώ και από την άλλη και ο ανταγωνισμός εκτιμάται ότι θα βάλει ταβάνι σε μια επένδυση που αφορά τη συνδρομητική πλατφόρμα μιας αγοράς 3-5 εκατομμυρίων νοικοκυριών σε βαθιά οικονομική κρίση.

Η χρονιά ορόσημο θα είναι η επόμενη. Αν εκεί ο ΟΤΕ TV καταφέρει να πάρει και τη Superleague, το τοπίο μετά από μια 15ετία επικράτησης της nova θα ανατραπεί.

http://www.mediacell.gr/#!Αύξηση-εσ...TV/c10l2/EA269A8E-CF44-4C66-93C8-59FB09F9C30B
 
Re: Απάντηση: NOVA vs ΟΤΕ TV

Σοβαρευτείτε λίγο, πως θα διαμαρτυρηθείτε στην ένωση καταναλωτών για κάτι ΔΩΡΕΑΝ; Το κουπόνι στην εφημερίδα είναι ΔΩΡΕΑΝ, είναι προστιθέμενη αξία σε όσους αγοράζουν την εφημερίδα έτσι κι αλλιώς. Αν εσείς αγοράσατε την εφημερίδα μόνο για το κουπόνι, κακό του κεφαλιού σας.
Οι μόνοι που δικαιούνται να διαμαρτύρονται είναι οι κανονικοί συνδρομητές του πακέτου ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ έγιναν συνδρομητές εξ' αιτίας του Nova Go. Αν δηλαδή ανανέωσαν συνδρομή ή έγιναν νέοι συνδρομητές με βάση τη δυνατότητα NovaGo. Διαφορετικά, και σε αυτούς είναι μία δωρεάν προστιθέμενη αξία.

ΥΓ: Σε λίγο θα διαμαρτύρεστε γιατί το DVD που δίνει η εφημερίδα έχει χάλια εικόνα ...

Αν και είμαστε off topic, θα πω ότι μπορείς να διαμαρτυρηθείς γιατί δεν είναι δωρεάν. Διατίθεται στην έκδοση των 4,25 ευρώ που σημαίνει ότι πληρώνεις έξτρα το πακέτο των "δώρων" Αν υπήρχε και στην απλή έκδοση τοτε θα ίσχυε αυτό που έγραψες
 
Απάντηση: Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Αύξηση εσόδων και συνδρομητών για το Pay TV


Στο υψηλότερο νούμερο όλων των εποχών, στα 920 εκατομμύρια, αναμένεται να φτάσει ο αριθμός των συνδρομητών τηλεοπτικών υπηρεσιών στο τέλος του 2014, με τα έσοδα του τομέα να ξεπερνούν τα 270 δισεκατομμύρια ευρώ, σε παγκόσμια κλίμακα. Την ίδια ώρα στην Ελλάδα η μάχη για την επικράτηση στο χώρο της συνδρομητικής τηλεόρασης εντείνεται ολοένα και περισσότερο, καθώς οι δυο μονομάχοι nova και OTE TV, τοποθετούνται για την επόμενη χρονιά, η οποία θα κρίνει το “παιχνίδι”.

Η ελληνική αγορά συνδρομητικής αποκτά νέα χαρακτηριστικά και η κεφαλαιακή επάρκεια των εμπλεκομένων στο παιχνίδι (ΟΤΕ, Deutsche Telekom, vodafone, Wind) διαμορφώνει νέα δεδομένα παρά την οικονομική κρίση που πλήττει τη συνδρομητική βάση.

Ραγδαία ανάπτυξη παγκοσμίως

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ABI Research, τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα και η αύξηση της παροχής καναλιών HD αποτελούν τις βασικές αιτίες για την αύξηση των συνδρομών παγκοσμίως -επισημαίνεται ότι αυτά αποτελούν και τα βασικά θέλγητρα και για τους έλληνες τηλεθεατές- ενώ ιδιαίτερα ενθαρρυντικές είναι οι εκτιμήσεις της εταιρείας και για το μέλλον της συνδρομητικής, καθώς εκτιμάται ότι τα έσοδα παγκοσμίως, θα εκτιναχθούν στα 323 δισεκατομμύρια δολάρια στην επόμενη 5ετία και οι συνδρομητές θα ξεπαράσουν το 1 δισεκατομμύριο.

Όπως φαίνεται από την έρευνα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών παίζει και η IPTV -της οποίας το μερίδιο αυξήθηκε κατά 1% στο δεύτερο τρίμηνο του 2014- καθώς και οι VOD υπηρεσίες, τις οποίες δορυφορικές πλατφόρμες χρησιμοποιούν για να επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους και στις άλλες οθόνες -πλην της τηλεοπτικής- του τηλεφώνου και των ταμπλετών που κερδίζουν έδαφος σε ότι αφορά στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, παγκοσμίως.

Η ελληνική αγορά

Στο πεδίο αυτό, μεταξύ άλλων, επενδύουν και οι ανταγωνιστές στην αγορά της Ελλάδας. Η nova ήδη έχει αναπτύξει την εφαρμογή nova go, ενώ και ο ΟΤΕ TV βρίσκεται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στη φάση ανάπτυξης της υπηρεσίας, την οποία και θα λανσάρει λίγο πριν τα Χριστούγεννα , περιόδος όπου αναμένεται να εξαπολυθεί η πρώτη μεγάλη επίθεση από την πλευρά του Οργανισμού, στη συνδρομητική βάση της nova.

Η προσθήκη ολοένα και περισσότερων καναλιών hd αποτελεί και για τα δυο τηλεοπτικά μπουκέτα μονόδρομο, παρά ταύτα είναι γνωστό στους ειδικούς του χώρου ότι ουσιαστικά η αντιπαράθεση που θα κρίνει το “παιχνίδι”, θα γίνει στο πεδίο του αθλητικού περιεχομένου.

Ήδη ο ΟΤΕ TV έχει κερδίσει το ευρωπαϊκό παιχνίδι με ένα εντυπωσιακό χτύπημα στο Champions League και το Europa League με μια δαπάνη βέβαια που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς κινήθηκε περί τα 100 εκατ ευρώ αφήνοντας ουσιαστικά μικρά περιθώρια απόσβεσης, καθώς ούτε η συνδρομητική βάση του Οργανισμού, ούτε η δυναμική της ελληνικής αγοράς συνδρομητικής είναι τέτοια που να μπορεί να σηκώσει ένα τόσο μεγάλο ποσό.

Στον αντίποδα η nova κρατά πλέον με νύχια και με δόντια τη Superleague, η οποία αποτελεί το τελευταίο -σίγουρο ωστόσο- καταφύγιο, καθώς καταφέρνει να προσελκύει ακόμα αρκετούς συνδρομητές.

Τα οικονομικά θα ρυθμίσουν το χώρο

Η κατάσταση στην αγορά της συνδρομητικής θυμίζει έντονα την προ 15ετίας εικόνα, όταν ο Alpha Digital εισήλθε στην ελληνική αγορά. Υπενθυμίζεται ότι τότε η νεοφώτιστη δορυφορική πλατφόρμα οδηγήθηκε σε χρεωκοπία με τεράστιες ζημίες.

Ο ανταγωνισμός στην παρούσα φάση είναι μεγάλος και εντός ολίγου αναμένεται να κλιμακωθεί η μάχη των προσφορών προς τους συνδρομητές -η οποία έχει ήδη αρχίσει- πράγμα βέβαια που θα διευρεύνει τη συνδρομητική βάση, παρά την κρίση.

Μεσοπρόθεσμη επένδυση

Παρά ταύτα, ακριβώς λόγω της οικονομικής κρίσης, δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για άμεσα κέρδη από τη δραστηριότητα, παρά τη διεύρυνηση της πίτας. Αυτό, φαίνεται να είναι σαφές στους παίκτες που αποδίδουν χαρακτηριστικά μεσοπρόθεσμης απόδοσης στην επένδυση.

Η ουσιαστική διαφορά με το 2000, είναι ουσιαστικά τριών επιπέδων.

Πρώτα από όλα το απευθυνόμενο κοινό είναι σαφώς πιο εκπαιδευμένο στη συνδρομητική. Επίσης η προσφορά “πακέτο” -triple play- αποτελεί μαγνήτη. Η ουσιαστική διαφορά ωστόσο είναι η κεφαλαιακή επάρκεια του δεύτερου παίκτη, του ΟΤΕ TV, η οποία είναι τόσο μεγάλη που δεν αφήνει σχεδόν περιθώρια ελιγμών στον αντίπαλο. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι η nova τελεί υπό πώληση και ο βασικός μέτοχος (ΕΙΤ) βάζει πλέον μόνο τα απαραίτητα, δημιουργούν ένα διαφορετικό τοπίο.

Παιχνίδι για … έναν

Η ολοκλήρωση της διαδικασίας πώλησης της forthnet-nova σε vodafone και wind θα ρίξει κι άλλο νερό στο μύλο του ανταγωνισμού, καθώς νέα κεφάλαια θα πέσουν στον τομέα. Πρόκειται ωστόσο για μια βραχυπρόθεσμη άνοιξη καθώς μακροπρόθεσμα, αναμένεται η επικράτηση μόνο ενός εκ των δυο μονομάχων.

Είναι γνωστό ότι η ελληνική αγορά, ούτε στις καλές εποχές της οικονομικής ευμάρειας, δεν μπορούσε να αντέξει δυο τηλεοπτικές πλατφόρμες, πόσο μάλλον τώρα.

Βιώσιμος χώρος υπάρχει μόνο για έναν και αυτό το γνωρίζουν καλά οι εμπλεκόμενοι.

Σε αυτό το πλαίσιο θεωρείται πολύ δύσκολο η Deutsche Telekom να συνεχίσει να πληρώνει επ’ άπειρον για περιεχόμενο χωρίς προοπτικές ανταπόδοσης, ενώ και από την άλλη και ο ανταγωνισμός εκτιμάται ότι θα βάλει ταβάνι σε μια επένδυση που αφορά τη συνδρομητική πλατφόρμα μιας αγοράς 3-5 εκατομμυρίων νοικοκυριών σε βαθιά οικονομική κρίση.

Η χρονιά ορόσημο θα είναι η επόμενη. Αν εκεί ο ΟΤΕ TV καταφέρει να πάρει και τη Superleague, το τοπίο μετά από μια 15ετία επικράτησης της nova θα ανατραπεί.

http://www.mediacell.gr/#!Αύξηση-εσ...TV/c10l2/EA269A8E-CF44-4C66-93C8-59FB09F9C30B

Δεν ξέρω αν τα γράφει δημοσιογράφος ή blogger, μα ποιο χαμηλά δεν μπορούν να φτάσουν. Όλοι γράφουν, απλά για να γράφουν.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: NOVA vs ΟΤΕ TV

Αν και είμαστε off topic, θα πω ότι μπορείς να διαμαρτυρηθείς γιατί δεν είναι δωρεάν. Διατίθεται στην έκδοση των 4,25 ευρώ που σημαίνει ότι πληρώνεις έξτρα το πακέτο των "δώρων" Αν υπήρχε και στην απλή έκδοση τοτε θα ίσχυε αυτό που έγραψες

Και φυσικά η εφημερίδα μπορεί να ισχυριστεί πως τα extra δεν αφορούν τα συγκεκριμένα κουπόνια αλλά τα CD/DVD πχ. Δε θα βγάλεις άκρη.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Διακυβεύονται χρήματα, για αυτό. :flipout:
Και προσπαθούν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν χωρά η αγορά ανταγωνισμό, και πάνω από έναν παίχτες.
 
Re: Απάντηση: NOVA vs ΟΤΕ TV

Σοβαρευτείτε λίγο, πως θα διαμαρτυρηθείτε στην ένωση καταναλωτών για κάτι ΔΩΡΕΑΝ; Το κουπόνι στην εφημερίδα είναι ΔΩΡΕΑΝ, είναι προστιθέμενη αξία σε όσους αγοράζουν την εφημερίδα έτσι κι αλλιώς. Αν εσείς αγοράσατε την εφημερίδα μόνο για το κουπόνι, κακό του κεφαλιού σας.
Οι μόνοι που δικαιούνται να διαμαρτύρονται είναι οι κανονικοί συνδρομητές του πακέτου ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ έγιναν συνδρομητές εξ' αιτίας του Nova Go. Αν δηλαδή ανανέωσαν συνδρομή ή έγιναν νέοι συνδρομητές με βάση τη δυνατότητα NovaGo. Διαφορετικά, και σε αυτούς είναι μία δωρεάν προστιθέμενη αξία.

ΥΓ: Σε λίγο θα διαμαρτύρεστε γιατί το DVD που δίνει η εφημερίδα έχει χάλια εικόνα ...

Ακόμη και το δωρεάν δίνεται υπό προϋποθέσεις. Όταν κάποιος διαφημίζει κάτι χωρίς να έχει τον όρο 'μπορεί και να μην παίξει' τότε είναι εκτεθειμένος. Είναι σαν τις προσφορές στα φυλλάδια super market που λένε 'μέχρι εξαντλήσεως του αποθέματος'. Αν δεν υπήρχε παρόμοια υποσημείωση τότε αποτελεί εξαπάτηση ασχέτως αν δόθηκε δωρεάν ή όχι. Όπως και να έχει θεωρώ χαμένους κυρίως την Nova και λιγότερο τον Θέμα. Μίλησα με δύο φίλους μου χθες και σιχτίριζαν όλο το βράδυ την Nova καθώς στήθηκαν να δουν το ματς και τίποτε. Για το ΥΓ, υπάρχουν εφημερίδες που έχουν δώσει DVD με πετσοκομμένο τον ήχο από 5.1 σε 2.0 και το εξώφυλλο έγραφε για 5.1 προφανώς επειδή ήταν από το επίσημο release στα DVD clubs. Εκεί ναι, θα κράξω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: NOVA vs ΟΤΕ TV

Και φυσικά η εφημερίδα μπορεί να ισχυριστεί πως τα extra δεν αφορούν τα συγκεκριμένα κουπόνια αλλά τα CD/DVD πχ. Δε θα βγάλεις άκρη.

Δεν έχει σημασία τι θα ισχυριστεί η εφημερίδα, έχει άδικο, το θέμα είναι ότι όπως λες και εσυ, μόνος σου δεν βρίσκεις άκρη και αν βρείς αντε να σου επιστρέψουν τα 4,25. Εδώ θέλει θεσμική παρέμβαση και πρόστιμα αλλά δεν το βλέπω
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

εγω εχω την εντυπωση,οτι η νοβα θα μπει πολυ δυναμικα για Γερμανια,Ισπανια και Ελληνικο κυπελλο.
το Αγγλικο το αφηνω γιατι εχουμε μελλον ακομη..
ολα αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι θελει να μεινει στην κορυφη και δεν ειναι προς πωληση...

Αν μιλάς για αριθμό συνδρομητών ναι είναι πρώτη (προς το παρόν) , απο άποψη περιεχομένου/υπηρεσιών έπαψε να είναι καλύτερη εδώ και καιρό.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Αν μιλάς για αριθμό συνδρομητών ναι είναι πρώτη (προς το παρόν) , απο άποψη περιεχομένου/υπηρεσιών έπαψε να είναι καλύτερη εδώ και καιρό.

απο αριθμο συνδρομητων εννοω Γιαννη.εαν παρει Ελληνικο κυπελλο και αλλο ενα πρωταθλημα(Ισπανια ή Γερμανια)κρατιεται ανετα.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Το Ιταλικό πρωτάθλημα θεωρώ πιθανό να μην το θέλει πλέον ο ΟΤΕ οπότε μπορεί να το πάρει. Γενικά αν δεν αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Forthnet η πορεία θα είναι μόνο πτωτική. Για εμένα το αθλητικό της πακέτο είναι από πέρυσι που έχασε την Premier League πολύ φτωχό.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Νομίζω χρειάζεται απαραίτητα το ελληνικό κύπελο, για να εδραιωθεί σαν αποκλειστικός πάροχος του ελληνικού ποδοσφαίρου και ένα μεγάλο πρωτάθλημα και το Αγγλικό κύπελο για να γεμίσει τα μεγάλα κενά του το ΣΚ και τις καθημερινές (από του χρόνου)
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

προσωπικα το απολυτο για εμενα θα ηταν να κρατησει την sl,να παρει το Ελληνικο κυπελλο και να μην μπει καθολου στην διαδικασια του διαγωνισμου για Γερμανια-Ισπανια,ετσι ωστε να χτυπησει του χρονου το Αγγλικο.
μεχρι το τελος-περιπου-του 2015,κρατιεται ανετα με αυτα που εχει.αυτα βεβαια προσωπικα γουστα.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το Κύπελλο και την έφεση που έκανε ο ΟΤΕ στην απόφαση που ακύρωνε την παραχώρηση των δικαιωμάτων σε αυτόν;
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Αν χασει καποιο πρωταθλημα ο οτε ειναι πισογυρισμα κατα τη γνωμη μου,αν και δεν πιστευω οτι υπαρχει περιπτωση να χασει καποιο απ' αυτα (το ιταλικο παντως εχει αρκετους οπαδους στην Ελλαδα,δεν ειναι ασημαντο).Παντως δεν καταλαβαινω ολο αυτο το κλιμα που υπαρχει (απο δω,απο γνωστους,sites κτλ) οτι η νοβα θα παρει σιγουρα καποιο πρωταθλημα που εχει ο οτε.Τα ιδια λεγονταν πριν το διαγωνισμο για το αγγλικο,για το chl και τελικα δεν τα κρατησε.
 
Re: NOVA vs ΟΤΕ TV

Κι εμένα μου κάνει εντύπωση η θεωρία ότι η Νόβα μπορεί να αποσπάσει από τον ΟΤΕ έστω και το Ιταλικό πρωτάθλημα. Ακόμη κι αν δεν καίγεται δε νομίζω να θέλει να χαλάσει το πρεστίζ του ο ΟΤΕ και να το αφήσει να πάει στη Νόβα.

Εδώ η Νόβα δεν παίρνει αγγλικά κύπελλα, πρωτάθλημα Βραζιλίας κι Αργεντινής (μιλώντας για αξιόλογες λίγκες) πού στην τελική δεν τα διεκδικεί κανείς..