Νυχτερινή φωτογραφία

Με έναν 300ρη και γενναίο κροπ σε APS σώμα κάτι γίνεται, ειδικά εάν βάλουμε και έναν πολλαπλασιαστή 1.4x.


Προτιμώ πλέον απλά να περιλαμβάνω τη Σελήνη στα κάδρα μου, και μου φεύγει ο καημός που δεν έχω τόσο μεγάλα εστιακά μήκη

πχ
4080790893_b5570b47da.jpg

http://www.flickr.com/photos/30248506@N02/4080790893/

ή
4080825425_160e03d0d9.jpg

http://www.flickr.com/photos/30248506@N02/4080825425/
 
Προτιμώ πλέον απλά να περιλαμβάνω τη Σελήνη στα κάδρα μου....

... το οποίο τελικά έχει και πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Πόσες φωτογραφίες της σελήνης να βγάλεις με τελε, βαρετό καταντάει μετά από κάποιο σημείο.
 
... το οποίο τελικά έχει και πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Πόσες φωτογραφίες της σελήνης να βγάλεις με τελε, βαρετό καταντάει μετά από κάποιο σημείο.

Συμφωνώ απολύτως... :SFGSFGSF:
 
send : η 2η μαρεσει παρα πολυ.Και η επεξεργασια και το καδρο
Πως καταφερες και δεν ειναι "καμμενες" οι πληροφοριες απο το φεγγαρι και ολα τα αλλα ειναι σωστα φωτισμενα;
 
Ψαχνωντας βρηκα αρκετες παλιες φωτογραφιουλες,οταν δεν ειχα παρει την dslr και "επαιζα"με τις fuji f30/f31fd


Εδω με την f31fd,σε iso 400

Εδω το ανοιχτο διαφραγμα f2.8 βοηθησε ωστε να παρω πιο γρηγορη ταχυτητα χωρις να χασω σε βαθος πεδιου(πλεονεκτημα της compact σε αυτη την περιπτωση εδω,οπου και με f2.8,το βαθος πεδιου ειναι μεγαλο)


dscf3966b.jpg
 
Ευχαριστω για το σχολιο σου.Θα το εχω σιγουρα υποψιν μου σε μελλοντικες ληψεις.

Υ.Γ Γερνει λιγακι και ο οριζοντας σε αυτη προς τα δεξια...
 
Re: Φωτογράφηση τη νύχτα

Χμμμ ... εχω κατι σημειώσεις για το φεγγάρι ....

Κατ αρχήν τρίποδο, μάνουαλ φόκους, μιρρορ λοκάπ, (τί ωραία που βολεύει το λάιβ βιου με την σπαστή οθόνη εεε :2thumb22sup:) παρασολέιγ, χρήση remote or 10sec timer, αποθήκευση σε RAW με WB daylight ετσι για να βρίσκεται οπως έγραψε και ο Ναθ.
'
'
'
'
'
Aρα το ιδανικό για την Ε-620 + 40-150@150 είναι f/8, iso 200, 1/250 (αντι για 1/400).

1000 ευχαριστώ. Θα το τυπώσω για να το εχω ως reference.

Πω πω, εχω μαυρα μεσανυχτα... :(
 
Με έναν 300ρη και γενναίο κροπ σε APS σώμα κάτι γίνεται, ειδικά εάν βάλουμε και έναν πολλαπλασιαστή 1.4x.


Προτιμώ πλέον απλά να περιλαμβάνω τη Σελήνη στα κάδρα μου, και μου φεύγει ο καημός που δεν έχω τόσο μεγάλα εστιακά μήκη

πχ
4080790893_b5570b47da.jpg

http://www.flickr.com/photos/30248506@N02/4080790893/

ή
4080825425_160e03d0d9.jpg

http://www.flickr.com/photos/30248506@N02/4080825425/

Η δεύτερη είναι πολύ καλή:SFGSFGSF:
 
Βερολίνο.Μπαίνοντας στο Sony center έριξα μια ματιά πίσω...

attachment.php
 

Attachments

  • euB 053 RETOUCE 900.jpg
    euB 053 RETOUCE 900.jpg
    68.2 KB · Views: 191
προσπαθησα να φωτογραφισω με αναλογικο σταθερο 200χιλιοστα , και με converter 2χ, να φωτογραφισω τη σεληνη..με προσαρμογησε ψηφιακο σωμα, αλλα ηταν πολυ σκοτεινα , δεν με ικανοποιησε το αποτελεσμα , ετσι επεστρεψα στα ψηφιακα με τους ζοομ κιτ φακους
..μια ερωτηση , για νυχτερινη φωτογραφιση , με RAW , τι ειναι προτιμοτερο, για να εχουμε λιγοτερο θορυβο εν τελει, να ανεβαζουμε το ΙΖΟ , η να κατεβαζουμε την εκθεση AV μεχρι και -2 , γι α να κερδιζουμε ταχυτητα, μετα στην επεξεργασια να ανεβαζουμε την ευαισθησια και την φωτεινοτητα
υπαρχουν μηχανες που η επεξεργασια RAW να γινεται στο σωμα τους. εχω pentax Κ 100 s και δεν γινεται , μονο στον υπολογιστη
 
στο προγραμμα στον υπολογιστη στην μετατροπη των RAW μονο ευαισθησια μπορω να αλλαζω δηλ ΙΖΟ , οχι φωτεινοτητα ...το ιδιο ειναι?
 
στο προγραμμα στον υπολογιστη στην μετατροπη των RAW μονο ευαισθησια μπορω να αλλαζω δηλ ΙΖΟ , οχι φωτεινοτητα ...το ιδιο ειναι?

Ποιό πρόγραμμα ??

Οι RAW converters έχουν 2 διαφορετικές ρυθμίσεις για την φωτεινότητα.

α. Exposure που εφαρμόζετα στα raw δεδομένα γραμμικά (πρίν την εφαρμογή gamma ) και είναι αντίστοιχη με την αυξηση του ISO οσον αφορά την φωτεινότητα (όχι όμως τον θόρυβο).

β. Brightnes που είναι η ίδια λειτουργία ρύθμισης φωτεινότητας που έχουν όλα τα προγράμματα και δεν επηρεάζει το ίδιο ολες τις τιμές φωτεινότητας αλλά κατά κάποιο τρόπο αυξάνει/μειώνει περισσότερο τους μεσαίους τόνους και προοδευτικά λιγότερο τις ακραίους καταλήγοντας να μην επηρεάζει σχεδόν καθόλου τα παρα πολύ σκοτεινα/φωτεινά πίξελ. Κατα κάποιο τρόπο προφυλάσσει τα πολυ φωτεινά πολύ σκοτεινά απο το κλιπάρισμα.
 
προσπαθησα να φωτογραφισω με αναλογικο σταθερο 200χιλιοστα , και με converter 2χ, να φωτογραφισω τη σεληνη..με προσαρμογησε ψηφιακο σωμα, αλλα ηταν πολυ σκοτεινα , δεν με ικανοποιησε το αποτελεσμα , ετσι επεστρεψα στα ψηφιακα με τους ζοομ κιτ φακους
..μια ερωτηση , για νυχτερινη φωτογραφιση , με RAW , τι ειναι προτιμοτερο, για να εχουμε λιγοτερο θορυβο εν τελει, να ανεβαζουμε το ΙΖΟ , η να κατεβαζουμε την εκθεση AV μεχρι και -2 , γι α να κερδιζουμε ταχυτητα, μετα στην επεξεργασια να ανεβαζουμε την ευαισθησια και την φωτεινοτητα
υπαρχουν μηχανες που η επεξεργασια RAW να γινεται στο σωμα τους. εχω pentax Κ 100 s και δεν γινεται , μονο στον υπολογιστη

Υποψιάζομαι οτι για να σου βγήκε σκοτεινό το φίλμ δεν έλαβες υπόψη οτι ο 2Χ TC υποδιπλασιάζει το διάφραγμα. Αν δηλ. είχες διαλέξει f/5.6 στο φακό κατέληξες σε f/11.0 δηλ. χρειαζόσουνα 1/4 της ταχύτητας σε σχεση με το f/5.6.

Αλήθεια με τί φιλμ τραβηξες και σε τι διάφραγμα ταχύτητα ??.

Διαβασες το ... http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=1082093&postcount=937

..... μια απάντηση;) ... για την αυξηση της ταχύτητας κλείστρου η αύξηση του ISO είναι πάντα προτιμότερη σε σχέση με την "αντιστάθμιση έκθεσης" αρκεί βέβαια να βολεύει το "βήμα" ώστε να μην ξεφύγει προς τα πάνω και έχουμε καψίματα. Xρησιμοποιούμε δηλ το ανώτερο ISO που σε συνδυασμό με την ζητούμενη ταχύτητα δεν μας δινει καψίματα.

Το πλεονέκτημα απο αποψη θορύβου στα σκοτεινά σημεία είναι

α. σημαντικό σε όλες σχεδόν τις Canon και τις Nikon D3, D3s, D700.
http://translate.google.com/transla...e/iso/index.htm&langpair=es|en&hl=EN&ie=UTF-8

β. αξιόλογο (με δικυμάνσεις) για τις Pentax K20D, K7D, Olympus 420, 510, 520, 620 EP1... Panasonic G1, GH1, GF1.

γ. Υπαρκτό αλλά ανάξιο λόγου για τις dslr με αισθητήρα Sony CMOS ... Nikon D3x, D300, D300s, D90, D5000, Pentax Kx, όλες οι Sony.

δ. σχεδόν ανύπαρκτο (αλλά οχι αρνητικό) για ολες τις μηχανές με αισθητήρα CCD. (Nιkon D40, D60, D3000, D80, D200, Pentax K100D, K200D, K10D ... Sony CCD.... και όλες οι κομπακτ.)

Πάντως πάντα παραμένει το πλεονέκτημα της σωστής προεπισκόπησης.
 
ανοιγω τα RAW σε ενα πριγραμμα της Πενταχ labroratory , αυτο που ειχε στο CD της
ειδα μια επιλογη tone , δεν το ηξερα πως χτησιμευει, εχει μια επιλογη brightness με ενα σχεδιαγραμμα , και με ξεχωριστη ρυμθιση RGB , δεν ξερω να το δουλευω , αν με βοηθησει καποιος...
...με ψηφιακη μηχανη με αναλογικους φακους προσπαθησα , χρησιμοποιω σποτ φωτομετριση με διαφραγμα 5,6 η 8, με προτεραιοτητα διαγραματος, οτι ταχυτητα βγαζει , φωτομετρο εκει που εστιαζει στο κεντρο του καδρου
 
επειδη βγαζω φωτο δρομου την νυχτα..χωρις φλας, θελω ταχυτητες πανω απο 50 ,αλλα οσο γινεται χωρις θορυβο, με ανοικτο μεγιστο, το διαφραγμα χανω βαθος πεδιου κια υπερεστιαση,,δεν 8ελω επισης να χρησιμοποιω το οφθαλμοσκοποιο,
ο θορυβος ειναι παντα προβλημα...!δεν ξερς αν αναβαθμισω την ψαμερα με cmos θα εχει μεγαλη διαφορα , αυτο αναζητς σε νεα καμερα..και οχι βιντεα και ταχυτητες ριψης
 
Οι απαιτήσεις που θέτεις (νύχτα, μεσαία-κλειστά διαφράγματα και ταχύτητες άνω του 1/50) κατά πώς φαίνεται επιβάλουν τη φωτογράφιση σε 12800 iso και πάνω. Κοιτάς αποκλειστικά για Nikon D3 και Canon 1D mkIV.