nova3PLAY MY ACCOUNT νέα online διαχείριση λογαριασμού

lamprosred

Established Member
6 September 2013
103
´Αλλαξε το ebill και έγινε novamyaccount. Γενικότερα έγινε αναβάθμιση της υπηρεσίας.Εχουμε προσβαση και σε υπηρεσίες nova μέσω ebill και οι συνδρομητές nova3play. https://myaccount.forthnet.gr/
 
Ισχύει ότι και στο ebill ότι αν κανεις account σταματάει να σου έρχεται κανονικός λογαριασμός στο σπιτι;
 
Εγώ επειδή είμαι μέσω ΧΕΓ κι έρχονται 2 ξεχωριστοί λογαριασμοί, ένας για nova κι ένας για Forthnet, είχα και λογαριασμό e-bill (τηλεφωνία - internet) και λογαριασμό στο nova.gr (τηλεόραση nova). Πήγα στο νέο Forthnet MyAccount κι έβαλα τα στοιχεία του e-bill (τηλεφωνία - internet). Μου ζήτησε να εισάγω νέα στοιχεία (e-mail και νέο password) προκειμένου να ενεργοποιηθεί το νέο Forthnet MyAccount. Όντως ενεργοποιήθηκε κι αντί να μου εμφανίσει το λογαριασμό της Forthnet (τηλεφωνία - internet) μου εμφάνισε τον λογαριασμό της nova (τηλεόραση nova) μόνο. Δεν μου εμφανίζει πουθενά τον λογαριασμό της Forthnet (τηλεφωνία - internet)!!!
 
Arva ισως φταιει οτι εχεις 2 ξεχωριστους λογαριασμους, για αυτο και σου δειχνει μονο τον λογαριασμο nova.
Εγω εχω nova 3play, και δειχνει τον λογαριασμο κανονικα μιας και ειναι 1 λογαριασμος βασικα.
 
Re: Απάντηση: nova3PLAY MY ACCOUNT νέα online διαχείριση λογαριασμού

Ολα καλα ολα ωραια, το υπολιπο σε κινητα και διεθνης κλησεις που μπορουμε να το βλεπουμε;

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ / Τρέχουσες Χρεώσεις ( στο κάτω μέρος της σελίδας)
 
καλημερα εαν κανω εγραφη στο σαιτ για παρακουλουθηση λογαριασμου ,σταματαει η εντυπη αποστολη του ;

καλημερα
 
Re: Απάντηση: nova3PLAY MY ACCOUNT νέα online διαχείριση λογαριασμού

Στο Μy Account υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνεις έντυπο λογαριασμό ή να υπάρχει online παρακολούθηση χωρίς την αποστολή του σε έντυπη μορφή.

Σε περίπτωση που έχεις επιλέξει αποστολή έντυπου λογαριασμού δεν θα υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης ανάλυσης κλήσεων μέσω του Μy Account.
 
Διαβάζοντας το νήμα, προβληματίστηκα για την περίπτωσή μου, επειδή έχω 3 ξεχωριστούς λογαριασμούς, καθένας εκ των οποίων έχει σαν username τον αριθμό της γραμμής και pass το ίδιο, για ευκολία. Αποφάσισα να πειραματιστώ με το λογαριασμό που λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2014 με e-bill και, μετά την καταχώριση των στοιχείων, στη νέα καρτέλα έβαλα ως username το email μου και pass ένα άλλο από αυτό που είχα, και, με μεγάλη έκπληξη, είδα στην επόμενη καρτέλα, εκτός από τα πλήρη στοιχεία μου (ακόμη και την ομάδα που υποστηρίζω, αν και δεν θυμάμαι να την είχα καταγράψει), όλους τους λογαριασμούς που είχα με την εταιρεία, ενεργούς και ανενεργούς, με παλαιότερο εκείνο του 2002 (!!!), αν και η σχέση μου με τη συνδρομητική είχε ξεκινήσει από το αείμνηστο Filmnet.

Γενικά, βρίσκω τη νέα υπηρεσία αρκετά χρήσιμη, με στοιχεία που οι περισσότεροι δεν τα θυμόμαστε και ούτε τα έχουμε καταγράψει, όπως ημερομηνία ενεργοποίησης, την ημερομηνία λήξης της πληρωμής του λογαριασμού, για όσους δεν έχουν δώσει πάγια εντολή ή πιστωτική, κωδικό για online πληρωμή και πολλά άλλα, με το κυριότερο, για όσους έχουν περισσότερους του ενός λογαριασμούς, την ενιαία εμφάνισή τους σε ένα.

Αν και έχουμε αρκετά παράπονα, οι περισσότεροι συνδρομητές, νομίζω ότι αυτό είναι ένα καλό βήμα στην οργάνωση των υπηρεσιών της εταιρείας και την εξυπηρέτηση του συνδρομητή της.
 
Re: Απάντηση: nova3PLAY MY ACCOUNT νέα online διαχείριση λογαριασμού

....... username τον αριθμό της γραμμής και pass το ίδιο, για ευκολία.

Αυτό φίλε μου μην το κάνεις ΠΟΤΕ.

Οποιοσδήποτε γνωρίζει τον τηλεφωνικό αριθμό σου θα μπορεί να μπει στον e-bill λογαριασμό σου και να ενεργοποιεί για πλάκα επιπρόσθετες υπηρεσίες ή να απενεργοποιεί άλλες....

Δώστε, γενικότερα, μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια των password για οποιαδήποτε υπηρεσία και εάν πρόκειται διότι νομικά έχουν την ισχύ της υπογραφής μας. -bye-
 
Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά, ίσως δεν έγινε κατανοητό, αλλά αυτό που έγραψα και εννοούσα είναι ότι στους 3 λογαριασμούς έχω ως username τον αριθμό της γραμμής και pass το ίδιο στους 3 λογαριασμούς, δηλαδή το ίδιο pass (για ευκολία μου) και όχι το ίδιο pass με τους αντίστοιχους αριθμούς των γραμμών, αφού, άλλωστε, δεν θα το επέτρεπε το σύστημα είτε της Forthnet είτε οποιουδήποτε φορέα.
 
Τα εργαλεια Nova, που πηγαν;


Απ: Εξυπηρετηση και υποστηριξη
Αλλα δεν εχει για τον slave.
 
Πολύ καλή κίνηση! Βολεύει αρκετά

Υ.Γ. Παιδιά ενεργοποιούμε το e-bill, ώστε να μειώσουμε την κατανάλωση χαρτιού και τις εκπομπές CO2
 
Είναι απομίμηση του skyuk αλλά δε με χαλάει καθόλου γιατί το βρίσκω πολύ θετικό.

Απλά όλα τα site της forthnet πάνε λίγο αργά παρά το γεγονός ότι είμαι εντός δικτύου της
 
Εφοσον προσπαθουν να ενοποιησουν τις παροχες νοβα, ας προστεθει η ανανεωση συσκευων του novago (περαν του portal) και η αλλαγη αποκωδικοποιητη του νοβα εξοχικο.
 
Πολύ καλό το νέο portal, αλλά μάλλον έχουν κάνει κάποιες υποθέσεις που δεν θα έπρεπε όταν συγχώνευσαν τα στοιχεία από τις βάσεις τους. Έτσι, ενώ με έβαλε κανονικά μέσα με τα login details του τωρινού μου συμβολαίου από το e-bill του 3ple play, ως στοιχεία επικοινωνίας είχε κάτι προπολεμικά (μιλάμε για περίπου 15 χρόνια πίσω) που δεν ισχύουν πια. Το κακό είναι ότι για να τα αλλάξω μου ζητάει να μου στείλει κωδικό ασφαλείας είτε με email είτε με κινητό, αλλά έλα που και τα δύο είναι παλιά και δεν ισχύουν! Τέλος πάντων, συμπλήρωσα μια φόρμα επικοινωνίας και υποθέτω ότι το προβληματάκι θα λυθεί σύντομα, απλά επισημαίνω ότι όταν έφτιαξαν τη νέα database θα έπρεπε είτε να είχαν κρατήσει όλα τα πεδία (merge), είτε αν έπρεπε να έσβηναν κάποια να έσβηναν τα παλιά και να κρατούσαν ως ισχύοντα τα πιο πρόσφατα.
 
εμενα δειχνει και την ΧΕΓ γραμμη που εκοψα το 2013 τωρα εχω μονο το full pack