O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Το Honda Varadero XLV 1000cc/2001....απο εβδομάδα θα είναι παρελθόν και τώρα περνάω τα τελευταία χιλιόμετρα στην σέλλα της, μετά απο 52.000 χιλιόμετρα και 6 περίπου χρόνια πιστής -συγκατοίκησης- ευτυχώς χωρίς την παραμικρή γρατζουνιά πάνω στο κορμί της, αλά και στο δικό μου!!!

Αλλαγή πλεύσης πλέον, μιά και τα καθημερινά χιλιόμετρα σχεδόν μόνο στην Αττική οδό, άλλαξαν τα δεδομένα.....

Το Suzuki GSXR 1300 Hayabusa/2005 με μόλις 9.000 στο πετσί της, θα είναι στην θέση ,της Varadero και μάλλον θα μείνει γιά πάντα!!!

Σε κάποιους το έλεγα, αλλά μάλλον δεν με πίστευαν....
Αννιώ...καλά χιλιόμετρα να'χουμε!!!!:ernaehrung004:

Σημ:Είναι και το ίδιο χρώμα η Foto....
 

Attachments

  • Hayabusa.jpg
    Hayabusa.jpg
    79.2 KB · Views: 105
Καλορίζικο Γιάννη!!! Με προσοχή όμως, ε; Για πες τίποτα για τεχνικά χαρακτηριστικά και κυρίως επιδόσεις!
 
Καλορίζικο παιδιά και καλά ταξίδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι πολύ ωραία μηχανή, αλλά μέσα στην Αθήνα βρε Γιάννη θα σας βγει η ψυχή με αυτό το "κτηνάκι"...
 
Καλορίζικο παιδιά και καλά ταξίδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι πολύ ωραία μηχανή, αλλά μέσα στην Αθήνα βρε Γιάννη θα σας βγει η ψυχή με αυτό το "κτηνάκι"...

Μάλλον δεν πρόσεξες καλά Νικόλ, την αρχή του θέματος...
Κυκλοφορούμε σχεδόν σπάνια πλέον στην Αθήνα.....μόνο Αττική οδό, περίχωρα Πικερμίου,και εθνική για χωριό.
 
Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Καλορίζικο Γιάννη!!! Με προσοχή όμως, ε; Για πες τίποτα για τεχνικά χαρακτηριστικά και κυρίως επιδόσεις!
Τι να σου πω τώρα....απο επιδόσεις αν μιλά ςγια τελική, ένας Θεόις ξέρει.Πάντως ταχύμετρο έχει έως 340 χιλιόμετρα.Απο ότι γνωρίζω είναι σχεδόν αδύνατο να τερματίσεις τον δεξιό καρπό του χεριού σου!!!
175 άλογα στην μηχανή και επιταχύνσεις έξω απο λογικούς χρόνους.
Για την ιστορία , αυτη τουλάχιστον την στιγμή είναι η πρώτη πιό δυνατή μηχανή του κόσμου.Αναμένεται να χάσει την πρωτιά απο την νέα Καβάσω που κυκλοφορεί αυτο τον καιρό.
Το θέμα δεν είναι αυτο, ούτε η μηχανή θα εξυπηρετεί τέτοιους σκοπούς.Τα ψυχολογικά τέτοιου είδους τα έχω λύσει εδω και καιρό!!!
 
Φιλαράκ, μη κάνεις τέτοια πράματα!

Μετά το ΤΤ θα σου φαίνεται σα...πατίνι!


ΥΓ: Η Αννούλα το ξέρει? Το κράνος χαλάει το μαλλί!

Τι να μην κάνω που το έκανα, εν πλήρη γνώση της συζύγου!!!
 
Μάλλον δεν πρόσεξες καλά Νικόλ, την αρχή του θέματος...
Κυκλοφορούμε σχεδόν σπάνια πλέον στην Αθήνα.....μόνο Αττική οδό, περίχωρα Πικερμίου,και εθνική για χωριό.

Επειδή είπες πως άλλαξαν τα δεδομένα, γι' αυτό το είπα βρε....

Στέργιε κάνεις λάθος, δεν γνωρίζει την τελική του TT αλλά μη ξεχνάς πως παίζει ρόλο και το βάρος του οχήματος και σίγουρα το Hayabusa είναι πιο ελαφρύ από το ΤΤ...
 
Κύριε συνδιαχειριστά μου και υπόλοιποι φίλοι...πολύ σας ευχαριστούμε.
Να πω πάντως την αλήθεια , όταν την δοκίμασα(!!!)και την έκανα μιά μικρή βόλτα, αν και οδηγώ δίτροχο απο γεννησιμιού μου που λέει ο λόγος ,μόνο και μόνο στην αίσθηση ότι την οδηγώ ψιλοκόμπλαρα.Αυτο δεν μου έχει ξανατύχει ποτέ στην οδηγική μου εμπειρία.
Παιδιά το δίτροχο, δεν είναι σαν το αυτοκίνητο που μπορεί να σου συγχωρήσει και λίγα λαθάκια.Σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο της αγοράς ,ακόμη και εαν δεν το ξέρεις , θα του πάρεις πιπό εύκολα και γρήγορα τον αέρα και το μάθεις επίσης πιό εύκολα και γρήγορα.Με την μηχανή και ιδιαίτερα με τέτοια δίτροχα,αυτά ξέχνα τα!!!Αν μάλιστα δεν εχεις περάσει και ανάλογα στάδια αναβάθμισης, τότε το πέρασμα σε τέτοια σκρίπ, μπορεί να αποτελέσει και φονικό εργαλείο.
 
Μάλλον δεν πρόσεξες καλά Νικόλ, την αρχή του θέματος...
Κυκλοφορούμε σχεδόν σπάνια πλέον στην Αθήνα.....μόνο Αττική οδό, περίχωρα Πικερμίου,και εθνική για χωριό.

Γιαννη γνωριζεις οτι σπινιαρει σε αλλαγη 3ης με 4ης (στα 200τοσα χλμ) και οτι εχει 308 πραγματικα χλμ τελικη? :grinning-smiley-043

Καλοταξιδο φιλε, και εγω ειχα το ninja 12r και το εδωσα για το 9r, και φυσικα το μετανιωσα!!
 
Γιάννη μου από κάποιον που είχε το'86 το ninja 600 (πολύ μπροστά για την εποχή του) καλοτάξιδο και να το προσέχεις σαν τα μάτια σου !!:speechless-smiley-0 :speechless-smiley-0
 
Καλορίζικη και καλοτάξιδη!
Την πήρε ένας φίλος πριν από 2-3 μήνες και είναι τρελαμένος. Τα 300+ τα έπιασε στην ΕΟ Αθηνών-Λαμίας στην ευθεία της Θήβας (αν δεν κάνω λάθος). Όμως από τα 290 και μετά, όπως μου είπε, δεν ανέβαζε τόσο γρήγορα :tdown: :beee:
Τα μάτια σου 114 :grandpa:
Καλορίζικη και πάλι! :ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Όμως από τα 290 και μετά, όπως μου είπε, δεν ανέβαζε τόσο γρήγορα

Ξενέρωσα... Αμα είναι να σέρνεται έτσι και να σε κρεμάει εκεί που θέλεις παραπάνω γκάζι .... Δηλαδή στα 300 δεν έχει το άρπαγμα που πρέπει ε? Γονατίζει ένα πράγμα..... :flipout:



Aφιερωμένο σε όλους τους γρήγορους!!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: O AH BAΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑΕΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ!!!!

Ξενέρωσα... Αμα είναι να σέρνεται έτσι και να σε κρεμάει εκεί που θέλεις παραπάνω γκάζι ....
Δηλαδή στα 300 δεν έχει το άρπαγμα που πρέπει ε? Γονατίζει ένα πράγμα..... :flipout:

Εχεις δίκιο,και εγω είμαι σκεφτικός με αυτο το πρόβλημα.
Μάλιστα λέω με το που θα την έχω τις επόμενες ημέρες ,να πάω γιά καμιά μηχανική βελτίωση.Ξέρει κανείς κανένα καλό πρόγραμμα;:damnyou: :slapface: :flipout: