Oι πωλησεις LCD αναμενονται αυξημενες στην Ευρωπαικη αγορα για το 2009...

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,473
BVR (Beyond Visual Range)
1.jpg


TV sales in Europe will rise to 51.97 million units in 2009, up 3.4% from 50.2 million in 2008, while LCD TVs will account for 79% of the market, and will see their sales rise by a robust 17.5% in 2009 to reach 41.1 million units, up from 35 million in 2008, according to iSuppli.

According to the European Commission's recent reports, indications of an economic recovery from what were record lows have been confirmed by improved business and consumer confidence in the 16 euro-using-countries in May, the second month in a row.

According to the European Commission, the index of business and consumer confidence in the euro zone increased to 69.3 in May, up from 67.2 in April - the highest level since November 2008. Consumer spending also has increased in all major European countries, including France and Germany. Overall, the region's economy has stabilized, but concerns remain about the labor market and rising unemployment rates, which could counter the impact of lower inflation rates on household spending. Nevertheless, despite mixed signals, there are more positive signs of an economic recovery taking place in Europe than there are negative indicators, said iSuppli.

The continued growth in Europe's LCD TV market is attributed to increased demand in Eastern Europe for both first-time and replacement buyers. Declining prices have made LCD TVs attractive to consumers across various income levels. The introduction of new features, such as 120/240Hz refresh rates and LED backlights, is also stimulating sales.

CRT TV, which continue to lose ground in Europe, will suffer a 40.2% decline in sales compounded annually between 2008 and 2013. During the same time frame, PDP TV sales will decline at 16.4% compounded rate while LCD TVs will grow at a 11.5% CAGR to reach 60.3 million units in 2013.


http://www.digitimes.com/news/a20090618PR204.html
 
LCD TV πωλήσεις προοπτικές που τέθηκαν για το 2009-DisplaySearch

Ο όγκος των πωλήσεων τηλεορασεων LCD αναμένεται να αυξηθεί κατά 21 τοις εκατό φέτος, ταχύτερα από μια προηγούμενη πρόβλεψη, με τη βοήθεια ισχυρών πωλήσεων στις ανεπτυγμένες αγορές της Κίνας και την τόνωση των δαπανών του προγράμματος, την επιτάχυνση της μετάβασης στην επίπεδη οθόνη τηλεοράσεις, DisplaySearch είπε.

Στην έκθεση διανεμήθηκε την Παρασκευή, η επιχείρηση δήλωσε ότι η έρευνα υγρών κρυστάλλων (LCD) TV πωλήσεις αναμένεται να φθάσουν τα 127 εκατομμύρια μονάδες το 2009, υψηλότερα από προηγούμενη πρόβλεψη 120 εκατ. ευρώ και σε σύγκριση με 105 εκατ. ευρώ πωλήθηκε το 2008.

Τηλεοράσεις LCD αναμένεται να αποτελούν το 63 τοις εκατό της παγκόσμιας τηλεόρασης αποστολές αυτό το έτος.

Ωστόσο, LCD TV εσόδων προβλέπεται να μειωθεί ακόμη 6 τοις εκατό από το 2008 λόγω της μείωσης των τιμών και της στροφής προς έκπτωση λιανικής πωλήσεως, όπως η Wal-Mart Stores Inc, DisplaySearch είπε.

Επίσης, έθεσε το LCD TV προοπτικές πωλήσεων για την Κίνα, σε 23,6 εκατομμύρια μονάδες από 18,8 εκατ. ευρώ προηγουμένως, επικαλούμενη την κυβέρνηση της ενισχυμένο πρόγραμμα κινήτρων για την τηλεοπτική αγορά.

Οι κυριότεροι προμηθευτές περιλαμβάνουν τηλεοράσεις LCD της Νότιας Κορέας στον τομέα της Samsung Electronics Co Ltd, της Ιαπωνίας και των ΗΠΑ Sony Corp και μάρκα Vizio.

Σύνολο TV αποστολές σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να αναμένεται να μειωθεί στο 3 τοις εκατό σε 200,4 εκατομμύρια μονάδες το 2009 ως παγκόσμια ύφεση και αύξηση της ανεργίας λαμβάνουν διόδια.

Οι πωλήσεις των πλάσμα οθόνες τηλεόρασης - LCD της καταβιβαζόμενου αντίπαλος - αναμένεται να μειωθούν 2 τοις εκατό αυτού του έτους σε 14,1 εκατ. ευρώ μετά ογκούμενος 28 τοις εκατό το 2008 συμφωνα με την DisplaySearch.

Μεταφραση στα Ελληνικα μεσω Google του αρθρου της Guardian....

http://www.guardian.co.uk/business/feedarticle/8566423
 
Ωστόσο, LCD TV εσόδων προβλέπεται να μειωθεί ακόμη 6 τοις εκατό

Η αύξηση πωλήσεων αλλά με μείωση των εσόδων θα είναι κατά την γνώμη μου ο κύριος λόγος που κάποια στιγμή θα προωθηθεί κάτι νέο (πχ OLED) ή θα βρεθούν κι άλλα προϊόντα για τα οποία ο καταναλωτής θα είναι διατεθειμένος να πληρώσει κάτι παραπάνω (πχ LED TV).
 
Εγω διαβαζω οτι οι κυριες αλυσιδες ηλεκτρικων στην ΕΕ έχουν πτωση πωλησεων ανω του 40% λογω οικονομικης κρισης,τους πρωτους μηνες του 2009 στις μαυρες συσκευες (τηλεορασεις ,DVD,ηχος κλπ)