On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

Απάντηση: Re: Απάντηση: On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

Κατά την θεωρητικήν θέωρησην, προτιμήσατε ηχείον με εργαστηριακήν τιμήν ευαισθησίας περί τα 110db /1βατ/2,83βόλτ.

φιλε μου ας υπηρχε ενα ηχειο φουλ ρειντζ με διαφραγμα απο διαμαντι ή και βυριλιο ακομα και τοτε δεν νομιζω να αναρωτιομουν πια-bye-
 
τελικα θα μεινω με την απορια :bang:

Πολύ φοβάμαι ότι το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί. Σχετίζεται δε με το άλλο thread, για το ποια συνοδά χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές.
Οφείλουμε καταρχήν να ακούσουμε τον ενισχυτή στρωμμένο και παράλληλα να φρεσκάρουμε τις άλλες αναφορές μας. Ο πρώτος ενθουσιασμός μπορεί κάλλιστα να υποχωρήσει (δεν το νομίζω).
Με τόσους Black Gate πυκνωτές, αυτό θα αργήσει να γίνει, ακόμη και στην Έκθεση αμφιβάλλω αν θα είναι έτοιμος.

Έπειτα, ας υποθέσουμε ότι τον έχουμε στο χέρι σε έναν ιδανικό χώρο ακρόασης, και μπορούμε να τον ακούσουμε με...55 ηχεία υψηλής ευαισθησίας, άνω των 92dB. Eίναι δυνατόν ένα πάνελ ακροατών να καταλήξει σε ένα και μόνο ηχείο ως το βέλτιστο; Ούτε στην Ατλαντίδα δεν θα γινόταν αυτό!

Αλλά το hi-fi είναι ζούγκλα. Έτσι, μπορεί κάποιο ηχείο σαν το φανταστικό αδαμάντινο wide range σου να τον απορρίψει και να δείξει ότι π.χ ο Red Wine παίζει καλύτερα. Αλλά και πάλι, για να πιστοποιήσουμε ότι συμβαίνει αυτό και δεν απορρίπτει ο ενισχυτής το ηχείο, θα πρέπει να περάσουμε σε νέο κύκλο διαπραγματεύσεων.

Προφανώς Nickolas, αναρωτιέσαι ποιο είναι το "αντίστοιχο" του Ongaku στα ηχεία.

Δεν υπάρχει (ΙΜΗΟ), τουλάχιστον ως εμπόρευμα παρόμοιας φήμης.
 
οχι, δεν αναρωτιεμαι για αυτο, καθως μαλλον δεν υπαρχει ηχειο αναλογο του ενισχυτη αυτου, αλλα για το ποιο ηχειο θα ηταν η χρυση τομη μεταξυ χρονικης και συχνοτικης πληροτητας του ενισχυτη.

για παραδειγμα ισως ενα φουλ ρεηντζ να μην ηταν τελειο πανω του καθως θα ειχε παραμορφωσεις, ενω απο την αλλη ενα διδρομο που θα σεβοταν την χρονικη του οπως λετε τελειοτητα, δινοντας κατι λιγο απο συναισθηματικη αμεσοτητα, να μας εδινε ενα ακουσμα που θα προσεγγιζε την τελειοτητα μεσα απο τη συχνοτικη του πληροτητα.

αλλα ετσι κι αλλιως, δεν υπαρχει περιπτωση να αποκτησω ποτε ενα τετοιο ενισχυτη, οποτε το ερωτημα ειναι καθαρα φιλοσοφικο
 
Εγώ πάλι πιστεύω οτι τέτοιο ηχείο υπάρχει αλλά όπως και ο ενισχυτής είναι κάπως όνειρο απατηλό. Το Tannoy Westminster Royal SE νομίζω οτι είναι ένας Ongaku των ηχείων τουλάχιστον όσον αφορά εμπορικές υλοποιήσεις γιατί από ερασιτέχνες κατασκευαστές υπάρχουν και αρκετά καλύτερα, ειδικά όσον αφορά μερικά με vintage μεγάφωνα.
 

Attachments

  • w.gif
    w.gif
    17.2 KB · Views: 26
Re: Απάντηση: On Gaku - πρώτες εντυπώσεις

Οφείλουμε καταρχήν να ακούσουμε τον ενισχυτή στρωμμένο .... (...)
Με τόσους Black Gate πυκνωτές, αυτό θα αργήσει να γίνει, ακόμη και στην Έκθεση αμφιβάλλω αν θα είναι έτοιμος.
Χωρίς αμφιβολία και συμμερίζομαι τον πόνο της αναμονής. (ενίοτε δε, οι πυκνωτές Φαιά Πύλη ακούγονται καλύτερα 'αστρωτοι..)

...μπορεί κάποιο ηχείο σαν το φανταστικό αδαμάντινο wide range σου να τον απορρίψει (τον Ongaku) και να δείξει ότι π.χ ο (ΧΨΩ) παίζει καλύτερα. Αλλά και πάλι, για να πιστοποιήσουμε ότι συμβαίνει αυτό και δεν απορρίπτει ο ενισχυτής το ηχείο, θα πρέπει να περάσουμε σε νέο κύκλο διαπραγματεύσεων.
Πάρι, με όλο το θάρρος, μήπως προσδίδουμε ψυχοδυναμική οντότητα σε ηλεκτρολογικό θέμα :ears:; Αν το αποτέλεσμα ζεύξης του ενισ/τη με το ευρυφασματικό διαμάντι δεν ικανοποιεί (πιθανό), δεν πρόκειται απλώς για λάθος εφαρμογή (-- ενισχυτη με ηχείο);;;
Ειδικά στους ενισχυτές + ηχεία, θα μπορούσαμε να τα βλέπουμε σαν πακέττο, ζευγαράκια: σε περιπτώσεις ανικανοποίησης των ακουστικών μας προσδοκιών, σαφώς ή το ηχείο δεν είναι τόσο καλό, ή ο ενισχυτής ή και τα δύο -- ή, απλώς και συνηθέστατα, δεν πολυταιριάζει ο συνδυασμός των δύο...

Εικάζω ότι ενδόμυχα όλοι θεωρούμε πως το εν δυν'αμει καλύτερο μηχ/μα (βλέπε πχ Ονγκάκου) μπορεί να φτάσει πιο ψηλά από το εν δυνάμει κατώτερο... ή το οφείλει...
Οπότε, βέβαια, τίθεται το θέμα πως μεθοδεύουμε αυτό το "καλυτερο" μηχ/μα για να αποδόσει τα δέοντα -- όπερ συχνάκις επιτυγχάνεται δ'επιφοιτήσεως του Αγίου Πνεύματος και μόνον.

Επειδή στο τέλος της μέρας ενας ενισχυτής είναι εργαλέιο οδήγησης μεγαφώνου/ων δεν νοείται ως ανεξάρτητη και αυτάρκης οντότητα. Και ο Ονγκάκου πρέπει να φτιάχτηκε για να παίζει κάποια ηχεία...
...ή μήπως όχι, δεν ισχύει πλέον θεμα χρηστικότητας των προιόντων στη ζούγκλα του υπερ-χαϊλικεντισμού, όπως εύλογα την αναφέρεις;;

Εκτός δηλαδή κι'άν υπαρχουν προιόντα όπου λέει ο κατασκευαστής: "να το απόλυτο της σχεδιαστικής μου τέχνης, ο απόλυτος πχ ενισχυτής. Σκαστα μου και είναι δικός σου. Ψάξε εσύ όμως να βρεις ποιό ηχείο χρειάζεται...".

Εύλογη λοιπόν η ερώτηση του Nickolas φιλοσοφικά, ου μην αλλά και χρηστικά.
 
ακομα και σημερα δεν μπορω να ξεχασω την τελειοτητα με την οποια κελαιδουσε αυτο το αριστουργημα!

αν και το ακουσμα στην εκθεση με τα ηχεια που επαιζε τον αδικουσε οπως και ο χωρος, δεν ηταν πολυ δυσκολο να καταλαβει κανεις την χρονικη τελειοτητα του ενισχυτη, τις αληθινες χροιες που σου εδιναν την σιγουρια του ζωντανου ακουσματος κλπ.

το ερωτημα μου ομως παραμενει.
ποιο ηχειο θα μπορουσε να αναδειξει αυτη την απιστευτη μηχανη?

ξερει καποιος απο προσωπικη εμπειρια ή απο γνωμες τριτων στον παγκοσμιο ιστο, ποια ηχεια θα μπορουσαν να τον συνοδευσουν?
ποια ηχεια ματσαρουν καλα επανω του?

επαναφερα αυτο το θεμα καθως συμφωνω απολυτα με τον κ.παρη.
αλλωστε τα ονειρα ειναι κατι ομορφο :ernaehrung004: