Οχι αλλα καρβουνα........

Re: Απάντηση: Οχι αλλα καρβουνα........

Ας υπογράψουν οι Αμερικάνοι την συνθήκη για την μείωση των ρύπων κλπ, ας κάνουν τα κράτη πρώτα σοβαρή πολιτική στο θέμα του περιβάλλοντος.

Μην εισαι κακος

Σοβαρη πολιτικη κανουν.

Υπερασπιζονται σθεναρα τις πολυεθνικες που κυβερνουν τη χωρα τους
 
Πριν μία 10ετία, το μέσο αυτοκίνητο είχε τουλάχιστον 200 κυβικά λιγότερα (το σημερινό 1800άρι είναι το παλιό 1600άρι και λίγα λέω), ζύγιζε τουλάχιστον 15% λιγότερο από ό,τι σήμερα, φορούσε λάστιχα τουλάχιστον 2 νούμερα πιο μικρά (185 αντί 205). Όλα αυτά συνεπάγονται κατανάλωση (πέρα από τη νοοτροπία των οδηγών, που μπορεί να έχουν γίνει και αυτοί πιο γκαζιάρηδες). Και οι ρύποι μπορεί να έχουν μειωθεί, με τους καταλύτες, όμως ειδικώς η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα συνδέεται αμέσως με την κατανάλωση, άρα έχει αυξηθεί νομίζω ανά όχημα. Επίσης SUV 2+ τόνων, δεν υπήρχαν, τουλάχιστον στη χώρα μας. Ούτε θηρία 300+ ίππων (από τη μάνα τους, γιατί κάγκουρες πάντα υπήρχαν)
 
Re: Απάντηση: Re: Οχι αλλα καρβουνα........

Τι σχεση εχουν ολα αυτα με το θεμα?

Κανουμε το λαθος και τα "τσουβαλιαζουμε" ολα μαζι , και χανονται σοβαρες επισημανσεις και συζητησεις !

νομίζω σχετίζονται αμέσως με το θέμα μας, που έχει πιάσει γενικώς την περιβαλλοντική αλλαγή. Ανέφερα τη νοοτροπία μας, και τις αντιλήψεις μας σε ένα ζήτημα. Φαινόμαστε να νοιαζόμαστε καθόλου, έστω ελάχιστο, για τον πλανήτη;
 
Απάντηση: Re: Οχι αλλα καρβουνα........

Πριν μία 10ετία, το μέσο αυτοκίνητο είχε τουλάχιστον 200 κυβικά λιγότερα (το σημερινό 1800άρι είναι το παλιό 1600άρι και λίγα λέω), ζύγιζε τουλάχιστον 15% λιγότερο από ό,τι σήμερα, φορούσε λάστιχα τουλάχιστον 2 νούμερα πιο μικρά (185 αντί 205). Όλα αυτά συνεπάγονται κατανάλωση (πέρα από τη νοοτροπία των οδηγών, που μπορεί να έχουν γίνει και αυτοί πιο γκαζιάρηδες). Και οι ρύποι μπορεί να έχουν μειωθεί, με τους καταλύτες, όμως ειδικώς η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα συνδέεται αμέσως με την κατανάλωση, άρα έχει αυξηθεί νομίζω ανά όχημα. Επίσης SUV 2+ τόνων, δεν υπήρχαν, τουλάχιστον στη χώρα μας. Ούτε θηρία 300+ ίππων (από τη μάνα τους, γιατί κάγκουρες πάντα υπήρχαν)



Εχω την εντυπωση οτι η λογιστικη σου ειναι λανθασμενη. Ξεχνας βασικους παραγοντες !
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οχι αλλα καρβουνα........

νομίζω σχετίζονται αμέσως με το θέμα μας, που έχει πιάσει γενικώς την περιβαλλοντική αλλαγή. Ανέφερα τη νοοτροπία μας, και τις αντιλήψεις μας σε ένα ζήτημα. Φαινόμαστε να νοιαζόμαστε καθόλου, έστω ελάχιστο, για τον πλανήτη;



Ειχα την εντυπωση οτι το θεμα του Ναθαναηλ αφορουσε τις πυρκαγιες !
 
Απάντηση: Re: Οχι αλλα καρβουνα........

Εχω την εντυπωση οτι η λογιστικη σου ειναι λανθασμενη. Ξεχνας βασικους παραγοντες !

Ρε φιλαράκ, πες μας που κάνει λάθος ο sendιος.

Μισές δουλειές?

Αφού έχει ενδιαφέρον το πράμα.

Α! και μου φαίνεται εντελώς εντός θέματος.
 
Απάντηση: Re: Οχι αλλα καρβουνα........

Ρε φιλαράκ, πες μας που κάνει λάθος ο sendιος.

Μισές δουλειές?

Αφού έχει ενδιαφέρον το πράμα.

Α! και μου φαίνεται εντελώς εντός θέματος.



Δεν εχει συμπεριλαβει τον βαθμο αποδοσης των κινητηρων και την πολυ μεγαλη διαφορα στους ρύπους με το Euro 3.

Επισης τα κραμματα και τα υλικα ειναι πολυ διαφορετικα των εποχων που λεει ο φιλος send και ειναι ΣΑΦΩΣ ελαφρυτερα.

Τελος , οταν συγκρινουμε , πρεπει να συγκρινουμε ομοια πραγματα , οχι νταλικα με σμαρτ ας πουμε.

Το τι ζηταει η αγορα ειναι αλλο θεμα κι εχει να κανει με εμας και μονο, οχι με τις εταιριες.
Οταν ειμαστε "εππηρεαζομενοι " εμεις , δεν μπορω να τα βαλω με την εταιρια που σκοπος της ειναι να πουλαει και να πουλαει καλα.

Ειναι σαν να λεω, οτι φταιει το ταδε καναλι που παιζει τη "ροζα τη ναζιαρα" κι οχι εγω που τη βλεπω.....
 
Μα δεν νομίζω να λέμε κάτι διαφορετικό. Τι είναι το μέσο αυτοκίνητο που ζητούμε κι αγοράζουμε, λέω. Στη νοοτροπία μας αναφερόμουν, όχι στην πολιτική των εταιριών.
Από τη μεριά μεν των εταιριών, υπάρχει η τάση για μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις από λιγότερα κυβικά (πχ οι νέοι 1400ρηδες της VW) αλλά δυστυχώς το όποιο όφελος ακυρώνεται από την επιθυμία των αγοραστών για όλο και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις. Φτάνουμε να λέμε σήμερα φράσεις του τύπου "τα 150 αλόγατα φτάνουν να κινήσουν σε απλώς επαρκείς ρυθμούς το αμάξωμα".
Ή τα ελαστικά. Το Mazda Xedos 6, που είχε πριν 15 ακριβώς χρόνια ο πατέρας μου, φορούσε ελαστικό με πέλμα 185. Το Mazda 3 (στην οικογένειά μου μάλλον είναι ολίγον mazdaκηδες τελικώς) που πήρε ο αδερφός μου προ 3ετίας, φοράει ελαστικό με πέλμα 205.
Η νοοτροπία μας και απαιτήσεις μας είναι αυτές που έχουν αλλάξει. Είναι προφανές ότι ο πλανήτης είναι στις τελευταίες έγνοιές μας.
 
Αφήστε και το άλλο, όλοι αυτοί οι "φτιαγμένοι" που βάζουν της Παναγιάς τα μάτια στους κινητήρες τους και καίνε τα άντερά τους.

Έχω από την άλλη και την ξαδέρφη μου που της κόλλησε να πάρει τζιπ.
Και αμφιβάλλω αν θα βγει ποτέ στη ζωή της εκτός ασφάλτου...



Πάντως το υβριδικό smart που θα βγει σε λίγο καιρό θα είναι λουκούμι!
2,5 λίτρα/100 χλμ προβλεπόμενη κατανάλωση...
 
Αυτό το πράμα με τα μεγάλα τα τζιπ έχει παραγίνει.

Χθες έβλεπα topgear και είχε ένα Landrover το οποίο είχε λέει 2 σασσί και ζύγιζε 2,7 τόνους!
Για να πηγαίνω στο γραφείο.

Ρε δε πάμε καλά ρεεεεε.

Η ξαδερφούλα από το αμέρικα (25 χρονώνε, δασκάλα) σε ερώτηση μου για το τι αμάξι έχει:

Είχα ένα Nissan Altima αλλά με τρακάρανε και τώρα πήρα ένα Subaru Tribeca...

!!!!

Γι'αυτό γελούσε όταν την έκανα βόλτα με το 106 και το Panda...