racer... το σαρπεν ειναι πονεμενη ιστορια... οταν εχεις
μεγαλωσει,
...τραβωντας με ελατωματικο κλειστρο (εχει χαλασει η πρωτη σκαλα, αυτη που μισοπατας για να εστιασει, με αποτελεσμα να πατας μια και εξω για να βγει η φωτο και αν δεν εχει προλαβει να εστιασει να ταρακουνας ολη τη μηχανη πατωντας ξανα και ξανα το κλειστρο)
...τραβωντας με κροπ αισθητηρα 7 ετιας
...τραβωντας με 800+ iso με το καλημερα (το fine detail γινεται λασπη με τη μια)
...τραβωντας με συνεφια 9 μηνες το χρονο
...και διαβαζοντας ολους αυτους τους ρηβιουερς της πλακας που καθε μηχανη (απο Ρ&S μεχρι MF) που τους δινουν να δοκιμασουν ειναι "totally usable at up to 3200 iso"
...και βλεποντας δειγματα σε φωτισμο χιλιαδων ευρω και σε αποσταση το πολυ 3 μετρα, χωρις κροπ, με τριποδα, με φιλτρα κτλ κτλ
... ε!!! ανθρωπος εισαι, λες "κι εγω θελω να βγαλω μια τετοια"... και να το σαρπεν πως μπαινει στη
φωτογραφικη ζωη σου...
Η παραπανω, κανονικα, δεν ηθελε καθολου σαρπεν, μια και ειναι στα 100 ισο, με πολυ καλο φως, και με 1/2000 ταχυτητα και με φακο 35/1,4 L ... αντ αυτου, εχει...
DLO απο το DPP στο 100%
Unsharp mask και DxO lens softness ρυθμιση στο DxO
Σαρπεν στο λαιτρουμ
συν ολες τις διορθωσεις κοντραστ και κλαριτυ ειτε με φιλτρα ειτε χωρις που στην ουσια ειναι και αυτα σαρπεν...
μετα απο ολα αυτα, ηθελα να ξερα τι δεν σου αρεσε... ε...? τι δεν σου αρεσε... ??


