Oslo Utoya

Απάντηση: Re: Απάντηση: Oslo Utøya

Πριν επιχειρήσεις να απαντήσεις σε αυτό, προσπάθησε να σκεφτείς κάποιον στην ιστορία, με τόσο μεγάλη, απόλυτη και αδιαμφισβήτητη εξουσία, πιο λογικό από αυτόν.
Και μετά σκέψου ότι αυτός ο παράφρων ξεγέλασε ολόκληρη τη δυτική Ευρώπη.
Δεν πρόκειται να το απαντήσω,είναι καθαρά ερώτηση το συγκεκριμένο.
 
Απάντηση: Oslo Utøya

Ο Χίτλερ τελικά ήταν παράφρων?

Φυσικά και οχι.

Και μήν ξεχνάμε δίπλα του είχε μιά ιδιοφυϊα τον Γκαίμπελς(γιατί ο Γκαιμπελς ήταν ιδιοφυής και καλλιεργημένος) και εναν μεγαλοαστό τον Γκαίρινγκ και πίσω τον Κρούπ.

Και απο ''κάτω'' εκατομύρια μικροαστών πού ήθελαν νά γινουν αστοί και ταυτόχρονα να μην γίνουν προλετάριοι...

Ακραια έκφραση τού καπιταλισμού ήταν ο Αδόλφος...

Ακομα και το γεγονός πώς αυτοκτόνησε μόλις έμαθε πώς πρωτοι έμπαιναν οι Σοβιετικοί στο Βερολίνο (οπότε ήξερε τι τον περίμενε)δείχνει πώς ως το τέλος και παρά τό αυξημένο του άγχος ειχε επιγνωση τών ενεργειών του..

Αν εμπαιναν πρώτοι οι Αμερικανοί και ήταν σίγουρος γι'αυτό πιθανώς και νά μην αυτοκτονούσε.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Και μετά σου λένε ότι έδρασε μόνος του...


«Ελληνάρας» ο χασάπης της Νορβηγίας!

του Τάκη Μίχα...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=8033


Ο Μίχας καλά θα κάνει να θυμάται πώς ο ίδιος μέ τά άρθρα του περι ''αναρχοσυμμοριτών πού έχουν καταλάβει την Αθήνα'' στην Wall Stret Journal ,μιά χαρά προτρέπει ακροδεξιούς και Χρυσαυγίτες νά καθαρίσουν αντιφρονούντες..

Οπότε δεν πείθει για τον πονο που τον έπιασε το ακροδεξιό τσιράκι τής Ντορας και τού Ανδριανοπουλου.

Τύποι σαν τον Μιχα ειναι η χαρά τού Μπούς και αυτο ειναι γνωστό εδώ και χρονια.
 
Re: Oslo Utøya

Ο Νικολάϊ Μιχαϊλόφσκι είναι Ρώσος φιλόσοφος και συγγραφέας δοκιμίων του προπερασμένου αιώνα, ο οποίος σε ένα από τα κείμενά του είχε αποκαλέσει τον Ντοστογιέφσκι «στυγερό ταλέντο». Ενα από τα πιο «φρικτά ευρήματα» του Ντοστογιέφσκι, έγραψε, είναι το γεγονός ότι ανακάλυψε στον άνθρωπο την ροπή για «άσκοπη στυγερότητα». Συχνά, ο άνθρωπος βασανίζει τον συνάνθρωπό του «άσκοπα», χωρίς κανένα πρακτικό αποτέλεσμα, μόνο και μόνο γιατί του «χαρίζει» ηδονή και ευχαρίστηση - αν και ο βασανιστής δεν θα δεχτεί ποτέ κάτι τέτοιο δημόσια. Εκείνος θα πει ότι οι πράξεις του ήταν «απαραίτητες».

Ηταν ο Ντοστογιέφσκι που έκανε αυτό το «φρικτό εύρημα», γράφει ο Μιχαϊλόφσκι, στο διήγημά του «Το χωριό του Στιεπαντσίκοβο και οι κάτοικοί Του». Εκεί περιγράφει έναν ανθρωπάκο της επαρχίας ονόματι Φόμα Οπίσκιν - βασανιστής, στυγερός δολοφόνος, τύραννος. Κατασπαράσσοντας τα θύματά του ο Φόμα ικανοποιεί την ανάγκη του να δρα σαδιστικά, να βασανίζει, να προκαλεί πόνο. Ο Φόμα δεν είναι πρακτικός άνθρωπος - «ψάχνει πάντα αυτό που δεν είναι απαραίτητο». Προκαλώντας πόνο στον συνάνθρωπό του δεν πετυχαίνει τίποτα πρακτικό.

Παρ'όλα αυτά κανείς από αυτούς που σκέφτονται λογικά, πραγματιστικά, ωφελιμιστικά, δεν μπορεί να καταλάβει τον Φόμα Οπίσκιν. Για αυτόν το νόημα έγκειται στην ίδια την σαδιστική πράξη, στην βία για την βία, στην ηδονή της βίας. Όταν ο Φόμα «σκοτώνει χωρία καμία αιτία έναν αθώο άνθρωπο» νιώθει μεγάλη ευχαρίστηση και μια αίσθηση απόλυτης εξουσίας. «Δώστε στον Φόμα Οπίσκιν την εξουσία του Ιβάν του Τρομερού ή του Νέρωνα» γράφει ο Μιχαϊλόφσκι «και όχι μόνο θα τους ισοφαρίσει σε φρικαλεότητες αλλά θα αφήνει όλο τον κόσμο άναυδο με τα εγκλήματά του». Γιατί, όμως, αναρωτιέται, τύποι σαν τον Φόμα Οπίσκιν βρίσκουν πρόσφορο έδαφος στην Ρωσία; Ο ίδιος απαντάει: «επειδή το κύριο χαρακτηριστικό του Ρώσου, εγγεγραμμένο στον πολιτισμικό κώδικα του ρωσικού έθνους, είναι η συνεχής επιδίωξη του πόνου». Εδώ ο Μιχαϊλόφσκι αστόχησε. Ο Φόμα Οπίσκιν, σχεδόν έτσι όπως τον περιγράφει ο Ντοστογιέφσκι, έδρασε προχθές στην Νορβηγία. «Καθαρόαιμος» Νορβηγός, ονόματι Αντερς Μπέχριγκ Μπρέιβικ, νέος, ξανθός, ευπαρουσίαστος, ακροδεξιός, μισούσε θανάσιμα τους Μουσουλμάνους και οραματιζόταν Σταυροφορίες, δολοφόνησε με στυγερό τρόπο και εντελώς άσκοπα, δεκάδες Νορβηγούς νέους και εφήβους στο νησί Οτόγια…

Ο Φόμα Οπίσκιν ανήκει σε όλα τα έθνη και η Νορβηγία δεν είναι μια χώρα που έχει «εγγεγραμμένη στον πολιτισμικό της κώδικα την συνεχή επιδίωξη του πόνου». Είναι χώρα ευνομούμενη, όπου η φύση και οι άνθρωποι προσπαθούν να συνυπάρχουν σε αρμονία, μια χώρα πολυπολιτισμική που σέβεται τα ανθρώπινα και ατομικά δικαιώματα, που ευημερεί χάρη στο πετρέλαιο αλλά και χάρη στην προνοητικότητα, την πειθαρχία και την εργατικότητα των κατοίκων της, μια κοινωνία ανοιχτή όπου οι πολίτες σέβονται το κράτος και το κοινωνικό κράτος σέβεται τους πολίτες, μια χώρα όπου τα μπεστ σέλερ είναι συνήθως αστυνομικά και όπου οι αστυνομικοί κυκλοφορούν άοπλοι - από προχθές, όμως, κυκλοφορούν με αλεξίσφαιρα και όπλα στα χέρια-, μια χώρα όπου μπορείς να συναντήσεις στο μπαρ τον Πρωθυπουργό της χώρας ή τον Βασιλιά και να τα πείτε χαλαρά, μια χώρα όπου τα νεκροταφεία μοιάζουν με πολύχρωμα ανθηρά πάρκα και πάνω στις ταφόπετρες οι νεκροί «γράφουν» την φράση «Takk for alt» («Ευχαριστώ για όλα»). Ένας «μικρός παράδεισος» όπως την έχουν αποκαλέσει.

Ο Νορβηγός Φόμα Οπίσκιν, προχθές, προσπάθησε να πνίξει αυτό το «μικρό Παράδεισο» στο αίμα. Κατάφερε να τον βιάσει, να τον τσαλακώσει, με την δική του «άσκοπη στυγερότητα». Το μέχρι προχθές χαρούμενο πρόσωπο της Νορβηγίας μοιάζει σήμερα στην «Κραυγή» - τον διάσημο πίνακα του Munch, Νορβηγός και εκείνος, αιρετικός και συγκλονιστικός. Σε πολλές από τους πίνακές του, δίπλα στην ζωή, στην ομορφιά, στην ευτυχία, στη μονοτονία των ημερών, καραδοκούν η Αγωνία και ο Θάνατος…

***
Τύπους σαν τον Φόμα Οπίσκιν «ενσωμάτωσαν» με μεγάλη επιτυχία οι ολοκληρωτικές, μεσσιανικές ιδεολογίες του 20ου αιώνα: ο ναζισμός και ο σταλινισμός. Αυτά τα καθεστώτα έδωσαν στον Φόμα Οπίσκιν την εξουσία του Ιβάν του Τρομερού και του Νέρωνα, για να βασανίσουν, να καταδιώξουν, να σφάξουν τους φυλετικούς ή ταξικούς εχθρούς. Σε εκείνες τις ιδεολογίες οι Φόμα Οπίσκιν όλου του κόσμου βρήκαν το ιδανικό πεδίο δράσης τους.

Σήμερα, οι Φόμα Οπίσκιν του Παγκόσμιου και δικτυωμένου Χωριού μας, βρίσκουν το ιδανικό πεδίο δράσης τους στον εθνικισμό, στον ρατσισμό, στον θρησκευτικό φονταμενταλισμό. Αυτά τα τρία - εθνικισμός, ρατσισμός, θρησκευτικός φονταμενταλισμός - είναι οι πανούκλες του 21ου αιώνα, γράφει ο μεγάλος Πολωνός ταξιδευτής Ρίσαρντ Καπισίνσκι. Και οι τρεις αυτές «πανούκλες» - αν και οι οπαδοί τους αλληλοσκοτώνονται μεταξύ τους - μοιράζονται τα ίδια χαρακτηριστικά: την τυφλή βία και την απόλυτη ανορθολογικότητα. Όποιος αρρωσταίνει από αυτές τις «πανούκλες» σκέφτεται μόνο ένα πράγμα - τους «εχθρούς» και την εξουδετέρωσή τους. Για αυτόν ο κόσμος είναι γεμάτος από εχθρούς, φανερούς και κρυφούς, που πρέπει να εντοπίζει, να εξουδετερώσει, ώστε να προστατέψει και να καθαρίσει την δική του αυλή, την δική του φυλή, το δικό του έθνος, την δική του θρησκεία. Κάθε απόπειρα διαλόγου με έναν τέτοιο πανουκλο-χτυπημένο είναι μάταιη. Εκείνος δεν έχει ανάγκη από κουβέντες και διαλόγους. Αναγνωρίζει μόνο δηλώσεις ότι συμφωνείς μαζί του, ότι έχει δίκιο, ότι θα πάρεις το μέρος του. Αλλιώς, στα μάτια του, εσύ δεν έχεις καμία σημασία, δεν υπάρχεις, και σε τελευταία ανάλυση δεν πρέπει καν να υπάρχεις, γιατί εκείνος βρίσκεται σε πόλεμο και «όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας».

Φαντάσου τι γίνεται με το μυαλό ενός ανθρώπου που κουβαλά και τις τρεις «πανούκλες» μαζί. Και καθώς σκέφτομαι ξανά τα τρομερά γεγονότα στην Νορβηγία, αναρωτιέμαι για μια στιγμή τι θα είχε ειπωθεί και συμβεί, από το Όσλο μέχρι τον Άγιο Παντελεήμονα, εάν ο Νορβηγός Φόμα Οπίσκιν είχε σπείρει τον όλεθρο όχι στο όνομα του Χριστού αλλά του Μωάμεθ;



http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=412653&h1=true
 
Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Sociopath μιά χαρά θα ταιριαζε..Μονον που οι λεγόμενες αντικοινωνικες προσωπικότητες δεν νοιώθουν καμιά ενοχή για τις πράξεις τους και έχουν πλήρη επίγνωση γιά όσα πράττουν...

Ο παρανοϊκός ''καθοδηγείται'' απο εγκυστωμένες παραληρητικές ιδέες διωκτικού ή αλλου τύπου περιεχομένου και αδυνατεί να διαπράξει με τετοια μεθοδικότητα τόσους φόνους ..Με άλλα λογια ο υπό την ψυχιατρική έννοια παρανοϊκός δεν μπορεί νάναι τοσο καλά οργανωμένος και ψύχραιμος...

Επίσης ενας παρανοϊκος,υπο την ψυχιατρική έννοια δύσκολα συγγράφει 1500 σελιδες γιατί αδυνατεί να συγκεντρωθεί μιάς και οι παραληρητικές ιδέες που τον διακατέχουν τον εμποδίζουν...

Eνας sociopath άνετα θά μπορούσε νά υιοθετήσει ακροδεξιές ιδέες και βάσει αυτών νά στοχοποιησει μέλη τού Εργατικού κόμματος ,πού τα θεωρούσε ,μάλιστα υπεύθυνα γιά την ''εισοδο Μουσουλμάνων '' στην Νορβηγία..

Μέ συγχωρείς αλλά στην προκειμένη περίπτωση η ιδεολογια παίζει μείζονα ρόλο και δεν υπάρχουν ελαφρυντικά.

Και έχω ξαναγράψει πώς ο δολοφονος έβλεπε ολους αυτούς τούς νεολαίους ως μέλη πού θά ''λέρωναν'' την καθαρή κοινωνια που ''οραματιζόταν''..

Δεν ήταν ανάγκη να σκοτώσει έγχρωμους ή μετανάστες για να θεωρηθεί ακροδεξιός ή ρατσιστής..

Το ίδιο έπραξε...Στά προσωπα αυτών πού εκτελούσε μεθοδικά και εν ψυχρώ ,''έβλεπε'' έγχρωμους και μετανάστες.

Χαλαρά θά μπορούσε νά τούς εξοντώσει ολους γιατί στά μάτια του εξέφραζαν εχθρούς τών ιδεών του συλλήβδην.

Για να μην χαθεί το ξαναβάζω.
 
Re: Oslo Utøya

Η γνωμη του Σπυρου ιδιως στον συγκεκριμενο τομεα εχει ιδιαιτερα βαρυνουσα σημασια κατ εμε,παραταυτα εχω αποριες ποια η σημαντικη μεθοδευση σε εναν που παει σε μια κατασκηνωση κ οποιον παρει ο χαρος,γιατι εκανε την βομβιστικη επιθεση μερα αργιας αφου ηθελε να τιμωρησει υπαιτιους,μηπως απλα εψαχνε τον πιο ευκολο τροπο να κανει τις επιθεσεις του σε μια ουτως η αλλως πολυ χαλαρη απο πλευρας αστυνομευσης πρωτευουσα,εχω την αισθηση οτι ψυχοπαθεις εγκληματιες εχουν δρασει πιο μεθοδικα απο κεινον,ειμαστε σιγουροι οτι το μανιφεστο το συνεταξε μονος?Υπαρχει μια φημη οτι πιθανον να υπηρχε κ δευτερος εκτελεστης στο νησι,οποτε εδω η φιλολογια περι ψυχοπαθειας παει περιπατο,οπως κ να χει εγω δεν εχω βγαλει ακρη ακομα.
 
Απάντηση: Oslo Utøya

Ξεφεύγοντας λίγο από το ιδεολογικό υπόβαθρο και ψυχολογικό προφίλ του δράστη, πιστεύετε ότι αυτή τη μητέρα την ενδιαφέρει έστω και μια σειρά από τις 1500 σελίδες που έγραψε ο εν λόγω δολοφόνος??

http://www.enet.gr/?i=news.el.gallery&id=751&m=128998


Ο εν λόγω ''καθαρός τιμωρός'' είναι dead man walking, απλώς είναι θέμα χρόνου το πότε ακριβώς θα πάει να συναντήσει τα υπόλοιπα ''καθαρά είδωλά'' του...
 
Re: Oslo Utøya

Δεν υπάρχει παρηγοριά και δεν υπάρχει δικαιολογία για τη μάνα αυτή και για μια ολόκληρη κοινωνία…
 
Re: Απάντηση: Oslo Utøya

Ξεφεύγοντας λίγο από το ιδεολογικό υπόβαθρο και ψυχολογικό προφίλ του δράστη, πιστεύετε ότι αυτή τη μητέρα την ενδιαφέρει έστω και μια σειρά από τις 1500 σελίδες που έγραψε ο εν λόγω δολοφόνος??

+1

Aμ αν το εβλεπαν ετσι ολοι ισως να ειχαμε και ενα πιο ειλικρινη κοσμο.
 
Re: Oslo Utøya

Για οσους μιλουν Αγγλικα -δεν το βρηκα με υποτιτλο -ενας atheist καθηγητης ερευνα και εκφραζει τις αποψεις του

Στην αρχη δειχνει Αμερικη και πως φοβιζουν τον κοσμο για την κολαση ,ο "ιερεας" λεει οτι επιτρεπει σε 12χρονα παιδια να το δουν για να εχουν τον φοβο .....
Στο 6λεπτο εχει ενδιαφερον
http://www.youtube.com/watch?v=k4lo1V5OJ7c&feature=related


Σε αυτο(απο την αρχη μεχρι το 3-4 λεπτο) παει και συναντα ενα εβραιο που ασπαστηκε το Ισλαμ και εκφραζει τις αποψεις του ........


http://www.youtube.com/watch?v=76FgwKHfzpM&feature=related
 
Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Για οσους μιλουν Αγγλικα -δεν το βρηκα με υποτιτλο -ενας atheist καθηγητης ερευνα και εκφραζει τις αποψεις του

Στην αρχη δειχνει Αμερικη και πως φοβιζουν τον κοσμο για την κολαση ,ο "ιερεας" λεει οτι επιτρεπει σε 12χρονα παιδια να το δουν για να εχουν τον φοβο .....
Στο 6λεπτο εχει ενδιαφερον

Βασίλη, αν αυτός είναι χριστιανός παπάς, ο Νορβηγός του νήματος είναι η θεία Λένα!!!
 
Re: Oslo Utøya

Δυστυχώς ακόμα και σε ένα τόσο τραγικό θέμα, βλέπω απίστευτες γενικεύσεις...

Τέλος πάντων, οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία και να χρησιμοποιηθεί, για να ¨"δικαιολογήσει" και να διαπράξει κάποιος τόσο απεχθή εγκλήματα.
Αυτό που τελικά κάνει τη διαφορά είναι η προσωπική αντίληψη του καθένα.
Αυτό είναι που κάποιους μπορεί να τους μετατρέψει σε εγκληματίες και κάποιους όχι.
 
Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Δυστυχώς ακόμα και σε ένα τόσο τραγικό θέμα, βλέπω απίστευτες γενικεύσεις...

Τέλος πάντων, οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία και να χρησιμοποιηθεί, για να ¨"δικαιολογήσει" και να διαπράξει κάποιος τόσο απεχθή εγκλήματα.

Σε ποια ποστ διάβασες ''δικαιολογίες'' για τη σφαγή?

Ποιες είναι οι απίστευτες γενικεύσεις?
 
Απάντηση: Oslo Utøya

Οι Χριστιανοί παπάδες δεν κάνουν τέτοια. Με την βοήθεια του Θεού μόνο, βίαζαν παιδάκια, τα κακοποιούσαν, "ευλογούσαν" χήρες και παντρεμένες, έκαναν αλλαξοκωλιές κλπ κλπ
Και για να μην τσουβαλιάζω, ναι υπάρχουν και σωστοί παπάδες (όσο σωστοί μπορεί να είναι κάποιοι που πιστεύουν στον Θεό)
 
Re: Oslo Utøya

Oι παπαδες ειναι ανθρωποι Μητσο.

Οτι αδυναμια εχουμε εμεις εχουν και αυτοι. Απλα στα ματια καποιων θα επρεπε να μην εχουν καμια αδυναμια.
Ε δεν συμβαινει αυτο.
 
Re: Oslo Utøya

Βρε λες τελικά οι καλύτεροι άνθρωποι να είναι αυτοί που δεν πιστεύουν σε τίποτα;.... :chinscratch:

Αν σταματήσω να πιστεύω, θα γίνω καλύτερος άνθρωπος;

Πω πω, τι σκέφτομαι μεσημεριάτικα.......
 
Re: Απάντηση: Oslo Utøya

Οι Χριστιανοί παπάδες δεν κάνουν τέτοια. Με την βοήθεια του Θεού μόνο, βίαζαν παιδάκια, τα κακοποιούσαν, "ευλογούσαν" χήρες και παντρεμένες, έκαναν αλλαξοκωλιές κλπ κλπ
Και για να μην τσουβαλιάζω, ναι υπάρχουν και σωστοί παπάδες (όσο σωστοί μπορεί να είναι κάποιοι που πιστεύουν στον Θεό)



:beee:

panousis3.jpg



alithinos%2Bpappas.jpg



έχει και καλούς ρε ...



με ένα παπαρο στα πετράλωνα δεν είχαμε αφήσει κωλόμπαρο για κωλόμπαρο
 
Re: Απάντηση: Re: Oslo Utøya

Σε ποια ποστ διάβασες ''δικαιολογίες'' για τη σφαγή?

Ποιες είναι οι απίστευτες γενικεύσεις?

Σε κανένα ποστ δεν διάβασα δικαιολογίες για τη σφαγή. Δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία για κάτι τέτοιο. Για αυτό και τη λέξη την έβαλα σε εισαγωγικά.
Αυτό που λέω είναι ότι οι ίδιοι οι φονιάδες επικαλούνται και χρησιμοποιούν για να "δικαιολογήσουν" το έγκλημά τους, το οτιδήποτε. Ότι και να είναι αυτό.

Που είναι η απίστευτη γενίκευση?
Στο να δίνονται παραδείγματα για το πως τρομάζουν τα παιδάκια με το χριστιανισμό και το ότι οι παπάδες με τη βοήθεια του Θεού βιάζουνε παιδάκια, για να αναφέρω δύο πρόσφατα παραδείγματα και να μην ανατρέχουμε σε προηγούμενες σελίδες...
Απορώ πως δεν το είδες και ρωτάς...