Η φτώχια, δεν είναι αιτία.
Είναι μια φτηνή και προσβλητική προς τους φτωχούς δικαιολογία του κώλου.
Το ότι κάποιοι είναι φτωχοί δεν τους κάνει και περισσότερο επιρρεπείς στο έγκλημα. Όχι στη δική μας κοινωνία τουλάχιστον.
Δεν έχουμε ούτε τις ίδιες καταβολές, ούτε την ίδια ψυχοσύνθεση με το Μεξικό ή τη Βραζιλία. (δεν τους κρίνω, απλά δεν είμαστε ίδιοι).
Η διαφθορά των παραπάνω φταίει που συνεχίζεται για χρόνια και μαζί με τα μούτρα τους καταστρέφουν και την υπόλοιπη κοινωνία.
Η κοινωνία μας υπήρξε πολύ πιο φτωχή, έζησε μεγαλύτερες οικονομικές κρίσεις και παρόλα αυτά υπήρξε ελεύθερη σε μεγάλο βαθμό από εγκληματικότητα.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι πρόσφυγες από τον Πόντο και την Μικρά Ασία (δεν έχω την παραμικρή σχέση μαζί τους).
Οι άνθρωποι αν και βρέθηκαν εδώ με το απόλυτο τίποτε, πάλεψαν σκληρά και έντιμα και στήσανε τις ζωές τους με παραδειγματικό τρόπο.
Δεν γίνανε λόγο της φτώχιας και της ανισότητας ούτε ληστές μαζικά, ούτε πιστολέρο.
Με προσβάλλει και μόνο που λέγεται ότι η φτώχια φταίει.
Την στιγμή που φταίει ξεκάθαρα ο γμημένος συβαριτισμός κάποιων που φταίνε για όλα αυτά.
EDIT: να προσθέσω ότι την δεκαετία του 80 που είχαμε μικρότερη εγκληματικότητα, είμασταν πιο φτωχοί από ότι είμαστε σήμερα με όλη αυτή την κρίση.
Είδα και η γενιά μας που μεγάλωσε με φρουτοπια και λιλιπουπολη τι "διαμάντια" έβγαλε.
Όσο συνεισφέρει κάποιος στα κοινά βλέποντας netflix άλλο τόσο συνεισφέρει και ο άλλος που βλέπει criterion.
Ο μόνος λόγος που είμαστε ιδεολογικά απέναντι είναι ότι ο ένας προσπαθεί να παίξει μπάλα με το υπάρχον σύστημα όπως μπορεί ενώ ο άλλος εύχεται να αλλάξει το σύστημα.
Στην εφηβεία και γω ήθελα να αλλάξω τον κόσμο......δεν κατάφερα κάτι .....και από ιδεαλιστής έγινα κυνικός. Ανώφελο το ένα, σκατά και το άλλο.
Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.
Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.
το να διαβάζει κάποιος Αγκάθα Kρίστι ή οποιο best seller θέλεις, και καποιος άλλος φιλοσοφία ειναι το ίδιο;
Δεν υποτιμάω την Αγκάθα ή τα best sellers, αλλα τίθονται διαφορετικά ερωτήματα και αναζητήσεις κατα την ανάγνωση τους.
το ίδιο και με το παράδειγμα που έθεσες, αρκεί πάντα να υπάρχει και κριτική ματιά αλλα και μελέτη απο τον θεατή.
Αλλο η ευχαρίστηση που δίνει το entertainment και άλλες οι αναζητήσεις και η ευχαρίστηση ενος έργου τέχνης οπου απαιτείτε και απο τον θεατή καποια εργασία για να το εκτιμήσει/προσεγγίσει κατάλληλα.
οταν τα πράγματα δυσκολεύουν το μόνο που έχουμε να κάνουμε ειναι να προσπαθουμε περισσότερο, όχι να γινόμαστε κυνικοί.
Προσωπικά δεν ευχόμαι πουθενά, άλλοι εύχονται σε θρησκείς, όπλα, ιερή ιδιοκτησία κτλ
απλοί επισκέπτες ειμαστε και όσο λιγότερο εγωισμό, εγωκεντρισμό και απάθεια έχουμε, τόσο καλύτερη και ποιοτική ζωή θα έχουμε.
Έχω διαβάσει μερικά μπεστ σελερ όπως και κάποια φιλοσοφικά. Το ένα με διασκέδασε το άλλο με διασκέδασε με προβλημάτισε και ταυτόχρονα μου έδωσε την δυνατότητα όταν μιλάνε διαβασμένοι σε ένα τραπέζι να μην τους κοιτάω σαν χάνος.....και κάπου εκεί τελείωσαν οι ευεργετικές ιδιότητες της φιλοσοφικής αναζήτησης (για μένα τουλάχιστον). Προσωπικά η έστω και υποτυπώδεις φιλοσοφική αναζήτηση φούσκωσε το εγώ μου παραπάνω θα έλεγα.
Όπως και να χει, αυτά τα βιβλία δεν με βοήθησαν ούτε να αλλάξω τον κόσμο ούτε με έκαναν πιο ευτυχισμένο (και μάλιστα εχω την υποψία οτι με έκαναν πιο δυστυχισμένο)
Το να προσπαθώ να σπρώξω τον τοίχο με τα χερια μου ακόμα πιο δυνατά μήπως και τον ρίξω δεν είναι κάτι που με τραβάει πια. Πέρασα τα ντεμεκ "αντιδραστικά" μου χρόνια βλέποντας αυτούς που κολυμπούσαν με το ρεύμα του ποταμιού και όχι αντίθετα να προοδεύουν και γω να μένω στάσιμος......με μοναδική παρηγοριά οτι εγώ είχα και καλά μπέσα......τέρμα αυτά για μένα...τα φαγα τα χαστουκάκια μου.
Συγνώμη για το οφτοπικ.
απλοί επισκέπτες ειμαστε και όσο λιγότερο εγωισμό, εγωκεντρισμό και απάθεια έχουμε, τόσο καλύτερη και ποιοτική ζωή θα έχουμε.
Μήπως ο κοινωνικός ιστός έχει άμεση σχέση με την φτώχεια;Συμφωνώ και επαυξάνω: το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η φτωχοποίηση αλλά η διάλυση του κοινωνικού ιστού.
Και πιστεύω ότι αυτή η διάλυση είναι στοχευμένη, μέρος του πειράματος ολοκληρωτικής κυριαρχίας που έχει ξεκινήσει μετά το 1945. Της ενίσχυσης του ατομικισμού που χαρακτηρίζεται από την απορρύθμιση της οικονομίας, την επισφάλεια στην εργασία, την ελεύθερη παγκόσμια κίνηση κεφαλαίων, τη βασιλεία της μόδας, τους μετασχηματισμούς της ηθικής, τον άκρατο καταναλωτισμό και άλλα πολλά. Οι παλιότεροι πίστευαν ότι "το αρκετό, είναι αφθονία!". Ρίξτε μιά ματιά γύρω σας σήμερα. Α ήταν όμως ξεδιάντροποι οι παλιοί. Ασε που δεν γνώριζαν τα i.d. politics. Ξεδιάντροποι ε; Βέβαια: είχαν και τις φαλλικές στήλες :speechless-smiley-0, τις Ερμές, στις πόλεις και στα χωριά τους, να γιορτάζουν τις χαρές του σεξ και τη γονιμότητα επιδεικνύοντας ένα πέος σε στύση, σε αντίθεση με τους "απελευθερωμένους" σύγχρονους που έχουν μόνο τη σεξουαλική εξάντληση που αυτομαστιγώνεται με την πορνογραφία στην ακόλαστη σύγχρονη μητρόπολη.
Όπως και να χει, αυτά τα βιβλία δεν με βοήθησαν ούτε να αλλάξω τον κόσμο ούτε με έκαναν πιο ευτυχισμένο (και μάλιστα εχω την υποψία οτι με έκαναν πιο δυστυχισμένο)
Το να προσπαθώ να σπρώξω τον τοίχο με τα χερια μου ακόμα πιο δυνατά μήπως και τον ρίξω δεν είναι κάτι που με τραβάει πια. Πέρασα τα ντεμεκ "αντιδραστικά" μου χρόνια βλέποντας αυτούς που κολυμπούσαν με το ρεύμα του ποταμιού και όχι αντίθετα να προοδεύουν και γω να μένω στάσιμος......με μοναδική παρηγοριά οτι εγώ είχα και καλά μπέσα......τέρμα αυτά για μένα...τα φαγα τα χαστουκάκια μου.
Συγνώμη για το οφτοπικ.
Το πως μετέφρασες το γεγονός οτι αποκαλώ τον κυνισμό <<σκατά>>, σε ότι <<μου αρεσει >>..........μόνο εσύ θα μπορούσες να το καταφέρεις.
Το κυνισμό κανείς δεν τον επιλέγει συνειδητά σαν στάση ζωής, είναι αποτέλεσμα μιας σειράς στραπάτσων.
Γι' αυτούς του λόγους που αναφέρεις λοιπόν, θα ήταν καλύτερα να βάλεις στην άκρη την εγωιστική ματιά περί των "υπεύθυνων όπλων για τους θανάτους" και να δεις πόσο συντριπτικά περισσότερες ζωές σώζουν τα όπλα. Μεταξύ 2,1 και 2,5 εκατομμύρια το χρόνο οι αμυντικές χρήσεις όπλων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Πρέπει να σκεφτείς out of the box όπως συνηθίζω να λέω.
Συγνωμη κύριε Pleo, αλλα δεν γνωρίζω με τι να γελάσω, να κλαψω και να λυπηθώ ταυτόχρονα.
με το λογότυπο του thetruthaboutguns και απο δίπλα το μενου του GUN REVIEWS?
με την ευτυχυσμένη οικογένεια;
ή με την επιλογή σας να μου στέιλετε λινκ απο το έγκυρο thetruthaboutguns.com οπου έχει review για όπλα;
Από τα πιο έγκυρα θα έλεγα είναι το thetruthaboutguns. Αλλά τι ακριβώς σε χαλάει; Το λογότυπο ή το γεγονός ότι οι αμυντικές χρήσεις των όπλων είναι μεταξύ 2.1 και 2.5 εκατομμύρια το χρόνο στις ΗΠΑ 'οπως λέει η μελέτη στην οποία αναφέρεται το site που σου ξίνισε για αρτιστικούς λόγους;
Είδες τελικά που όλο αυτό το λογίδριο περί στοχασμού και φιλοσοφίας από μέρους σου μόλις πήγε άπατο; Έμεινες στις ταμπέλες. Για διαλεκτική απάντηση να υποθέσω ότι θα πρέπει να πάρω το μΕδΕν;perator:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.