Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

Τώρα προβληματίστηκα γιατί το κόστος της Stewart είναι 4-5Κ Ευρω και δεν ξέρω ακόμα τιμή για SMX. Johny έχεις υπ'όψιν πόσο μπορεί να κοστίζει η SMX σε 126" ή 137"? Εσύ ποιαν έχεις?

Επίσης αν είναι φθηνότερη αξίζει άραγε τι διαφορά της η Stewart τις έχει δει κανείς δίπλα δίπλα?

Ένα πλεονέκτημα που βλέπω στην SMX είναι ότι αλλάζεις πανί αν θές στο μέλλον ευκολα. Στη Stewart πρέπει να το παραγγείλεις απο αυτούς γιατί έχει τους κρίκους.
 
Φιλος που ειδε την ηχοδιαπερατη SMX διπλα στην ηχοδιαπερατη Stewart Studiotek 130, αγορασε τη δευτερη.
Εσυ δεν πας για ηχοδιαπερατη οθονη, ετσι? Ισως να μην πας για κοιλη και να παρεις μια Carada η Beamax. Μπορεις να κρυψεις την παραμορφωση στο βελουδινο πλαισιο. Με λιγα δολλαρια , κατω απο $1000, θα παρεις μια γευση.
Ισως να χορτασεις κιολας....
 
Έχω καταλήξει σε κυρτή οπότε αυτό δεν το ψάχνω άλλο. Τώρα όσον αφορά την ηχοδιαπερατή το μόνο πλεονέκτημα που θα μου προέφερε είναι ότι θα μπορούσα να κρύψω το κεντρικό ηχείο γιατί τα L,R δεν έχω πρόβλημα μιας και έχω φάρδος τοίχου 4.70 και όταν ακούω μουσική προτιμώ να τα έχω εκτός οθόνης.

Δεν το έχω σκεφτεί εσύ θα πρότεινες AT οθόνη μόνο για το κεντρικό που τώρα το βάζω απο κάτω. Δεν πέφτει και λίγο η ποιότητα εικόνας με την AT?

Το ζήτημα είναι αν βελτιώνεται ο ήχος από το κεντρικό σε μια ΑΤ σε τέτοιο βαθμό (απο το positioning) που να αξίζει να χάνσεις κάτι σε εικόνα.


vipcinemas μήπως θα μπορούσες να μάθεις πόσο έχει η Procurv 126.2" και η 137.7" για να μπορέσω να συγκρίνω? Προσπαθώ να εποκοινωνήσω με SMX αλλά τίποτα.
 
Last edited:
jargon εγω εχω την smx pro curve. οχι ηχοτετοια.
χρησιμοποιωντας 2.4/1 οθονη το κεντρικο μπαινει πιο πανω και ειναι σχεδον σαν να ειναι στο κεντρο αρα και πιο καλος-τρομακτικος ηχος.
η τιμη θα ειναι σιγουρα πανω απο 1500 usd στις διαστασεις που θες
στο forum ρωτησες?
 
Οχι στο πάτωμα δεν είναι ακόμα τόσο μεγάλο αν και 3 δρόμων...αλλά στο μέλλον όταν θα μεγαλώσει....


Λοιπόν πάει και αυτό. Τώρα μένει Stewart η SMX...
 
Απάντηση: Re: Οθόνη 2.40:1 Κυρτή θέλω τη γνώμη σας.

H καμπυλοτητα εξαρταται απο το throw και απο την παραμορφωση του αναμορφικου φακου.
Πρεπει να μιλησεις με τον κατασκευαστη του φακου και μετα να αποφασισεις τι καμπυλοτητα θα κανεις.
Ο καθε κατασκευαστης θα εχει και αλλη παραμορφωση, που ειναι και λογικο. Δε μπορει μια κοιλη οθονη να ειναι γαντι για ολα!


Και καθε αναμορφικος επιλεγετε αναλογα με τον προβολεα που εχεις, και καθε προβολεας εχει συγκεκριμενο θροου.

Συμπερασμα? Πηρες καποιο σετ και το παντρευτηκες ..........-bye-
 
Εστω οτι παρεις εναν αναμορφικο Ιsco.
H παραμορφωση ειναι γνωστη, αρα παιρνεις καταλληλη καμπυλοτητα. Κρεμας τον προβολεα και τελειωσες.
Αλλαζεις προβολεα, αλλα τον φακο δεν τον αλλαζεις. Ουτε την οθονη.

Οπως κανει καποιος και τωρα που δεν εχει φακο.
 
Τελικά πάω σε Stewart δόθηκε προκαταβολή..και απλά περιμένω κάτι λεπτομέριες για να δω αν θα είναι 120 ή 130" (μάλλον 130").

Ε και μετά πρέπει να περιμένω να φύγει το καλοκαίρι και κάτι υποχρεώσεις και κατά το φθινόπορο πάω για φακό (Prismasonic HR5000). Για προβολέα από του χρόνο πια.
 
Ξεχαστηκα, αλλα κατσε να σε τρομαξω τωρα...:bigcry:
Επισημες τιμες Ευρωπης:
1. Procurv 120'', £4315
2. Procurv 130'', £5057

Oι SMX πωλουνται αποκλειστικα στην Ευρωπη απο τη Sim2 Αγγλιας. Πανε οι τιμες....
 
Εμένα η λογική μου λέει οτι η οθόνη θα πρέπει να είναι μέρος περιφέρειας κύκλου με κέντρο το φακό καί άρα όλες οι πλευρές της θα έχουν το μήκος της ακτίνας του κύκλου, άρα σταθερό.
Αν και δυστυχώς δεν είμαι τόσο καταρτισμένος στο αντικείμενο όσο θα ήθελα μιας και μου αρέσει, ωστόσο αυτό που λες εδώ, κι εμένα μου φαίνεται ως το πιο λογικό να συμβαίνει.

Με μια μικρή διορθοσούλα μόνο!
Ότι η οθόνη θα πρέπει να είναι μέρος της περιφέρειας ή καλύτερα, της νοητής επιφάνειας μιας σφαίρας με κέντρο το φακό και όχι απλώς κύκλου, μιας και μιλάμε (ουσιαστικά) για σημειακό σημείο προβολής από το φακό μέσα στον χώρο, άρα σε τρεις διαστάσεις.

Άρα η απόλυτη απόσταση της εκάστοτε νοητής ευθείας από το φακό μέχρι το σημείο της επιφάνειας προβολής, θα πρέπει να ισαπέχει με κάθε άλλου σημείου της ίδιας επιφάνειας.

Φυσικά, στο αποτέλεσμα μιας τέτοιας οθόνης, το πλάτος της θα είναι αισθητά κυρτότερο από το ύψος της καθαρά και μόνο από το ότι το τμήμα της επιφάνειας της νοητής σφαίρας που θα αντιπροσωπεύει, θα έχει αισθητά μεγαλύτερο πλάτος από το ύψος του λόγω 16/9 αναλογιών των πλευρών του.

Δεν ξέρω αν τα έτοιμα και πανάκριβα (για το δικό μου πορτοφόλι) σχετικά προϊόντα καλύπτουν απόλυτα, με βάση την προηγούμενη παραδοχή.
Καταλαβαίνω επίσης, ότι για να φτιάξει κάποιος, χωρίς πολύ εξειδικευμένα μηχανήματα & εργαλεία, σωστά (και ως προς την απορρόφηση του ήχου) μια τέτοια επιφάνεια, θα πρέπει να είναι αρκετά έως πολύ δύσκολο!

Αν και δεν έχω δει ακόμα σε τέτοια επιφάνεια (τουλάχιστον όχι σε συνθήκες σπιτιού), μπορώ να φανταστώ ότι θα έχει σημαντικά καλύτερη απόδοση το αποτέλεσμα της απεικόνισης.
 
Αν και δυστυχώς δεν είμαι τόσο καταρτισμένος στο αντικείμενο όσο θα ήθελα μιας και μου αρέσει, ωστόσο αυτό που λες εδώ, κι εμένα μου φαίνεται ως το πιο λογικό να συμβαίνει.

Με μια μικρή διορθοσούλα μόνο!
Ότι η οθόνη θα πρέπει να είναι μέρος της περιφέρειας ή καλύτερα, της νοητής επιφάνειας μιας σφαίρας με κέντρο το φακό και όχι απλώς κύκλου, μιας και μιλάμε (ουσιαστικά) για σημειακό σημείο προβολής από το φακό μέσα στον χώρο, άρα σε τρεις διαστάσεις.

Άρα η απόλυτη απόσταση της εκάστοτε νοητής ευθείας από το φακό μέχρι το σημείο της επιφάνειας προβολής, θα πρέπει να ισαπέχει με κάθε άλλου σημείου της ίδιας επιφάνειας.

Φυσικά, στο αποτέλεσμα μιας τέτοιας οθόνης, το πλάτος της θα είναι αισθητά κυρτότερο από το ύψος της καθαρά και μόνο από το ότι το τμήμα της επιφάνειας της νοητής σφαίρας που θα αντιπροσωπεύει, θα έχει αισθητά μεγαλύτερο πλάτος από το ύψος του λόγω 16/9 αναλογιών των πλευρών του.

Δεν ξέρω αν τα έτοιμα και πανάκριβα (για το δικό μου πορτοφόλι) σχετικά προϊόντα καλύπτουν απόλυτα, με βάση την προηγούμενη παραδοχή.
Καταλαβαίνω επίσης, ότι για να φτιάξει κάποιος, χωρίς πολύ εξειδικευμένα μηχανήματα & εργαλεία, σωστά (και ως προς την απορρόφηση του ήχου) μια τέτοια επιφάνεια, θα πρέπει να είναι αρκετά έως πολύ δύσκολο!

Αν και δεν έχω δει ακόμα σε τέτοια επιφάνεια (τουλάχιστον όχι σε συνθήκες σπιτιού), μπορώ να φανταστώ ότι θα έχει σημαντικά καλύτερη απόδοση το αποτέλεσμα της απεικόνισης.

Σωστά τα λές.... Μόνο που στην πράξη δεν ισχύουν οι θεωρίες, ούτε η δική μου ούτε η δική σου που είναι πιό ακριβής.
Ισχύει και στις κυρτές,σε λιγότερο βαθμό, ότι ισχύει και στις flat οθόνες, σχεδόν κανένα σημείο δεν ισαπέχει με κάποιο άλλο από τον φακό. Ή μάλλον υπάρχουν 2 σημεία που ισαπέχουν εκατέρωθεν του κεντρικού άξονα.
Και βεβαίως, όπως και στις flat, το νετάρισμα του φακού είναι σχετικά καλό.
 
Last edited:
Σωστά τα λές.... Μόνο που στην πράξη δεν ισχύουν οι θεωρίες, ούτε η δική μου ούτε η δική σου που είναι πιό ακριβής.
Ισχύει και στις κυρτές,σε λιγότερο βαθμό, ότι ισχύει και στις flat οθόνες, σχεδόν κανένα σημείο δεν ισαπέχει με κάποιο άλλο από τον φακό. Ή μάλλον υπάρχουν 2 σημεία που ισαπέχουν εκατέρωθεν του κεντρικού άξονα.
Από καθαρή περιέργεια και πιθανά από έλλειψη γνώσης των σχετικών τεχνικών προδιαγραφών, να ρωτήσω "γιατί" να μην ισχύει και στην πράξη;;;!!!

Μήπως λέγοντάς το, εννοείς απλά ότι δεν ισχύει στις υπάρχουσες κυρτές οθόνες του εμπορίου;;!! Αυτό θα ήταν αρκετά αποδεκτό σαν κατάσταση αν και δε θα μου άρεσε και τόσο ειδικά αν συμπεριλάβουμε και το κόστος τους!
Ή μήπως εννοείς ότι δεν γίνεται να ισχύσει σε καμία περίπτωση;! Ούτε δηλαδή κι αν κάποιος καθόταν κι έφτιαχνε με "το γράμμα του νόμου" μια τέτοια κυρτή οθόνη;;!!

Η απορία μου ισχύει μόνο αν εννοείς το δεύτερο πάντως!
 
Από καθαρή περιέργεια και πιθανά από έλλειψη γνώσης των σχετικών τεχνικών προδιαγραφών, να ρωτήσω "γιατί" να μην ισχύει και στην πράξη;;;!!!

Μήπως λέγοντάς το, εννοείς απλά ότι δεν ισχύει στις υπάρχουσες κυρτές οθόνες του εμπορίου;;!! Αυτό θα ήταν αρκετά αποδεκτό σαν κατάσταση αν και δε θα μου άρεσε και τόσο ειδικά αν συμπεριλάβουμε και το κόστος τους!
Ή μήπως εννοείς ότι δεν γίνεται να ισχύσει σε καμία περίπτωση;! Ούτε δηλαδή κι αν κάποιος καθόταν κι έφτιαχνε με "το γράμμα του νόμου" μια τέτοια κυρτή οθόνη;;!!

Η απορία μου ισχύει μόνο αν εννοείς το δεύτερο πάντως!

Το πρώτο εννοώ.