Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Status
Not open for further replies.
Re: Ιοί

Υπάρχει άραγε κάποιος λόγος να διαφωνούμε σχετικά με χαρακτηρισμούς;

Οι πίνακες που αναγράφει το άρθρο έιναι εκεί, οι αριθμοί είναι εκεί, τα δεδομένα είναι αυτά και δεν αλλάζουν, έκαστος όπως νομίζει τα αξιολογεί.

Με ότι χρώμα κι αν τα ονοματίσεις, άσπρο-μαύρο, σκόυρο-γκρίζο, απόχρωση, αυτά είναι εκεί και τα ίδια θα παραμείνουν.

covid-status1-600x484.png

*
covid-status2-600x438.png

*
quality1-600x501.png


quality2-600x512.png
 
Ιοί

Υπάρχει άραγε κάποιος λόγος να διαφωνούμε σχετικά με χαρακτηρισμούς;

Οι πίνακες που αναγράφει το άρθρο έιναι εκεί, οι αριθμοί είναι εκεί, τα δεδομένα είναι αυτά και δεν αλλάζουν, έκαστος όπως νομίζει τα αξιολογεί.

Με ότι χρώμα κι αν τα ονοματίσεις, άσπρο-μαύρο, σκόυρο-γκρίζο, απόχρωση, αυτά είναι εκεί και τα ίδια θα παραμείνουν.

covid-status1-600x484.png

*
covid-status2-600x438.png

*
quality1-600x501.png


quality2-600x512.png

Τα συγκεκριμένα δεδομένα ως αποσπασματικά είναι ψιλοαδιαφορα από μόνα τους, αυτό εννοώ.

Είναι σαν τον Τραμπ που με κάτι άκυρα διαγράμματα προσπαθούσε τον Ιούλιο να αποδείξει στη συνέντευξη στο Axios ότι η χώρα του είχε την καλύτερη επίδοση στην πανδημία παγκοσμίως.

Στην τελική σκεφτείτε να συγκρίναμε δυο ποδοσφαιριστές με βάση τον αριθμό τερμάτων στην ίδια περίοδο που ο ένας παίζει πρωτάθλημα και CL και ο άλλος έχει διακοπή πρωταθλήματος. Οι οπαδικές εφημερίδες θα έβρισκαν τη σύγκριση ενδιαφέρουσα, αλλά μόνο αυτές. Όπως συνέβη και σήμερα εξάλλου.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ιοί

Ξανά: το άρθρο δεν περιγράφει το δεύτερο κύμα, περιγράφει τον συγκεκριμένο μήνα του δεύτερου κύματος, που έτυχε να είναι ο χειρότερος της Ελλάδας. Το δεύτερο κύμα ξεκίνησε από τον Αύγουστο σε διαφορετικές στιγμές ανά την Ευρώπη, ενώ η Ελλάδα άρχισε να ξεφεύγει μετά τα μέσα Οκτώβρη, έφτασε στο peak της τον Νοέμβρη και τώρα (για την ώρα επίζουμε πως) πέφτει.

Πχ, τέλη Σεπτέμβρη, θυμάμαι καλά ότι η Ολλανδία έγραφε ήδη 4 χιλιάδες κρούσματα τη μέρα κι εμείς 200.

Για την ιστορία, όταν δεις την παγκόσμια κατάταξη, στους θανάτους ανά 1 εκατομμύριο (που είναι και η πιο σημαντική ένδειξη), η Ελλάδα βρίσκεται στη θέση 45, δηλαδή σε καλύτερη θέση από χώρες όπως η Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Σουηδία, Ελβετία, κλπ.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις λοιπόν τι εννοώ με το 'ισοπέδωση'.

Υπάρχει μια ωραία ατάκα του Ronald Cause που είπε κάτι σαν "If you torture the data long enough, it will confess to anything".


Σε κανένα σημείο δεν λεει πως η έκθεση αφορά συνολικά το δεύτερο κυμα ( μην γράφουμε το ιδιο πραγμα).
Ουτε επισης στο πρωτο , τοτε που τα βαλκάνια ηταν οι καλύτεροι στην Ευρώπη.
Η συγκεκριμένη έκθεση ανανεώνεται κάθε μηνα .
Στην συγκεκριμένη περιοδο δεν παμε καλα , όπως και οι υπόλοιπες ανατολικές χωρες που στο πρωτο κυμα δεν ειχαν τα ιδια βάσανα με την υπόλοιπη Ευρώπη ( βλεπε Ρουμανία Βουλγαρία, Σλοβενία, Πολώνια, Τσεχία)
Αυτό δεν είναι ισοπέδωση είναι γεγονός.
Πάντως αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς η Ολλανδια που ανέφερες τα παει πολύ καλύτερα σε σχεση με το πρωτο κυμα αφου κατάφερε με περισσότερα κρούσματα ( προφανώς οι άνθρωποι κανουν διπλα και τριπλά νούμερα σε τεστ από εμας ) να εχει μικρότερο μεσο ορο θανατων που στην τελική αυτό είναι που μετράει.
Στο πρωτο κυμα οι ολλανδοί μετρούσαν από 100 - 200 νεκρούς την μερα και τωρα βρίσκονται με έναν μεσο 50 θανάτων την μέρα
 

Attachments

  • Γβ€žΓŽΒ·.jpg
    Γβ€žΓŽΒ·.jpg
    34.9 KB · Views: 118
Re: Ιοί

Τα σκληρά δεδομένα Ιάσων είναι ότι πεθαίνουν 80-100 άνθρωποι ημερησίως, ότι έχουν περάσει κιόλας έξι εβδομάδες από την έναρξη του δευτέρου lockdown χωρίς να βλέπουμε λήξη σε σύντομο ή έστω λογικό χρονικό ορίζοντα. Ενώ κάποιες περιοχές στη Βόρεια Ελλάδα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Εν τω μεταξύ εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας βρίσκονται υπό καθεστώς άγχους, εργασιακής και οικονομικής ανασφάλειας. Χωρίς να μπορούν να προβλέψουν τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον.

Όλα τα υπόλοιπα, νούμερα, στατιστικές, έχουν κάποια αξία, αλλά η ουσία βρίσκεται στα παραπάνω.

Χαρακτηρισμός; Όπως το νοιώθει ο καθένας. Ανάλογα με την κατάσταση του.
 
Re: Ιοί

Τα σκληρά δεδομένα Ιάσων είναι ότι πεθαίνουν 80-100 άνθρωποι ημερησίως, ότι έχουν περάσει κιόλας έξι εβδομάδες από την έναρξη του δευτέρου lockdown χωρίς να βλέπουμε λήξη σε σύντομο ή έστω λογικό χρονικό ορίζοντα. Ενώ κάποιες περιοχές στη Βόρεια Ελλάδα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Εν τω μεταξύ εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας βρίσκονται υπό καθεστώς άγχους, εργασιακής και οικονομικής ανασφάλειας. Χωρίς να μπορούν να προβλέψουν τι θα συμβεί στο άμεσο μέλλον.

Όλα τα υπόλοιπα, νούμερα, στατιστικές, έχουν κάποια αξία, αλλά η ουσία βρίσκεται στα παραπάνω.

Χαρακτηρισμός; Όπως το νοιώθει ο καθένας. Ανάλογα με την κατάσταση του.

Αυτά δεν είναι αμφισβητήσιμα. Είναι δυστυχώς αυτονόητα. Όταν έχεις 3 χιλιάδες cases τη μέρα, μετά από ένα μήνα θα μετράς νεκρούς σε εφιαλτικούς ρυθμούς. Ότι όσο πιο γεμάτα είναι τα νοσκομεία, τόσο πιο δύσκολα θα λειτουργούν και θα αυξάνει η θνησιμότητα; Αυτονόητα είναι όλα αυτά, και μάλιστα, ακόμη κι αν δεν ήταν, τα είδαμε με τα μάτια μας να συμβαίνουν σε πολύ πιο πλούσιες και προηγμένες χώρες, με πολύ περισσότερα και καλύτερα εξοπλισμένα νοσοκομεία.

Τα λέγανε δυστυχώς οι αρμόδιοι από το καλοκαίρι όλα αυτά, αλλά οι πολίτες γέμιζαν μπαρ, πλατείες και εκκλησίες σα να μη συμβαίνει τίποτα, κι από πάνω κατέβαιναν σε διαδηλώσεις κάθε λίγο και λιγάκι, δήθεν "τηρώντας τα μέτρα". Κι όλα αυτά, με τη δικαιολογία "ας θωράκιζαν το ΕΣΥ κι ας φτιάχνανε ΜΕΘ". Τι να τους εξηγήσεις τώρα; Ότι καμιά χώρα δεν έχει υποδομή αρκετή για πανδημία; Ότι άπαξ και κάποιος μπει σε ΜΕΘ η μοίρα του είναι ήδη δυσοίωνη; Ότι το ζήτημα είναι να περιοριστεί η εξάπλωση, και όχι απλά να γεμίζουμε τα νοσοκομεία;
 
Re: Ιοί

Ιάσων ξεκινάς μία πολιτική συζήτηση, η οποία από τους ισχύοντες όρους δεν επιτρέπεται. Αν θέλεις να τη συνεχίσουμε, καμία αντίρρηση από μένα. Αλλά να πάει ελεύθερα και μέχρι τέλους.

Με ορισμένα από όσα γράφεις συμφωνώ, με άλλα όχι. Αλλά δε γίνεται να επεκταθώ, χωρίς να παραβώ κανονισμούς. Και πως να το κάνουμε, αυτό το χώρο τον σέβομαι.

Εν πάση περιπτώσει στο διαπιστωτικό μέρος της κατάστασης συμφωνούμε, όχι κατ' ανάγκη στις αιτίες ή τις προεκτάσεις του ενός ή του άλλου γεγονότος.

Γι' αυτό συνοψίζοντας και τελειώνοντας θα σου πω ότι για μένα πολύ λίγη σημασία έχει αν η χώρα μας βρίσκεται στην 45η, στην 50η που βγάζουν οι πίνακες ή κάποια άλλη. Δυστυχώς δεν είμαστε μελετητές απέξω, αλλά βιώνουμε τα συμβαίνοντα στην ίδια μας τη ζωή.

Υ.Γ. Έγκλειστος επί 9μηνο με κατατρέχει το άγχος πότε θα κάνω το εμβόλιο. Οι πληροφορίες δείχνουν ότι θα αργήσει πολύ περισσότερο από όσο είχαμε πιστέψει. Ουδέν περαιτέρω σχόλιο.

Υ.Γ2. Να πάει στο chat, αυτό είναι το σωστό, συμφωνώ! :smile:
 
Re: Ιοί

Ιάσων ξεκινάς μία πολιτική συζήτηση, η οποία από τους ισχύοντες όρους δεν επιτρέπεται. Αν θέλεις να τη συνεχίσουμε, καμία αντίρρηση από μένα. Αλλά να πάει ελεύθερα και μέχρι τέλους.

Με ορισμένα από όσα γράφεις συμφωνώ, με άλλα όχι. Αλλά δε γίνεται να επεκταθώ, χωρίς να παραβώ κανονισμούς. Και πως να το κάνουμε, αυτό το χώρο τον σέβομαι.

Εν πάση περιπτώσει στο διαπιστωτικό μέρος της κατάστασης συμφωνούμε, όχι κατ' ανάγκη στις αιτίες ή τις προεκτάσεις του ενός ή του άλλου γεγονότος.

Γι' αυτό συνοψίζοντας και τελειώνοντας θα σου πω ότι για μένα πολύ λίγη σημασία έχει αν η χώρα μας βρίσκεται στην 45η, στην 50η που βγάζουν οι πίνακες ή κάποια άλλη. Δυστυχώς δεν είμαστε μελετητές απέξω, αλλά βιώνουμε τα συμβαίνοντα στην ίδια μας τη ζωή.

Υ.Γ. Έγκλειστος επί 9μηνο με κατατρέχει το άγχος πότε θα κάνω το εμβόλιο. Οι πληροφορίες δείχνουν ότι θα αργήσει πολύ περισσότερο από όσο είχαμε πιστέψει. Ουδέν περαιτέρω σχόλιο.

Υ.Γ2. Να πάει στο chat, αυτό είναι το σωστό, συμφωνώ! :smile:

Με συγχωρείς αλλά πολιτική συζήτηση είναι να κοιτάζουμε το ποτήρι και να τσακωνόμαστε για το αν είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο. Όταν μιλάμε για συγκεκριμένα γεγονότα και αιτίες - αποτελέσματα, τότε αυτά είναι υπεράνω πολιτικών απόψεων. Εξάλλου, η αμφισβήτηση της πανδημίας, της αντιμετώπισής της, και των εμβολίων δεν έρχεται μόνο από συγκεκριμένη πολιτική μπάντα. Δε νομίζω πχ ότι οι θρησκόληπτοι που δεν αντέχουν να χάσουν μια λειτουργία και οι θρησκόληπτοι που δεν αντέχουν να χάσουν μια διαδήλωση ανήκουν σε συγγενείς πολιτικές ιδεολογίες. Αντίστοιχα, και η αμφισβήτηση της επιστήμης έρχεται από όλες τις μεριές.

Όσο για τα εμβόλια, αυτό πάλι δεν είναι πρόβλημα της Ελλάδας, αφού παντού έρχονται λιγότερα από όσα θα θέλαμε. Θα έχει ενδιαφέρον βέβαια να δούμε μήπως τελικά με τέτοια άρνηση που βλέπουμε, αποδειχθούν περισσότερα απ'οσα χρειαζόμαστε.

Την ίδια ώρα βέβαια, αλλού δεν έχουν την τύχη να ασχολούνται με τέτοια ψευτοδιλήμματα....
 
Re: Απάντηση: Ιοί

Έτσι είναι. Παλιότερα τα πηγαίναμε καλύτερα, όσο περνά ο καιρός, η θέση μας χειροτερεύει. Πάτο έχουμε πιάσει.

Μακάρι να είναι αυτός ο πάτος για μας, γιατί αν κρίνω από Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Ελβετία, Αγγλία και ΗΠΑ, έχουμε πολύ χειρότερα μπροστά μας.
 
Μιας και βάλτε τον πίνακα, προσέχω πως τα αυτάπου μας ρίχνουν είναι όχι τόσο τα υγειονομικά "σκληρά" δεδομένα
αλλά κάτι όπως Lockdown severity (το χειρότερο σκορ παγκοσμίως - αλήθεια τώρα?)
και το Community mobility (πάλι το χειρότερο σκορ - πως το μετράνε άραγε?)
 
Μιας και βάλτε τον πίνακα, προσέχω πως τα αυτάπου μας ρίχνουν είναι όχι τόσο τα υγειονομικά "σκληρά" δεδομένα
αλλά κάτι όπως Lockdown severity (το χειρότερο σκορ παγκοσμίως - αλήθεια τώρα?)
και το Community mobility (πάλι το χειρότερο σκορ - πως το μετράνε άραγε?)

Μάλλον πρόκειται για τα μέτρα "στα χαρτιά" και όχι τι γίνεται στην πράξη. Για παράδειγμα, αν απαγορεύεται να πας στο διπλανό Νομό ... ε, είναι αυστηρό μέτρο.
 
Το community mobility μάλλον το παίρνουν από τη google και την apple. Εδώ είναι για την Ελλάδα για τις 18/12
Σε σχέση με το Φεβρουάριο* του 2020 η Ελλάδα έχει:
-52% λιγότερες μετακινήσεις για λιανική και ψυχαγωγία
+6, για αγορά τροφίμων
-1% στα πάρκα
-48% στις δημόσιες συγκοινωνίες
-36% στους χώρους εργασίας
+15% στα σπίτια

* Το σημείο αναφ. είναι η μέση τιμή για την αντίστοιχη ημέρα της εβδομάδας κατά τη διάρκεια μιας περιόδου 5 εβδομάδων, από 3 Ιανουαρίου έως 6 Φεβρουαρίου 2020.
 
Με συγχωρείς αλλά πολιτική συζήτηση είναι να κοιτάζουμε το ποτήρι και να τσακωνόμαστε για το αν είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο. Όταν μιλάμε για συγκεκριμένα γεγονότα και αιτίες - αποτελέσματα, τότε αυτά είναι υπεράνω πολιτικών απόψεων. Εξάλλου, η αμφισβήτηση της πανδημίας, της αντιμετώπισής της, και των εμβολίων δεν έρχεται μόνο από συγκεκριμένη πολιτική μπάντα. Δε νομίζω πχ ότι οι θρησκόληπτοι που δεν αντέχουν να χάσουν μια λειτουργία και οι θρησκόληπτοι που δεν αντέχουν να χάσουν μια διαδήλωση ανήκουν σε συγγενείς πολιτικές ιδεολογίες. Αντίστοιχα, και η αμφισβήτηση της επιστήμης έρχεται από όλες τις μεριές.

Όσο για τα εμβόλια, αυτό πάλι δεν είναι πρόβλημα της Ελλάδας, αφού παντού έρχονται λιγότερα από όσα θα θέλαμε. Θα έχει ενδιαφέρον βέβαια να δούμε μήπως τελικά με τέτοια άρνηση που βλέπουμε, αποδειχθούν περισσότερα απ'οσα χρειαζόμαστε.

Την ίδια ώρα βέβαια, αλλού δεν έχουν την τύχη να ασχολούνται με τέτοια ψευτοδιλήμματα....
Ιάσων, αναρωτιέμαι από εκεί που βρίσκεσαι, κατά πόσο μπορείς να αντιληφθείς το κλίμα, την ατμόσφαιρα της ζωής εδώ. Φυσικά ενημερώνεσαι, μαθαίνεις τι γίνεται και πολύ καλά.
Αλλά το κλίμα είναι κάτι άλλο, αδιόρατο, λεπτομέρειες που πιο πολύ το νοιώθεις, παρά το εκφράζεις.

Αντίστροφα. Διαβάζω, ενημερώνομαι για τις δικές σου, τις εκεί συνθήκες. Διανοητικά αντιλαμβάνομαι, αλλά το κλίμα δεν μπορώ να το εισπράξω.
(Παρένθεση: Εδώ έγκειται η αξία και το ταλέντο των καλών συγγραφέων. Μεταφέρουν το κλίμα, την περιρρέουσα ατμόσφαιρα με μοναδικό τρόπο. Κλείνει η παρένθεση, επανέρχομαι στο θέμα).

Δε συμφωνώ μαζι σου ότι όλα όσα αναφέρεις είναι υπεράνω πολιτικών απόψεων.

Σημείωση: Άλλο πολιτική άποψη, αν με αυτό τον όρο εννοούμε ιδεολογία. (Εκεί ναι, θα συμφωνήσουμε). Και άλλο Πολιτική, αν με αυτό εννοούμε πράξη ή παράλειψη με σκοπό την επίτευξη συγκεκριμένου αποτελέσματος. Εκεί υποθέτω ότι είναι η πιθανή διαφωνία μας.

Το κρίσιμο ερώτημα: Να ορίσουμε τί είναι πολιτικό και τι όχι. Για αυτό το ζήτημα έχουν γραφτεί πλήθος βιβλία. Καλύτερα να το αφήσουμε, δεν θα τελειώσουμε ποτέ!

Ας το πάρουμε αλλιώς. Ότι περιγράφεις αφορά μία κρίση. Οι κρίσεις πάνε κι' έρχονται εκεί που δεν τις περιμένεις. Και κανένας δεν είναι υπεύθυνος επειδή ήλθαν. Άπαξ και έλθουν όμως, πρέπει ν' αντιμετωπιστούν. Και αντιμετωπίζονται με πολλούς -όχι μόνο με ένα- τρόπους. Πάντοτε τίθενται ζητήματα επιλογής. Για τη διαχείριση τους κάποιοι είναι υπεύθυνοι. Που με τη δράση τους, τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους, μπορούν μπορούν να μειώσουν, άλλοτε περισσοτερο και άλλοτε λιγότερο, τα δεινά της κρίσης. Αυτή είναι η ευθύνη τους και για τις συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις κρίνονται. Και πρέπει να κρίνονται.

Έτσι μπαίνουμε στα χωράφια της πολιτικής!

Έστω ότι έχουμε ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο με επιβάτες, πλήρωμα και Καπετάνιο που έχει πέσει σε ξαφνικό τυφώνα.
(Άντε πάλι με τα πλοία, θα πείτε)! :D
Ο Καπετάνιος δεν έχει άραγε την ευθύνη να καθορίσει την πορεία του πλοίου, να ορίσει και να μοιράσει τις δουλειές στο πλήρωμα, έτσι που ο καθένας να ξέρει τι να κάνει και να συνεργάζονται την ώρά της φουρτόυνας;

Αν δεν συνεργάζονται μεταξύ τους όπως πρέπει, δεν έχουν ευθύνη;

Δεν έχουν ευθύνη να προετοιμάσουν και να βοηθήσουν τους επιβάτες, ώστε όλοι μαζί να αντέξουν;

Καί εάν μερικοί -όχι όλοι- επιβάτες τύχει να είναι δύστροποι και ανυπάκουοι, παύουν να έχουν ευθύνη ο Καπετάνιος και το πλήρωμα;

Και όταν μετά την πρώτη μεγάλη δοκιμασία -που ευτυχώς τα κατάφεραν- η Μετεωρολογική Υπηρεσία προειδοποιεί ότι μπορεί να έλθει κι' άλλος τυφώνας, χειρότερος από τον πρώτο, ο καπετάνιος και το πλήρωμα δεν πρέπει να πάρουν όλα τα κατάλληλα μέτρα, να κάμουν συντήρηση στο πλοίο, να οργανώσουν καλύτερα τη δουλειά τους, τώρα που ξέρουν και να προετοιμάσουν καλύτερα τους επιβάτες για τον επερχόμενο κίνδυνο;

Αν πλέουν αμέριμνοι, ησυχασμένοι όλοι, επιβάτες, πλήρωμα και Καπετάνιος, που τη γλύτωσαν την πρώτη φορά, χωρίς να κάνουν κάτι στο μεσοδιάστημα, δεν έχουν όλοι -δεν το αρνούμαι- μερίδιο ευθύνης όταν θα γινει το κακό;
Και πως θα επιμεριστούν οι ευθύνες, όταν κάποτε έλθει η ώρα;
Μήπως όχι ιεραρχικώς;

Πιστεύω ότι είπα αυτά που ήθελα, χωρίς να παραβιάσω κανονισμούς. :cool:
Δεν ηταν τέτοια η πρόθεση μου.
Και νομίζω πως δεν πρέπει να συνεχιστεί άλλο η συζήτηση.

Υ.Γ.1 Το link που παραθέτεις δε με βγάζει κάπου ακριβώς. Κάποιο λάθος έχει γίνει.

Υ.Γ.2 Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά ήταν ξημερώματα, δεν άντεξα! :frown: -bye-
 
Ιάσων, αναρωτιέμαι από εκεί που βρίσκεσαι, κατά πόσο μπορείς να αντιληφθείς το κλίμα, την ατμόσφαιρα της ζωής εδώ. Φυσικά ενημερώνεσαι, μαθαίνεις τι γίνεται και πολύ καλά.
Αλλά το κλίμα είναι κάτι άλλο, αδιόρατο, λεπτομέρειες που πιο πολύ το νοιώθεις, παρά το εκφράζεις.-


Παρολη την τεραστια αποσταση που τον χωριζει μια χαρα καταφερνει και να ενημερωνεται σωστα και να πιανει ακριβως το κλιμα.

Σε αντιθεση με πολλους που κατοικουν εδω .

Δεν ειναι θεμα αποστασης. Ειναι θεμα αντιληψης τελικα.
 
....Οι κρίσεις πάνε κι' έρχονται εκεί που δεν τις περιμένεις. Και κανένας δεν είναι υπεύθυνος επειδή ήλθαν. Άπαξ και έλθουν όμως, πρέπει ν' αντιμετωπιστούν. Και αντιμετωπίζονται με πολλούς -όχι μόνο με ένα- τρόπους. Πάντοτε τίθενται ζητήματα επιλογής. Για τη διαχείριση τους κάποιοι είναι υπεύθυνοι. Που με τη δράση τους, τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους, μπορούν μπορούν να μειώσουν, άλλοτε περισσοτερο και άλλοτε λιγότερο, τα δεινά της κρίσης. Αυτή είναι η ευθύνη τους και για τις συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις κρίνονται. Και πρέπει να κρίνονται.

Έτσι μπαίνουμε στα χωράφια της πολιτικής!

Έστω ότι έχουμε ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο με επιβάτες, πλήρωμα και Καπετάνιο που έχει πέσει σε ξαφνικό τυφώνα....
....-

Δεν νομιζω οτι μονο οι διαχειριζοντες εχουν υπευθυνοτητα, αλλα και οι διαχειριζομενοι.
Φυσικα η πραξη των διαχειριζομενων θα εχει αντικτυπο σε ολους αδιακριτως, (μαζι με τα ξερα θα καουν και τα χλωρα).
Γιατι τι θα κανει οποιοσδηποτε διαχειριστης σε οποιοδηποτε απο τα δημκρατικης δαχειρησης κρατη ; Θα βγαλει στρατο ; Και να βγαλει δε θα φτανε.

Η συγκριση με το πλοιο και τον καπετανιο δεν ειναι ευτυχης. Γιατι η Αριστοτελικη συγκριση Πολιτειας-Πλοιου προυποθετει πολιτευμετα αναλογης αυστηροτητας της εποχης.
Ενας καπετανιος στο πλοιο του ειναι απολυτος κυριαρχος και εχει ευθυνη ζωης και θανατου. Που δυναται να επιβαλει με καθε τροπο.

Στις Δυτικες δημοκρατικες χωρες δεν ισχυει οποτε τα μετρα εχουν επιτυχια η αποτυχια ως προς διαφορους παραγοντες με πρωτον τον πληθυσμο και την συμπεριφορα του. Οποτε καμμια σχεση με τις θεωριες και τα πρωτυπα αυτων που εθεσαν τις βασεις των θεωριων της Πολιτικης.

Σιγουρα υπαρχουν καλυτερες και χειροτερες διαχειρησεις, εως σχεδον μηδενικες. Τα αποτελεσματα δεν ειναι παντα αναλογα των διαχειρησεων αλλα της συμπεριφορας των πληθυσμων των υποδομων και αλλων ασταθμητων παραγοντων που τα λεμε τυχη.

Η ιατρικη και τριγυρω της επιστημες εχουν "πολιτικοποιηθει" οσο ποτε προηγουμενως στην ιστορια εξ αιτιας αυτου του ιου.
Αλλα η αντιμετωπιση της κρισης της ιδιας δεν εχει καμμια πολιτικη βαση, διαφοροι κανουν διαφορες παραλαγες στο ιδιο θεμα, παρα μονο ενα μικροκοματικο οππορτουνισμο.

Πατο δεν εχετε πιασει ακομα, αλλα αμα συνεχισει (και θα συνεχισει) τοτε θα δουμε ολοι μας και εσεις και μεις, ποιος ειναι ο πατος.
 
Απάντηση: Re: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Ιάσων, αναρωτιέμαι από εκεί που βρίσκεσαι, κατά πόσο μπορείς να αντιληφθείς το κλίμα, την ατμόσφαιρα της ζωής εδώ. Φυσικά ενημερώνεσαι, μαθαίνεις τι γίνεται και πολύ καλά.
Αλλά το κλίμα είναι κάτι άλλο, αδιόρατο, λεπτομέρειες που πιο πολύ το νοιώθεις, παρά το εκφράζεις.

-

Ούτε καν εντός χώρας υπάρχει το ίδιο κλίμα πόσο σε έναν άλλον τόπο.
Μιλώ με πελατολόγιο σε όλη την χώρα και η διαφορετική αίσθηση της σοβαρότητας της κατάστασης που αποκομιζω πχ από Θεσσαλονίκη σε σχέση με κάποιον Πελοποννήσιο είναι τεράστια.
Και είναι φυσικό.
Άλλη η κατάσταση εκεί και άλλη στην βόρεια Ελλάδα.
Εκει υπάρχει κόσμος που δεν γνωρίζει ακόμα κάποιον στον κύκλο του να έχει περάσει την περιπέτεια
Κοινώς δεν έχουν τις παραστάσεις να έχουν σκάσει δίπλα τους ώστε να θορυβηθουν.
Στην Θεσσαλονίκη με τους μίσους που μιλώ συναντώ περιπτώσεις που έχουν περάσει την φουρτούνα της ασθένειας ( άλλοι ελαφρά άλλοι πιο βαριά και μαθαίνω και για κάποιους που δεν τα κατάφεραν). Όταν τα ακούει αυτά στο τηλέφωνο πχ ένας Πατρινος ή Καλαματιανός η εικόνα που λαμβάνει είναι πιο άμεση και του προκαλεί (επιτέλους) εντύπωση.
Μα καλά θα μου πεις, το πυροβολητό των ΜΜΕ δεν μεταφέρει το κλίμα;
Για ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας δεν καταφέρνει απολύτως τίποτα.
Μάλλον τα ακριβώς αντίθετα και αυτό γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει εμπιστοσύνη.
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Δηλαδή οι άνθρωποι που βρίσκονται μέσα στον πυρήνα του κινδύνου , με τους συναδέλφους τους να χάνουν την ζωή τους από τον ιό και τα κρούσματα να έχουν στείλει πολλούς από αυτούς εκτός υπηρεσίας, δεν έχουν πεισθεί ακομα;
Θα παλεύουμε να πείσουμε και αυτους;
Αυτα ειναι...

Φαντασου δηλαδη πως θα πρεπει αυτοι οι ιδιοι να συμβουλευσουν τον πληθυσμο να εμβολιαστει...:flipout:

στρατα στρατουλα κανονικα....
 
Re: Απάντηση: Ομιλείτε παρακαλώ - Chat Room

Μα αν αυτοί δεν βρίσκονται σε ποσοστά προθυμίας 99%, πως περιμένουμε από τον υπόλοιπο κόσμο;
Οι γιατροί και υγειονομικοί γενικότερα ειναι αυτοί που κάνουν την πιο ανθυγιεινή ζωή και που παίρνουν τα λιγότερα μέτρα ασφάλειας. Λέγεται και σύνδρομο του Θεού. Πιστεύουν ότι αυτούς τους ίδιους δεν τους πιάνει τίποτα.
 
Status
Not open for further replies.