NovaGO

Status
Not open for further replies.
Πρώτη φορά πήρα την εφημερίδα για το κουπόνι.
Είδα όλο τον αγώνα κανονικά χωρίς ίχνος buffer.
Κωλοφαρδος? Ίσως..

Ίσως πάλι να φταίει που το έβαλα να παίζει από τις 7 και το άφησα..

Αλλού θέλω να εστιασω..

Είναι τόσο της πλάκας η υπηρεσία που μετά τον αγώνα το έκλεισα και το ξανά άνοιξα και φυσικά δεν ανοίγε..

Απανωτά refresh και ξαφνικά ανοίγει και χωρίς να βάλω τους κωδικούς μου με έχει αναγνωρίσει σαν admin και μου έχει ανοίξει ΌΛΟ το πακέτο σαν να είμαι συνδρομητής..

Φυσικά δεν παίζει να ξαναπάρω όχι κουπόνι αλλά τίποτα..
Απλά στάθηκα τυχερός και είδα το ματς..

Ps: Ο πεθερός μου που είναι συνδρομητής τόσα χρόνια δεν είδε τίποτα..
Του έδωσα stream link για να το δει!!!

Sent from my A0001 using Tapatalk
 
Last edited:
Αυτοι που πληρωνουν συνδρομη, το βλεπουν στην τηλεοραση.

Και εγώ που ήμουν σε χώρο χωρίς δέκτη και είμαι συνδρομητής δεν έπρεπε να ήμουν δηλαδή εκεί; Επρεπε να ήμουν σε μια τηλεόραση;Καλό το σκεπτικό σου, αλλά όχι για όλους.Αν δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν ας μην το έχουν.Εφόσον λοιπόν το έχουν απαιτώ να έχουν σωστό το προϊόν τους.
 
Εντάξει, για το χθεσινό φιάσκο με τους σερβερς δεν έχω να σχολιάσω. Μπήκα από android tablet και κολούσε στην λευκή οθόνη των κωδικών. Μάλιστα μου γραφε δεν υπάρχει σύνδεση κλπ. Τελικά είδα το 2ο ημίχρονο κανονικά αν και (στιγμιαία) έβλεπα το κυκλάκι του buffering και ένα μηνυμα "δεν υπάρχει σύνδεση" ή κάτι τέτοιο, χωρίς να επηρεάζει κάτι άλλο.

Άσχετη ερώτηση για οποιον ξέρει. Έχω 2 tablets. Ας πούμε 1 και 2. Βάζοντας το nova go στο 2 θα διαγραφεί η συσκευή 1 μιας και το app μπορεί να μπει σε 1 συσκευή (μπορεί να γινει 1 φορα/μηνα). Αν ξαναπεράσω το app στην συσκευή 1 (για χ,y λογους) πρέπει να περιμένω ένα μηνα?? Ή το κάνω κανονικά?
 
Δηλ. αυτοι που πήραν το κουπόνι δεν πλήρωσαν τζάμπα? Για αυτούς δηλ. δεν πρεπει να υπάρχει κάποια πρόνοια που πλήρωσαν χωρίς να δουν τον αγώνα?

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πρεπει να επιτρεψει ξανα η νοβα την θεαση μεσω κουπονιου απο τους δεκτες της οπως
πριν λιγους μηνες για να μειωθουν και τα παραπονα,αλλοιως ας καταργησει τελειως τα κουπονια
 
Δηλ. αυτοι που πήραν το κουπόνι δεν πλήρωσαν τζάμπα? Για αυτούς δηλ. δεν πρεπει να υπάρχει κάποια πρόνοια που πλήρωσαν χωρίς να δουν τον αγώνα?

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταλαβαινεις και ο ιδιος πως η απαντηση ειναι προφανως όχι. Κινουμενος στο όριο για flaming, καλό εκανε κιολας μπας και σταματησει ο κοσμος να παιρνει αυτο το πραγμα.
 
Δεν νομιζω να είναι όχι, γιατί απο οτι είδα εχθες άνοιξαν όλα τα κανάλια...δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα?

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αγνωστο γιατι έγινε, αν και μαλλον θα το εκαναν σε όλους επειδη θα ηταν υπερβολική δουλεια να λυσουν τα προβληματα τους και να καθονται να κατηγοριοποιουν ειδη συνδρομητων.
 
Δεν νομιζω να είναι όχι, γιατί απο οτι είδα εχθες άνοιξαν όλα τα κανάλια...δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα?

Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα κανάλια άνοιξαν από τις αλλεπάλληλες επανεκκινήσεις τον server για να μπορέσει να τρέξει η υπηρεσία σε όλους και να μην υπάρχουν παράπονα. Κάποια στιγμή η υπηρεσία δούλεψε και σε μια φάση τύπου save mode για αυτό όλοι users έπαιρναν Admin ID. Δεν έχει να κάνει με το όχι και το ναι που συζητάς εσύ. Πάντως η γνώμη μου είναι 50% σύμφωνη με τον kostikos και 50% σύμφωνη με τον kataras.
 
Πρώτη φορά πήρα την εφημερίδα για το κουπόνι.
Είδα όλο τον αγώνα κανονικά χωρίς ίχνος buffer.
Κωλοφαρδος? Ίσως..

Ίσως πάλι να φταίει που το έβαλα να παίζει από τις 7 και το άφησα..
Αυτή είναι μια σαφής ένδειξη, αν όχι απόδειξη ότι το πρόβλημα χθες δεν ήταν ακριβώς τεχνικό, αλλά δημιουργήθηκε λόγω έλλειψης επαρκούς bandwidth από τον server της υπηρεσίας.
Δηλαδή, κατάφερες να δεις γιατί είχες συνδεθεί από νωρίς όταν ακόμα ο server είχε διαθέσιμο bandwidth.
Όταν πλησίαζε η ώρα του αγώνα και αυξανόταν η ζήτηση ο server άρχισε να ζορίζεται και έφτασε στα όριά του, με αποτέλεσμα να μην δέχεται άλλους peers και τελικά να βουλώσει το σύστημα για όσους προσπαθούσαν εκείνη τη στιγμή να συνδεθούν και όχι για όσους ήταν ήδη συνδεδεμένοι, οι οποίοι προφανώς συνέχισαν να βλέπουν κανονικά την υπηρεσία, χωρίς να τους πετάξει το σύστημα έξω.
Το ίδιο πράγμα συνέβαινε και στους πρώτους μήνες που διατέθηκε το NovaGO, όταν αγνοούσαν το μέγεθος της ζήτησης που θα υπήρχε στα σημαντικά γεγονότα κι επομένως δεν ήξεραν πόσο bandwidth να διαθέσουν εκ προοιμίου για να είναι καλυμμένοι.
Στην πορεία όμως έκαναν τις απαραίτητες μετρήσεις και μετά από μερικές κατραπακιές σαν τη χθεσινή έλαβαν γνώση και ομαλοποίησαν τα πράγματα.
Τώρα όμως ήρθε μια νέα υπηρεσία στο προσκήνιο που χρειάζεται κι αυτή bandwidth, το on demand. Οπότε ξεκινάμε νέο γύρο ψαξίματος για τη σωστή κατανομή του bandwidth ανάμεσα στις 2 υπηρεσίες.
Κι εφόσον πλέον η nova έχει χάσει τα δικαιώματα σε Champions' League και Europa League, που είναι προϊόντα αυξημένης ζήτησης, η γνώση πλέον, καθ' όσον φαίνεται, θα αποκτηθεί στα ντέρμπι!
Άσχετη ερώτηση για οποιον ξέρει. Έχω 2 tablets. Ας πούμε 1 και 2. Βάζοντας το nova go στο 2 θα διαγραφεί η συσκευή 1 μιας και το app μπορεί να μπει σε 1 συσκευή (μπορεί να γινει 1 φορα/μηνα). Αν ξαναπεράσω το app στην συσκευή 1 (για χ,y λογους) πρέπει να περιμένω ένα μηνα?? Ή το κάνω κανονικά?
Δεν λειτουργεί έτσι ακριβώς η υπηρεσία. Δεν διαγράφεται η μία συσκευή αυτομάτως μόλις εγκαταστήσεις το app.
Το app μπορείς να το έχεις εγκατεστημένο σε όσες συσκευές θέλεις. Μόνο μία συσκευή όμως μπορεί να είναι δηλωμένη στο σύστημα και μόνο μια φορά κάθε μήνα μπορείς να αλλάζεις τη συσκευή.
Κι όταν θέλεις να αλλάξεις, μπαίνεις στο "nova my account" και στην καρτέλα "NovaGO" επιλέγεις διαγραφή συσκευών (εναλλατκικά τους παίρνεις τηλ. στην υποστήριξη πελατών).
Θα σου έρθει ένα αυτοματοποιημένο sms στο κινητό σου ότι η διαγραφή έγινε επιτυχώς και μετά με όποια συσκευή συνδεθείς στο σύστημα (login), αυτή θα δηλωθεί για νέα.
Μετά θα πρέπει να περάσει 1 μήνας για να μπορείς να την αλλάξεις πάλι.
 
Πρόπερσι μετά από αντίστοιχο φιάσκο στο ΠΑΟ-ΟΣΦΠ, είχαμε πάρει δωροπιταγή οι συνδρομητές, και στους κουπονάκηδες είχαν ανοίξει όλα τα κανάλια του novago για μια εβδομάδα
Φέτος πάντως, το δεύτερο ΔΕΝ έχει γίνει -ακόμα τουλάχιστον
 
τα λεμε 1 μιση μηνα.η γλωσσα μας εβγαλε μαλλια αλλα καποιοι ελεγαν οτι παιζει τελεια.η αιτια του κακου ειναι αυτη η αναβαθμιση μεσα σε πολλα εισαγωγικα που εκαναν απο 1 σεπτεμβριου.το προγραμμα επαιζε κανονικοτατα μεχρι που καναν αυτη την ανοησια.απορω μια εταιρεια τοσων χρονων να ξεφτιλιζεται με τετοιον τροπο και να μην θελει να ακουσει οτι υπαρχει προβλημα.
 
τα λεμε 1 μιση μηνα.η γλωσσα μας εβγαλε μαλλια αλλα καποιοι ελεγαν οτι παιζει τελεια.η αιτια του κακου ειναι αυτη η αναβαθμιση μεσα σε πολλα εισαγωγικα που εκαναν απο 1 σεπτεμβριου.το προγραμμα επαιζε κανονικοτατα μεχρι που καναν αυτη την ανοησια.απορω μια εταιρεια τοσων χρονων να ξεφτιλιζεται με τετοιον τροπο και να μην θελει να ακουσει οτι υπαρχει προβλημα.
Το χθεσινό συμβάν δεν έχει καμία σχέση με το γενικότερο πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στην υπηρεσία μετά την εμφάνιση του νέου player σε όσους κάνουν χρήση αποκλειστικά μέσω laptop.
Την υλοποίηση του νέου player την έχει αναλάβει άλλη εταιρεία και λογικά όσο θα περνάει ο καιρός θα διορθώνουν τα bugs και θα ομαλοποιείται η θέαση.
Χθες όμως κατέρρευσε το σύμπαν για τους πάντες (smartphones, tablets, laptops) και η αιτία του κακού, κατά τα φαινόμενα, ήταν η περιορισμένη διαθεσιμότητα bandwidth του server στην ώρα αιχμής σε σχέση πάντα με τη ζήτηση.
Οπότε, καλό είναι να μην συγχέουμε το μεμονωμένο περιστατικό με το ζήτημα του player στα laptops.
 
Δεν εχει καμια σχεση η αναβαθμιση του plugin με αυτο που συνεβη χθες.

Edit: συγνωμη foufoutos
 
Το χθεσινό συμβάν δεν έχει καμία σχέση με το γενικότερο πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στην υπηρεσία μετά την εμφάνιση του νέου player σε όσους κάνουν χρήση αποκλειστικά μέσω laptop.
Την υλοποίηση του νέου player την έχει αναλάβει άλλη εταιρεία και λογικά όσο θα περνάει ο καιρός θα διορθώνουν τα bugs και θα ομαλοποιείται η θέαση.
Χθες όμως κατέρρευσε το σύμπαν για τους πάντες (smartphones, tablets, laptops) και η αιτία του κακού, κατά τα φαινόμενα, ήταν η περιορισμένη διαθεσιμότητα bandwidth του server στην ώρα αιχμής σε σχέση πάντα με τη ζήτηση.
Οπότε, καλό είναι να μην συγχέουμε το μεμονωμένο περιστατικό με το ζήτημα του player στα laptops.
Όπως τα λες ειναι.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: NovaGO

Σαχλαμάρα είναι να συνεχίζει να δίνει κουπόνια Nova Go η Nova μέσω εφημερίδων. Δυσφήμηση προκαλεί και όχι διαφήμιση. Οι κουπονάκιδες με ενοχλούν γιατί χαλάνε την ποιότητα της υπηρεσίας για μας που είμαστε συνδρομητές. Όσο γρηγορότερα σταματήσει τόσο καλύτερα.
δηλαδή εγω και οσους περνουν κουπονι σε ενωχλουν; εγω χαλαω την υπηρεσια;

αν σε ενώχλουν οι κουπονακιδες πρόβλημα σου, μην το ξαναπεις αυτό γιατι εισαι λαθος.

εγω εκοψα το nova για οικονομικούς λογους, και απλα περνω το κουπονι και αυτό όχι κάθε εβδομαδα το περνω μονο όταν δειχνει το NS1 την ομαδα μου
 
με το πρόβλημα που ειχα με το novago, που μου εβγαζε το μηνυμα να εγκαταστήσω το nova go player ενώ το ειχα ηδη εγκατεστημενο, από το τεχνικο τμημα μου εστειλαν οδηγιες στο email μου τι πρεπει να κανω

- Aρχικά απεγκατάσταση οποιωνδήποτε προγραμμάτων σχετίζονται με τον NovaGo player, ή με το Web tv plugin.
- Στην συνέχεια, ανοίγετε τον Chrome
- Κάνετε εκκαθάριση ιστορικού του Browser και ενημέρωση του Chrome ώστε να έχει την τελευταία έκδοση
- Κλείνετε τελείως τον Chrome
- Ανοίγετε εκ νέου του Chrome και κάνετε την εγκατάσταση του NovaGo player.
- Κλείνετε τελείως τον Chrome
- Ανοίγετε εκ νέου τον Google Chrome
- Πατάτε Σύνδεση και μετά Live Tv, και επιλέγετε ένα κανάλι για την προβολή.
- Σε περίπτωση που σας εμφανίσει εκ νέου το ίδιο μήνυμα, κλείστε εκ νέου τον Chrome, και απενεργοποιήστε τυχόν antivirus, antimalware και το Windows Firewall και δοκιμάστε εκ νέου, να ανοίξετε τον Chrome και να μπείτε στην σελίδα και να πατήσετε Σύνδεση, Live tv, και επιλογή ενός καναλιού.

το εκανα και όλα καλα βλεπω στο λαπτοπ επιτελους, με ανοιχτο antivirus και firewall

ισως να επαιξε ρολο που ειχα εγκατεστημένα παλιο plugin και την εφαρμογή nova go που που φαινονταν στην επιφανεια εργασιας.

οσοι εχουν αυτό πρόβλημα ας δοκιμασουν αυτές τις οδηγιες

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

μου εστειλαν και οδηγιες με εικονες σε rdf
 
Δεν είναι λογικο παντως να πρεπει να κανεις εκαθαριση ολο το ιστορικο για να παιξει σωστα η εφαρμογή και να ξανακανεις το ιδιο στην επομενη αναβαθμιση.
Ας κανουμε format και το PC,με λιγη υπερβολή δεν απεχει και πολυ :D :D
 
Δεν λειτουργεί έτσι ακριβώς η υπηρεσία. Δεν διαγράφεται η μία συσκευή αυτομάτως μόλις εγκαταστήσεις το app.
Το app μπορείς να το έχεις εγκατεστημένο σε όσες συσκευές θέλεις. Μόνο μία συσκευή όμως μπορεί να είναι δηλωμένη στο σύστημα και μόνο μια φορά κάθε μήνα μπορείς να αλλάζεις τη συσκευή.
Κι όταν θέλεις να αλλάξεις, μπαίνεις στο "nova my account" και στην καρτέλα "NovaGO" επιλέγεις διαγραφή συσκευών (εναλλατκικά τους παίρνεις τηλ. στην υποστήριξη πελατών).
Θα σου έρθει ένα αυτοματοποιημένο sms στο κινητό σου ότι η διαγραφή έγινε επιτυχώς και μετά με όποια συσκευή συνδεθείς στο σύστημα (login), αυτή θα δηλωθεί για νέα.
Μετά θα πρέπει να περάσει 1 μήνας για να μπορείς να την αλλάξεις πάλι.

Σ ευχαριστώ αν και ξέχασα να πω πως πλέον είμαι μέσω κουπονιού. Υποθέτω όμως ισχύουν τα ίδια και σε μένα. Άρα καλού κακού θα χρειαστώ 1 μήνα για την αλλαγή..
 
Status
Not open for further replies.