ΟΝΚΥΟ και ΕΓΓΥΗΣΗ

Re: Onkyo TX-SR875

Καλημέρα
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως ανέχεται η αντιπροσωπεία της ONKYO το γεγονός ότι σε λίγο θα γεμίσει η ελλάδα Ονκυο αγορασμένα από Γερμανία. Δε θα ήθελε να τα έχει πουλήσει η ίδια? Το τμήμα μάρκετιγκ νομίζει ακόμα πως η Γερμανία είναι μακριά μέσω Ίντερνετ? Τελικά η Ελληνική αντ/πεία Onkyo θέλει να πουλήσει ή να επισκευάσει? Νομίζω παρόλαυτα ότι πρέπει κάπως να ενημερωθεί σχετικά η Ελληνική και Ευρωπαική αντ/πεία.
Παρεπιπτόντως..Μόλις ψώνισα έναν onkyo tx-sr605 (made in Japan) από Γερμανία για 504.- μαζί με τα μεταφορικά. Σε αυτή την κατηγορία τιμής, νομίζω δε δικαιολογείται τέτοια διαφορά!
 
Re: Onkyo TX-SR875

H ΟΝΚΥΟ EUROPE ME ANAΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ
ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΚΥΟ ΗΕLLΑΣ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ
ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ

SERVICE ONKYO
Αυτή είναι μια πολύ χρήσιμη πληροφορία γιατί η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο.

Ευχαριστώ και πάλι.
 
Re: Onkyo TX-SR875

Καλημέρα
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως ανέχεται η αντιπροσωπεία της ONKYO το γεγονός ότι σε λίγο θα γεμίσει η ελλάδα Ονκυο αγορασμένα από Γερμανία. Δε θα ήθελε να τα έχει πουλήσει η ίδια? Το τμήμα μάρκετιγκ νομίζει ακόμα πως η Γερμανία είναι μακριά μέσω Ίντερνετ? Τελικά η Ελληνική αντ/πεία Onkyo θέλει να πουλήσει ή να επισκευάσει? Νομίζω παρόλαυτα ότι πρέπει κάπως να ενημερωθεί σχετικά η Ελληνική και Ευρωπαική αντ/πεία.
Παρεπιπτόντως..Μόλις ψώνισα έναν onkyo tx-sr605 (made in Japan) από Γερμανία για 504.- μαζί με τα μεταφορικά. Σε αυτή την κατηγορία τιμής, νομίζω δε δικαιολογείται τέτοια διαφορά!

Ως καταναλωτής θα κοιτάξεις το συμφέρον σου. Ο 905 που περιμένω [σχεδόν 2μηνο :operator:] στοιχίζει 1850 με αποστολή από Γερμανία και 800 περισσότερα εδώ. Καμμία εγγύηση δεν αξίζει 45% της αξίας της συσκευής. Εάν δε μια επισκευή στοιχίζει πάνω από 200ε [τα έξοδα αποστολής], τον πακετάρεις για Γερμανία να μπει στην εγγύηση και η επιστροφή είναι δωρεάν. Τόσο απλά.

Αν ήταν οι εγχώριες τιμές ανταγωνιστικές, ευχαρίστως πλήρωνα κάτι παραπάνω όπως το κάνω ενσυνείδητα σχεδόν για ότι αγοράζω.
 
Last edited:
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Για την ενεημέρωση του Forum σας παραθέτω κάτω ΣΧΕΤΙΚΗ αλληλογραφία που έιχα με κατάστημα από γερμανία (φαίνεται) ποιο εχτές και σήμερα. (Διαβάστε από το τέλος προς την αρχή)

Hello again!

"That means that in this case you will cover the Return of the possible
defective item to you and the shipment of the replacement. Right!
--> Yes in case of Defective on Arrival we will cover the shipping costs
for exchange.

" The in stock items of the 875 model are updated with the latest
firmware?"
--> Yes, the receivers just arrived from Onkoy and are updated with the
latest firmware.

"And the Ethernet adaptor, USB and some more WATTS are the only difference
between these two models"
--> Not this I would know.



Best regards
___________________________________

schlauershoppen.de
[email protected]
Tel +49 (0) 40/484 077 33
Fax +49 (0) 40/484 077 31
www.schlauershoppen.de


-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gesendet: Donnerstag, 17. Januar 2008 11:44
An: 'schlauershoppen.de'
Betreff: RE: schlauershoppen.de Kontakt


Hello xxxxxxxxxx

Thank you for your quick replay. That is good! That means that in this
case
you will cover the Return of the possible defective item to you and the
shipment of the replacement. Right!

And just to clarify something that troubles me. The in stock items of the
875 model are updated with the latest firmware? (1.05)??? And the Ethernet
adaptor, USB and some more WATTS are the only difference between these two
models

Thank you in advance.

Best regards,

xxxxxxxxxxxxxxxxx

-----Original Message-----
From: schlauershoppen.de [mailto:[email protected]]
Sent: Wednesday, January 16, 2008 10:10 PM
To: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: AW: schlauershoppen.de Kontakt

Hello xxxxxxx,

yes of course we will cover the shipping cost in case of any Defective on
Arrival.

The problem is that the Onkyo TN-NR905 is no available at the moment.
Onkyo is having EU-wide difficulties delivering this model. We cannot name
a concrete delivery-date at present (probably it will last longer than 2
months)...

Maybe an alternative could be the TX SR875 (without network-connection):
It's in both colours in stock and could be shipped immediately.

If you have any further questions don't hesitate to contact us.


Best regards
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________________________________

schlauershoppen.de
[email protected]
Tel +49 (0) 40/484 077 33
Fax +49 (0) 40/484 077 31
www.schlauershoppen.de


-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: xxxxxxxxxxxxxxxx[mailto:χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ]
Gesendet: Mittwoch, 16. Januar 2008 16:09
An: schlauershoppen.de
Betreff: schlauershoppen.de Kontakt

Dear Sir, Madam

My intetion is to buy from your company an Onkyo Tx Sr905 Av Receiver
on Feb 2008. My question and off course my final decision factor is:
In Case that the itam cames DOA (Defective on Arrival) do you cover
the shipping cost off the replacement?

Thank you in advance,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Greece, ATHENS
 
Re: Onkyo TX-SR875

Καλημέρα
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως ανέχεται η αντιπροσωπεία της ONKYO το γεγονός ότι σε λίγο θα γεμίσει η ελλάδα Ονκυο αγορασμένα από Γερμανία. Δε θα ήθελε να τα έχει πουλήσει η ίδια? Το τμήμα μάρκετιγκ νομίζει ακόμα πως η Γερμανία είναι μακριά μέσω Ίντερνετ? Τελικά η Ελληνική αντ/πεία Onkyo θέλει να πουλήσει ή να επισκευάσει? Νομίζω παρόλαυτα ότι πρέπει κάπως να ενημερωθεί σχετικά η Ελληνική και Ευρωπαική αντ/πεία.
Παρεπιπτόντως..Μόλις ψώνισα έναν onkyo tx-sr605 (made in Japan) από Γερμανία για 504.- μαζί με τα μεταφορικά. Σε αυτή την κατηγορία τιμής, νομίζω δε δικαιολογείται τέτοια διαφορά!

Δεν νομιζω να καιγονται... καποιος θελει να πουλησει 10 και να βγαλει χρηματα... και καποιος 1000 και να βγαλει με την ποσοτητα παραπανω... η παραπανω ποσοτητα θελει τρεξιμο και κοπο... οποτε καποιοι αρεσκονται με 10...
Καλα τα λες παντος... εμενα στην τιμη του 875 μου βγηκε δωρο ενας 605 και κατι ψιλα... αστα να πανε!
Και κατι να παθει μεσα στα 2 χρονια... και επισκευη να χρειαστει... αποκλειετε να ειναι 600ευρω επισκευη...
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Αυτα τα "προτρεπει" ειναι τουλαχιστον αστειες τοποθετησεις απο πλευρας εταιριας. Εχεις Ονκυο αγορασμενο απο εξωτερικο? παρε το χαρτι της εγγυησης που ηρθε μεσα στο κουτι του ενισχυτη και δες τι γραφει. Τι εγγυση δινει (ευρωπαικη) και ποιον οριζει ως επισημο service center στην Ελλαδα, και πηγαινε εκει.
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

καλημέρα
Σχετικά με όλα αυτά που έχουν γραφτεί, προς ενημέρωσιν...έστειλα στην onkyo το εξής:
" I live in Greece where your EISA award av amp tx-sr605e av amp has an
official price of euro 890. We know that the sunshine we have is priceless
and so is your good amps. I just bought this EISA award winning amp for
Germany for abt half the price including transoprt costs! my aquestion is:
do I have a warrantee cover in Greece for the amp I bought in
Germany?Thanks beforehand for your reply/attention."

και πήρα την κάτωθι απάντηση:
"Dear John
thank you very much for your message and your interest in ONKYO products.
You have reached the support/help desk for ONKYO Europe.
Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty on our products, since they are not identical throughout our world market's. Also service, support, spare parts and other issues have to be organized and cause overhead work and costs which have to be limited as much as possible in order to keep our products competitive not only on quality and features but also price. In general and any case we strictly and strongly recommend to our customer to only buy products within their territory or country of citizenship and from/via their authorized onkyo distributor/dealer.

The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit back to the dealer where you have bought it!
Of course you can receive service from our local agent but at typical service charge condition only. We are very sorry for this inconvenience but kindly ask for your understanding.
For further information please contact your local ONKYO distributor (look
at: www.onkyo.net ):

We hope to have given you appropriate help and information and would very much appreciate your decision for ONKYO products now and in the future.

MfG / Sincere Regards
Dieter Strecke
Product Information / Help Desk / Training / Seminars ONKYO Europe Electronics GmbH Liegnitzerstr. 6
D-82194 Groebenzell / Germany
Tel. ++49-(0)-8142-4401-240
[email protected]
http://www.onkyo.net"

τα λιέμε/Γιάννης
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Ξέχασα να παρατηρήσω πως η απάντηση είναι ίδια με κάποιου άλλου φίλου...ξιλοαυτοματοποιημένη λοιπόν....!!!!
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Για ακομη μια φορα για να μην εχουν εμπλοκη με τον Νομο της ΕU γραφουν: "Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty"... κατι που εμεις δε ρωταμε... αλλα απλα για ΕU warranty... κατι που δεν απαντουν...
Δηλαδη:
Γεια σας θελω πρασινα φασολια... Συγνωμη αλλα οι πρασινες πιπεριες μας τελειωσαν...

Επισης οτι εισαχθει στην ΕΕ εχει ιδιες προδιαγραφες γιατι απλα αν εισαχθει διαφορετικα (οπως και καλα λεει) πρεπει να ξαναπερασει ελεγχο κατι που δε τους συμφερει... Αρα... ειναι ΙΔΙΑ... (μονο το καλωδιο ρευματος αλλαζουν).
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Έχεις δίκαιο φίλε groovin, είναι αυτοματοποιημένη η απάντηση και ίδια με τη δική μου.

Και 'συ φίλε energy σωστά τα λες, αλλά το όλο φταίξιμο και η απαράδεκτη πολιτική στο θέμα του service είναι της ONKYO EUROPE, ASIA.....κ.λ.π. και ΟΧΙ της ελληνικής αντιπροσωπείας.
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Καλημέρες
Αυτοματοποιημένων...μη μας πολυσκοτίζεις απαντήσεων συνέχεια:
2η Ερώτηση μου:
"Dear Dieter good day,

Many thanks for your kind reply, in which I would like to point out that I am not asking about worldwide guarantee. In fact, I am specifically referring to your very good electronic devices imported in European Union (Germany), sold in European Union (Germany) and now found a good home and live in European Union (Greece). The procedure described above must be liable to European guarantee, isn't it?

Although I believe that your electronic devices are very well made and there will be no problem throughout their entire life, I would appreciate very much your kind reply on ONKYO products guarantee specifically between European Union countries.

Many thanks in advance.

Best regards,"

2η Απάντηση (νομίζω καλύτερη από την πρώτη):
"Dear John
thank you very much for your message and your interest in ONKYO products.
You have reached the support/help desk for ONKYO Europe.
The international warranty conditions are also in Europe valid.
"Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty

on our products, since they are not identical throughout our world market's. Also service, support, spare parts and other issues have to be organized and cause overhead work and costs which have to be limited as much as possible in order to keep our products competitive not only on quality and features but also price. In general and any case we strictly and strongly recommend to our customer to only buy products within their territory or country of citizenship and from/via their authorized onkyo distributor/dealer."
For further information please contact your local ONKYO distributor (look
at: www.onkyo.net ):
Issagogiki Emboriki Ellados SA.
321 Mesogion Av.
152 31 Halandri-Athens
Phone: +30 210 6721200 / 6743180
Fax: +30 210 6740204
Email: [email protected]
We hope to have given you appropriate help and information and would very much appreciate your decision for ONKYO products now and in the future.

MfG / Sincere Regards"

Τα λιέμε....
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Και 'συ φίλε energy σωστά τα λες, αλλά το όλο φταίξιμο και η απαράδεκτη πολιτική στο θέμα του service είναι της ONKYO EUROPE, ASIA.....κ.λ.π. και ΟΧΙ της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Προς το παρον δεν υπαρχει φταιξιμο... σε περιπτωση μη υποστηριξης το φταιξιμο θα παει σε οποιον δεν τηρησει τον ευρωπαικο νομο για 2 χρονια υποστηριξης προιοντων που πωλουνται εντος ΕΕ...
Οπως η sony λεει 1 χρονο εγγυηση και μολις τους πεις το παραπανω παιρνουν την TV και κανουν γαργαρες... ετσι θα κανει και η καθε sony γιατι δε τη συμφερει να παει σε ενα δικαστηριο που θα χασει 101% και εκτος της καλυψης θα πληρωσει και απο αποζημιωσεις λογω χρονου, κοπου, χασουρας, ψυχολογικους, κλπ...
Δε ξερω βεβαια, ισως η Onkyo hellas νιωθει υπερανω νομων... οποτε θα βρει μπροστα της οτι κανει...
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Και επειδη πολυ παραμιλανε οι εμποροι/εισαγωγεις...

http://europa.eu/scadplus/leg/el/lvb/l32022.htm

Επισημαινω...:
1) Η μη συμμόρφωση της (εμπορικής) εγγύησης στις διατάξεις της οδηγίας δεν επηρεάζει την εγκυρότητά της και ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει την τήρησή της.

2) Οι συμβατικές ρήτρες ή συμφωνίες που συνάπτονται με τον πωλητή και οι οποίες καταργούν ή περιορίζουν, άμεσα ή έμμεσα, τα δικαιώματα που παρέχονται στον καταναλωτή βάσει της παρούσας οδηγίας δεν δεσμεύουν τον καταναλωτή.

3) Η εγγύηση πρέπει να επισημαίνει ότι ο καταναλωτής έχει τα νόμιμα δικαιώματα και να καθορίζει σαφώς ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση.

Ετσι λοιπον... η Onkyo hellas αν δε δεχτει κατι, θιγει τα δικαιωματα του καταναλωτη συμφωνα με την εγγυηση (2 ετων) που δινει ο κατασκευαστης...

Αυτα!
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

To θεμα ειναι να μην μπαινουμε σε διαδικασια απειλων και αγωγων.Μονο και μονο το ψυχολογικο και τα "μπινελικια" με τους ντοπιους "εμπορους" εμενα μου αρκουν να ξεχασω την εγγυηση σε ενα φθηνο προιον.Σε εναν ακριβο ενισχυτη βεβαια δεν εξρω τι θα εκανα.
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Δε νομίζω πως υπάρχει θέμα αντιπαράθεσης...αν υπάρξει όμως, καλό είναι να ξέρει κάποιος τι δικαιούται και τι όχι....αν πάλι κάποιος θεωρεί πως το προιόν είναι απολύτως stand out και μπορεί/πρέπει να πληρώσει τα διπλά για να έχει το κεφάλι του ήσυχο...μπορεί να το κάνει...ο καθένας με τισ απόψεις του...
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Πιστευεις δηλαδη οτι οι εδω αντιπροσωποι με ευκολια θα δωσουν 2 χρονια εγγυηση σε προιον που η μαμα εταιρεια δινει μολις ενα?
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Πιστευεις δηλαδη οτι οι εδω αντιπροσωποι με ευκολια θα δωσουν 2 χρονια εγγυηση σε προιον που η μαμα εταιρεια δινει μολις ενα?

Δεν εννούσα αυτό...εννοώ πως κάποιος πρέπει να ξέρει τι πληρώνει και τι δικαιούται...ακόμα κι αν δεν του χρειαστεί ποτέ αυτή η γνώση. Παρόλαυτα, μιας και ρωτάς, νομίζω πως γίνεται όταν ο εδώ αντ/πος πιστεύει στο προιόν και πιθανόν θέλει να δελεάσει και να πουλήσει (βλ. Honda-Mitsubishi 10 χρόνια εγγύηση, θα τα πάρει μάλλον από το υποχρεωτικό σέρβις).
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πως στο τελικό ποσό που δίνουμε για να αποκτήσουμε, εδώ ή στο εξωτερικό, μία συσκευή συμπεριλαμβάνεται το κόστος της εγγύησης, άρα είναι μια υπηρεσία που την έχουμε πληρώσει, είναι μία σύμβαση. Θα μπορούσαν να υπάρχουν δύο τιμές, μέ ή χωρίς εγγύηση, προς το παρόν είναι όλες με εγγύηση.
 
Re: ΟΝΚΥΟ HELLAS και ΕΓΓΥΗΣΗ

Και επειδη πολυ παραμιλανε οι εμποροι/εισαγωγεις...

http://europa.eu/scadplus/leg/el/lvb/l32022.htm

Επισημαινω...:
1) Η μη συμμόρφωση της (εμπορικής) εγγύησης στις διατάξεις της οδηγίας δεν επηρεάζει την εγκυρότητά της και ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει την τήρησή της.

2) Οι συμβατικές ρήτρες ή συμφωνίες που συνάπτονται με τον πωλητή και οι οποίες καταργούν ή περιορίζουν, άμεσα ή έμμεσα, τα δικαιώματα που παρέχονται στον καταναλωτή βάσει της παρούσας οδηγίας δεν δεσμεύουν τον καταναλωτή.

3) Η εγγύηση πρέπει να επισημαίνει ότι ο καταναλωτής έχει τα νόμιμα δικαιώματα και να καθορίζει σαφώς ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση.

Ετσι λοιπον... η Onkyo hellas αν δε δεχτει κατι, θιγει τα δικαιωματα του καταναλωτη συμφωνα με την εγγυηση (2 ετων) που δινει ο κατασκευαστης...

Αυτα!

Παιδιά μαζί σας σε αυτά που λέτε αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει ρητή νομολογία στην ΕΕ που να δίνει το δικαίωμα στον καταναλωτή να στραφεί κατά του αντιπροσώπου στην χώρα κατοικίας του, παρά μόνο έναντι του πωλητή (π.χ. Γερμανία) και της εκεί αντιπροσωπείας.

Από το ψάξιμο στο internet βρήκα την εξής απόφαση του Ε. Κοινοβουλίου η οποία ήταν super (ειδικά η τροπολογία 4)

http://64.233.183.104/search?q=cach...+ΕΕ&hl=el&ct=clnk&cd=7&gl=gr&client=firefox-a

αλλά φαίνεται ότι δεν πέρασε στην τελική οδηγία 44/1999 της Επιτροπής.

http://eur-lex.europa.eu/smartapi/c...numdoc&lg=el&numdoc=31999L0044&model=guichett

Αυτό φαίνεται ότι επιβεβαιώνεται και από την απάντηση της επιτρόπου Κούνεβα σε ερώτηση έλληνα ευρωβουλευτή (1/2008)

http://64.233.183.104/search?q=cach...+ΕΕ&hl=el&ct=clnk&cd=5&gl=gr&client=firefox-a

Αν γνωρίζετε κάτι διαφορετικό γράψτε.
Φαίνεται ότι η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση έχει δρόμο ακόμα να διαβεί...