On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

[...]Θεωρώ πως όποιος πιστεύει ότι υπάρχει ο απόλυτα ουδέτερος ήχος χωρίς απώλειες, οφειλει να ακούσει έναν On Gaku για να δοκιμάσει τις αντοχές της λογικής του.

Πιστεύω ότι το ζήτημα-διαφωνία δεν είναι πάνω στο αν υπάρχει απόλυτα ουδέτερος ήχος, αλλά στο αν πρέπει να υπάρχει.
Δεν μπορούμε να εξωραίζουμε την τεχνολογική αδυναμία και να την βαφτίζουμε άποψη, και μάλιστα άποψη απρόσιτου κόστους.

Έχει κάθε λοιπόν δικαίωμα κάποιος να πει ότι δεν του αρέσει ο ON GAKU ? Αν θεωρήσουμε ότι μεταφέρει την άποψη του κατασκευαστή σαφώς και έχει. Άνετα μπορεί να υποστηρίξει κάποιος ότι η άποψη του κατασκευαστή "Α" του πάει περισσότερο από αυτή του "Β" αφαιρώντας κάθε αντικειμενικότητα από την διαδικασία κρίσης ενός μηχανήματος και καθιστώντάς την έτσι παντελώς άχρηστη για το κοινό του.
Δεν μπορούμε να απογυμνώσουμε από την τεχνική του πλευρά ένα μηχάνημα λέγοντας ότι είναι "έργο τέχνης" και με αυτήν την ταμπέλα (και με μια εξωπραγματική τιμή) να του δικαιολογήσουμε τα πάντα.
Ακόμα και τα πραγματικά έργα τέχνης υπόκεινται κατά ένα μέρος σε τεχνικές αναλύσεις. Δεν θα υπόκεινται οι ενισχυτές?
Το ότι δεν υπάρχει "απόλυτα ουδέτερος" ήχος δεν σημαίνει ότι πρέπει και να πάψουμε να τον αναζητούμε.
 
Re: Απάντηση: On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

Υπαρχει μια διαφημιση της Wilson Audio, που δειχνει τον ιδιο τον David Wilson να κανει fine tunning σε καποιο ηχειο του. Παιζει κιθαρα και ακουει παραλληλα απο το ηχειο. Ομως και το ηχοσυστημα του David Wilson δε δινει καποιο χρωμα?
Άσε που η κιθάρα όταν την παίζεις (και την ακούς από πάνω) ακούγεται διαφορετικά απ' ότι στον ακροατή (που την ακούει από μπροστά και από απόσταση)...
 
Προς solid foundation και Πάρι Κωτσή.............
Πιστεύω τον Οκτώβρη στις εκθέσεις Hi End να υπάρχει ο 'συνονόματός' μου για να τον ακούσουμε επί τέλους όλοι..............
 
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι: υπάρχει ο αναπαραγόμενος και ο παραγόμενος ηχος. Ο πρώτος είναι μυθική οντότητα, αφού για να τον ακούσουμε θα πρέπει να επικοινωνήσουμε με την ουσία των εγγραφών μας χωρίς να χρησιμοποιήσουμε μηχάνημα. Υπό αυτή την έννοια, κανείς δεν ξέρει ή δεν πρόκειται ποτέ να μάθει τι κρύβεται αντικειμενικά στις εγγραφές. Έτσι, ασχολούμαστε με τον παραγόμενο.



Παρι, αν καταλαβα καλα, νομιζω οτι ο ηχος που ακουμε σπιτι μας απ´τα ηχεια, ειναι ο αναπαραγομενος, και οχι ο παραγομενος.:grinning-smiley-043

Αν κανω λαθος διορθωστε με.
Π.Χ.
Altec 417's are guitar speakers.

They are music producers, not reproducers
-bye-
 
Δεν εχω λογο να μην πιστεψω οτι ο On Gaku, ειναι ουδετερος, αλλα εφ οσον εχουμε εστω και ενα καλωδιο στο συστημα μας, (για να μην πω για τον "ηχο" των υλικων στα μηχανηματα)
δεν νομιζω οτι μπορουμε, με απολυτα κριτηρια, να μιλαμε για ουδετερα συστηματα.
Μπορει ο OnGaku να "μαγευει" τα αυτια ολων μας, αλλα ειναι αλλο πραγμα αυτο.
Μακαρι παντως να ειχα τα χρηματα να τον αγορασω.
 
Δεν εχω λογο να μην πιστεψω οτι ο On Gaku, ειναι ουδετερος, αλλα εφ οσον εχουμε εστω και ενα καλωδιο στο συστημα μας, (για να μην πω για τον "ηχο" των υλικων στα μηχανηματα)
δεν νομιζω οτι μπορουμε, με απολυτα κριτηρια, να μιλαμε για ουδετερα συστηματα.
Μπορει ο OnGaku να "μαγευει" τα αυτια ολων μας, αλλα ειναι αλλο πραγμα αυτο.
Μακαρι παντως να ειχα τα χρηματα να τον αγορασω.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Ο ΚΟΣ PLATON ΕΘΙΞΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΗΧΟ?

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ, ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΕΙΧΑ ΣΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΩ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΗΧΟ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ. ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΩΡΙΜΑΣΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΦΑΓΑ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ, ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΛΠ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΗ ΕΝΑΣΧΟΛΙΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΑΚΟΥΣΜΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΚΛΙΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ, ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ: ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ FEELING ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΚΡΟΑΣΗΣ. ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ, ΤΟΤΕ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ... ΒΡΑΣΙΜΟ!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ. Π.Χ. ΑΜΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ "ΤΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΑΣ"? ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΗ, ΑΛΛΕΣ ΤΟΣΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ. ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ, ΛΙΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΏΣΕΙΣ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΥΛΙΚΩΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΚΑΛΑ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΜΕΤΡΙΑ ΥΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΛΕΣΜΑ, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ Ο ΚΟΣ KONDO ΤΙ ΤΡΑΒΑΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑΝΤΑΛΙΟ... ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑΝΤΑΛΙΟΥ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΙΣ AUDIO NOTE ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ORIGINAL ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΠΑΛΙΑΣ ΚΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ... ΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΕΝΑΜΟΝΟΝ ΣΗΜΕΙΟ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΦΕΥΓΕ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑ...

ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΙΝΟΥΝ, ΟΜΩΣ ΠΟΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ... ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΑΝΤΙΟ, ΠΡΟΧΩΡΕΙ. Η ΑΞΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΨΗΦΙΣΤΑ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ONGAKU ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ EVER.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ.
 
Μεταφερω σε καινουργιο θεμα τα ποστ για τις εργαστηριακες μετρησεις και ηχητικο αποτελεσμα εδω.
 
θέλω ν' αποκτήσω
ongaku και valhala
για να μη μου κουνιέται
καμιά παλιοκουφ@λ@
:guitarist:
 
Απάντηση: Re: On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

αν ποτε κερδιζαμε το τζοκερ, αναρωτιεμαι ποια θα ηταν τα πλεον καταλληλα συνοδα για ενα τετοιο ενισχυτη?
ηχεια ας πουμε. που να μπορουν να "ακουσουν" καλα τα <30 watt του και να μαγεψουν με τις μελωδιες τους, ανεξαρτητως κοστους.

(τα ονειρα ποτε δεν εβλαψαν κανενα):aktion033:
 
Στην ουσία το πράγμα μπερδεύεται αναφορικά με τα ηχεία. Αν θεωρείς ότι τα καλύτερα ηχεία είναι π.χ τα Avalon και ταυτόχρονα θες και τον Ongaku, θα πρέπει είτε να ακούς σε μέτριες στάθμες είτε να διαλέξεις ανάμεσα στο ηχείο και τον ενισχυτή. Το οποίο σα δίλλημα είναι ανώμαλο.
Ευτυχώς που δεν κερδίζουμε το τζόκερ έτσι εύκολα.
 
εγω πιστευω πως τα υλικα του ....την στιγμη που βγαινει σε ποσοτητες πιο πολλες απο μια ..δεν ξεπερνουν τα 1500 ευρω!!

τα αλλα 63.500 ευρω ειναι νταβανζιλικι του κατασκευστη και του εμπορα .








μη βαρατε ολοι μαζι .......
απλα δεν με πειθει οτι ειναι απο χρυσο !
 
Re: Απάντηση: On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

εγω πιστευω πως τα υλικα του ....την στιγμη που βγαινει σε ποσοτητες πιο πολλες απο μια ..δεν ξεπερνουν τα 1500 ευρω!!

τα αλλα 63.500 ευρω ειναι νταβανζιλικι του κατασκευστη και του εμπο
μη βαρατε ολοι μαζι .......
απλα δεν με πειθει οτι ειναι απο χρυσο !

Γιατί είπε κανείς το αντίθετο?
οταν με 100.000 ευρώ αγοράζεις σπίτι??
αλλά αυτό που λές ισχύει γιά όλα τα μηχανήματα,φίλτρα,καλώδια κλπ.
αναρωτήθηκες ποτέ το ίδιο γιά τα μηχανήματα που έχεις??
Τώρα αν ο on kagu αφήνει περισσότερα περιθώρια κέρδους απο οτι οι άλλοι ενισχυτές αυτό είναι σίγουρο!!!
 
νομιζω οτι αν ο κ. κωτσης που εχει ακουσει ενα σωρο απο κορυφαια μηχανηματα που ζητουν 20 και 30 και 40 χιλιαρικα, μιλαει για ηχο με χαωδη διαφορα απο ο,τι εχει ακουσει μεχρι τωρα, ισως να μιλαμε για εναν φτηνο (κοστος/αξια) ενισχυτη!

αυτον τον ενισχυτη δεν τον αγοραζουν ανθρωποι σαν και εμας αλλα τυχεροι που για αυτους τα 30 χιλιαρικα ειναι πανω κατω ιδια με τα 60!

οταν υπαρχουν ρολογια που στοιχιζουν πολλαπλασια, το μηχανημα αυτο ισως να ειναι και ευκαιρια καθως λογικα σου μεταφερει το ακουσμα του λαιφ κατω απο εξαιρετικες συνθηκες (στουντιο).

συνεχιζω ομως αναρωτομενος, ποιο ηχειο θα του ταιριαζε καλυτερα.
ποιο θα εδινε την ομορφια?
ενα usher, ενα μεγαλο cain που δινει την περιοχη 40-12.000 με ενα μεγαφωνο, ή μηπως η ασυλληπτη καθαροτητα και ταχυτητα ενος kharma 3.2 r με ασημενια πηνια παροτι δεν εχει υψηλη ευαισθησια?
 
Πάρα πολλά λεφτα παιδιά...Σίγουρα απευθύνεται σε χρήστες ή μή χρήστες (απλά κατόχους) "ειδικών" χαρακτηριστικών.......

Ενα έργο τέχνης(κλασσικό ή πρωτοποριακό) είναι "κοινώς" εγνωσμένης-αποδεκτής στον ορίζοντα του χρόνου και αυξητικώς βαίνουσας αξίας...Αν βγάλετε στο σφυρί,ενα τέτοιο μηχάνημα,θα διαπιστώσετε το αντίθετο.
Πολύ πεζή αντιμετώπιση,αλλά για να έχουμε και κάτι συγκρίσιμο με τ' "άλλα" έργα τέχνης.:HTEHETH63:

Νομίζω,ότι τετοια μηχανήματα " ταιριάζουν" με εύκολα ηχεία,που μπορεί να οδηγήσουν...
 
Είχα θέσει ένα ερώτημα πριν κανα μήνα...Θα μποροέσουμε άραγε ν' ακούσουμε τον 'συνονόματό' μου ενισχυτή στις εκθέσεις του Φθινοπώρου???
Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει...
 
Από όσο γνωρίζω, η Solid Foundation θα κατέβει στην έκθεση με τον Ongaku, αλλά δεν είναι σίγουρο με τι ηχεία θα τον παντρέψει. Στον ίδιο χώρο θα υπάρχουν τα Mactone, εξίσου κορυφαία αλλά push-pull, για μια διδακτική σύγκριση ανάμεσα στις δύο τεχνολογίες. Βέβαια, η σωστή κόντρα θα ήταν με τα πανάκριβα OTL της Mactone.
Για την ιστορία, ο Kondo έθαβε τα OTL λέγοντας ότι είναι κατάλληλα για ηλεκτρολόγους και ο Matsumoto (Mactone) υποννοούσε ότι τα Kondo (ως single-ended) δεν έχουν σταθερή τονικότητα από ηχείο σε ηχείο, πράγμα απαράδεκτο για ενισχυτή.
Πάντως, το thread αυτό ξεκίνησε ως πρώτες εντυπώσεις για ένα θρυλικό μηχάνημα που ήρθε στη χώρα μας. Δεν νομίζω ότι προσφέρεται για θάψιμο του ενισχυτή χωρίς να έχει ακουστεί, απλώς και μόνο βάσει οικονομοτεχνικών θεωριών. Το ότι καλύτερο value στην αγορά έχουν άλλα μηχανήματα όπως τα Tripath το ξέρουμε, αλλά ποιος θα τα προτιμούσε αν του τα χαρίζανε, δίπλα σε θρυλικά single-ended και όχι απαραίτητα τόσο ακριβά όσο ο Ongaku;
Προς θεού, τέλος, ουδέποτε υποννόησα ότι πρέπει να πάρεις Ongaku για να ακούσεις μουσική!
 
συνεχιζω ομως αναρωτομενος, ποιο ηχειο θα του ταιριαζε καλυτερα.
ποιο θα εδινε την ομορφια?
ενα usher, ενα μεγαλο cain που δινει την περιοχη 40-12.000 με ενα μεγαφωνο, ή μηπως η ασυλληπτη καθαροτητα και ταχυτητα ενος kharma 3.2 r με ασημενια πηνια παροτι δεν εχει υψηλη ευαισθησια?

τελικα θα μεινω με την απορια :bang:
 
Re: Απάντηση: On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

τελικα θα μεινω με την απορια :bang:

Κατά την θεωρητικήν θέωρησην, προτιμήσατε ηχείον με εργαστηριακήν τιμήν ευαισθησίας περί τα 110db /1βατ/2,83βόλτ.