Οφέλη από ομαδική παραγγελία

JohnR

Established Member
8 June 2009
124
Καλημέρα ´, θα ηθελα να σας επισημανω πως σε παλιοτερο power buy που οργανωσαμε μαζι με τον svellinis δεν πετυχαμε και τιποτα σημαντικες εκτπώσεις και ας ειμασταν γυρω 10-15 ατομα. Ειχαμε παρει προσφορες και απο τον Αντρεα (Σλοπεν) αλλα και το Ματιας(Technikdirect) οπου ο δευτερος υπερτερουσε στα μεταφορικα !! Μολις 22 ευρω το τερας ΟΝΚΥΟ 906 και μαλιστα θα μπορουσε να μου στειλε και 10 κομματια (906) σπιτι μου μονο σε μια αποστολη με 22 ευρω!! Δυστυχως ομως τον προδωσε η μαμα ΟΝΚΥΟ και δεν του εστειλε εμπορευμα και αναγκαστηκαμε να ακυρωσουμε απο Τechnikdirect και να παμε στο Αντρεα που ειχε ακριβοτερα μεταφορικα αλλα εχει εκτος απο τις πιστωτικες και αντικαταβολη που μπορει καποιοι να το χρησιμοποιησουν. Διαβαστε ολο το παρασκηνιο της δικης μας παραγγελιας οπου γραφουμε αναλυτικα τα κοστη -μεταφορικα και αλλα τυχον εξοδα αλλα να επισημανετε οτι ειστε απο το Avclub of Athens και να ζητησετε καλυτερη αντιμετωπιση σχετικα με την παραγγελια σας.
Καλή τυχη !!


Δημιουργώ καινούργιο νήμα για να μην γεμίζει το άλλο της παραγγελίας.

Χρήστο, σε τι επίπεδα ήταν οι εκπτώσεις που πετύχατε? (για να μην διαβάζω νήμα 25 σελίδων)
 
Η προσωπικη εμπειρια μου εδειξε οτι ειτε πας μονος σου ειτε πας ομαδικα το μονο οφελος ειναι 100 . Απο εκει και περα παιζει ρολο αν εισαι σταθερος πελατης και τι παζαρια μπορεις να κανεις.
Νομιζω οτι στο προηγουμενο power buy τα παιδια ειχαν προβλημα λογω ελειψης στοκ. Σε διαφορετικη περιπτωση ισως να πετυχαιναν και κατι παραπανω.

Παντως εγω που αγορασα απο αλλο καταστημα και οχι απο τον Ανδρεα μου εκοψε αμεσως 100 και με χρεωσε 40 μεταφορικα (με αντικαταβολη). Τωρα που ξαναεπικοινωνησα μαζι του για τον νεο προ μου εκανε φοβερη τιμη.
 
Δεν μου το ζητησε κανενας. Εσυ υπονοεις κατι?
Απλώς είχες αναφερθεί στο άλλο νήμα"περί σκέψης για ομαδική αγορά από Γερμανία" και είχες,από ότι κατάλαβα προσφερθεί να βοηθήσεις.
Στο ζητάω εγώ,χωρίς πραγματικά ίχνος υπόνοιας,το έγραψα έτσι γιατί μπορεί να είχες κάποιο λόγο που να σε κάνει να μην το αναφέρεις μέχρι στιγμής.
Και για να ξεκαθαρίσω και κάτι,όπως πιθανόν θα είδες και στην υπογραφή μου ψάχνομαι για ενισχυτή,γιαυτό και μόνο έγραψα,γιατί ενδιαφέρομαι.-bye-
 
καλο ειναι να αναφερουμε τα μαγαζια αφου ετσι και αλλιως θα παρουμε προσφορες απο διαφορα μαγαζια με σκοπο,την καλυτερη για εμας.
 
Η Αλήθεια ειναι οτι δεν κανανε και τιποτα φοβερες τιμες οσο και αν αναβαζαμε τις ποσοτητες.Τα 100 ευρω off δεν ειναι και τιποτα το φοβερο αλλα σου λεει οτι εχω ηδη την καλυτερη τιμη της αγορας στο προιον οποτε δεν εχεις παρα να αγορασεις απο εκει. Δεν ξέρω εαν καποιος ειναι σταθερός πελατης χρονια ,τοτε σιγουρα θα εχει καλυτερη αντιμετωπιση. Νομιζω πως πρεπει να κινηθειτε στα δυο μαγαζια που παραγγειλαμε και εμεις και ειναι αξιοπιστα και με καλα μεταφορικα και εαν μαζευτειτε "πραγματικα πολλα ατομα" ισως αυτη την φορα να καταφέρετε μεγαλυτερη εκπτωση!
 
Σε περίπτωση προβλήματος,αναλαμβάνει ο γερμανός την δωρεάν αποκατάσταση ή την αλλαγή του μηχανήματος;

Η εδώ αντιπροσωπεία δέχεται να υποστηρίξει την εγγύηση που αυτός θα σας δώσει;

Θα έλεγα να τα διευκρινήσετε όλα αυτά πρίν αγοράσετε.

Έστειλα email στην Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία της Onkyo (ONKYO Europe Electronics GmbH) και η απάντησή τους ήταν ξεκάθαρη ότι δεν παρέχει εγγύηση το ντόπιος αντιπρόσωπος αλλά πρέπει να το στείλεις εκεί από όπου το αγόρασες. Σέρβις με πληρωμή προφανώς παρέχει.

...
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty on our products. In general and any case we strictly and strongly recommend to our customer to only buy products within their territory or country of citizenship and from/via their authorized onkyo distributor/dealer.

The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit back to the dealer where you have bought it!
Of course you can receive service from our local agent but at typical service charge condition only.
...

Οπότε σε περίπτωση βλάβης εντός της 2ετούς εγγύησης, φαντάζομαι ότι η διαδικασία είναι επικοινωνία με το κατάστημα για RMA, πακετάρισμα, τηλ σε courier και έφυγε για Γερμανία :-)
 
Η Αλήθεια ειναι οτι δεν κανανε και τιποτα φοβερες τιμες οσο και αν αναβαζαμε τις ποσοτητες.Τα 100 ευρω off δεν ειναι και τιποτα το φοβερο αλλα σου λεει οτι εχω ηδη την καλυτερη τιμη της αγορας στο προιον οποτε δεν εχεις παρα να αγορασεις απο εκει.
...

100 ευρώ οφ ήταν για όλα τα μοντέλα? και τα μικρά? Στον 607 και 707, είναι καλά τα 100 οφ
 
Απάντηση: Re: Οφέλη από ομαδική παραγγελία

Έστειλα email στην Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία της Onkyo (ONKYO Europe Electronics GmbH) και η απάντησή τους ήταν ξεκάθαρη ότι δεν παρέχει εγγύηση το ντόπιος αντιπρόσωπος αλλά πρέπει να το στείλεις εκεί από όπου το αγόρασες. Σέρβις με πληρωμή προφανώς παρέχει.

...
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty on our products. In general and any case we strictly and strongly recommend to our customer to only buy products within their territory or country of citizenship and from/via their authorized onkyo distributor/dealer.

The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit back to the dealer where you have bought it!
Of course you can receive service from our local agent but at typical service charge condition only.
...

Οπότε σε περίπτωση βλάβης εντός της 2ετούς εγγύησης, φαντάζομαι ότι η διαδικασία είναι επικοινωνία με το κατάστημα για RMA, πακετάρισμα, τηλ σε courier και έφυγε για Γερμανία :-)

Έτσι είναι φίλε μου, αλλά εάν αναλογιστείς ότι σε γενικές γραμμές οι διαφορές (ειδικά στους ONKYO) ξεκινάνε από τα 300 ευρώ και φτάνουνε στα 1000, τότε το να δώσεις 50 ευρώ να τον στείλεις για φτιάξιμο είναι τίποτα. Θα πρέπει να σου χαλάσει 8 φορές για να φτάσεις την τιμή του Έλληνα.
Συγκεκριμένα εγώ πήρα τον 606 πέρσι με 440 ευρώ τελική, όταν ο Έλληνας ήθελε 850 για τον 605 (και όταν ήρθε ο 606 τον έβαλε και αυτόν 850).
 
100 ευρώ οφ ήταν για όλα τα μοντέλα? και τα μικρά? Στον 607 και 707, είναι καλά τα 100 οφ

Εμεις τοτε θελαμε τους 876 906 και τον pro , ηταν ολα σχετικα ακριβα κομματια. Σιγουρα στα φθηνοτερα μοντελα δεν θα εχει μεγαλη εκπτωση ,δειτε ποσοι μπορειτε να παραγγειλετε και μετα ρωτατε για προσφορες. Θελει καλό συντονισμό . Η αγορα απο Γερμανία ειναι μονοδρομος (μονο για ΟΝΚΥΟ) .Στα αλλα πας στον ΚΟΣΜΑ(φεξη) και καθαριζεις .
Και να σου χαλασει (πραγμα σπανιο) ο Αντρεας κανονιζει παραλαβη/αποστολη στον δικο του λογαριασμο νομιζω με 70 ευρω. Και πιστεψε με καλυτερα να το δουν στα Κεντρικα Ευρωπης το μηχανημα, παρα να πειραματιστουν τα δικα μας λαμογια που ουτε εχουνε εκπαιδευτοι πανω στους ΟΝΚΥΟ!!!:grinning-smiley-043
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Οφέλη από ομαδική παραγγελία

Έτσι είναι φίλε μου, αλλά εάν αναλογιστείς ότι σε γενικές γραμμές οι διαφορές (ειδικά στους ONKYO) ξεκινάνε από τα 300 ευρώ και φτάνουνε στα 1000, τότε το να δώσεις 50 ευρώ να τον στείλεις για φτιάξιμο είναι τίποτα. Θα πρέπει να σου χαλάσει 8 φορές για να φτάσεις την τιμή του Έλληνα.
Συγκεκριμένα εγώ πήρα τον 606 πέρσι με 440 ευρώ τελική, όταν ο Έλληνας ήθελε 850 για τον 605 (και όταν ήρθε ο 606 τον έβαλε και αυτόν 850).

Για μεταφορικα στην Γερμανια υπολογιζε καμμια 300 αρια ευρωπουλα το πηγαινε εχει αλλη χρεωση απο το ελα .
Ελληνικη χρεωση για να στο εξηγησω καλυτερα
 
Re: Απάντηση: Re: Οφέλη από ομαδική παραγγελία

Για μεταφορικα στην Γερμανια υπολογιζε καμμια 300 αρια ευρωπουλα το πηγαινε εχει αλλη χρεωση απο το ελα .
Ελληνικη χρεωση για να στο εξηγησω καλυτερα

Για μεταφορικά από Γερμανία είδα ότι χρεώνουν από 22 έως 35 ευρώ, για τους μικρότερους ενισχυτές (15 κιλά). Δεν είναι λίγο υπερβολικά τα 300 από Ελλάδα για Γερμανία? Γιατί σε αυτήν την περίπτωση αν πρόκειται για μικρό μοντέλο καλύτερα να το ξαναγοράσεις :smile:
 
Απλώς είχες αναφερθεί στο άλλο νήμα"περί σκέψης για ομαδική αγορά από Γερμανία" και είχες,από ότι κατάλαβα προσφερθεί να βοηθήσεις.
Στο ζητάω εγώ,χωρίς πραγματικά ίχνος υπόνοιας,το έγραψα έτσι γιατί μπορεί να είχες κάποιο λόγο που να σε κάνει να μην το αναφέρεις μέχρι στιγμής.
Και για να ξεκαθαρίσω και κάτι,όπως πιθανόν θα είδες και στην υπογραφή μου ψάχνομαι για ενισχυτή,γιαυτό και μόνο έγραψα,γιατί ενδιαφέρομαι.-bye-

Δες εδω
-bye-