ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ

Τι γνωμη εχετε για την ταινια ?


  • Total voters
    0
Γιατί απλούστατα..έτσι γυρίστηκε !!!
Δεν της την έδωσε της εταιρείας να βγάλει το χρώμα και να την κυκλοφορήσει ασπρόμαυρη για άποψη..

Δεν είπε κανείς οτι έβγαλε το χρώμα η εταιρία διανομής.
Αυτό κατάλαβες εσύ;

Αν μπορείς δώσε μια απάντηση, γιατί ο σκηνοθέτης επέλεξε να την κάνει ασπρόμαυρη ενώ είχε την τεχνολογία να αποδώσει τα γεγονότα όπως τα έβλεπε την ώρα που γυρίζονταν.
Με χρώμα δηλαδή.
Ή μήπως είχε αχρωματοψία;
Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό και δεν θα αγοράσω ούτε θα νοικιάσω ασπρόμαυρη ταινία ξανά όσο καλή κι αν είναι.
Δηλαδή τζάμπα παίρνουμε ακριβούς προβολείς με CMS και scaler για να φτιάξουμε το χρώμα σύμφωνα με τα πρότυπα;
Μας ενοχλεί όταν είναι κορεσμένα λίγο τα χρώματα και προσπαθούμε να τα φτιάξουμε και δεν μας ενοχλεί που δεν έχει καθόλου χρώμα;
 
Re: Απάντηση: ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ

Δεν είπε κανείς οτι έβγαλε το χρώμα η εταιρία διανομής.
Αυτό κατάλαβες εσύ;

Αν μπορείς δώσε μια απάντηση, γιατί ο σκηνοθέτης επέλεξε να την κάνει ασπρόμαυρη ενώ είχε την τεχνολογία να αποδώσει τα γεγονότα όπως τα έβλεπε την ώρα που γυρίζονταν.
Με χρώμα δηλαδή.
Ή μήπως είχε αχρωματοψία;
Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό και δεν θα αγοράσω ούτε θα νοικιάσω ασπρόμαυρη ταινία ξανά όσο καλή κι αν είναι.
Δηλαδή τζάμπα παίρνουμε ακριβούς προβολείς με CMS και scaler για να φτιάξουμε το χρώμα σύμφωνα με τα πρότυπα;
Μας ενοχλεί όταν είναι κορεσμένα λίγο τα χρώματα και προσπαθούμε να τα φτιάξουμε και δεν μας ενοχλεί που δεν έχει καθόλου χρώμα;


Θωμα ο κινηματογραφος ειναι τεχνη. Ως εκ τουτου ο καθε καλλιτεχνης εκφραζεται κατα πως θελει.

Εχεις παει ποτε στην Εθνικη πινακοθηκη και εκανες ζητημα γιατι ο ταδε ζωγραφος χρησιμοποιησε τα ταδε υλικα και οχι αυτα που θα αναδεικνυαν τις κουρτινες σου?
 
Με τη λογική αυτή θα πρέπει να εκλείψει το ασπρόμαυρο και από τη φωτογραφία! Άσχετα αν το κοντράστ στο ασπρόμαυρο απογειώνεται κυριολεκτικά. Για εμένα ο πραγματικός διευθυντής φωτογραφίας φαίνεται μόνο στο ασπρόμαυρο. Εκεί δεν υπάρχει το χρώμα να μπαλώσει τα λάθη. Εκεί κάθε πλάνο θέλει διπλάσια προετοιμασία.
Τώρα γιατί ο Μάρτι ήθελε ασπρόμαυρο αυτό είναι κατι που μόνο εκείνος μπορεί να σου απαντήσει.
 
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ -FILM NOIR- ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜH ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΓΧΡΩΜΕΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΚΑ-ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΛΑΟΥΡΑ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ

Θωμα ο κινηματογραφος ειναι τεχνη. Ως εκ τουτου ο καθε καλλιτεχνης εκφραζεται κατα πως θελει.

Εχεις παει ποτε στην Εθνικη πινακοθηκη και εκανες ζητημα γιατι ο ταδε ζωγραφος χρησιμοποιησε τα ταδε υλικα και οχι αυτα που θα αναδεικνυαν τις κουρτινες σου?

Δεν θα το έκανα ζήτημα, αλλά σίγουρα θα έλεγα αυτό μου αρέσει το άλλο όχι.
Σύμφωνα με τα γούστα μου.

Αν η συγκεκριμένη ταινία έβγαινε σε δύο εκδόσεις.
Ασπρόμαυρη και έγχρωμη.
Εσείς θα διαλέγατε την ασπρόμαυρη;
 
Απάντηση: Re: ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ -FILM NOIR- ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜH ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΓΧΡΩΜΕΣ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΚΑ-ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΛΑΟΥΡΑ.

Αυτοί που έκαναν τις ταινίες στις οποίες αναφέρεσαι δεν είχαν τη δυνατότητα να τις κάνουν έγχρωμες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ

Δεν θα το έκανα ζήτημα, αλλά σίγουρα θα έλεγα αυτό μου αρέσει το άλλο όχι.
Σύμφωνα με τα γούστα μου.

Αν η συγκεκριμένη ταινία έβγαινε σε δύο εκδόσεις.
Ασπρόμαυρη και έγχρωμη.
Εσείς θα διαλέγατε την ασπρόμαυρη;


Δεν κανουμε ψηφοφορια για τον κινηματογραφο γενικα εδω μεσα Θωμα. Αν θες ευχαριστως να ανοιξουμε ενα αλλο θεμα και να συζητησουμε για το χρωμα στον κινηματογραφο.
 
δηλαδή αν το "Π" για παράδειγμα γυριζόταν έγχρωμο θα απέδιδε καλύτερα
την κατάσταση του πρωταγωνιστή και θα ανέβαινε το όλο στήσιμο της ταινίας
στα μάτια του θεατή??
νομίζω το αντίθετο θα συνέβαινε..
ο κινηματογράφος είναι επέκταση της φωτογραφίας και όταν ξεφεύγει
κατά πολύ από τις ρίζες ξεφεύγει και από την αισθητική πολλών...
 
Παει και ο Χίτσκοκ,πάει και ο Αϊζενστάϊν ,πάει και ο Ντέ Σίκα πάει και ο Κουροσάβα και ο Οζου και ο Μιτσογκούτσι και ο Ταρκόφσκι και πολλοί αλλοι μεγάλοι γιατί δεν προβλεψαν την αγορά ακριβών´Προβολιών´ και έφτιαξαν ασπρόμαυρα αριστουργήματα χωρίς νά τά ´βάψουν´.:flipout::flipout:

Χρώμα ρέ Ατάλαντοιοιοι....................:BDGBGDB55:-bye-
 
jerry-lewis-the-king-of-comedy.jpg





το αγαπημενο μου !
το λατρεμενο


.
 
Αν και μιλαμε για το οργισμενο ειδωλο το "γυρισαμε" στις συμμοριες...τις γουσταρω αυτες τις αλλαγες στην κουβεντα.
Οσον αφορα λοιπον τις συμμοριες ας μην ξεχναμε οτι η ταινια κατακρεουργηθηκε στο μονταζ απο την παραγωγη λογω της 11ης σεπτεμβριου χωρια του οτι υπηρχαν και αλλαγες στο σεναριο για τους ιδιους λογους.
Αλλα τελικα το σεναριο οπως φαινεται απο την ταινια ηταν μαλλον ετσι κι αλλιως αδυνατο και ο σκορτσεζε μαλλον,αν οχι σιγουρα,το ηξερε αυτο οποτε εριξε το βαρος στη σκηνοθεσια και στο στυλιζαρισμα.Σαν μαστορας μεγαλος που ειναι εκανε μια ταινια χαρμα οφθαλμων οσον αφορα την εικονα,καταφερε να αποσπασει εξαιρετικες ερμηνειες απο ολους,ετσι κι αλλιως δεν γινοταν να γινει διαφορετικα,και τελικα καταφερε να κανει ανα "αρρωστο" αριστουργημα δεδομενου οτι η ανισοτητα της ταινιας ηταν το σεναριο που την εκανε εν τελει κουραστικη.
Παντως σε μεσες ακρες αυτο που ηθελε να πει το ειπε εστω και δυσκολα...
Τωρα οσον αφορα το οργισμενο ειδωλο για μενα προκειται για τον πολιτη κειν των φτωχογειτωνιων οσον αφορα την "κοινωνιολογια" της ταινιας και ενα απο τα μεγαλυτερα αριστουργηματα των τελευταιων 40 χρονων στο σινεμα.Ενα πραγματικο κομψοτεχνημα σκιαγραφησης χαρακτηρων και συναισθηματων, κρυφων και φανερων,εκπληκτικες σκηνες πυγμαχιας,ωμος ρεαλισμος,καθηλωτικη σκηνοθεσια που νομιζεις οτι βλεπεις action adventure.
Αλλα ετσι ηταν και η ζωη του jake la mota και απο αυτη τη σκοπια ο σκορτσεζε εκανε διανα.Ειναι σαν να σου λεει "φιλε η καλυτερη περιπετεια ειναι η ιδια η ζωη..."
Τωρα αν αναρωτιομαστε γιατι και πως ηταν ασπρομαυρη το μονο που μπορει να πει καποιος ειναι "οι μελισσουλες μεταφερουν τη γυρη απο λουλουδι σε λουλουδι"...