Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Έσβησα τα πάντα από codecs players κλπ, εγκατάσταση με βάση τον οδηγό απο την αρχή και voila δούλεψε. Επί της ουσίας τώρα. Παρατήρησα σε μερικά επεισόδια που δοκίμασα (δλδ χαμηλή-SD ανάλυσης) να δημιουργείται κάτι σαν pixelιασμα στην οθόνη. Στις HD αυτό εξαφανίζεται όσο ανεβαίνει η ανάλυση. Πάντως ενώ η εικόνα μεταμορφώνεται δεν ξέρω αν με εντυπωσιάζει το αποτέλεσμα. Πλέον οι σειρές φαίνονται σαν να παρακολουθώ αυτές τις μεξικάνικες μεταγλωτισμένες που κάνουν κατά καιρούς εμφάνιση στην TV. Σίγουρα θέλει πολύ πειραματισμό για να είναι οπτικώς αποδεκτό το αποτέλεσμα

Φαντάζομαι, εννοείς τα λεγόμενα ''νερά'' στην κίνηση. Αυτό που λες είναι αλήθεια, σχετικά με το υλικό. Σε υλικό με περισσότερη συμπίεση, ακόμα και SD, το φαινόμενο είναι πιο έντονο. Θέλεις να μας γράψεις σε ποιο σκριπτ κατέληξες τελικά και με τι hardware παίζεις??
 
Ναι στα "νερά" αναφερόμουν τα οποία τελικά κατάφερα να τα εξαφανίσω ανεβάζοντας το searchparam στο 10!!!!!. Χρησιμοποίησα το 2ο script (num=30) με plevel=0 searchparam=10 και στο τέλος mode=2.
Σύνθεση pc core2 Duo CPU E6850 @ 3.33GHz, 4 Giga RAM , ΑΤΙ 4870. Σε απλά dvd-rip xvid και σε σειρές το αποτέλεσμα είναι ενδιαφέρον, διαφορετικό απ'ότι είχα συνηθίσει αλλά καθόλου άσχημο. Η χρήση cpu ανέβηκε στο 25-30% ενώ προηγουμένως ήταν στο ρελαντί.
Στα 720p τώρα αυτές οι ρυθμίσεις δεν έχουν καλό αποτέλεσμα (ανεβαίνει και χρήση της cpu στα κόκκινα >80% ) και κατεβάζω σε searchparam=5. Εκεί τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα (με cpu~60%)με καλή κίνηση. Tα 1080p απλώς δεν... Ο 2πυρηνος τα βρίσκει σκούρα και η θέαση είναι πρακτικά αδύνατη.
Δεν έχω πειραματιστεί αρκέτα αλλά για HD υλικό το αποτέλεσμα δεν μου αρέσει. Τώρα λογικά με κανά βαρβάτο i7 και ανεβασμένες ρυθμίσεις το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό αλλά εγώ θα αρκεστώ στην χρήση του avisynth για "απλό" υλικό και για τα ΗD όπως παλιά...
 
Απάντηση: Re: Οδηγός αναπαραγωγής αρχείων με χρήση Frame Interpolation.

Ναι στα "νερά" αναφερόμουν τα οποία τελικά κατάφερα να τα εξαφανίσω ανεβάζοντας το searchparam στο 10!!!!!. Χρησιμοποίησα το 2ο script (num=30) με plevel=0 searchparam=10 και στο τέλος mode=2.

Με έστειλες αδιάβαστο!!!!!!!!!!:bang::bang::bang::bang::bang:

Θα το δοκιμάσω αύριο και θα αναφέρω ευπειθώς.....πάντως, το παλληκάρι του σκριπτ έχει διαφορετική άποψη:

Now for changing it for your liking, the lower the searchparam number, the less the artifacts but less smooth, anything higher than 2 gives nice smoothness
 
Now for changing it for your liking, the lower the searchparam number, the less the artifacts but less smooth, anything higher than 2 gives nice smoothness

Με βάση αυτό άρχισα θέτοντας τιμή το 3 και αφού δεν με ικανοποίησε ξεκίνησα να κατεβαίνω. Όμως κάτι με χάλαγε οπότε είπα να βάλω υπερβολικές τιμές να δω τι θα γίνει. Ανέβασα σε 2ψήφιο νούμερο και όλα έδειχναν να στρώνουν. Ανέβασα και το plevel σε 2ψήφιο αλλά εκεί κάπου χάθηκε η μπάλα και κράσαρε. Οπότε τα μηδένισα όλα, δεν ασχολήθηκα πάλι με το plevel και άρχισα να αυξάνω τις τιμές στο searchparam. Με χαμηλά νούμερα είχα αυτό που αναφέρθηκες σαν νερά στην εικόνα. Ήταν σαν να είχα υπερβολικά αργό πάνελ συνδεμένο με αναλογικό τύπου composite σήμα και κάποιος επεξεργαστής να προσπαθεί με άγαρμπο τρόπο να σώσει την κατάσταση. Οπότε μόλις ανέβηκε η τιμή στο 10 ναι στο 10 τα divxακια μου απέκτησαν μια κίνηση σαν να έπαιζαν από ΒR. Tι να πω πραγματικά δεν ξέρω.
Επαναλαμβάνω όμως όλα αυτά όσον αφορά μη HD υλικό. Σε HD τα πράγματα διαφέρουν.Το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί και από αύριο το βραδάκι θα πειραματιστώ αρκετά για να βρω τι μπορεί να γίνει και με αυτά. Επίσης δεν έχω δοκιμάσει να αλλάξω τις τιμές buffer back/ahead (0,24) που είναι πάνω απο το script καθώς ο τυπάς λέει Buffer back ahead varies with different people, best to keep this checked and start with 0/10 but experiment with 10/10 or 0/24 or whatever suits you. αν και κάποια στιγμή θα πειραματιστώ και με αυτές.

Nα και το script που χρησιμοποιώ για όποιον θέλει να το δοκιμάσει


SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=10, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=10, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=60, den=1, mode=2)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last



Kάτι άσχετο με το Ctrl+j μου εμφανίζονται οι πληροφορίες αλλά όχι το graph. Πως το φτιάχνουμε αυτό;
 
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=2, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=3, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=3, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=60, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last

To pel=2 βελτιώνει την εικόνα και εξαφανίζει ένα τρεμόπαιγμα που παρατηρείται λόγω του Interpolation στα blocks..βέβαια τρώει πολύ cpu...με τις παραπάνω ρυθμίσεις παίζει αψογα σε core 2 quad 2.83mhz τις 720p...
το searchparam (αν εχω καταλαβει καλά) καθορίζει ποσα Blocks θα ελέγξει γύρω από το μεταβαλλόμενο μπλοκ ώστε να βρέι που βρίσκεται στο επομενο καρέ οπότε να δημιουργήσει το ενδιάμεσο...συνεπώς μεγαλύτερη τιμη σημαίνει ότι έχει μεγαλυτερη ακρίβεια ακόμα και αν η κίνηση είναι απότομη από το ένα καρέ στο άλλο...μέχρι 3-4 δεν τρώει και πολύ cpu σε 720p αλλά εμφανίζονται κάποια μικρά τετραγωνάκια στην οθόνη...αν αντι MBlockFps βάλουμε MFlowFps τα παραπάνω τετραγωνάκια δεν φαίνονται αλλα ο core quad δεν την παλεύει...
για 1080p θα πρότεινα
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=1, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=16, blksizev=8, searchparam=1, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=50, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Το num=50 το κάνει να δημιουργέι λιγότερα ενδιάμεσα καρέ οπότε λιγότερη cpu...αλλά πρέπει να υποστηρίζει το μονιτορ-TV 50hz για να μην κάνει σπασίματα...
όλα τα παραπάνω με bsplayer free ...για κάποιο λόγο τρώει λιγότερη cpu από mpc.
 
η καινούργια εκδοση kmplayer υποστιριζει hardware acceleration μπορουμε να το εκμεταλευτουμε αυτο?χωρις να χρησιμοποιουμε core?
 
για αρχεία με 24 καρέ, χρησιμοποιούμε κάποιο script απο τα παραπάνω ωστε να εχουμε καλύτερη κίνηση?
τα παραπανω scripts μετατρέπουν ενα αρχείο(ταινια) απο 24 ή οσα είναι σε 50 ή σε 60 ή σε ότι τιμή βάλεις στο num=...
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=50, den=1, mode=0)
μπορείς και 25 δηλαδή και καλο είναι να ειναι κάτι σχετικό με το refresh rate της οθόνης 50hz 60hz, ίδιο καλύτερα ή υποδιαίρεση...με το 50 και 60 γίνεται ομαλή κίνηση...με 25 30 είναι πιο "κιηματογραφικό" το αποτελεσμα χωρίς όμως τα σπασίματα που προκαλόυνται από την προσαρμογή 24fps σε 60hz...
 
Εγώ επειδή είμαι και παράξενος δεν είδα τεράστια διαφορά στο num=60...οπότε το έβαλα αμέσως αμέσως στα 240...εκεί έγινε πραγματικά smooth η εικόνα...ο ι7 δεν πάει πάνω από 10% σε 720p και πάνω από 30% σε 1080p.
 
Last edited:
για οσους χρησιμοποιουν mpchc ως player ..
ποια εκδοση χρησιμοποιειται??
εγω οποιαδηποτε προσπαθεια να τρεξω avisynth με εκδοση mpchc μεταγενεστερη της 1.3.2372.0..μου βγαζει μηνυμα kernelbase.dll error..
εχουμε φτασει αισιως στην 1.5.0.2827 (stable) κ θα ηθελα να κανω μια αναβαθμιση....
 
Νομίζω τώρα θα εξελιχθεί καλύτερα το project.
O developer του interframe συμμετέχει στo avisynth doom9 forum όπου παίρνει συμβουλές και λύσεις απο τους γκουρού του χώρου.
Απ' την άλλη οι Ρώσοι με GPU accel ...
 
Καλησπερα. Ετρεξα και εγω τον οδηγο στο 1ο ποστ, ολη πηγαν καλα στις εγκαταστασεις. Στις ρυθμισεις ομως και οταν ειναι να επιλεξω τον ffdshow ως external filter:

α) δεν μου τον εμφανιζει στην λιστα
β) οταν παω χειροκινητα να τον φορτωσω (αν δεν κανω λαθος ειναι το ffdshow.ax), το επιλεγω, παταω οκ αλλα δεν κανει κατι (δεν μου το εμφανιζει καπου).

Αυτα σε Windows 7 Professional 64bit με 64bit MPC-HC...
 
Μη βιάζεσαι, ο οδηγός θα πρέπει να ανανεωθεί καθώς υπάρχει σημαντική πρόοδος στο χώρο...
Δες λίγο το ποστ #32 και ψάξου...βασικά όλοι ψαχνόμαστε...
Πιστεύω οι Ρώσοι με το SVP θα κάνουν τη διαφορά...
Όσο για το πρόβλημά σου θα πρότεινα να ξεκινήσεις με την εγκατάσταση του 64μπιτου ffdshow...
 
Ναι το ειδα το post, αλλα δεν παιζει χρονος ουτε για πλακα για πειραματισμους και ψαξιμο. Επειδη ηταν ετοιμο guide, γι'αυτο το ξεκινησα...

ΥΓ: Τον 64μπιτο εβαλα φυσικα...
 
Ωχ, δε βλέπω 64bit versions και ανησυχώ... Όχι και να τα ξηλώσουμε όλα ρε γμτ.

Βασικά έχει ψάξει κανείς αν μπορούμε να ενσωματώσουμε στα 64bit ffdshow/avisynth/mvtools κάποιο plugin για υποβοήθηση GPU;
 
Να ρωτήσω κάτι μιας και συζητιέται και σε άλλο νήμα.
Στο "μανισιο" το πακέτο τι ρύθμισεις έχει στο madvr?
Στο luma upscaling/downscaling είχε lancoz : taps4
Στο chroma upscaling τι έχει;
 
αν κάνεις εγκατάσταση χωρίς να έχεις τίποτα μέσα στα πάει όλα μέσα στο svp (μαζί και το mpc hc)
έχει madvr 0.47
luma upscaling / downscaling επιβαβαιώνω lancoz : taps 4

στο chroma upscaling έχει softcubic softness:100