Οι Τετρομαγμένοι.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Τώρα τη συνεργασία με την κυβέρνηση Μητσοτάκη να την εντάξω σε αυτό το (σωστό) σκεπτικό ή να την αποδόσω σε ελαφρύ εγκεφαλικό επεισόδιο, Σπύρο?

Γιάννη η γνωστή σου-επίτρεψέ μου να στο πώ φιλικότατα-´αντιδεξιά ´σου αντίληψη-αγκύλωση.........:flipout: :flipout:
Εάν απο την σταση του Μικη κρατάς μονον αυτό ,διαφωνώ εντελώς.Μηπως θαπρεπε να συναινέσει στα πάμπερς την εποχή εκείνη???
Kαι κάτι ακόμα.Αντιδεξιός δήλωνε ο μακαρίτης ο Ζίγδης.
Και βέβαια στο όνομα της αντιδεξιάς κονομήσανε απενοχοποιημένα ,χιλιάδες μπουμπούκια τής ´προοδου´.Και κονομάνε ακόμα .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Γιάννη η γνωστή σου-επίτρεψέ μου να στο πώ φιλικότατα-´αντιδεξιά ´σου αντίληψη-αγκύλωση.........:flipout: :flipout:
Εάν απο την σταση του Μικη κρατάς μονον αυτό ,διαφωνώ εντελώς.Μηπως θαπρεπε να συναινέσει στα πάμπερς την εποχή εκείνη???
Kαι κάτι ακόμα.Αντιδεξιός δήλωνε ο μακαρίτης ο Ζίγδης.
Και βέβαια στο όνομα της αντιδεξιάς κονομήσανε απενοχοποιημένα ,χιλιάδες μπουμπούκια τής ´προοδου´.Και κονομάνε ακόμα .

Δηλαδή όποιος δεν συντάχθηκε με τον Μητσοτάκη εκείνη την εποχή ήταν με τα "πάμπερς"?Τι ισοπέδωση είναι αυτή ρε Σπύρο? Ακόμα και ο ίδιος ο Μίκης άλλο επιχείρημα είχε, αυτό της "εθνικής συμφιλίωσης" το οποίο μάλιστα τελικά παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος του...
Για μένα ο Μίκης από το '89 και μετά έχει πάψει να υπάρχει. Φυσικά και είμαι αντιδεξιός (και όχι φιλοπασόκος φυσικά) και θα περίμενα αν μη τι άλλο πιο συνεπή στάση από έναν άνθρωπο που από το ξύλο της Δεξιάς δεν έβλεπε μπροστά του...Δεν σεβάστηκε την ιστορία τη δικιά του και των συναγωνιστών του. Τώρα αν μερικοί άνθρωποι έχουν συγχωροχάρτι ό,τι και να πουν και ό,τι και να κάνουν, τι να πω, καθείς με τις αγκυλώσεις του...Μην εξωραίζουμε καταστάσεις και ανθρώπους όμως.
 
δηλαδή να καταλάβω, θεωρείς σοβαρή μια κριτική ή επιχειρηματολογία μόνο όταν προέρχεται από την πένα ενός "σοβαρού" ανθρώπου ο οποίος δεν έχει "πάψει να υπάρχει". Όπως?
 
Τι εννοείς με την συνέπεια???Προφανώς δεν έχεις φάει ξύλο και φυσικά δεν πήγες σε ξερονήσι ποτέ.
Το ότι ο Μικης αλλά και πολλοί άλλοι Αριστεροί(με Α κεφαλαίο)και όχι ευρωλιγούρια ,δεν επέτρεψαν το μίσος να κυριαρχήσει στην ψυχή τους ακόμα και για τους βασανιστές τους, δείχνει μεγαλείο.Και δείχνει ουμανισμό .Αυτοι ήταν οι ´Αριστεροί τή Θυσίας´και το είδος έχει εκλείψει πιά.Τωρα η αριστερά κατάντησε ένα άδειο κέλυφος.
Ο Θεοδωράκης πάντα είχε το θάρρος της γνώμης του.Γι´αυτό και κυνηγήθηκε και απο τούς Σταλινικούς.Α,και ήταν πάντα μεγάλος πατριώτης,μιά λεξη που τώρα τελευταία έχει εσκεμμένα λοιδωρηθει.
Το να δηλώνει κάποιος αντιδεξιός δεν συνιστά κατάφαση.Αντιδεξιοί ήταν και οι κεντρώοι,αλλά υπέγραφαν θανατικές ποινές την δεκαετία του 1950.
Αντιδεξιοί δήλωναν και διαφοροι Πασόκοι και αποδείχτηκαν χειρότεροι.
Ουδείς αριστερός δηλώνει αντιδεξιός,εάν βεβαια έχει θέσεις για τα θέματα της Ελληνικής Κοινωνίας και δεν θελει να ετεροκαθορίζεται με φτηνά εύσημα.
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Τι εννοείς με την συνέπεια???Προφανώς δεν έχεις φάει ξύλο και φυσικά δεν πήγες σε ξερονήσι ποτέ.
Το ότι ο Μικης αλλά και πολλοί άλλοι Αριστεροί(με Α κεφαλαίο)και όχι ευρωλιγούρια ,δεν επέτρεψαν το μίσος να κυριαρχήσει στην ψυχή τους ακόμα και για τους βασανιστές τους, δείχνει μεγαλείο.Και δείχνει ουμανισμό .Αυτοι ήταν οι ´Αριστεροί τή Θυσίας´και το είδος έχει εκλείψει πιά.Τωρα η αριστερά κατάντησε ένα άδειο κέλυφος.
Ο Θεοδωράκης πάντα είχε το θάρρος της γνώμης του.Γι´αυτό και κυνηγήθηκε και απο τούς Σταλινικούς.Α,και ήταν πάντα μεγάλος πατριώτης,μιά λεξη που τώρα τελευταία έχει εσκεμμένα λοιδωρηθει.
Το να δηλώνει κάποιος αντιδεξιός δεν συνιστά κατάφαση.Αντιδεξιοί ήταν και οι κεντρώοι,αλλά υπέγραφαν θανατικές ποινές την δεκαετία του 1950.
Αντιδεξιοί δήλωναν και διαφοροι Πασόκοι και αποδείχτηκαν χειρότεροι.
Ουδείς αριστερός δηλώνει αντιδεξιός,εάν βεβαια έχει θέσεις για τα θέματα της Ελληνικής Κοινωνίας και δεν θελει να ετεροκαθορίζεται με φτηνά εύσημα.

Προφανώς και δεν έχω φάει ξύλο σαν του Μίκη, και προφανώς δεν έχω πάει σε ξερονήσι γιατί είχα την τύχη ή ατυχία να γεννηθώ το 1975 και όχι νωρίτερα. Δεν νομίζω να πρέπει να απολογηθώ ΚΑΙ για αυτό, σωστά?
Μπορεί για σένα οι "στροφές" αυτού του είδους να δείχνουν μεγαλείο (χριστιανικού τύπου), θα μου επιτρέψεις για μένα να δείχνουν ασυνέπεια. Απλά διαφωνούμε και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε με ξύλο.:flipout:
Τώρα για το αντιδεξιός. Ήταν απάντηση σε ταμπέλα που έσπευσες να μου κολλήσεις. Και εγώ απαντώντας με "μεγαλείο" δεν έσπευσα να την ξεκολλήσω. Ο ετεροκαθορισμός είναι κάτι που αγγίζει τους ανθρώπους που δεν ανήκουν "πουθενά", δεν έχουν βάσεις και στηρίγματα πολιτικά ή οποιουδήποτε είδους. Κάθε όμως συγκροτημένη ιδεολογία κατά καιρούς περιέχει και τα "αντί" της όχι για να οριστεί με βάση αυτά αλλά για να στοχοποιήσει τις ανταγωνιστικές σε αυτήν ιδεολογίες. Η ιδεολογική πάλη δεν έχει σταματήσει επειδή το θέλουν ορισμένοι, ούτε βέβαια και έχουν γίνει όλα αχταρμάς όπως θέλουν άλλοι.
Το τι κάνανε και κάνουν κεντρώοι, πασόκοι, αριστεροί, σταλινιστές και λοιπές δυνάμεις μην μου τα αναφέρεις και μην με ταυτίζεις, δεν με αφορούν. Ας απολογηθούν αυτοί που αυτοχαρακτηρίζονται ως τέτοιοι αλλιώς μπορώ κι εγώ να αρχίσω να εγκαλώ για τις πράξεις των "πατριωτών".
 
δηλαδή να καταλάβω, θεωρείς σοβαρή μια κριτική ή επιχειρηματολογία μόνο όταν προέρχεται από την πένα ενός "σοβαρού" ανθρώπου ο οποίος δεν έχει "πάψει να υπάρχει". Όπως?

Σε αντίθεση με άλλους send δεν έχω πρότυπα και δεν "λατρεύω" ανθρώπους. Διαβάζω τα πάντα από όλους και κρατώ αυτά που θέλω και πιστεύω. Δεν ταυτίζομαι 100% με κανέναν ώστε να με αντικαθιστά και να μπορώ να σε παραπέμψω σε αυτόν παρά μόνο σημειακά και κατά περίπτωση.
 
Ωραία, όμως δεν βλέπω πώς συμβιβάζεται με τα παραπάνω η υπόμνηση, ως πρώτη αντίδραση στα όσα αναφέρει το άρθρο του Μίκη, της συνεργασίας του τελευταίου με την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Από αυτό καταλαβαίνω ότι στεκόμαστε στο ποιόν του ανδρός και κλείνουμε τα αυτιά στα όσα λέει ή γράφει.
 
Ωραία, όμως δεν βλέπω πώς συμβιβάζεται με τα παραπάνω η υπόμνηση, ως πρώτη αντίδραση στα όσα αναφέρει το άρθρο του Μίκη, της συνεργασίας του τελευταίου με την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Από αυτό καταλαβαίνω ότι στεκόμαστε στο ποιόν του ανδρός και κλείνουμε τα αυτιά στα όσα λέει ή γράφει.
Λογική η απορία σου και θα την εξηγήσω. Απλά ο Μίκης με έχει μπερδέψει τα τελευταία χρόνια. Θεωρώ ότι πολλές από τις δηλώσεις του και τις πράξεις του είναι αντιφατικές και μοιάζουν να μην πηγάζουν από τον ίδιο άνθρωπο και μάλιστα με το συγκεριμένο παρελθόν. Εξ ου και η συγκεκριμενη παρατήρηση. Τώρα αν για κάποιους ο Μίκης ή άλλος έχει το αλάθητο, ή ό,τι γράφει και λέει πρέπει να αποτελεί "ευαγγέλιο", συγγνώμη δεν θα πάρω. Από την άλλη πάντα υπάρχει η πιθανότητα να έχω καταλάβει εγώ λάθος τα τελευταία 20 χρόνια...
 
Ούτε εγώ πιστεύω ότι έχει κανείς το αλάθητο. Σίγουρα η σοβαρότητα του συντάκτη ενός κειμένου είναι λόγος να εξετάσουμε με μεγαλύτερη περίσκεψη τα όσα γράφει και να μην τα προσπεράσουμε στα γρήγορα, αλλά όχι και τεκμήριο ορθότητας των όσων γράφει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Προφανώς και δεν έχω φάει ξύλο σαν του Μίκη, και προφανώς δεν έχω πάει σε ξερονήσι γιατί είχα την τύχη ή ατυχία να γεννηθώ το 1975 και όχι νωρίτερα. Δεν νομίζω να πρέπει να απολογηθώ ΚΑΙ για αυτό, σωστά?
Μπορεί για σένα οι "στροφές" αυτού του είδους να δείχνουν μεγαλείο (χριστιανικού τύπου), θα μου επιτρέψεις για μένα να δείχνουν ασυνέπεια. Απλά διαφωνούμε και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε με ξύλο.:flipout:
Τώρα για το αντιδεξιός. Ήταν απάντηση σε ταμπέλα που έσπευσες να μου κολλήσεις. Και εγώ απαντώντας με "μεγαλείο" δεν έσπευσα να την ξεκολλήσω. Ο ετεροκαθορισμός είναι κάτι που αγγίζει τους ανθρώπους που δεν ανήκουν "πουθενά", δεν έχουν βάσεις και στηρίγματα πολιτικά ή οποιουδήποτε είδους. Κάθε όμως συγκροτημένη ιδεολογία κατά καιρούς περιέχει και τα "αντί" της όχι για να οριστεί με βάση αυτά αλλά για να στοχοποιήσει τις ανταγωνιστικές σε αυτήν ιδεολογίες. Η ιδεολογική πάλη δεν έχει σταματήσει επειδή το θέλουν ορισμένοι, ούτε βέβαια και έχουν γίνει όλα αχταρμάς όπως θέλουν άλλοι.
Το τι κάνανε και κάνουν κεντρώοι, πασόκοι, αριστεροί, σταλινιστές και λοιπές δυνάμεις μην μου τα αναφέρεις και μην με ταυτίζεις, δεν με αφορούν. Ας απολογηθούν αυτοί που αυτοχαρακτηρίζονται ως τέτοιοι αλλιώς μπορώ κι εγώ να αρχίσω να εγκαλώ για τις πράξεις των "πατριωτών".

Προφανώς δεν κατάλαβες την διαφορά της ´Αριστεράς της θυσίας´τού χτές με την ´Αριστερά τών κωλόπαιδων´ τού σήμερα..Οπως δεν καταλαβαίνεις ότι είναι ανθρώπινο μεγαλείο και όχι χριστιανική πράξη να μην μισείς τον βασανιστή σου.Και αυτό το έκαναν ο Μικης ,ο Κάππος,ο Λεντάκης,ο Παναγούλης ,ο Μήνης και άλλοι πολλοί,που κακοπέρασαν στην χούντα αλλά και παλιότερα.
Τώρα ως πρός τίς πράξεις των ´πατριωτών ´τίς γνωρίζω.Ομως γνωρίζω και τίς πράξεις των αληθινών πατριωτών που τίς τιμώ και σήμερα απ´όποια παράταξη ή θρησκεία προέρχονται όταν διάφορα ´αριστερά μαλάκια´τούς χαρακτηρίζουν εθνικιστές.Οπως τιμώ τον πρώτο αξιωματικό τού Ελληνικού Στρατού που έπεσε στην Αλβανία και ήταν Ελληνοεβραίος το 1940 και που διάφοροι ´ψευτοφωτισμένοι´τον κατατάσσουν και αυτόν στούς ´στρατοκράτες´που απλά ´απώθησαν ´τους Ιταλούς όπως γράφει και το ´αθώο´ βιβλιαράκι με το οποίο ασχολείται το παρόν thread.
Και συμφωνώ οτι η ιδεολογική πάλη δεν σταματά ποτέ.Μονον που οι αντίπαλοι άλλαξαν.Και οι απολογητές των όπου γής βομβαρδισμών δηλώνουν ´αριστεροί´.
Και θάμαι πάντα με τον Μικη όσα λάθη και εάν έκανε.Γιατί πάντα εδινε το παρών.Και πάντα ήταν Ελληνας πατριώτης και όχι ´πατριώτης´.
 
Λόγος τού Μίκη Θεοδωράκη απο χτεσινή παρουσίαση δίσκου του:'Υπάρχει ένας ακήρυχτος πόλεμος μεταξύ τών μέν που βρίσκονται σε πόστα και των δε,που αμύνονται και οδηγούνται σε αφανισμό........Ο Φαλμεράγιερ με τρόπο δήθεν ´επιστημονικό´προσπάθησε να αποδείξει οτι οι Νεοέλληνες δεν έχουν το δικαίωμα να αποκαλούνται Ελληνες,επιχειρηματολογώντας οτι δεν υπήρχε ελληνικό λάβαρο πρίν το ´21.Ξεχναει την γλώσσα και το ήθος το Ελληνικό.
Αλλά όχι,δεν είμαστε Ελληνες ,σύμφωνα με όσους επιδιώκουν την πληρη εξαφάνισή μας.Αυτή η εξαφάνιση έχει πολιτική βάση.Μάς έφαγαν οι εκσυγχρονιστές.Και απο την άλλη υπάρχει η Ακρα Δεξιά και οι Πρίγκιπες της Εκκλησίας με την στείρα εθνοπληξία τους.Δεν ταυτιζόμαστε μ´αυτούς ούτε είμαστε εθνικόφρονες....Μερικοί θα ήταν πολύ ικανοποιημένοι αν αλλάζαμε το ονομα της χώρας σε ´Γυφτοβλαχία´.Αν διαβάσετε μάλιστα τα ονόματα όσων αντικρούουν τούς ιστορικούς που επιμένουν στην συνέχει του Ελληνικού Εθνους θα δείτε ποιοί είναι:η Ανανεωτική Αριστερά,ο Πρετεντέρης το ´Βήμα´ και κάτι παλαιοί Τροτσκιστές σε μιά οριζόντια συμμαχία.Μάς απαντούν με ιδεολογικό τρόπο.Ετσι θα τούς απαντησουμε και εμείς.Θα κηρύξουμε ιδεολογικό πολιτικό πόλεμο και θα τούς θυμίσουμε τι πίστευε ο Σολωμός,ο Μακρυγιάννης,ο Σεφέρης και ο Ελύτης όταν έγραφε ´τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική´.Εμείς δεν είμαστε πατριδοκάπηλοι.Εμείς είμαστε Ελληνες .Τελεία και Παύλα.´
Τελικά τα κλαδιά τής γέρικης βελανιδιάς αντέχουν στον ανεμοστρόβιλο.!!!!!!!!!!!!
 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα 21 Μαρτίου 2007

Η Υπουργός Παιδείας κα Μαριέττα Γιαννάκου απαντώντας σήμερα σε δημοσιογράφους
για το θέμα του βιβλίου της ιστορίας της ΣΤ´ Δημοτικού.
Υπουργός: Η Ακαδημία Αθηνών θα φέρει την πρόταση της και τις παρατηρήσεις της. Γνώμη θα πάρουμε όπως αντιλαμβάνεστε και όπως έχω δηλώσει και στη Βουλή επανειλημμένα η ομάδα συγγραφέων θα δει αυτές τις παρατηρήσεις, θα εκτιμήσει τα πράγματα, αν χρειάζεται να γίνουν κάποιες διορθώσεις για φέτος θα γίνουν, αλλά το βιβλίο θα κριθεί όπως έχει οριστεί από την αρχή. Θα κριθεί και θα αξιολογηθεί όπως όλα τα βιβλία από τους εκπαιδευτικούς.
Δημοσιογράφος: Υπάρχει περίπτωση να αποσυρθεί ;
Υπουργός: Έχω εκφράσει την άποψή μου. Ευχαριστώ πολύ όσους κάνουν παρατηρήσεις, αλλά το βιβλίο της ιστορίας στο σχολείο έχει γραφεί από επιστήμονες και θα κριθεί από επιστήμονες. Δε θα γραφτεί από τον κάθε φιλοδοξούντα να γράψει ο ίδιος τα σχολικά βιβλία.


www.alfavita.gr
 
49ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΊΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
«Η ιστορία για το βιβλίο της Ιστορίας της Στ´τάξης»
Εμείς οι μαθητές της Έκτης τάξης του 49ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου παρακολουθούμε εδώ και καιρό τις συζητήσεις και τις κρίσεις και επικρίσεις που δέχεται το καινούριο βιβλίο της Ιστορίας της τάξης μας. Όλοι βγαίνουν και λένε τις απόψεις του εκτός από τους μαθητές. Θεωρώντας ότι πρέπει να ακουστεί και η γνώμη αυτών που διδάσκονται το βιβλίο ,αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε τις γνώμες μας και να τις δημοσιεύσουμε έτσι ώστε να ακουστεί και η γνώμη αυτών για τους οποίους γράφτηκε το βιβλίο, αλλά και γιατί πιστεύουμε ότι ,εφόσον διδασκόμαστε το συγκεκριμένο βιβλίο είμαστε και αρμόδιοι να έχουμε γνώμη. Παραθέτουμε λοιπόν τις απόψεις μας για ένα βιβλίο που έχουμε διαβάσει και διδαχτεί.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ

Ορισμένοι άνθρωποι λένε ότι το βιβλίο είναι ακατάλληλο. Αυτό το υποστηρίζει κυρίως η εκκλησία. Αυτά που μαθαίναμε όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι η επανάσταση άρχισε από την Αγία Λαύρα από τον Παλαιών Πατρών Γερμανό. Αυτό δεν ισχύει γιατί άρχισε από την Μολδοβλαχία. Αυτό δυσαρεστεί την εκκλησία. Επίσης μαθαίναμε για το κρυφό σχολειό που και αυτό δεν ισχύει άλλωστε η ύπαρξη του δεν αποδεικνύεται από πουθενά παρά μόνο από ένα πίνακα ζωγραφικής. Τώρα συνειδητοποιώ ότι η ιστορία που μας μαθαίνουν όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο ένα ψέμα κι αυτό με κάνει και θυμώνω πολύ.


ΚΩΣΤΑΣ ΡΟΜΠΟΣ
Ένα από τα προτερήματα του βιβλίου είναι ότι είναι εμπλουτισμένο με εκπαιδευτικό υλικό , πολλές πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές .

ΣΟΦΙΑ ΣΠΙΝΘΑΚΗ
Το βιβλίο κατηγορείται για το ότι δεν τονίζει τις εχθροπραξίες και τις απανθρωπιές των Τούρκων ή τα συναισθήματα των Ελλήνων στην καταστροφή της Σμύρνης.

ΕΛΙΝΑ ΧΑΤΖΗΚΟΚΟΛΑΚΗ
Ένας από τους λόγους που μου αρέσει το βιβλίο είναι ότι έχει πολλές πηγές και ότι δε βάζει συναισθήματα αυτός που το έγραψε. Κατά τη γνώμη μου θα ήταν λάθος να βάλει συναισθήματα επειδή ο ιστορικός δεν ήταν εκεί για να δει ο ίδιος τι έγινε, να νιώσει , τα έχει διαβάσει από τις πηγές κι αυτός.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΑΡΑΚΗΣ
Θα σας συνιστούσα να μην πιστεύετε όλα αυτά που λένε στις ειδήσεις για το βιβλίο της ιστορίας. Είναι πάρα πολύ καλό βιβλίο, απλά οι δημοσιογράφοι έχουν διαβάσει μόνο ένα κομμάτι κι από κει βγάζουν συμπεράσματα.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Αυτό το βιβλίο μου αρέσει γιατί τα λέει όλα πολύ αναλυτικά, αναφέρει τα προτερήματα αλλά και τα ελαττώματα των Ελλήνων κατά την ελληνική επανάσταση. Έχει και μερικά πολύ σπουδαία ελαττώματα κατά τη γνώμη μου. Το πρώτο είναι ότι αναφέρει όλες τις μάχες από την αρχή της επανάστασης μέχρι το 1827 σε δύο μόλις κεφάλαια. Μετά βάζει μερικά άλλα κεφάλαια και μετά απ αυτά βάζει το κεφάλαιο «Η έκβαση του αγώνα», όπου λέει για τη ναυμαχία του Ναβαρίνου και την υπογραφή του πρωτοκόλλου του Λονδίνου και την αναγνώριση της Ελλάδας ως ανεξάρτητο κράτος . Πιστεύω πως όλα αυτά τα κεφάλαια θα έπρεπε να είναι συνεχόμενα και πιο αναλυτικές οι μάχες Ελλήνων και Τούρκων.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΥΣΟΥ
Αυτά που λένε διάφοροι ότι πρέπει να αποσυρθεί πιστεύω ότι το κάνουν για πολιτικούς λόγους. Ο ένας του ενός κόμματος λέει «είναι σωστά γραμμένα τα βιβλία» και ο άλλος για να του πάει κόντρα λέει «είναι λάθος» άρα πρέπει να αποσυρθούν. Πάντα όμως τα βιβλία της Ιστορίας κατακρίνονταν. Άλλος ξέρει τα γεγονότα αλλιώς, από τον άλλο.

ΜΠΑΜΠΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Κατά τη γνώμη μου το βιβλίο είναι αρκετά καλό. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να λέμε μόνο τα καλά των Ελλήνων αλλά και τα κακά .Κάποια σημεία περιγράφονται απλά και χωρίς πολλά λόγια. Καλό θα ήταν να υπάρχουν κείμενα από Έλληνες αλλά και από Τούρκους , ώστε να ακουστούν και να μάθουμε όλες τις γνώμες. Όσο για την ιστορία , κάθε λαός την παραμορφώνει όπως τον συμφέρει. Σε ένα πόλεμο η κάθε πλευρά κάνει εγκλήματα και μέσω του σχολείου προσπαθεί να τα κρύψει. Οι Έλληνες λένε ότι οι Τούρκοι δεν τους άφηναν να μορφωθούν ή ότι η επανάσταση άρχισε στην Πελοπόννησο. Δεν ξέρω τι λένε τα άλλα κράτη, όμως κάτι θα άλλαξαν κι αυτά.

ΜΙΧΑΕΛΑ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗ
Αυτό το βιβλίο είναι περιληπτικό και το μαθαίνεις πιο εύκολα. Πώς λένε ότι ο Παλαιών Π. Γερμανός σήκωσε τη σημαία της επανάστασης αφού ο ίδιος δε το γράφει στα απομνημονεύματά του; Η εκκλησία διαμαρτύρεται διότι δεν την αναφέρει πολύ. Κι όμως αν την ανέφερε θα έλεγε ότι εμπόδιζε την επανάσταση διότι δεν ήθελε να χάσει τα προνόμια που της είχαν δώσει οι Οθωμανοί., ότι αφόρισε τον Υψηλάντη επειδή ξεκίνησε την επανάσταση. Τέλος θα μιλήσω για το κρυφό σχολειό. Μάλλον το ελληνικό σχολείο θα γινόταν το βράδυ αλλά δε γινόταν κρυφά από τους Οθωμανούς. Τα παιδιά το πρωί δούλευαν μαζί με τους γονείς τους και δεν είχαν χρόνο για σχολείο. Εξάλλου το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή τους ήταν να επιβιώσουν.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΡΙΑΛΩΝΗΣ
Όλο κατηγορούν τους Τούρκους , ότι ήταν κακοί και μας είχαν σκλαβώσει . Παρόμοια κάναμε κι εμείς , αλλά δε το παραδεχόμαστε.

ΑΛΙΚΗ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ
Πιστεύω πως ότι λένε για το βιβλίο δεν είναι σωστό. Το βιβλίο διευκρινίζει καθαρά τα λάθη που κάνει ο λαός και μας λέει τι γινόταν στην οθωμανική αυτοκρατορία. Πιστεύω ότι δε θα μπορούσε να γραφτεί ένα βιβλίο που να υποστηρίζει τη γνώμη όλων των ανθρώπων όπως : των μαθητών, της δασκάλας, των παπάδων, των ιστορικών και των υπόλοιπων ανθρώπων γι’ αυτό καλό θα ήταν να μη διαμαρτύρεται ο καθένας για το βιβλίο, εξαιτίας της προσωπικής του άποψης.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ
Πιστεύω ότι ο αγώνας των Ελλήνων ήταν πολύ σπουδαίος. Εμείς στην ιστορία μαθαίνουμε ότι οι Τούρκοι ήταν οι κακοί, όμως κάθε λαός πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος.

Οι μαθητές της Έκτης τάξης
του 49ου δημοτικού σχολείου
Ηρακλείου Κρήτης



www.alfavita.gr
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.

Υπουργός: Έχω εκφράσει την άποψή μου. Ευχαριστώ πολύ όσους κάνουν παρατηρήσεις, αλλά το βιβλίο της ιστορίας στο σχολείο έχει γραφεί από επιστήμονες και θα κριθεί από επιστήμονες. Δε θα γραφτεί από τον κάθε φιλοδοξούντα να γράψει ο ίδιος τα σχολικά βιβλία.

ενώ τα μέλη της Ακαδημίας είναι γιδοβοσκοί, σωστά?

Ρε θα μου βγουν τα μάτια με αυτά που διαβάζω.
 
Δηαλδή φτάσαμε στο σημείο στα πλαίσια τού ´δημοκρατικού διαλόγου´να εκφέρουν ´άποψη ´οι μαθητές και όχι οι Διδάσκαλοι.Πιθανώς σε λίγο θα δούμε και ψηφίσματα δεκαπενταμελών περί του βιβλίου.
Ουδέποτε οι μαθητές ορίζουν διδακτέα ύλη σε πολιτισμένες κοινωνίες.Αλλη μιά διαστρέβλωση της ´δημοκρατίας´που ξεκίνησε απο την πλήρη διαστρέβλωση της έννοιας ´ιεραρχία´.Ειναι σαν ο δεκάχρονος γιός μιά οικογένειας να διατάζει τούς γονείς για το που θα πάνε διακοπές το καλοκαίρι.
Θεωρώ εντελώς απαράδεκτες τετοιες ανακοινώσεις απο παιδιά και τίς θεωρώ υποβολιμιαίες.
Υ.Γ
Τα ίδια ακριβώς θα έγραφα εάν στο κείμενο απερρίπτετο το βιβλίο.
Ο εμπνευστής του κειμένου που πιθανότατα είναι ενήλικος εκτελεί αντιπαιδαγωγικό έργο.
 
Re: Απάντηση: Οι Τετρομαγμένοι.


ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ

Ορισμένοι άνθρωποι λένε ότι το βιβλίο είναι ακατάλληλο. Αυτό το υποστηρίζει κυρίως η εκκλησία. Αυτά που μαθαίναμε όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι η επανάσταση άρχισε από την Αγία Λαύρα από τον Παλαιών Πατρών Γερμανό. Αυτό δεν ισχύει γιατί άρχισε από την Μολδοβλαχία. Αυτό δυσαρεστεί την εκκλησία. Επίσης μαθαίναμε για το κρυφό σχολειό που και αυτό δεν ισχύει άλλωστε η ύπαρξη του δεν αποδεικνύεται από πουθενά παρά μόνο από ένα πίνακα ζωγραφικής. Τώρα συνειδητοποιώ ότι η ιστορία που μας μαθαίνουν όλα αυτά τα χρόνια δεν είναι τίποτα άλλο παρά μόνο ένα ψέμα κι αυτό με κάνει και θυμώνω πολύ.

πάντα άκουγα για "πλύση εγκεφάλου" αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι θα δω παιδικό εγκέφαλο στους 95 βαθμούς και στυμένο στις 1600 στροφές. Λαμπίκο τον έκανε ο δασκαλάκος του. Εύγε του!
 
Θεωρώ εντελώς αντιπαιδαγωγική την συλλογή υπογραφών.Η Πρώτη παράγραφος του κειμένου περί του´δικαιώματος τής γνώμης´,που γράφουν υποτιθεται οι μαθητές οδηγεί σε πλήρη διαστροφή την ψυχολογική εξέλιξη ενός παιδιού.
Μετατρέπουν τα παιδιά σε μικρομέγαλα,που στα 16 τους θα αποφασίζουν μεσω συνελεύσεων οτι δεν ´γουστάρουν Αρχαία ή Μαθηματικά´.
Πλήρης έλλειψις οριοθετήσεως τών ρόλων στο σχολείο.
Εάν το παιδί μου ερχόταν στην θεση να υπογράψει τέτοιo κείμενο θα τόχα πάρει αμέσως απο ένα τέτοιο χαοτικό σχολείο.
Το χειρότερο απ´όλα είναι που ορισμένοι θα χειροκροτήσουν μιά τετοια ενεργεια 12χρονων παιδιών .
Υ.Γ
Δηλαδή εάν τα 12χρονα υπέγραφαν την απόσυρση του βιβλίου θα έπρεπε ο οποιοσδήποτε σοβαρός άνθρωπος να τα πάρει στα σοβαρά??
 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΡΙΑΛΩΝΗΣ
Όλο κατηγορούν τους Τούρκους , ότι ήταν κακοί και μας είχαν σκλαβώσει . Παρόμοια κάναμε κι εμείς , αλλά δε το παραδεχόμαστε .

Σωστά . Κάποτε πρέπει να παραδεχθούμε το γεγονός ότι επί 400 χρόνια κρατούσαμε τους Τούρκους υποδουλωμένους .
 
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΡΙΑΛΩΝΗΣ
Όλο κατηγορούν τους Τούρκους , ότι ήταν κακοί και μας είχαν σκλαβώσει . Παρόμοια κάναμε κι εμείς , αλλά δε το παραδεχόμαστε .

Σωστά . Κάποτε πρέπει να παραδεχθούμε το γεγονός ότι επί 400 χρόνια κρατούσαμε τους Τούρκους υποδουλωμένους .

Eάν το Υπουργείο Παιδείας είχε στοιχειώδη σοβαρότητα θά έπρεπε να προχωρήσει σε Ε.Δ.Ε για πιθανές ευθύνες του δασκάλου αλλά και του διευθυντή.
Και ας βγάζουν μετά 100 ανακοινώσεις οι τοπικές συνδικαλιστικές οργανώσεις για
´καταπίεση τών δικαιωμάτων´
Κρύβει τεράστια δειλία ο ενήλικος που τα καθοδήγησε.