Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Κοιτα, το οτι ποσο μεταδιδουν δεν το ξερω, αλλα οτι ειναι το "επαγγελμα" το πιο εκτεθημενο και το οτι αμα αρρωστησουν αυτοι μετα οι αλλοι πεφτουν σαν τραπουλοχαρτα αυτο ειναι δεδωμενο.
Γιαυτο και τα εμβολια προγραμματιζονται να αρχισουν με αυτους σαν προτεραιοτητα και οχι η Αγγλια δεν ειναι καποια τρομακτικη εξαιρεση.
Και μαλιστα το κρατος εδω τους "εμψυχωνει" για να το κανουν πρωτοι.
Μετα οι ευπαθεις ομαδες και υστερα βλεπουμε σε βαθος χρονου.

Παντως οταν βλεπω ολη την διαδικασια και την logistic που χρειαζεται για να γινει ΕΝΑ εμβολιο της Pfizer , το να τα υποθεσεις αυτα κατα χιλιαδες αντε παλι καλα...αλλα κατα εκκατομυρια...μεγαλη σπαζοκεφαλια για το υγειονομικο. Να δουμε πως θα το καταφερουν.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι υπερμεταδώτες, γιατί ελέγχονται συνεχώς.

Σε ρίσκο για τον εαυτό τους είναι, υπερμεταδώτες όχι.

Ο εμβολιασμός σε κάποιες ομάδες όπως το νοσηλευτικό προσωπικό ήταν πάντα σε προτεραιότητα.

Δεν άλλαξε αυτό ειδικά για τον κορονοϊό.

Πάντα ίσχυε ακόμη και για τον ετήσιο εμβολιασμό για την κοινή γρίπη.
 
Ισως εχω μπερδευτει με ολα αυτα τα ιατρικα τοσο καιρο τωρα. :flipout:

Το βραδυ κοιταω γιατρους στην ΤΒ πριν να κοιμηθω αντι να δω καμμια περιπετεια..
 
Ισως εχω μπερδευτει με ολα αυτα τα ιατρικα τοσο καιρο τωρα. :flipout:

Το βραδυ κοιταω γιατρους στην ΤΒ πριν να κοιμηθω αντι να δω καμμια περιπετεια..


Να βλεπεις ιατρικες περιπετειες τοτε :D

ΟUTBREAK και αλλα τετοια αισιοδοξα :BDGBGDB55:
 
Εγώ πάντως απογοητεύτηκα με τα εμβόλια.

Είχε γίνει μεγάλος ντόρος εδώ και μήνες. Χαμός κανονικός!
Και είχα αγώνία μη με ρίξουν και τι χρώμα να διαλέξω.

Μετά διαπίστωσα πως λένε ότι έχει τσιπάκι.

Είχα ακούσει τζιπάκι.

Απογοήτευση....
 
Φίλοι μου που δουλεύουν σε support πληροφορικής (γενικά όχι μόνο τράπεζας) ακούν 9 στις 10 φορές στο τηλεφώνου"εγώ δεν έκανα τίποτα, κάτι έγινε με το σύστημα/πρόγραμμα/βάλτε ότι θέλετε". Μάντεψε: και στις 9 φορές κάτι έχουν κάνει.
 
Δεν αμφιβάλλω.

Εδώ όμως έβγαζε μήνυμα πως απορρίπτεται γιατί ξεπεράστηκε το όριο συναλλαγών ενώ οι κάρτες κλειδώθηκαν με τη λογική του λάθους pin.

Όταν ξεπερνιέται το όριο συναλλαγών ΔΕΝ κλειδώνει η κάρτα, απλά δεν εγκρίνεται η συναλλαγή.

Και τα 2 δεν μπορεί να έγιναν.

Οπότε?

Τι πιστεύεις ότι έφταιξε?
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Μου έχει συμβεί πολλές φορές να μην δέχεται το pin της κάρτας το pos.
Και το taxisnet επίσης να μην αναγνωρίζει τους κωδικούς πρόσβασης.
Και όχι φυσικά, δεν έκανα λάθος.


Να παρεις ηλεκτρονικο πορτοφολι. Με το τηλεφωνο. Ολα πανε πριμα .

Το χανεις και παθαινεις και καρδια μετα.:grinning-smiley-043
 
Δεν αμφιβάλλω.

Εδώ όμως έβγαζε μήνυμα πως απορρίπτεται γιατί ξεπεράστηκε το όριο συναλλαγών ενώ οι κάρτες κλειδώθηκαν με τη λογική του λάθους pin.

Όταν ξεπερνιέται το όριο συναλλαγών ΔΕΝ κλειδώνει η κάρτα, απλά δεν εγκρίνεται η συναλλαγή.

Και τα 2 δεν μπορεί να έγιναν.

Οπότε?

Τι πιστεύεις ότι έφταιξε?

Αυτό απαντάει στο γιατί έχουν ένα ποίημα και το λένε. Εχουν οδηγίες, ένα μπούσουλα που τους λέει τι και πως να μιλήσουν είτε έχει απολυτήριο δημοτικού είτε διδακτορικό πληροφορικής η κάτι αντίστοιχό. Βεβαία αυτό που δεν μπορεί να διδαχθεί είναι οι τρόποι.
 
Πες τα βρε Μπίλυ γιατί θα μας πούνε και τι είναι που βλέπουνε τα δικά μας μάτια.
Αυτό με εκνευρίζει.

Πες στον πελάτη το απλό: λυπούμαστε για την ταλαιπωρία σας, θα κοιτάξουμε να δούμε τι φταίει για να μην ξαναταλαιπωρηθείτε. Τίποτε άλλο.

Όχι να μας βγάζουν και ηλίθιους.

Ε αυτό δεν τρώγεται!
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Αυτό απαντάει στο γιατί έχουν ένα ποίημα και το λένε. Εχουν οδηγίες, ένα μπούσουλα που τους λέει τι και πως να μιλήσουν είτε έχει απολυτήριο δημοτικού είτε διδακτορικό πληροφορικής η κάτι αντίστοιχό. Βεβαία αυτό που δεν μπορεί να διδαχθεί είναι οι τρόποι.

Πες στον πελάτη το απλό: λυπούμαστε για την ταλαιπωρία σας, θα κοιτάξουμε να δούμε τι φταίει για να μην ξαναταλαιπωρηθείτε. Τίποτε άλλο.

Φτάνει αυτό.

Το να επιμένεις ότι είναι λάθος και να προσπαθείς να τον πείσεις ότι είναι βλήμα, δεν τρώγεται.
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Πες τα βρε Μπίλυ γιατί θα μας πούνε και τι είναι που βλέπουνε τα δικά μας μάτια.
Αυτό με εκνευρίζει.

Πες στον πελάτη το απλό: λυπούμαστε για την ταλαιπωρία σας, θα κοιτάξουμε να δούμε τι φταίει για να μην ξαναταλαιπωρηθείτε. Τίποτε άλλο.

Όχι να μας βγάζουν και ηλίθιους.

Ε αυτό δεν τρώγεται!

Επειδή στην Ελλάδα πρέπει να είσαι δικηγόρος και οικονομολόγος ταυτόχρονα για να ανταπεξέλθεις στα απλά καθημερινά, φροντίζω να έχω μαζί μου μετρητά καθώς και βιβλιάριο (όσο γινόταν).
Χρήστο μου δεν τσαντίζομαι πλέον, η ζωή είναι μικρή για να είναι μαύρη...
 
Ξερεις Χρηστο
καποτε μπηκα σε ενα μαγαζι για ορθοπεδικα να ρωτησω για ενα μαξιλαρι.
Ηταν λοιπον μια 50αρα (οχι παραπανω απο 60) που διαρκως ρωταγε για ενα Π
(που ΤΙ στα κομματια τεχνολογια να εχει ενα Π) αν ειναι εγκεκριμενο απο EOΦ :blink:

Φυσικα και ΔΕΝ ηταν. Ομως, εγω περιμενα 20 λεπτα μεχρι η πωλητρια να πει το παραμυθι
για τον αμερικανικο EOΦ (δηλαδη τον FDA) μονο και μονο επειδη ηταν αδυνατο η 50αρα
να γνωριζει τι εχει εγκρινει ο FDA. Τελικα το Π .... πουληθηκε (αφου μας εβγαλε την ψυχη).

Γιατι τα ειπα ολα αυτα ?
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΤΟΥ
ΠΑΡΑ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

Ετσι λοιπον, ισως η παραμυθα του 5 φορες λαθους PIN να ειναι η ΣΩΣΤΗ παραμυθα για 50 πελατες ...
πριν πεσουμε στον 51ο (δηλαδη εσενα). Νομιζω .... it's completely acceptable by the bank !
 
Θυμάστε τι σας έλεγα πριν μερικές ήμερες;

https://m.lifo.gr/now/world/304784/iaponia-oi-thanatoi-apo-aytoktonia-ton-oktovrio-kseperasan-toys-synolikoys-nekroys-apo-koronoio
 
Φίλοι μου που δουλεύουν σε support πληροφορικής (γενικά όχι μόνο τράπεζας) ακούν 9 στις 10 φορές στο τηλεφώνου"εγώ δεν έκανα τίποτα, κάτι έγινε με το σύστημα/πρόγραμμα/βάλτε ότι θέλετε". Μάντεψε: και στις 9 φορές κάτι έχουν κάνει.
Ε ναι άλλωστε το έλεγε παλια ο House MD
Everybody lies....

Να πω και γω την ιστορία με κάρτα της Πειραιώς.
Αδύνατον να δεχθεί το Pin σε όποιο μαγαζί και να προσπάθησα
Τους έχω ενημερώσει τηλεφωνικά, μου είπαν τα δικά τους και περίμενα να με πάρουν με την λύση του θέματος.
Δεν ασχολήθηκα παραπάνω και επειδή είχα εναλλακτική δεν έδωσα συνέχεια.
Κάποια στιγμή κατά λάθος πάω να την χρησιμοποιήσω για να πληρώσω κάτι λάστιχα ( να σημειώσω πως ήταν χρεωστική Visa).
Θυμάμαι ότι δεν αναγνωρίζει το Pin και λέω το παιδί να την βγάλει από το μηχάνημα.
Και τι μου λέει
- Α μην φοβάστε αν περάσετε το Pin 4 φορές τότε περνάει κανονικά.
- Μα θα κλειδώσει του λέω.
- Μπαα δεν νομίζω το έχουν κάνει αρκετοί πελάτες και δουλεύει..
Δεν βαριέσαι λέω ας το δοκιμάσω. Και ναι ο υπάλληλος από το βουλκανιζατερ το ήξερε αλλά απο την τηλεφωνική υποστήριξη της Πειραιώς το άκουγαν πρώτη φορά.
Από τότε σε όποιο μαγαζί την χρησιμοποιούσα οι υπάλληλοι βλέπανε έναν τύπο να χτυπά 4 φορές το ίδιο Pin (πιθανόν θεωρώντας ότι το έχω κάψει) και μια υπάλληλο σούπερ μάρκετ που παρατήρησε την τεταρτη μου φορά πανικόβλητη να φωνάζει
- ΜΗΗΗΗΗ ΘΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ....
Με κοψοχολιασε, η μην την πω...
 
«Δεν είχαμε καν lockdown και ο αντίκτυπος του κορωνοϊού είναι ελάχιστος σε σύγκριση με άλλες χώρες... παρόλα αυτά βλέπουμε αυτή τη μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αυτοκτονιών», δήλωσε η Μιτσίκο Ουέντα, επίκουρη καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο Waseda στο Τόκιο και ειδική επί των αυτοκτονιών. «Αυτό δείχνει ότι άλλες χώρες μπορεί να δουν παρόμοια ή ακόμη και μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των αυτοκτονιών στο μέλλον», συμπληρώνει.

What? :blink:
 
Μην υποτιμάτε την (μη) ψυχική υγεία κύριοι επειδή τα αποτέλεσμα της δεν είναι άμεσα σε αριθμούς.
 
Status
Not open for further replies.