Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Η φτώχια, δεν είναι αιτία.
Είναι μια φτηνή και προσβλητική προς τους φτωχούς δικαιολογία του κώλου.

Το ότι κάποιοι είναι φτωχοί δεν τους κάνει και περισσότερο επιρρεπείς στο έγκλημα. Όχι στη δική μας κοινωνία τουλάχιστον.
Δεν έχουμε ούτε τις ίδιες καταβολές, ούτε την ίδια ψυχοσύνθεση με το Μεξικό ή τη Βραζιλία. (δεν τους κρίνω, απλά δεν είμαστε ίδιοι).


Η διαφθορά των παραπάνω φταίει που συνεχίζεται για χρόνια και μαζί με τα μούτρα τους καταστρέφουν και την υπόλοιπη κοινωνία.

Η κοινωνία μας υπήρξε πολύ πιο φτωχή, έζησε μεγαλύτερες οικονομικές κρίσεις και παρόλα αυτά υπήρξε ελεύθερη σε μεγάλο βαθμό από εγκληματικότητα.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι πρόσφυγες από τον Πόντο και την Μικρά Ασία (δεν έχω την παραμικρή σχέση μαζί τους).
Οι άνθρωποι αν και βρέθηκαν εδώ με το απόλυτο τίποτε, πάλεψαν σκληρά και έντιμα και στήσανε τις ζωές τους με παραδειγματικό τρόπο.

Δεν γίνανε λόγο της φτώχιας και της ανισότητας ούτε ληστές μαζικά, ούτε πιστολέρο.
Με προσβάλλει και μόνο που λέγεται ότι η φτώχια φταίει.
Την στιγμή που φταίει ξεκάθαρα ο γμημένος συβαριτισμός κάποιων που φταίνε για όλα αυτά.


EDIT: να προσθέσω ότι την δεκαετία του 80 που είχαμε μικρότερη εγκληματικότητα, είμασταν πιο φτωχοί από ότι είμαστε σήμερα με όλη αυτή την κρίση.


Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Είδα και η γενιά μας που μεγάλωσε με φρουτοπια και λιλιπουπολη τι "διαμάντια" έβγαλε.

Όσο συνεισφέρει κάποιος στα κοινά βλέποντας netflix άλλο τόσο συνεισφέρει και ο άλλος που βλέπει criterion.

Ο μόνος λόγος που είμαστε ιδεολογικά απέναντι είναι ότι ο ένας προσπαθεί να παίξει μπάλα με το υπάρχον σύστημα όπως μπορεί ενώ ο άλλος εύχεται να αλλάξει το σύστημα.

Στην εφηβεία και γω ήθελα να αλλάξω τον κόσμο......δεν κατάφερα κάτι .....και από ιδεαλιστής έγινα κυνικός. Ανώφελο το ένα, σκατά και το άλλο.

το να διαβάζει κάποιος Αγκάθα Kρίστι ή οποιο best seller θέλεις, και καποιος άλλος φιλοσοφία ειναι το ίδιο;
Δεν υποτιμάω την Αγκάθα ή τα best sellers, αλλα τίθονται διαφορετικά ερωτήματα και αναζητήσεις κατα την ανάγνωση τους.
το ίδιο και με το παράδειγμα που έθεσες, αρκεί πάντα να υπάρχει και κριτική ματιά αλλα και μελέτη απο τον θεατή.
Αλλο η ευχαρίστηση που δίνει το entertainment και άλλες οι αναζητήσεις και η ευχαρίστηση ενος έργου τέχνης οπου απαιτείτε και απο τον θεατή καποια εργασία για να το εκτιμήσει/προσεγγίσει κατάλληλα.

οταν τα πράγματα δυσκολεύουν το μόνο που έχουμε να κάνουμε ειναι να προσπαθουμε περισσότερο, όχι να γινόμαστε κυνικοί.

Προσωπικά δεν ευχόμαι πουθενά, άλλοι εύχονται σε θρησκείς, όπλα, ιερή ιδιοκτησία κτλ
απλοί επισκέπτες ειμαστε και όσο λιγότερο εγωισμό, εγωκεντρισμό και απάθεια έχουμε, τόσο καλύτερη και ποιοτική ζωή θα έχουμε.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.

:a0210:
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.

:SFGSFGSF:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

το να διαβάζει κάποιος Αγκάθα Kρίστι ή οποιο best seller θέλεις, και καποιος άλλος φιλοσοφία ειναι το ίδιο;
Δεν υποτιμάω την Αγκάθα ή τα best sellers, αλλα τίθονται διαφορετικά ερωτήματα και αναζητήσεις κατα την ανάγνωση τους.
το ίδιο και με το παράδειγμα που έθεσες, αρκεί πάντα να υπάρχει και κριτική ματιά αλλα και μελέτη απο τον θεατή.
Αλλο η ευχαρίστηση που δίνει το entertainment και άλλες οι αναζητήσεις και η ευχαρίστηση ενος έργου τέχνης οπου απαιτείτε και απο τον θεατή καποια εργασία για να το εκτιμήσει/προσεγγίσει κατάλληλα.

οταν τα πράγματα δυσκολεύουν το μόνο που έχουμε να κάνουμε ειναι να προσπαθουμε περισσότερο, όχι να γινόμαστε κυνικοί.

Προσωπικά δεν ευχόμαι πουθενά, άλλοι εύχονται σε θρησκείς, όπλα, ιερή ιδιοκτησία κτλ
απλοί επισκέπτες ειμαστε και όσο λιγότερο εγωισμό, εγωκεντρισμό και απάθεια έχουμε, τόσο καλύτερη και ποιοτική ζωή θα έχουμε.

Έχω διαβάσει μερικά μπεστ σελερ όπως και κάποια φιλοσοφικά. Το ένα με διασκέδασε το άλλο με διασκέδασε με προβλημάτισε και ταυτόχρονα μου έδωσε την δυνατότητα όταν μιλάνε διαβασμένοι σε ένα τραπέζι να μην τους κοιτάω σαν χάνος.....και κάπου εκεί τελείωσαν οι ευεργετικές ιδιότητες της φιλοσοφικής αναζήτησης (για μένα τουλάχιστον). Προσωπικά η έστω και υποτυπώδεις φιλοσοφική αναζήτηση φούσκωσε το εγώ μου παραπάνω θα έλεγα.

Όπως και να χει, αυτά τα βιβλία δεν με βοήθησαν ούτε να αλλάξω τον κόσμο ούτε με έκαναν πιο ευτυχισμένο (και μάλιστα εχω την υποψία οτι με έκαναν πιο δυστυχισμένο)

Το να προσπαθώ να σπρώξω τον τοίχο με τα χερια μου ακόμα πιο δυνατά μήπως και τον ρίξω δεν είναι κάτι που με τραβάει πια. Πέρασα τα ντεμεκ "αντιδραστικά" μου χρόνια βλέποντας αυτούς που κολυμπούσαν με το ρεύμα του ποταμιού και όχι αντίθετα να προοδεύουν και γω να μένω στάσιμος......με μοναδική παρηγοριά οτι εγώ είχα και καλά μπέσα......τέρμα αυτά για μένα...τα φαγα τα χαστουκάκια μου.


Συγνώμη για το οφτοπικ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Έχω διαβάσει μερικά μπεστ σελερ όπως και κάποια φιλοσοφικά. Το ένα με διασκέδασε το άλλο με διασκέδασε με προβλημάτισε και ταυτόχρονα μου έδωσε την δυνατότητα όταν μιλάνε διαβασμένοι σε ένα τραπέζι να μην τους κοιτάω σαν χάνος.....και κάπου εκεί τελείωσαν οι ευεργετικές ιδιότητες της φιλοσοφικής αναζήτησης (για μένα τουλάχιστον). Προσωπικά η έστω και υποτυπώδεις φιλοσοφική αναζήτηση φούσκωσε το εγώ μου παραπάνω θα έλεγα.

Όπως και να χει, αυτά τα βιβλία δεν με βοήθησαν ούτε να αλλάξω τον κόσμο ούτε με έκαναν πιο ευτυχισμένο (και μάλιστα εχω την υποψία οτι με έκαναν πιο δυστυχισμένο)

Το να προσπαθώ να σπρώξω τον τοίχο με τα χερια μου ακόμα πιο δυνατά μήπως και τον ρίξω δεν είναι κάτι που με τραβάει πια. Πέρασα τα ντεμεκ "αντιδραστικά" μου χρόνια βλέποντας αυτούς που κολυμπούσαν με το ρεύμα του ποταμιού και όχι αντίθετα να προοδεύουν και γω να μένω στάσιμος......με μοναδική παρηγοριά οτι εγώ είχα και καλά μπέσα......τέρμα αυτά για μένα...τα φαγα τα χαστουκάκια μου.


Συγνώμη για το οφτοπικ.

Αφού σου αρέσει ο κυνισμός...

Τότε η τέχνη δεν έχει καμία αξία για σένα πέρα από το γαργάλημα μερικών αισθήσεων και το γέμισμα του ελεύθερου χρόνου.

Συγνώμη για τον offtopic κυνισμό.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

απλοί επισκέπτες ειμαστε και όσο λιγότερο εγωισμό, εγωκεντρισμό και απάθεια έχουμε, τόσο καλύτερη και ποιοτική ζωή θα έχουμε.

Γι' αυτούς του λόγους που αναφέρεις λοιπόν, θα ήταν καλύτερα να βάλεις στην άκρη την εγωιστική ματιά περί των "υπεύθυνων όπλων για τους θανάτους" και να δεις πόσο συντριπτικά περισσότερες ζωές σώζουν τα όπλα. Μεταξύ 2,1 και 2,5 εκατομμύρια το χρόνο οι αμυντικές χρήσεις όπλων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πρέπει να σκεφτείς out of the box όπως συνηθίζω να λέω.
 
Re: Απάντηση: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.
Μήπως ο κοινωνικός ιστός έχει άμεση σχέση με την φτώχεια;

Μήπως η φτώχεια αλλοιώνει συμπεριφορές και αξίες;

Ο Παζολίνι βρήκε μια ποίηση και ειλικρίνεια στις παραγκουπολεις της Ρώμης. Ο Σκόλα την απαλλοτρίωση του πιο δυνατού δεσμού, αυτού της οικογένειας, για το καθαρά ατομικό συμφέρον.

Ugly, Dirty and Bad
https://www.imdb.com/title/tt0074252/

Μήπως τα χρόνια που αναφέρεις δεν υπήρχε η απαλλοτρίωση από το εύκολο και γρήγορο χρήμα;

Μήπως τις εποχές που περιγράφεις υπήρχε μια μικρότερη οικονομική διαφορά στις τάξεις μεταξύ των ανθρώπων;

Υπήρχε τότε τόση συσσώρευση πλούτου;
 
Το πως μετέφρασες το γεγονός οτι αποκαλώ τον κυνισμό <<σκατά>>, σε ότι <<μου αρεσει >>..........μόνο εσύ θα μπορούσες να το καταφέρεις.

Το κυνισμό κανείς δεν τον επιλέγει συνειδητά σαν στάση ζωής, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς στραπάτσων.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Όπως και να χει, αυτά τα βιβλία δεν με βοήθησαν ούτε να αλλάξω τον κόσμο ούτε με έκαναν πιο ευτυχισμένο (και μάλιστα εχω την υποψία οτι με έκαναν πιο δυστυχισμένο)


Το να προσπαθώ να σπρώξω τον τοίχο με τα χερια μου ακόμα πιο δυνατά μήπως και τον ρίξω δεν είναι κάτι που με τραβάει πια. Πέρασα τα ντεμεκ "αντιδραστικά" μου χρόνια βλέποντας αυτούς που κολυμπούσαν με το ρεύμα του ποταμιού και όχι αντίθετα να προοδεύουν και γω να μένω στάσιμος......με μοναδική παρηγοριά οτι εγώ είχα και καλά μπέσα......τέρμα αυτά για μένα...τα φαγα τα χαστουκάκια μου.


Συγνώμη για το οφτοπικ.

αν τα βιβλία δεν σε έκαναν πιο συνειδοποιημένο και με κριτική σκέψη, τοτε κατι λάθος πήγε στην μετάφραση ή στις επιλογες των βιβλίων.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένος σκοπός διαβάζωντας φιλοσοφία, πέρα απο το άνοιγμα του ορίζοντα και η ευτυχία δεν ειναι αυτοσκοπός.
Διαφορετικά τα βιβλία αυτοβελτίωσης, θα θεωρούνταν φιλοσοφικά κείμενα.

αν τα θεωρείς ντεμέκ "αντιδραστικά" τα τότε χρόνια σου, τοτε μήπως η όλη σου προσπάθεια ηταν ντεμέκ;
 
Το πως μετέφρασες το γεγονός οτι αποκαλώ τον κυνισμό <<σκατά>>, σε ότι <<μου αρεσει >>..........μόνο εσύ θα μπορούσες να το καταφέρεις.

Το κυνισμό κανείς δεν τον επιλέγει συνειδητά σαν στάση ζωής, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς στραπάτσων.

λες οτι έγινες κυνικός.. <<σκατά>>
αλλα επιμένεις να εισαι σε αυτη την σκατο κατάσταση ενώ δεν κάνεις καμία προσπαθείς να την αλλάξεις;
μηπως τελικά μας βόλεψε, τεμπελίασαμε και μας αρέσει; ή μας κέρδισε η απάθεια;

ή ειναι μια θεόσταλτη μοίρα/κατάσταση που δεν αλλάζει;
 
Tη Φιλοσοφια δεν "την διαβαζεις", την μελετας.
Και η Ευτυχια Ειναι στην Φιλοσοφια το ζητουμενο. Θεωρουμενη ως αυτοσκοπος του ανθρωπου.
Ετσι τουλαχιστον λενε οι ιδιοι αυτολεξι, μεσω δυο των μεγαλυτερων.

Κυριως δεν μπορει ο καθενας να λεει μια παπαρδελα λεγοντας "εχω διαβασει φιλοσοφία" ακομα και να εχει διαβασει (αλλα συηθως αυτος που λεει κατι τετοιο δεν....).
Πρεπει να στελεχωσει τα λεγομενα του με κειμενα αφου πρωτιστως εχει αποδειξει την αναγκαια συγκληση η συναρτηση.
Και εκει καποιος μπορει να αντιπαραθεσει (πιθανως) καποια αλλη οπτικη γωνια αποτελεσμα διαλεκτικης αντιθεσης στο ιδιο αντικειμενο.
Αλλα παντα μεσα στα πλαισια του ορθου λογου και την αυστηρης (επιστημονικης) επιχειρηματολογιας.

Πραγμα που σημαινει οτι η επιστημη που ασχολειται με τα κυρια ζητηματα του ανθρωπου δεν ειναι φουσκα για να αποφαινεται με σλογκαν, συναισθηματισμους και στερεοτυπα, και που σημαινει επισης οτι τα κυρια προβληματα που αφορουν τον ανθρωπο ειναι τοσο πολυπλοκα που δεν αντιμετωπιζονται με ιδεολογιες και με αφορισμους βαση προσωπικων γουστων.
Και η ασφαλεια του ανθρωπου (παλι μετα των Μεγαλων Φιλοσοφων) δεν ειναι ιδεολογικος περιγελος του καθενος, αλλο κυριο προβλημα πωτον της υπαρξης του και δευτερον της υπαρξης (η οχι) του πολιτευματος του.

Απο εκει εξαρταται βασικα και η αναγκαιοτητα της Δημοκρατιας και αποτελεσμα κοινης αποφασης η αποφασης εν κοινω με πρωτο παραγοντα την ασφαλεια της ζωης της περιουσιας και της τιμης του καθε ατομου, και οχι ολες οι μπουρδες που ο καθενας αποφασιζει για το αν ειναι αυτο που θελει ο ταδε η ο δινα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Γι' αυτούς του λόγους που αναφέρεις λοιπόν, θα ήταν καλύτερα να βάλεις στην άκρη την εγωιστική ματιά περί των "υπεύθυνων όπλων για τους θανάτους" και να δεις πόσο συντριπτικά περισσότερες ζωές σώζουν τα όπλα. Μεταξύ 2,1 και 2,5 εκατομμύρια το χρόνο οι αμυντικές χρήσεις όπλων στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πρέπει να σκεφτείς out of the box όπως συνηθίζω να λέω.

Συγνωμη κύριε Pleo, αλλα δεν γνωρίζω με τι να γελάσω, να κλαψω και να λυπηθώ ταυτόχρονα.

με το λογότυπο του thetruthaboutguns και απο δίπλα το μενου του GUN REVIEWS?

Screen_Shot_2018-07-23_at_20.41.13.png


με την ευτυχυσμένη οικογένεια ραμπο;
πολύ καλες στυλιστικές επιλογες, με το γυαλί δείχνει ταυτόχρονα σκληροτράχυλος αλλα και στυλοβάτης σωστής οικογένειας σε καιρό πολέμου

Families-And-Children-With-Guns-Charles-Ommanney-Gun-Control-4-770x506.png


ή με την επιλογή σας να μου στέιλετε λινκ απο το έγκυρο thetruthaboutguns.com οπου έχει review για όπλα;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Συγνωμη κύριε Pleo, αλλα δεν γνωρίζω με τι να γελάσω, να κλαψω και να λυπηθώ ταυτόχρονα.

με το λογότυπο του thetruthaboutguns και απο δίπλα το μενου του GUN REVIEWS?


με την ευτυχυσμένη οικογένεια;


ή με την επιλογή σας να μου στέιλετε λινκ απο το έγκυρο thetruthaboutguns.com οπου έχει review για όπλα;


Από τα πιο έγκυρα θα έλεγα είναι το thetruthaboutguns. Αλλά τι ακριβώς σε χαλάει; Το λογότυπο ή το γεγονός ότι οι αμυντικές χρήσεις των όπλων είναι μεταξύ 2.1 και 2.5 εκατομμύρια το χρόνο στις ΗΠΑ 'οπως λέει η μελέτη στην οποία αναφέρεται το site που σου ξίνισε για στυλιστικούς λόγους; :rolleyes:

Είδες τελικά που όλο αυτό το λογίδριο περί στοχασμού και φιλοσοφίας από μέρους σου μόλις πήγε άπατο; Έμεινες στις ταμπέλες. Για διαλεκτική απάντηση να υποθέσω ότι θα πρέπει να πάρω το μΕδΕν; :operator:
 
Σύμφωνα με μία έρευνα του 1997*, κάθε έτος στις ΗΠΑ καταγράφονται 2.500.000 περιστατικά όπου πολίτες έκαναν επιτυχή χρήση του όπλου τους και αμύνθηκαν επιτυχώς, είτε με νόμιμη χρήση του όπλου κατά παραβατών, είτε με απλή επίδειξη του όπλου (92% των περιπτώσεων) προς αποτροπή εγκληματικής ενέργειας. Αυτή η έρευνα από καθηγητή του Πανεπιστημίου της Φλόριντα προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και έφτασε μέχρι τις επιτροπές του Κογκρέσου. Για το ίδιο θέμα ανάλογη έρευνα από κρατικούς φορείς βρήκε σημαντικά χαμηλότερο τον ανωτέρω αριθμό (των 2,5 εκατομμυρίων), με περίπου 108.000 χρήσεις των όπλων ετησίως κατά εγκληματικής ενέργειας**.
ξεχασαν κατι μηδενικα μαλλον
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οπλοκατοχή. Υπέρ ή κατά;

Από τα πιο έγκυρα θα έλεγα είναι το thetruthaboutguns. Αλλά τι ακριβώς σε χαλάει; Το λογότυπο ή το γεγονός ότι οι αμυντικές χρήσεις των όπλων είναι μεταξύ 2.1 και 2.5 εκατομμύρια το χρόνο στις ΗΠΑ 'οπως λέει η μελέτη στην οποία αναφέρεται το site που σου ξίνισε για αρτιστικούς λόγους; :rolleyes:

Είδες τελικά που όλο αυτό το λογίδριο περί στοχασμού και φιλοσοφίας από μέρους σου μόλις πήγε άπατο; Έμεινες στις ταμπέλες. Για διαλεκτική απάντηση να υποθέσω ότι θα πρέπει να πάρω το μΕδΕν; :operator:

εργασία/μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμιο έχετε κάνει;
σας ζητούσαν να αναφέρετε τις πηγες και να ελέγχετε την ορθότητα αυτών;

καπου εδώ ομως πρέπει να σας αφήσω.

-bye-