Ο Hi-Endας

[I]Απάντηση: TUBE AMPLIFIERS FOR ALL.

--------------------------------------------------------------------------------

Παντως πολυ καλα εγραψες το ΙΣΩΣ γιατι πολυ απλα αν συγκρινεις τους LAMM με τον AYON ακουστικα ,συγνωμη που στο λεω φιλε μου, εχεις πολυ δρομο μπροστα σου και τουλαχιστον μεχρι να φτασεις στην μεση αυτου του δρομου μην βλαστημας απλα οπως λενε ακου, βλεπε, σωπα γιατι εισαι ακομα στην αρχη.[/I]



ααααααα, γιαυτο καποιοι λενε οτι οι hiendαδες ειναι ευγενικοι και με αγαπη για την μουσικη
 
Λοιπόν τώρα που 'έληξε' το θέμα να πω και εγώ την γνώμη μου.

Hi_Endας είναι αυτός που γνωρίζει πως λειτουργεί η κάθε συσκευή του set.
Γνωρίζει τις ικανότητες, τις αδυναμίες, τον τρόπο λειτουργίας και χρήσης του ενισχυτή π.χ. και τον λόγο που κόστισε παραπάνω χρήματα από τον προηγούμενο που αντικατέστησε.

Είναι αυτός που έχει στήσει τα ηχεία έτσι, που καλύτερα για αυτόν δεν γίνεται ! Ξέρει τι συμβαίνει αν τοποθετηθούν διαφορετικά.

Είναι αυτός που δεν πιστεύει ότι διαβάζει στα περιοδικά, στο net και τα καταστήματα αν δεν ακολουθεί και η εξήγηση του (τεχνικά - θεωρία).

Είναι αυτός που γνωρίζει ότι η μουσική είναι η "ψυχή" και τα μηχανήματα το "σώμα".

Είναι αυτός που περιγράφει τις επιδόσεις κάποιου μηχανήματος με στοιχεία της μουσικής αλλά και αριθμούς. Ακόμη ότι κάθε είδος μουσικής, έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά οπότε και άλλες απαιτήσεις μηχανημάτων για την σωστή αναπαραγωγή της.

Είναι αυτός που ξέρει τι ζητά, όταν ψάχνει !
 
Απάντηση: Re: Ο Hi-Endας

Hi endas ειναι αυτος που αυτη την εποχη ειναι σε τρομο γιατι οι γυναικες μαζευουν τα χαλιά...
:flipout::flipout::flipout: Πολύ καλό !
 
Hi endas ειναι αυτος που αυτη την εποχη ειναι σε τρομο γιατι οι γυναικες μαζευουν τα χαλιά...


υπαρχουν και καλοκαιρινα χαλια, ενας hiendas επρεπε να το γνωριζει....

χααααχαχα
 
Δεν ειμαι χαιεντας, αλλα καθε Μαιο τσακωνομαι με την συζυγο για τα χαλια που βγαζει...και οι υψηλες ειδικα πανε κατα διαολου...:argue:
 
Πολύ παλιά είχα αυτό το πρόβλημα με τα χαλιά, αλλά όταν ήρθαν πιο μουσικά μηχανήματα, παρατήρησα ότι αυτό το πρόβλημα ήταν σχεδόν ανύπαρκτο.
Αν έχουμε καλά-μουσικά μηχανήματα και αν η ακουστική του χώρου μας είναι σωστή τότε πολύ λιγότερο μας απασχολούν τα χαλιά.
Φυσικά δεν βλέπω το γιατί να αφαιρούνται τελείως τα χαλιά [ποτέ δεν τα βγάζω] μάλιστα σε ένα σπίτι που πιστεύω σίγουρα θα υπάρχει κλιματισμός! Κλείνουμε και τα παράθυρα και απολαμβάνουμε τη μουσική χωρίς θορύβους και ζέστη και κρατάμε το χώρο και καθαρό. Λ.Σ.
 
Ουδέτερο είναι το σύστημα που αναπαράγει(στα πλαίσια του εφικτού πάντα),ότι είναι γραμμένο στο δισκάκι.

Αν είναι "κλινικό-κρύο-υπεραναλυτικό" ή "ευφωνικό-χρωματισμένο-κρύβει πληροφορία",απλά δεν είναι ούτε το ένα ούτε τ' άλλο ουδέτερο.
 
Re: Απάντηση: Ο Hi-Endας

Ουδέτερο είναι το σύστημα που αναπαράγει(στα πλαίσια του εφικτού πάντα),ότι είναι γραμμένο στο δισκάκι.
QUOTE]
Αυτο ακριβως θεωρω ουδετερο. Το πρωτο πραγμα που κανει ενα συστημα μη ουδετερο ειναι η μετρημενη παραμορφωση.
 
Ο ορος "μουσικο" συστημα και "μουσικοτητα" συστηματος εμπεριεχει πολυ την υποκειμενικη κριση του καθενος απο εμας. Δε μετριεται.
 
Βεβαια η ουδετεροτητα ενος συστηματος στις μετρησεις, δεν εξασφαλιζει την ουδετεροτητα στην αναπαραγωγη οπου εκει μπαινουν και αλλοι παραγοντες με πρωτον και κυριοτερον το χωρο.
 
Ειλικρινά αυτό που σας ανάφερα παραπάνω μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση πολλά χρόνια πριν και μάλιστα με τρανζιστορικά μηχανήματα, λίγο πριν περάσω στις λάμπες Δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση ή, ειδικά, περίπτωση, αλλά έτσι ήταν όντως. Λ.Σ.
 
Απάντηση: Re: Ο Hi-Endας

Ειλικρινά αυτό που σας ανάφερα παραπάνω μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση πολλά χρόνια πριν και μάλιστα με τρανζιστορικά μηχανήματα, λίγο πριν περάσω στις λάμπες Δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση ή, ειδικά, περίπτωση, αλλά έτσι ήταν όντως. Λ.Σ.

Ποιά ήταν τα τότε μηχανήματα;
 
Re: Απάντηση: Re: Ο Hi-Endας

Ποιά ήταν τα τότε μηχανήματα;
Τότε αν θυμάμαι καλά ήταν ένα σετ naim, pre nac 42, power nap 250, Linn, ittok, Koetsu red signature, Tannoy Classic monitor. Τα ίδια, και μάλλον καλύτερα, ίσχυαν όταν τα ενισχυτικά αντικαταστάθηκαν από προ και τελικούς της Counterpoint. Λ.Σ.