Ο μικρός αγαπημένος..........

14 December 2006
4,265

Και ενώ η ανθρωπότητα συνεχίζει να συγκλονίζεται με φοβερά remaster, και άλλα σχετικά, κάποιος με το όνομα Adrian …(Γρίφος) , έρχεται με το ντεμπούτο του να κρεμάσει σαγόνια.
Του ζήτησαν να κάνει έναν vintage soul funk δίσκο αλλά αυτό είναι πάρα πολύ απλό για κάποιον τόσο ταλαντούχο.
Έφτιαξε λοιπόν ένα τεράστιο ψευδο Mayfield - Morricone στερεότυπο, περιφερειακά ντυμένο με την “γλυκιά αγριότητα” του Bobby Womack, μέσα στο οποίο αποδόμησε το hip hop.
Φυσικά και δεν σταμάτησε εκεί αλλά θα τα πούμε όλα στην ώρα τους…
 

Attachments

  • AJYounge4.jpg
    AJYounge4.jpg
    5.8 KB · Views: 23
  • 88602243.jpg
    88602243.jpg
    48.4 KB · Views: 18
The Black Dynamite score is a concept album that exhibits my affinity for vintage soul. My influences were predominantly blaxploitation and European soundtracks of the 1960s and ’70s. I sought to revitalize this golden era in hopes that the listener would value my compositional perspective and predisposition for linear analog recording.

My Black Dynamite journey commenced when director and fellow DJ Scott Sanders approached me with the proposition to edit and score a prospective blaxploitation film. Weeks later, Sanders, Byron Minns (Bullhorn), Michael Jai White (Black Dynamite), and I formulated a plan to get this film into fruition. In anticipation of a potential financier, we edited a trailer, they wrote the script, and I prospectively recorded the music. To our surprise, the plan worked; I was hired to create the score for Black Dynamite and edit the film.

For the score, I served as the composer, principal musician, and recording engineer. Today, this is fairly commonplace, because most composers utilize modern synthesizers and computers. I chose not to take this route for two reasons: first, I have an aversion to the nonlinear processing of digital recording; second, I wanted to emulate the techniques of the ’70s in order to maintain the integrity of the score.

As a composer, my goal was to stimulate emotion; as a musician, I studied the instrumentation of superlative vintage soul; as a recording engineer, I utilized golden-era recording techniques to denote the nostalgic sound of early cinema funk. However, as a professional artist, I had to streamline these goals in a manner that did not stifle the film’s production, yet satisfied personal standards.

The process was long, difficult, and often debilitating. This is because period recording represents the union of specific nuances ultimately creating a unique sound. In sharp contrast to modern-day recording techniques, each nuance generally requires some sort of antiquated method. However, this old process is the basis for why vintage music sounds so rich. Thereupon, the foundation for my period recordings is vintage instruments, microphones, microphone preamps (mic pres), and analog tape machines.

Vintage equipment is tantamount to a good period recording, because contemporary equipment is manufactured to produce a modern sound. My instruments are all pre-1979 (some dating back to the ’30s), microphones are pre-1970, mic pres are pre-1965, and my tape machines are all pre-1978.
The recording process proved difficult, especially because I produced the score with little or no engineering support. In addition, I was constrained for time: I edited film for Black Dynamite twelve hours a day, served as a law professor, and worked on the score nightly. In retrospect, the challenges of this project proved difficult; however, my passion overrode inconvenience, and my satisfaction, through accomplishment, is now incalculable.

In all, I sought to make a bona fide score by synthesizing the great musical ideologies of a lost era. My integrity prohibited the mere rehashing of the music of this time; it forced me to place a contemporary spin on its ingenuity. I truly admire the musical icons of yesterday and hope this score revitalizes the lost art of vintage soul recording.

ΑDRIAN YOUNGE, 2009

*Απο το εσώφυλλο του δίσκου.
 
Τι δεν λέει ο Adrian.

Ότι χειρίζεται το δημιούργημα του ελαχιστοποιώντας το ή μεγιστοποιώντας το κατά βούληση. Έτσι μπορεί να το φτάσει και ως την πλάκα, όπως επίσης μπορεί και να το χρησιμοποιήσει απλώς ως βάση πάνω στην οποία τρεις με τέσσερις διαφορετικές μελωδίες ενσωματώνονται σε μια. Aυτή είναι η ικανότητα του Adrian, οι συνεχόμενες αλλαγές, η διαφορετική οπτική, οι απρόβλεπτες πινελιές που μπορούν να συμβούν μέσα σε ένα αυστηρά οριοθετημένο σύνολο.
Έφτιαξε ένα σύγχρονο blaxploitation soundtrack, και επειδή ακριβώς γνώριζε ότι είναι σύγχρονο το επέκτεινε μέχρι εκείνου του σημείου που ο ίδιος θεωρεί ότι συνεχίζει να είναι μέσα στο θέμα.
Εγώ λέω ότι δεν είναι “οπισθοδρομική κομπανία”. Αλλά αν είναι, τότε θα περιμένω τον επόμενο που θα κάνει κάτι ανάλογο χωρίς όμως να αναλωθεί σε άστοχους πειραματισμούς που θα κρατήσουν ένα μήνα, αλλά και το σημαντικότερο, να δημιουργήσει soul κομμάτια με S κεφαλαίο.

Για μένα η soul όταν έχει ψυχή είναι πάντα μπροστά.
 
Παιδιά προς το παρόν φαίνεται πως δεν υπάρχει link..
Από το βινύλιο έχω φτιάξει ένα cd άκι το οποίο έχει την τάση να θέλει να φύγει από το σπίτι μου. Θέλει να κάνει βόλτες…

Μουκ η ναρκοδέλεια?Δεν βρήκα κάτι και εκεί…
 
Παιδιά προς το παρόν φαίνεται πως δεν υπάρχει link..
Από το βινύλιο έχω φτιάξει ένα cd άκι το οποίο έχει την τάση να θέλει να φύγει από το σπίτι μου. Θέλει να κάνει βόλτες…

Μουκ η ναρκοδέλεια?Δεν βρήκα κάτι και εκεί…


θα στο στείλω από το σπίτι, μας κόβουν τέτοια εδώ πέρα-bye-
εκείνο που βολτάρει ας σκανάρει τη γειτονιά...
 
Υπάρχει το άλμπουμ γενικά.
Το φοβερό είναι ότι το προσπέρασα την προηγούμενη εβδομάδα και μάλιστα αβίαστα.:slapface:
Άκουσα κάτι δείγματα αλλά επειδή έψαχνα κάτι συγκεκριμένο ξέχασα να ξαναγυρίσω.

Έχω την εντύπωση ότι βρήκα και δεύτερο από τον ίδιο με παρόμοιο concept.

θα ξαναψάξω και θα ενημερώσω.
 
Aπό τα καλύτερα πράγματα που κυκλοφορούν εκεί έξω..

Μια εύκολη συνταγή που η σύλληψη και οι προσθήκες σε ιδέες και χρώματα απαιτούν βαθιά γνώση και πλούσια φαντασία. Φοβερό το παιδί.
AJYounge4.jpg
 
αυτος ο δισκος συνοψιζεται σε μια φραση.τα παντα ολα.ή μαλλον οι παντες ολοι.
παρελαυνουν ολοι οι μεγαλοι των 70ς.sly stone,curtis mayfield,nile rodgers,boby womack,willie hutch,isaac hayes,gene page...και αλλοι πολλοι.
ενα ατελειωτο παρτι φρεσκο και λαχταριστο.
μαζι με τη συλλογη can you dig it που προτεινε και αυτη ο γιωργος βρηκαμε soundtrack για τις γιορτες.γιωργο RESPECT..
 
Συμφωνώ απόλυτα με τους φίλους παραπάνω. Από τις καλύτερες κυκλοφορίες των τελευταίων χρόνων στο είδος. Πολύ σημαντικό άλμπουμ.