Αντιγράφω από την παρουσίαση του κυρίου Λυμπερόπουλου για το Perpetuum Immobile:
"Ο δίσκος απευθύνεται μόνο σε γενναίους ακροατές. Για τους νεοσσούς, η ιδανική του κατάποση συστήνεται σε μικρές δόσεις: ένα κομμάτι τη φορά. Καθένα τους είναι αρκετό να σε πάρει μαζί του και να χαθείς μέσα του για μέρες".
Ο δίσκος, πιθανόν να απευθύνεται σε γενναίους ακροατές. Ο Simon Nabatov όμως πιστευω ότι είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος να πάρει κάποιον ο οποίος δεν έχει καν κάνει τα πρώτα του βήματα στην jazz και να τον οδηγήσει στο να την λατρέψει. Ένας απίστευτα επικοινωνιακός πιανίστας, που ζεί έντονα με κάθε εκατοστό αυτού του τεράστιου και ασυμάζευτου κορμιού την κάθε νότα, που παρά την δεξιοτεχνία και την άρτια πιανιστική του κατάρτιση παραμένει ένα απλό παιδί που παίζει με το πιάνο, του μιλά, όχι με φωνή αλλά με τα μάτια, με το σώμα, σκύβει πάνω του, το αγγίζει, το πονά και μετά το χαϊδεύει, ζει το κάθε δευτερόλεπτο τόσο έντονα, αν μπορούσε να παίζει και να χορεύει ταυτόχρονα, είμαι σίγουρη ότι θα το έκανε, αλλά δεν μπορεί, κι έτσι αρκείται στο να χτυπά ρυθμικά το πόδι του στο παρκέ, και στο τέλος, αν δεν χορτάσει με αυτό, παίζει και με τα δάχτυλα στο πιάνο, όχι στα πλήκτρα, στο ξύλο. Έτσι απλά και έτσι δυνατά. Ποιός θα μπορέσει να του αντισταθεί αφού ο ίδιος αντιστέκεται επίμονα στην σοβαροφάνεια χωρίς να χάνει τίποτα από την σοβαρότητα αυτού που έχει να παρουσιάσει;
Έτσι απλά όπως μας παρουσίαζε το κάθε κομμάτι που θα έπαιζε, έτσι απλά μίλησε μαζί μας στο τέλος, έτσι απλά μου άπλωσε το χέρι του να με βοηθήσει να ανέβω στη σκηνή, έτσι.....Απλά!
Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον Διονύση

για την έγκαιρη ενημέρωση, και φυσικά στο Goethe Institut για την άρτια διοργάνωση.
(Μήπως να τους προτείναμε να φέρουν και τον Larry Coryell την επόμενη φορά ώστε να αποφύγουμε διεθνή ρεζιλίκια όπως το καλοκαίρι;;;:frown
